un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

BMW seria 2 Active Tourer: design normal, calitate de top

30 Oct 2014  ·

AUTO  ·

12 comentarii

Acesta este BMW seria 2 Active Tourer și l-am văzut câteva minute la demonstrația BMW de tehnologie. Este o mașină mai rar văzută pe străzi, dar interesantă.
bmw_seria_2_active_tourer_01

Ca aspect, BMW seria 2 este o mașină serioasă, de familie. Din față are aspectul agresiv al oricărui BMW, dar din lateral mie nu mi se pare că “liniile automobilului creează o senzaţie dinamică de accelerare a automobilului chiar şi când acesta este în repaus”, după cum este descris pe site-ul oficial, ci că este o mașină normală de familie, cu un plafon înălțat pentru a avea spațiu mult și în spate și acces ușor.

Nu că asta ar fi o rușine. Nu toată lumea își dorește o mașină cu aspect nervos-sportiv; seria 2, zic eu, că BMW n-ar spune niciodată asta, se adresează celor care vor o mașină de foarte bună calitate, dar cu un aspect mai normal, mai serios. Alege pachetul de echipare Sport și-i poți oferi un aspect ceva mai fioros, iar dacă alegi pachetul M Sport deja arată a altă mașină, cu tot felul de detalii finisate altfel, jante speciale și inserții de aluminiu polișat în interior.

Portbagajul este un pic cam mic, dar normal pentru clasa ei: intră un singur cadavru acolo, cum îmi place mie să măsor (teoretic, desigur).

La interior, BMW seria 2 îți poate oferi tot ce dorești tu, bani să ai: plafon panoramic de sticlă, inserții de lemn în bord, ditamai ecranul color, integrarea aplicațiilor BMW (Deezer, audiobooks, Facebook și altele direct în bord – detalii în linkul de mai sus), deschiderea fără atingere a haionului, scaune cu memorii, HUD în fața șoferului, faruri LED, cameră video parcare șamd. Doar este un BMW, nu? Lista continuă, desigur.

bmw_seria_2_active_tourer_06

MOTORIZARE

Poate că aspectul nu te duce cu mintea la performanțe extreme, dar motorul de pe 220i asigura o putere de 192 CP și un cuplu de 280 Nm, prinde suta în 7,5 secunde și consumă în jur de 6 litri (pe hârtie). BMW 225i are motor de 2 litri în 4 cilindri cu turbocompresor (noua modă, motoare mici cu turbocompresor) ce dezvoltă 231 CP și prinde suta în 6,6 secunde.

Surprinzător pentru mine a fost să găsesc în oferta BMW și un motor în 3 cilindri pentru această mașină, varianta 218i de 1,5 litri și 136 CP cu un consum de aproximativ 5,2 litri/100 km. Ca putere nu pare foarte eficient, având în vedere că Ford obține 125 CP dintr-un motor de 1 litru, ce-i drept cu 4 cilindri, dar nu cred că asta contează așa mult, consumul BMW-ului fiind, pe hârtie, mai mic. În practică nu știu, n-am condus.

Există, evident, și motoare diesel:

  • 216d: 1,5 litri, 116 CP, consum 3,9 litri
  • 218d: 2 litri, 150 CP, consum 4,3 litri
  • 220d: 190 CP, consum 4,6 litri

Motoarele sunt completate de transmisia sDrive pe față sau de xDrive integral, start/stop automat și recuperarea energiei la frânare.

Prețul începe de la 27.776 euro cu TVA. Mai multe informații găsiți pe site-ul oficial BMW seria 2.

asus s5507

    12 comentarii

  1. Nu-mi place ecranul ala ce iese din bord. Din nefericire, cam toti producatorii vad ca merg in directia aia.

      (Citează)

  2. Mor când văd pielea aia albă (sau crem, uatevăr) și preșuri de mochetă albă. În jegul ăsta de la noi…

    Maximul l-am văzut în austria, la o spălătorie (self service) la un localnic – avea niște preșuri cu model de covor persan pe ele. Nu știu dacă le-a cumpărat așa sau erau manufactură proprie dintr-un covor uzat. M-am amuzat.

      (Citează)

    • @George: astea de showroom așa au interiorul, deschis, să sugereze curățenie și eleganță. Tu poți să comanzi varianta închisă la culoare.

        (Citează)

  3. Pffff, cat se indeparteaza astia de caracteristicile BMW, cu fiecare model ce-l scot… daca n-ar avea grilajul specific din fata si-ai vedea masina in trefic, ti-ar lua ceva timp sa-ti dai seama ca e un BMW, chiar si seria 2…dar na, isi pierd din personalitate!

      (Citează)

  4. Superb. Sincer vreau sa imi schimb masina si stau in dubiu intre un Renault Scenic si BMW seria 3. Stiu ca difera mult intre ele cele 2 masini. Renault Scenic mi-o doresc pentru mersul in vacante cu familia, iar seria 3 mi-o doresc pentru mine.
    In consecinta, asta le imbina pe amandoua. Daca au si un model cu 7 locuri e perfect.

      (Citează)

  5. Ce-i drept e ca Ford-ul are motor in 3 cilindri, 1 l, 125 CP :).

      (Citează)

  6. Se duce pe p*la si BMW-ul… urmeaza soarta VW-ului care in ultimii ani numai masini proaste a scos… si urate, si cu multe probleme tehnice…

      (Citează)

  7. din pacate la salonul auto BMW a uitat sa aduca acest model … probabil ca SUVurile si Murile se vand mai bine decat astea normale cumparate de noi familistii… tare mult as fi vrut sa o compar si eu cu B-Klasse, Golf Plus si C4-Picaso ..

      (Citează)

  8. nice :D

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus