►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Asus ROG Nomad – rucsac heavy-duty pentru laptopul tău
Special pentru 23 august: evoluÈ›ia mesajelor de pe perete »
Eu abia acum am văzut noile Smart Fortwo și Forfour (adică 2 și respectiv 4 locuri/uși), care tocmai au devenit disponibile la vânzare și la noi.
N-aș putea spune că mi-a plăcut. Smart-ul anterior era drăgălaș, în lipsa unui cuvânt mai bun. Acesta nou are un aspect mai ciudat, de buldog, și nu mă omor după botul acela teșit și farurile ce seamănă cu doi ochi bulbucați. Nici spatele nu mă atrage prea mult, cu stopurile sale mari.
Mi se pare că seamănă prea mult cu Mini Countryman, un alt design care nu-mi place prea mult. DiferenÈ›a este că noul Mini arată ca vechiul Mini, doar ediÈ›ia Countryman având acest design “bulbucat”. Iată-le mai jos.
Oricum ar fi, Smart rămâne în continuare o mașină excelentă de oraș. Mă bate tot mai mult gândul unei a doua mașini, ceva micuț pentru două persoane și o pungă de cumpărături, cum îmi place mie să zic, cu dotările de bază la bord și un consum mult redus. Mi-ar plăcea așa ceva pentru oraș, mai ales că s-ar parca ușor. Nu mai zic că în Amsterdam era plin de Smart-uri electrice pe care localnicii le puteau închiria cu ora, pentru momentele când ai nevoie de o mașinuță pe acolo. Noul Smart începe de la 11.352 euro cu TVA, iar alte detalii despre configurații și dotări găsiți pe smart.com/ro
« Asus ROG Nomad – rucsac heavy-duty pentru laptopul tău
Special pentru 23 august: evoluÈ›ia mesajelor de pe perete »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
17 comentarii
22/08/2014 la 2:37 PM
E faina masina de oras, bine ca la noi in Romania e mai greu sa intelegi conceptul de masina doar pt a ajunge din locul A in locul B..
eBogdan(Citează)
22/08/2014 la 4:58 PM
Sandero il bate de-l asculta cu urechea.Da stiu ca nu sunt in aceeasi clasa dar cui ii pasa?
andrei(Citează)
22/08/2014 la 5:07 PM
la ce sa il bata? poate doar la pret, ca in rest nu are cum sa il bata.
speedy.gonzales(Citează)
22/08/2014 la 5:25 PM
are si componente in interior de dacia.
manerele de la portiere, joystickul oglinzilor, schimbatorul.
Catalin(Citează)
22/08/2014 la 5:28 PM
Eu am Smart (din 2003) și totuși sunt mulțumit de ea. Nu există mașină mai bună in oraș ca smărtulețul. :)
Filipz(Citează)
22/08/2014 la 10:34 PM
Andrei, are you for real?
Smartul bate la fund Sandero din orice directie!!
Roxana(Citează)
23/08/2014 la 4:21 AM
Nourile smart sunt rezultatul unei colaborari renault – daimler, cu aport substantial renault
mircea(primul)(Citează)
23/08/2014 la 11:48 AM
Arata bine. Mi-ar fi placut pentru prietena mea, dar ei nu ii place :).
Cosmin(Citează)
24/08/2014 la 10:19 AM
Ne arati poze din-acelea pregatite/preparate de catre departamentul de marketing, si in acestea toate masinile arata bine. Intrebarea e, cum arata masina in realitate, comparand cu imaginile de mai sus? Si feelingul, cum e feelingul? Sau nu v-au lasat sa va dati o tura cu ele?
Radu(Citează)
25/08/2014 la 9:37 AM
@Radu: probabil că abia ajung în țară primele exemplare.
nwradu(Citează)
24/08/2014 la 5:08 PM
Faza este ca il trageti de urechi pe Andrei,dar are dreptate:) va place “brand-ul” si “hipstareala” decat realismul,da Sandero este peste aceasta struto-camila Smart,se pare ca uitati cu totii modelele de la inceputul anilor 2000 cand le crapa motorul la peste 45.000 km.
Dar hai sa fim “branduiti” nu realisti,Sandero fiind produs autohton,fiabil si deja la a doua generatie …de nu ma insel,ca nu`s fan Dashia.
Plus inca o data se vede “crema” gandurilor,in loc sa va ajutati economia,o dam in fitzeala.
Ma scuzati ca inca mai sunt Roman :)
Andreas Scotch(Citează)
25/08/2014 la 9:39 AM
@Andreas Scotch: în timp ce în anii 2000 Dacia era o mașină perfectă, Solenza fiind recunoscută ca una dintre cele mai bune mașini din lume.
Comparația este inutilă. Nu mai zic că Sandero și Smart nu pot fi comparate pentru că sunt din segmente diferite.
nwradu(Citează)
24/08/2014 la 9:53 PM
La tine nu e vb ca esti roman, tu esti incuiat la mine, Sandero si Smart is doua masini diferite, construite pt scopuri diferite, ce legatura au intre ele doar mintea voastra de hateri poate vedea..
eBogdan(Citează)
24/08/2014 la 11:28 PM
@nwradu, o mică erată: “Noul Mini începe de la…”
Ontopic: È™i eu le-aÈ™ cam confunda, după ultimele doua poze…
seba18(Citează)
25/08/2014 la 11:26 AM
in schimb le poti compara cu fiat 500 si nu vad nici macar o pozitie din care italienii sa piarda.
mircea(primul)(Citează)
26/08/2014 la 4:05 PM
Din punct de vedere tehnic împarte multe componente cu Dacia Sandero, inclusiv motorul de top, 0.9 TCE, un motor foarte bun de altfel, construit la Mioveni. Mă bucur că cei din grupul Daimler AG apreciază calitatea produselor românești și montează pe mașinile lor componente fabricate în România.
Designul e urâțel, specific Renault. Generația precedentă arăta mai ok.
Marius(Citează)
26/08/2014 la 4:12 PM
Are același schimbător de viteze ca Dacia Logan de acum 10 ani. Complet identic.
Marius(Citează)