►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Zborul între Terceira și Sao Miguel a durat aproximativ 40 de minute, în timp ce un feribot ar fi parcurs cei 130 de kilometri în mai multe ore, că așa sunt vapoarele. Avionul, dacă citiți ghidul meu, veți vedea că este un Bombardier Q400.
Când ne apropiam de aterizare am montat GoPro-ul pe fereastră. Steward-ul de bord n-a comentat nimic, ba chiar a zâmbit un pic. Probabil că nu sunt primul care face asta, dar vă sfătuiesc să întrebați întâi dacă aveți voie, din politețe. Așa arată aterizarea pe Sao Miguel. Din păcate, am stat pe partea cu apa, nu pe cea cu insula, unde ar fi fost mai interesantă priveliștea. Pe aceea, însă, v-o arât în articolele următoare.
Dacă sunteți curioși cum arată aterizarea chiar pe Otopeni, filmată din cockpit-ul piloților, Cezar de la Imperator Travel a filmat una acum câțiva ani.
Urmăriți tag-ul Azore pentru a citi toate articolele. Dacă vă plac aceste fotografii și informații, ajutați-mă cu un share/RT.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
19/07/2014 la 9:32 AM
Nu stiam ca e voie sa filmezi din cabina piloților în timpul aterizării.
Alex(Citează)
19/07/2014 la 10:40 AM
@Alex: dacă te invită ei sau compania aeriană, filmezi, e plin YouTube-ul de astfel de filme. Eu le-am descoperit în timp ce căutam sa-mi dau seama ce văd piloții prin parbriz. Sunt unii piloți care au filmat cu camere montate pe cap sau în spatele lor.
nwradu(Citează)
19/07/2014 la 12:40 PM
Frumos! Și m-au convins clip-urile! Mă urc în avion, dar nu plec cu el niciodată!
anon(Citează)
19/07/2014 la 4:54 PM
Ia sa fi zburat cu o companie romaneasca, sa vezi ce racnete si insistente sa iei ‘chestia’ de acolo si sa o inchizi imediat, ca utilizarea electronicelor in timpul decolarii si aterizarii e interzisa.
Ce zambete, ce atitudine politicoasa si binevoitoare.
Bros(Citează)
19/07/2014 la 5:23 PM
@Bros: tu nu prea ai zburat cu alte companii decat cele romanesti, nu ? incearca cu oricare alta, sau si mai bine… incearca sa zbori cu companiile americane si o sa vezi o super amabilitate, mai ales cand le incalci regulamentele.
stefan(Citează)
19/07/2014 la 9:26 PM
Avionul era conectat la SuperCharger ? :))
razorsbk(Citează)
20/07/2014 la 1:14 AM
Unii mai ghinionisti suntem prinsi cu treaba la sol ceva timp deci multumim pentru priveliste.
RoxanaM(Citează)
20/07/2014 la 9:12 AM
@razorsbk: cam așa ceva.
Toate avioanele la sol se conectează la un generator. În zbor generează electricitate prin motoare, apoi au și un APU (auxiliary power unit) care este tot un fel de generator pentru a asigura lumină și avionică la sol.
Poți sesiza când comută pe el sau de pe el pe electricitatea de la sol pentru că la aterizare, când se oprește complet avionul și toți se cam ridică în picioare, este un scurt moment când se întrerup luminile.
nwradu(Citează)