un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestorePC GarageFlipSecomAltex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

O decapotabilă care atrage privirile

20 Sep 2014  ·

AUTO  ·

9 comentarii

Așa te plimbi cu stil în București. Nu știu ce mașină este, dar arată bine.

decapotabila_bucuresti

Mereu am admirat mașinile americane cu acele aripi inspirate din perioada lor de cucerire a aerului și a spațiului. Îmi pare rău că nu se mai fac astfel de mașini și azi.

aripi_2aripi_1

asus s5507

    9 comentarii

  1. Cadillac Eldorado din ’64. De la o posta :)

      (Citează)

  2. mircea(primul)

    20/09/2014 la 10:09 AM

    Aripile alea nu sunt de design. Din cauza faptului ca americanii erau la fel de prosti cum sunt acum si atunci, masinile lor lungi nu aveau stabilitate aerodinamica transversala. Motiv pentru care.

      (Citează)

    • @mircea(primul): nu cred că erau făcute pentru stabilitate și aripile astea verticale nici nu cred că ajută. Ai nevoie de apăsare în jos, nu de cârmă.

        (Citează)

  3. MMB = Mitropolia Moldovei si a Bucovinei, si-a luat Daniel masina noua :)

      (Citează)

    • @Razvan C: nu m-ar mira să fi fost de fapt Țiriac. În weekenduri mai poate fi văzut prin oraș conducând câte o mașină de colecție. Am tot zis că voi merge cândva la muzeul Țiriac ca să le văd pe toate acolo.

        (Citează)

  4. Mai este deschis muzeul cu masinile lui Tiriac ?

      (Citează)

  5. @nwradu Pe unde este acest muzeu, ca spre rusinea mea nu stiam de acest obiectiv si vreau sa il bifez cand ajung tura viitoare la Bucuresti

      (Citează)

  6. Masina este intr-adevar Cadillac Eldorado. Iar aripile spate (tailfins) sunt doar o chestie de design tipica anilor 1955-1965, inspirata de avioanele de vanatoare. Cea mai celebra masina cu asemenea aripi spate este Cadillac Eldorado din 1959.

      (Citează)

  7. mircea(primul)

    21/09/2014 la 4:41 PM

    In anul 3 de facultate discutam cu oprean fix despre treaba asta intr-o pauza de la cursu de transmisii. 2 ani mai tarziu, la master, la cursul de studiu al stabilitatii si maniabilitatii, am tratat din nou subiectul. Tot la master un semestru mai tarziu, la cursu de aerodinamica ni s-a aratat, cu niste diagrame relativ complicate care e treaba aia cu aripioarele. O sa-mi fac timp sa trec pe la facultate in octombrie si sa le arat profesorilor cat de prosti au fost si ce tampenii ne-au predat.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus