►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Așa te plimbi cu stil în București. Nu știu ce mașină este, dar arată bine.
Mereu am admirat mașinile americane cu acele aripi inspirate din perioada lor de cucerire a aerului și a spațiului. Îmi pare rău că nu se mai fac astfel de mașini și azi.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
9 comentarii
20/09/2014 la 8:22 AM
Cadillac Eldorado din ’64. De la o posta :)
Paul(Citează)
20/09/2014 la 10:09 AM
Aripile alea nu sunt de design. Din cauza faptului ca americanii erau la fel de prosti cum sunt acum si atunci, masinile lor lungi nu aveau stabilitate aerodinamica transversala. Motiv pentru care.
mircea(primul)(Citează)
20/09/2014 la 2:08 PM
@mircea(primul): nu cred că erau făcute pentru stabilitate și aripile astea verticale nici nu cred că ajută. Ai nevoie de apăsare în jos, nu de cârmă.
nwradu(Citează)
20/09/2014 la 10:35 AM
MMB = Mitropolia Moldovei si a Bucovinei, si-a luat Daniel masina noua :)
Razvan C(Citează)
20/09/2014 la 2:09 PM
@Razvan C: nu m-ar mira să fi fost de fapt Țiriac. În weekenduri mai poate fi văzut prin oraș conducând câte o mașină de colecție. Am tot zis că voi merge cândva la muzeul Țiriac ca să le văd pe toate acolo.
nwradu(Citează)
20/09/2014 la 3:31 PM
Mai este deschis muzeul cu masinile lui Tiriac ?
Dragos(Citează)
20/09/2014 la 3:31 PM
@nwradu Pe unde este acest muzeu, ca spre rusinea mea nu stiam de acest obiectiv si vreau sa il bifez cand ajung tura viitoare la Bucuresti
Razvan C(Citează)
20/09/2014 la 9:26 PM
Masina este intr-adevar Cadillac Eldorado. Iar aripile spate (tailfins) sunt doar o chestie de design tipica anilor 1955-1965, inspirata de avioanele de vanatoare. Cea mai celebra masina cu asemenea aripi spate este Cadillac Eldorado din 1959.
Andrei(Citează)
21/09/2014 la 4:41 PM
In anul 3 de facultate discutam cu oprean fix despre treaba asta intr-o pauza de la cursu de transmisii. 2 ani mai tarziu, la master, la cursul de studiu al stabilitatii si maniabilitatii, am tratat din nou subiectul. Tot la master un semestru mai tarziu, la cursu de aerodinamica ni s-a aratat, cu niste diagrame relativ complicate care e treaba aia cu aripioarele. O sa-mi fac timp sa trec pe la facultate in octombrie si sa le arat profesorilor cat de prosti au fost si ce tampenii ne-au predat.
mircea(primul)(Citează)