►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Acesta este noul Audi TT și, cum gama aceasta a avut succes în România, așteptați-vă să-l vedeți pe drumurile patriei cât de curând.
Ca aspect pare mai degrabă un facelift al generației precedente, blocurile optice fiind stilizate acum după noile tendințe Audi și Volkswagen și incluzând un sistem șmecher de LED-uri multiple, unele orientate lateral astfel încât mașina iluminează curbele fără a mișca farurile în acea direcție, ci doar utilizând anumite LED-uri din blocul optic.
Interiorul are câteva chestii inedite, precum dispariția oricărui ecran de pe consola centrală, unde până și comenzile sistemului de climatizare sunt puse în gurile de ventilație.
Singurul ecran rămâne cel din bord, unde șoferul are la dispoziție și navigația și sistemul multimedia. Pare o mașină gândită pentru a fi condusă singur sau de către șofer plus “femeie atrăgătoare care nu are voie să zică nimic, nici măcar “ce melodie e asta””, din moment ce nu vede ecranul.
La inima sistemului, însă, se ascund două chipset-uri nVidia Tegra 3 ce permit funcții avansate precum recunoaștere vocală și particularizarea a indicatoarelor din bord pe ecranul de înaltă rezoluție. Conectivitatea 4G este inclusă, așa că în teorie ai putea utiliza tot felul de funcții avansate și informații în timp real, dar în practică rămâne de văzut în ce măsură le-a implementat Audi.
Sunt două motoare, benzină și diesel, ambele de 2 litri. Varianta TTS dezvoltă 310 CP și accelerează la 100 km/h în 4,7 secunde, în timp ce TT-ul Coupe normal o face în 5,3 secunde, iar dieselul în 7,2 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 la oră pentru benzină și 235 km/h pentru motorină. Printre opționale se numără și tracțiunea integrală, iar la interior poți beneficia de asistență la parcare, sunet Bang & Olufsen și alte șmecherii.
Alte detalii găsiți pe audi.ro
Idee: nu face nimeni un spoof video cu sistem de asistență la parcare la Logan? Se dă jos un omuleț din portbagaj și te ghidează strigând de pe trotuar “gata boss, acum ia dreapta! Mai dă-i, dă-i, dă-i, hai încă puțin… gata, ia invers… las-o așa!”. Apoi reintră în portbagaj și șoferul pleacă din mașină.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
17/10/2014 la 2:10 PM
Imi place solutia pt sistemul de climatizare, insa de obicei copilotul e DJ, acolo au cam gresit-o.
add(Citează)
17/10/2014 la 5:38 PM
@add: e mașină mai de mers singur, de plăcere, iar dacă agăți ceva nu o lași să atingă nimic.
nwradu(Citează)
17/10/2014 la 2:56 PM
urăsc căcatul ăla de consolă despărțitoare, mare cât o zi de post.
vali(Citează)
17/10/2014 la 2:58 PM
Mie imi place volanul.
andyground(Citează)
17/10/2014 la 7:05 PM
@nwradu: http://goo.gl/g4OEft
seba18(Citează)
17/10/2014 la 10:10 PM
Cine ghiceste unde sunt fabricate comenzile sistemului de climatizare?
costi(Citează)
17/10/2014 la 10:36 PM
La Caransebeș?
nwradu(Citează)
17/10/2014 la 10:50 PM
Nu. La Brasov. :)
costi(Citează)