►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
În sfârșit am aflat și eu mai multe despre motorizările noului Ford Mustang 2015:
2.3L EcoBoost | 3,7L V6 | GT V8 | ||
TIPUL MOTORULUI: | DOHC 16 valve, 4 cilindri în linie, turbo-suflantă | DOHC 24 valve, V6 | DOHC 32 valve, V8 | |
Capacitate cilindrică: | 2.261 cc | 3.727 cc | 4.951 cc | |
Putere: | 310 cp @ 5500 rpm | 300 cp @ 6500 rpm | 450 cp @ 6500 rpm | |
TRANSMISIE: | 6 viteze, opțional automată | |||
PERFORMANȚE: | ||||
0-100 km/h: | 5.2 sec | 4.5 sec | ||
Viteză maximă (limitată): | 240 km/h | 265 km/h |
Dacă vreți să citiți despre un testdrive, cei de la Car and Driver au unul (și aici pentru motorul mic). Cel mai interesant este prețul, modelul V8 costă 33.000 de dolari în echiparea de bază și mai urcă apoi cu câteva mii de dolari dacă vrei pachete opționale. Ecoboost-ul de 2,3 litri și V6-le de 3,7 litri încep de la 25.000 de dolari în SUA. Mult noroc să-l găsești în Europa la acest preț. Vă puteți juca pe site-ul american al Ford cu un configurator de Mustang.
Pentru România încă nu au apărut detaliile privind disponibilitatea noului Mustang, noi abia ne pregătim de noul Mondeo și de Focus facelift. Pe 25 septembrie Ford România a anunțat că înmatriculările de vehicule Ford noi au crescut cu 51% față de perioada similară a anului trecut, în topul vânzărilor fiind Fiesta, Focus și Mondeo.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
09/10/2014 la 5:19 PM
Se remarca eficienta legendara a moroarelor americane V6, EcoBoost-ul are cu 65% mai multa putere per litru. Ca sa nu mai vorbim de taxe, consum, asigurari…
ipo(Citează)
09/10/2014 la 6:18 PM
Atentie in giratorii, la viteze de peste 10km/h este posibil sa ajungi in boscheti.
mircea(primul)(Citează)
09/10/2014 la 7:03 PM
Este superb , eficient , arata impecabil , doar ca la noi va fi triplu pret . La ei porneste de la 23500$ (~ 18200Eur) cu o gramada de optiuni iar la noi nu va fi sub 4oooo Eur . Veti vedea . Daca l-ar fi adus cu vreo 25ooo sigur isi gasea multi adepti cu capul pe umeri , insa nu va fi cazul ! Foarte foarte indragostit sunt am fost si voi ramane de aceasta masina . Cel 2010 consuma prin Bucurestiul de duminica 12l /100 km si mai mult cand o “biciuiai” insa neavand drumuri si fiind si alti participanti mai bine mergi cu 12 :)) si confortabil .
Liviu(Citează)
09/10/2014 la 9:05 PM
welcome to california. we have drones to oversee trafic. good luck speeding.
te fuți pe el de motor de 500cp dacă la 8km peste limita legală te taxează. habar n-am de ce americanii mai insistă să producă și să detină janghine din astea.
vali(Citează)
10/10/2014 la 6:52 AM
Da zoso, exact, pe acelasi considerent, absolut toate automobilele ar trebui limitate la 130km/h, cat e limita pe majoritatea autostrazilor din lume. Sau la 50, cat e prin orase. Si adio progres tehnologic si tot ceea ce decurge din el. Fac masinile astea pentu ca pot iar lumea le cumpara pt ca vor. Mai ales daca privesti amenzile de viteza ca pe o taxa in plus pe care trebuie sa o platesti ca sa mergi repede. Plus ca oamenii au circuite de trackday ( nu ca mustangu asta s-at simti bine pe circuit – care are cel putin un ac de par, ca sa te intorci de unde ai plecat)
Sunt o gramada de motive rationale pt care ai cumpara masini puternice si aceleasi motive stau si la baza conceptiei lor. Bine, vorbind despre mustang in particular, motivele pt care ai cumpara-o sunt irationale.
mircea(primul)(Citează)
10/10/2014 la 7:01 AM
flawless logic. dap.
vali(Citează)
10/10/2014 la 8:10 AM
Noua Tesla ce să mai zică? http://www.wired.com/2014/10/tesla-reveals-details-big-model-d-announcement/
nwradu(Citează)
10/10/2014 la 8:50 AM
daca tot suntem la cifre mari, sa ne uitam la p1, LaFerrari, 918. sau daca suntem complet sariti din toate balamalele, la koenigsegg one:1 care este o capodopera inginereasca la fel cum a fost veyron-ul la timpul lui. tehnologic vorbind, tesla este mult in urma.
treaba e ca niste unii vor sa dovedeasca lumii ca-s cei mai buni ingineri si niste altii au bani si vor sa se distreze. lucrul firesc pentru a stopa pe de-o parte si cresterea demografica este sa se delimiteze toate drumurile din lume. si-atunci sa vezi distractie.
mircea (primul)(Citează)
10/10/2014 la 9:16 AM
@ipo: Compari eficienta unui motor cu turbina cu unul fara. In State, taxele si asigurarea nu au legatura cu capacitatea cilindrica sau cu puterea ca in Europa, ci in general cu valoarea masinii. Iar consumul e cam cu jumatate mai irelevant ca in Europa.
rumbu(Citează)
10/10/2014 la 9:45 AM
@rumbu: Compar doua motoare cu ardere interna Otto, fiecare facut dupa cum l-a dus capul pe proiectant. Si da, o fac din Europa.
ipo(Citează)