►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Iată ce-i determină pe unii să voteze cu Ponta
Fury: tancuri și scene clasice de război într-un film cu scenariu bun »
Îi spuneam cuiva, în glumă, că noiembrie este luna politicii și a Black Friday-ului (21 noiembrie).
Vreau întâi să vă liniștesc pe toți: voi face și în acest an un live blogging de Black Friday, un mare articol în care vom urmări magazinele, ofertele, anunțurile, cine, ce și unde vinde, pică, are succes sau nu. Anul trecut articolul a fost foarte apreciat de către cititori.
Încep acum mai timid și vă spun că am fost săptămâna trecută la o întâlnire organizată de 2 Parale pentru afiliați și magazine cu tema Black Friday. Toate magazinele vor lansa ofertele pe 21 noiembrie, dar unele le vor continua pe mai multe zile, chiar și o săptămână. Centralizând ce-am aflat până acum din diverse surse, avem așa:
eMAG – 21 noiembrie, desigur. Pentru afiliați au anunțat comision de 1% și interzicerea promovării prin Facebook Ads, iar Adwords era deja interzis. Detalii aici.
evoMAG – au testat deja noul landing page cu oferte de evoHalloween, promit discounturi bune inclusiv la componente și periferice. Veste proastă pentru afiliați: cel mai important magazin IT&C din 2 Parale a anunțat că va oferi comision de doar 1% în acea perioadă.
Marketonline va avea reduceri în perioada 21-23 noiembrie și păstrează pentru afiliați un comision de 2%, ceea ce ar trebui să le aducă o promovare suplimentară.
PC Garage – 21 noiembrie, după cum scrie în regulamentul campaniei “cumpără la preț de black friday”.
Elefant.ro – ei voi avea o săptămână de reduceri. Au deja produsele în depozitul propriu, multe aduse special pentru BF, și promit prețuri bune și livrare promptă.
Oala cu Bunătăți a anunțat că va avea promoții la mâncare gătită. Vor vinde mâncare la preț redus și vouchere valorice. Eu i-am testat deja, gătesc bine, la comandă și în cantități mai mari, pentru 6-8 porții. De Black Friday i-ați putea testa și voi, la reducere.
O mulțime de magazine de haine, cărți, decorațiuni și multe altele au anunțat că vor avea reduceri de Black Friday. Le voi detalia în articolul mare. Puneți-vă centura, începem discuțîile pe acest subiect.
Ca o scurtă concluzie aici, însă, vreau să spun că magazinele din top 5 pe segmentul IT&C fie oferă comisioane foarte mici afiliaților (1% de la eMAG și evoMAG) fie nu au deloc afiliere (PC Garage, CEL). Altfel spus, cei care fac afiliere în acest domeniu nu vor câștiga mare lucru de Black Friday; s-ar putea chiar să nu merite efortul de a încerca, păstrându-și mai bine forțele și banii de promovare pentru Crăciun.
sursa foto: Black Friday via Shutterstock.
« Iată ce-i determină pe unii să voteze cu Ponta
Fury: tancuri și scene clasice de război într-un film cu scenariu bun »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
13 comentarii
04/11/2014 la 2:30 PM
Cel.ro au intrat in 2Parale iar PC Garage au programul de afiliere “Da pe goarna si iesi pe plus”. Ambele magazine ofera 2% comision.
Dragos S.(Citează)
04/11/2014 la 3:48 PM
@Dragos S.: sistemul PC Garage este făcut mai mult pentru forumul lor. Nu poți spune cuiva “ah, și când cumperi de acolo, bagă codul meu promo”, este un pas în plus și nu l-ar face nimeni. Am mai văzut pe net manevre cu “dacă bagi codul acesta, ai 1% reducere”, dar asta intră la afiliere mascată, altă discuție.
nwradu(Citează)
04/11/2014 la 3:30 PM
Chiar vb cu niste prieteni carora le-am recomandat niste televizoare destul de scumpe sa-ti dea un click pe blog .
Sunt curios la oala cu bunatati ce reduceri o sa fie , se aproprie ziua mea si caut niste prajituri bune de casa .
Andreiexe(Citează)
04/11/2014 la 4:12 PM
Poate anul asta, introduci in articolul mare ( daca te ajuta ) butoane cu fiecare magazin care sa sara in zona corespondenta a articolului. Ar fi mai usor de urmarit ma gandesc.
Ovidiu(Citează)
04/11/2014 la 8:31 PM
@Ovidiu: un fel de cuprins?
nwradu(Citează)
04/11/2014 la 5:21 PM
Pana la urma voi vorbiti aici despre oferte sau despre afiliere?
alexEAT(Citează)
05/11/2014 la 2:57 PM
Ca sa vezi strategie – crestere preturi semnificativa cu cateva saptamani inainte … ma uitam dupa un televizor
http://www.emag.ro/televizor-led-samsung-40h5030-101-cm-full-hd-ue40h5030awxxh/pd/D93JZBBBM/?#
Acum costa 2099 cu reducere este 1999 iar in comentarii apare ca s-a vandut si cu 1100 sau 1300… foarte tare ultimul comentariu de la reviewuri:
——
Cum adica 1100. Aici scrie 1300
comentariu scris de Marius acum 3 saptamani
——
Ovidiu(Citează)
05/11/2014 la 3:02 PM
A fost o alta promotie atunci:
“Luat la oferta Revolutia preturilor 1099…. Merita banutii. Imaginea este mai buna decat la seria D. ”
nashu_mare(Citează)
05/11/2014 la 3:32 PM
Black Friday e o totala nebunie! Nu multi stiu ca, de fapt, toate aceste produse de Black Friday sunt aduse din America, mai exact, scursurile americanilor sunt cumparate de romani. Din acest motiv se strica atat de repede si nu functioneaza optim!
Andreea(Citează)
05/11/2014 la 4:34 PM
Am gasit pe google intr-adevar ca la revolutia preturilor din Septembrie 2014 au fost preturi de 1400 de lei la acel model:”
Televizoare LED. Imi semnaleaza un cititor ca televizoarele Samsung 40H5030 si 48H5030 au preturi foarte bune. Si cam asa e, diagonala de 101 cm pentru 1400 RON sau 121 cm pentru 2000 RON.”
macar stim un benchmark.
Ovidiu
Ovidiu(Citează)
05/11/2014 la 7:40 PM
@Andreea, ai multa minte nu?
alex(Citează)
06/11/2014 la 10:27 AM
Am scris un comentariu pe blogul profitshare la articolul amintit de tine mai sus si care evident, nu a fost publicat. Ma refeream la conditiile restrictive si interpretabile din partea advertiserului (eMag) a acelor conditii. De exemplu, sa nu folosesti in denumire Black Friday…pai ce articol sa scriem ? despre Paste sau reduceri de vara ? Si mai spunea Raluca acolo sa trimitem catre eMag articolele de promovare sa-si dea cu parerea.
E clar ca vor sa indeparteze afiliatii de acest eveniment si sa-si foloseasca promovarea interna.
Lucian(Citează)
10/11/2014 la 9:49 PM
Bai, suntem doi Ovizi ! Sa nu ne incurcam, eu am sapca ! Celalalt n-are, deci e clar mai slab… :))
Ovidiu(Citează)