►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Îmi adaug și eu glasul celor care spun că președintele Băsescu ar trebui să demisioneze în urma scandalului legat de bani și interlopi în care este implicat fratele său.
Așa ar fi normal. Singura situație în care poate fi credibil spunând “nu știu, n-am nici o legătură cu Mircea și combinațiile sale” ar fi fost cea în care încă de acum 5-10 ani ar fi fost “certat” cu fratele său, distanțându-se complet de el, exact ca acele familii în care frații nu-și vorbesc cu anii și nu le mai pasă unora de alții, iar acest lucru să fi fost făcut încă de pe atunci public și știut de toată lumea. Nu este cazul.
Momentan nu are pe unde scoate cămașa. Mircea Băsescu era mână în mână cu clanuri mari de interlopi și discuta de sute de mii de euro date pentru a reduce anumite condamnări. Este la mintea cocoșului că totul urma să fie făcut prin președinte, că doar nu Mircea Băsescu se apuca să dea ordine judecătorilor.
S-a spus că acele conversații audio sunt trucate. Faza cu “pixelul albastru” nu merge însă de două ori, iar apoi frații Băsescu nu pot justifica motivul trucajului, cine anume le-ar vrea răul. După cum observați, PSD și PNL s-au împăcat cu ideea că Băsescu își va păstra functia până la final, deci e greu să dai vina pe adversarii politici. Nu mai are pe unde să scoată cămașa.
Sigur, mai sunt câteva luni de mandat. Cu scandal, cu audieri și declarații, timpul trece și Băsescu probabil nu-și va da demisia. Va ieși însă pe ușa din dos, iar întreg capitalul de imagine pe care reușise să-l construiască în ultimele luni prin antiteză cu guvernarea Ponta pur și simplu dispare. Ultimele sale luni de mandat vor rămâne în istorie marcate de imaginea colaborării cu clanurile de interlopi, nu ca un om care a încercat să se opună manevrelor PSD.
Singura șansă a lui Traian Băsescu de a-și salva imaginea ar fi să-l înfunde pe Mircea Băsescu. Să arate că se dezice de tot, că pune justiția mai presus de frate. Dar nu va face asta, nu mai are miză, e la final de mandat, iar PMP-ul oricum stă prost.
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Vroiam sa te intreb ceva, te rog eu, tu stii ce mi-a zis el? Prima data, atunci cand i-a luat pe aia 350.000 de euro… te-ai dus matale cu el in masina si i-ati dus la Bucuresti? Asa-i?
….
MIRCEA BASESCU: Dar sa stii ca la mine a ajuns….
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Toti?
MIRCEA BASESCU: La mine au ajuns doar 250 de mii….
….
MIRCEA BASESCU: eu de aia eram curios atuncea cand mi s-a pus mormanul ala de dolari in brate, deci la mine atat a ajuns sa stii!
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Stii cand matale mi-ai zis ca-l condamna la 10 luni sau la 1 an, nu mi-ai zis matele asa?
MIRCEA BASESCU: Nu ti-am zis eu asa?
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Si, ia uite, la cat l-a condamnat!
MIRCEA BASESCU: Pai asa era tot mersul facut…sa-l condamne, cat a stat pana acuma si gata…
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Nu stiu ce sa facem, ca nu mai o ducem… Prima si prima data cand a venit la noi, stii ce ne-a zis? Ca l-ai trimis matale ca sa vina el, ca sa ia alea, ca sa te forteze el pe matale, sa fii matale mai obligat, ca sa ii dai drumul lui tata.
MIRCEA BASESCU: Eee….eu am facut tot ce am putut.
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Stai sa-ti zic…cand l-ai trimis matale sa ia aia 350.000… I-am adus alea …v-am adus alea si dupa aceea v-am mai adus aia 250.000… Si cand i-am dus pe aia 250.000, stii ce mi-a zis? Ca matale deja ai dat un milion de euro ca sa-l scapi … si acuma? Uita-te manca-ti-as…7 ani jumatate!
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dar cu Traian nu ai vorbit, manca-ti-as? De cu nu-i spui lu’ Traian? La Traian de ce nu trimiti, sa faca el acolo?
MIRCEA BASESCU: Stie ma! Crezi tu ca nu stie!!!!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
61 comentarii
19/06/2014 la 4:18 PM
Basescu va iesi pe usa din dos a Istoriei?! Wow, pai atunci Iliescu cand o muri ce o sa ramana dupa el? Scrum si coarne!
Radu, nu pica in cursa Antenei 3, lasa-i sa curga zoaie dupa Varanul iubit…
Vali(Citează)
19/06/2014 la 5:44 PM
@Vali: când va muri Iliescu, va fi condus pe ultimul drum de un milion de români.
Dacă ar candida în noiembrie, probabil că ar câștiga. Așa este țara făcută.
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 4:22 PM
Eu nu sunt de parere ca trebuie sa demisioneze, sau cel putin nu pana se face cat de cat lumina in ce priveste acuzatiile aduse lui Mircea Basescu.
Nu il simpatizez pe Traian Basescu, nici pe fratele lui, dar cred ca ce se aude pana acum la televiziuni, sunt incercari ale PSD-ului de a il discredita pe Basescu.
Chiar daca Basescu nu mai are vre-o miza importanta,prin discreditarea lui si mediatizarea cazului, Ponta, sprijinit de Voiculescu, incearca sa isi refaca imaginea si sa mai castige niste simpatie din partea populatiei.
Cred ca scandalul asta a aparut acum, desi poate se stia de ceva vreme de marsaviile lui Mircea Basescu, tocmai ca sa agite spiritele in politica. Zicea ceva jurnalist, Moise Guran daca nu ma insel, ca in in momente da pace intre preseditne si premier, atentia este indreptata inspre premier mai mult, iar cum Ponta este cam incompetent in ceea ce priveste guvernarea tarii si destul de ocupat in a pune la punct tot felul de magarii pentru a finanta campania pentru noile alegeri, se doreste atragarea atentiei in alte directii.
Ponta nu ar avea nimic de castigat daca Basescu isi da demisia, ba mai rau, daca se instaureaza el in functia de presedinte interimar, la fel Antonescu, mai mult are de pierdut.
De ce as vrea ca Basescu sa isi termine mandatul ? Pentru ca dupa cum se observa, justitia care poate e controlata sau nu de catre el , a inceput sa ii arda pe majoritatea coruptilor din PSD. Dupa ce pleaca Basescu de la Cotroceni, o sa vina si randul lui. Nu ma indoiesc de asta .
elGigel(Citează)
19/06/2014 la 5:47 PM
@elGigel: dacă Băsescu demisionează, Tăriceanu devine președinte interimar și s-ar organiza alegeri prezidențiale ceva mai rapid, probabil în septembrie în loc de noiembrie. Cam tot aia ar fi.
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 4:32 PM
Așa preventiv, ca să nu o dați ca proștii pe arătură în comentarii pro și contra.
Sunt toți din același hârdău cu lături: și pixelul Băsescu și securistul Voiculescu și plagiatorul Ponta și televiziunea cu căcat la gură Antena 3. Întâmplător acum antena 3 are acum și dovezi pentru a da în Băsescu. Asta și vroiam de la ei. Nu să mănânce căcat fără motiv și în consecință să-l facă pe președintele “tigancă împuțită” să arate a inocent.
Foarte bine că se dau în gât unii pe alții, dar cu dovezi. Ar fi mult mai rău să fie blat între ei.
nea_caisă(Citează)
19/06/2014 la 4:57 PM
Acum chiar ca nu ai inteles nimic. Nu PSD sau PNL il ataca, ci Antena 3 pentru a pregati terenul cand Varanul va intra intr-un final acolo unde ii e locul.
In plus tiganul e condamnat definitiv. Cu ce l-a ajutat Basescu pe bercea?
Cipper(Citează)
20/06/2014 la 9:21 AM
@Cipper: nu l-a ajutat cu nimic. A luat banii și a fugit cu ei sau nu i-a ieșit traficul de influență.
Iar cum banii sunt dați la negru, M.B. nici că-i mai dă înapoi și se face că nu știe despre ce-i vorba. Numai că toate neamurile alea de romi n-au nici o rușine în a face totul public, că n-au teamă de autodenunț. Așa este când faci manevre cu dubioși, nu cu alți afaceriști care să înțeleagă că au pierdut o bătălie, dar nu pot face scandal pe tema asta că ar putea pierde și mai multe.
Planul era scris în dialogul pe care l-am pus în articol, Bercea trebuia să fie condamnat la ceva lejer, doar un an de zile, timp pe care-l executase deja în arest pe perioada procesului, așa că ar fi ieșit aproape imediat. N-a mers planul, aici stă M.B. cu musca pe căciulă.
Într-un fel e norocos, romii doar l-au acuzat public că nu le-a rezolvat traficul de influentă și le-a luat banii. Puteau să meargă peste el în casă. Norocul lui că-l cheamă Băsescu.
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 5:04 PM
Pfiu, credeam ca esti basist cu acte in regula.
Mihai(Citează)
19/06/2014 la 5:48 PM
@Mihai: știu, șoc. Dar am zis mereu, când e de dat pe bună dreptate în cineva, să dăm, indiferent cine este, iar când e de lăudat, sa lăudăm.
Dacă la referendumul de suspendare s-ar fi ajuns pe această speță, nu pe tâmpeniile de atunci, aș fi fost la vot de la ora 7 dimineața.
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 5:13 PM
lol, superb! Intr-un scandal in care Antena 3 n-are nicio legatura, decat c-au prezentat acel filmulet, care putea sa fie la fel de bine leakuit pe net, deja din primul comentariu se foloseste argumentul Antena 3 si Voiculescu. Daca maine apare un filmulet in care basescu violeaza un copil, idiotii pupincuristi al basaului or sa militeze pentru a ramane in functie, ca nu cumva sa aiba satisfactie Antena 3 si voiculescu pentru ca Basu va ajunge in inchisoare.
Pe de alta parte, articolul de mai sus e firesc si normal. O demisie ar fi fost fireasca si normala.
coke(Citează)
19/06/2014 la 5:45 PM
Habar n-am ce face Antena 3, nu m-am mai uitat acolo de luni bune. Știrile le văd pe Digi24, iar stenogramele sunt de pe Hotnews.
Demisia nu are legătură cu faptul că T.B. ar putea fi acuzat legal de ceva, ci ar fi una morală, pentru că familia lui lucrează cu interlopii și asta e cumva incompatibilă cu înalta ținuta morală ceruta de la președinte.
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 5:47 PM
Dacă Antena 3 a pornit scandalul, atunci bravo lor. Vorba lui @nea_caisă, în sfârșit au ceva concret. Culmea, așa este când minți ani întregi, când zici și ceva adevărat nu te mai crede nimeni.
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 5:47 PM
@coke: ” Intr-un scandal in care Antena 3 n-are nicio legatura, decat c-au prezentat acel filmulet, care putea sa fie la fel de bine leakuit pe net, deja din primul comentariu se foloseste argumentul Antena 3 si Voiculescu.” -> pai sigur ca n-are legaura cu Antena 3, aia sunt doar purtatorii de mesaj, trompeta, portavocea, cum vrei sa-i zici. Daca asta e pe bune, e venita din directia unui serviciu secret.
ipo(Citează)
19/06/2014 la 5:54 PM
Daca la noi politicienii ar avea 10% onoare si 1% simtul ridicolului din cat ar trebui sa aiba, nu ar mai face nici unul parte din viata politica.
Cele doua sunt legate strict, dovada ca primul care a cerut demisia lui Basescu a fost chiar Ponta. Dovedit plagiator, acum vreo 3 luni un “tovaras” de-al lui din Gorj (Duicu parca, in continuare in arest) suna de la Ponta din birou sa isi puna oamenii in functie.
georgel007(Citează)
20/06/2014 la 9:16 AM
@georgel007: ai dreptate, e ca-n vorba aia cu râde ciob de oală spartă.
Totuși, cazul Ponta și cel Băsescu merg cumva în paralel. Și Ponta ar fi trebuit să demisioneze pentru faza cu plagiatul și apoi pentru cea cu Duicu.
Dar nu are legătură cu ce se întâmplă acum. Altfel am începe inclusiv să spunem “de ce mă cercetezi pe mine că am furat un milion, începe întâi cu ăia care au furat 3 milioane!”. Lucrurile se pot desfășura și în paralel.
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 6:09 PM
Ratingul de tara al Romaniei: BBB (Basescu, Basica si Bercea)
Mi-e rusine ca sunt roman!
Vlad Teapa(Citează)
19/06/2014 la 6:53 PM
Stii care e problema in transcript-ul ala? Tocmai punctele de suspensie.
Mie imi par fragmente scoase din context, montate sa para ce a vrut Antena 3 sa para.
Procurorii au inregistrarile alea de sambata si pina acum nu au facut nimic. Si ale fragmente din ele le-au tot avut de prin 2012 incoace, pentru ca atunci au fost facute.
Adrian Boioglu(Citează)
19/06/2014 la 6:55 PM
Din cate am auzit (de la Antena 3), se stia inca din 2011 ca Mircea Basescu a luat bani de la B. Mondialul. Atunci procurorul de caz o fost sanctionat/schimbat de CSM. Si mai cere presedintele “sa iasa orice politist, procuror sau judecator care s-au ocupat de acest caz sa spuna public daca eu am intervenit in acest proces.”
Pentru detalii cautatui pe google: “eugen iacobescu mircea basescu”
sau: http://www.evz.ro/urorul-din-cazul-bercea-e-iresponsabil-mircea-basescu-e-o-prostie-924853.html
Eu as vrea sa vad si o ancheta care sa lamureasca misterul, de ce nu a fost lasat Eugen Iacobescu sa cerceteze cazul, Cine a initiat schimbarea lui.
Valentin(Citează)
20/06/2014 la 9:22 AM
@Valentin: eu aș vrea să văd o anchetă despre proveniența acelor bani. “Ah, aveai 350.000 de euro? De unde?” Ia să luăm la puricat totul. Acum e momentul să-i bage pe toți la zdup. “Ce-i aici, o casă? Ai autorizație de construcție? Nu? Se dărâmă!”
nwradu(Citează)
19/06/2014 la 7:14 PM
“Faza cu “pixelul albastru” nu merge însă de două ori, iar apoi frații Băsescu nu pot justifica motivul trucajului, cine anume le-ar vrea răul.
LOL. Ce, mă?
nashu_mare(Citează)
19/06/2014 la 7:22 PM
Pentru Adrian Boioglu, mi-am permis eu să completez punctele de suspensie prin abilitățile dobândite făcând compuneri în școala generală:
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Vroiam sa te intreb ceva, te rog eu, tu stii ce mi-a zis el? Prima data, atunci cand i-a luat pe aia 350.000 de euro… te-ai dus matale cu el in masina si i-ati dus la Bucuresti? Asa-i?
MIRCEA BĂSESCU: Da, așa-i. Am oprit la Tip Top la Veteranilor și am comandat torturi cu migdale de toți banii. Pfai de burta mea ce-am mai mâncat! I-am trimis și lu Bercică la bulău o feliuță.
FLORIN ANGHEL: Așa, așa, mi-era frică că o să-i dai, Doamne ferește, șpagă sau ceva… Chiar m-am speriat. Dar m-am liniștit acum… Bonul l-ai păstrat?
MIRCEA BASESCU: Dar sa stii ca la mine a ajuns….
FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Toti?
MIRCEA BASESCU: La mine au ajuns doar 250 de mii….
FLORIN ANGHEL: Cum doar 250 mânca-ți-aș peleu’ matale? Mai era o sutică pe drum pentru sucuri să nu intre torturile cu gogâlțuri…
MIRCEA BASESCU: eu de aia eram curios atuncea cand mi s-a pus mormanul ala de dolari in brate, deci la mine atat a ajuns sa stii!
FLORIN ANGHEL: Ai, să-mi bag carasu’, iar ne-a tras în piept Cărămidă și i-a pus la păcănele… E, aia e…
A căpătat context?
Flo(Citează)
19/06/2014 la 7:48 PM
Dupa ce au bagat cateva sute de mii de euro in buzunarele familiei Basescu, cu toata increderea ca finul si compania vor demara procedurile in culisele justitiei pentru a-si scapa capetenia de trib, rromii au sesizat ca defapt sunt luati de fraieri si facuti de bani.
Ideea cu filmatul a fost una dintre cele mai reusite realizari ale lor, in felul acesta daruindu-si singuri un drept la replica pe care, cu siguranta, nu l-ar fi avut daca Basescu obtinea in justitie arestarea santajistului. Macar in felul acesta Anghel i-a facut un fel de `YOU SHALL NOT PASS`.
ionut(Citează)
19/06/2014 la 9:29 PM
@ipo, intr-o lume normala institutia de presa care pune mana pe un astfel de material e premiata pentru ca face presa. La noi e blamata si catalogata ca fiind o trompeta. Cat despre punctele alea de suspensie, exista inregistrarea video pe net de ieri seara. Puteti sa vedeti acolo ce si cum e scos din context. Pana una alta, DNA-ul a indraznit sa-l retina pe M. Basescu abia dupa ce inregistrarile au aparut in presa, si abia dupa ce Basescu a iesit peste zi si le-a dat ok-ul. Dar da, justitia e independenta.
coke(Citează)
19/06/2014 la 9:36 PM
@coke intr-o democratie liberala cel mai mare instrument de propaganda nu apartine unui partid. Dar deja nu te mai suspectez de naivitate sau, mai rau, socialism, te suspectez de prostie crasa sau, dupa gramatica aproape corecta, de rea intentie.
ipo(Citează)
19/06/2014 la 9:38 PM
@Adrian Boioglu: furtuna de nisip intr-un pahar cu apa.
ipo(Citează)
19/06/2014 la 10:06 PM
Iliescu a adus minerii, zeci de morti, pagube imense. Iliescu presedinte! Iliescu presedinte!
Fratele lui Basescu poate a luat niste bani. Poate ca presedintele stia, ca nu e dovedit. Huo, jos Basescu! Jos chiorul!
Natie de cretini…
Antenele au tot interesul sa faca scandal, doar le intra seful la puscarie. Si fata sefului. Si ginerele sefului. Discreditarea lui Basescu este foarte utila pentru alegeri, sa inteleaga si taranul ca Basescu este un jegos si trebuie sa voteze Ponta.
Un singur lucru este clar si sigur si evident: Mircea Basescu este un idiot de proportii epice care pur si simplu nu se poate abtine de la bagat in afaceri dubioase.
Gaelex(Citează)
19/06/2014 la 10:09 PM
Cum naiba vine asta cu daca frate-miu face un rahat tre’ sa iau si eu suturi in fund, asa ca e frati-miu? Nu ma intereseaza scandalurile politice, toti fac mizerii si ar fi frumos daca i-am vedea intr-un final pe toti acolo unde le e locul, asa pe rand sa se toarne unii pe altii, insa nu sunt de acord cu faze de genul asta. Daca Mircea asta omoara pe cineva, mister Traian trebuia sa-si dea demisia sau cum? Ce vorbim aici? Copilarii? Suntem la gradinita si nu stiu eu?
Dragos Bunea(Citează)
19/06/2014 la 10:20 PM
@ Dragos Bunea, nu, nu suntem la gradinita; aici este vorba despre oamenii din fruntea tarii. Un om in functia de presedinte al unei tari nu poate sa aiba imaginea asociata cu un membru al familiei care este in cardasie cu oameni “puscariabili”. Pur si simplu nu e ok ca spui ca X e presedintele tarii cutare iar Y este fatele din puscarie sau fratele care are dosar de spagar si traficant care se folosea de numele fratelui.
Pe alt plan privit, Basescu Traian a iesit de multe ori la interval cu informatii obtinute de la diversi informatori si servicii speciale. Ma indoiesc ca de atata timp (si aici nu cred ca s-a facut convetia si darea banilor intr-o zi) macar serviciile nu l-au atentionat pe presedinte despre ce face fratele sau sau cum isi foloseste fratele sau imaginea presedintelui pentru a stoarce bani.
ionut(Citează)
19/06/2014 la 10:23 PM
Ar demisiona daca ar avea demnitate dar nu are deci… si mai declara anterior faptul ca este umilit din cauza functiei de presedinte.
Andrian(Citează)
19/06/2014 la 10:36 PM
@ Gaelex – Eu nu inteleg de ce peste tot prin comentariile care trateaza cazul asta apar referiri la Voiculescu si Antena 3. Voiculescu are procesul lui. Sper sa primeasca o sentinta cat mai rapid.
Tot legat de Voiculescu peste tot auzi de justitia care este independenta. Daca asa este atunci o sa dea aceiasi sentinta indiferent de cine este presedinte.
@Dragos Bunea Traian Basescu, el este presedinte, este informat de serviciile secrete. Este periculos ca fratiso sa fie inproces, iar el sa se folosesca de serviciile de informatii ca sa obtina tot felul de avantaje. Daca era un individ oarecare nu era nici o problema, dar ca presedinte nu prea merge. Cel mai bine este daca nu exista nici un fel de suspiciuni?
Valentin(Citează)
19/06/2014 la 10:42 PM
Radu, nu credeam ca o sa zici asa ceva… sincer, mai bine o lasai asa cum e.
Nu te contrazic, poate stia, poate nu de combinatiile lui frac-su. Dar de ce sa demisioneze?
Oricat de imputita e treaba in tara asta, mi se pare ca Basescu este ultima reduta. Care, din pacate, va pica la alegeri. Dupa alegeri, atunci sa te tii… O sa fie haos.
Vlad(Citează)
19/06/2014 la 10:43 PM
Deci Băse ar controla serviciile secrete dar serviciile secrete i-ar urmari membrii familiei?
Altfel, intr-o lume in care candidatii la o functie in stat trebuie sa fie perfecti, sa aiba 2.5 copii, dantura perfecta, bun crestini si sa isi doreasca pacea in lume si ecologie la tot poporul, da, Basescu ar trebui sa isi dea demisia, ca asa se face.
Eu insa prefer sa isi dea la gioale (oficial: sa se controleze unii pe altii), nu sa faca piruete din astea de imagine. Nu de alta dar asemenea piruete ar dinamita datul reciproc la gioale care pare totusi productiv la noi. Doar asa l-au bagat si pe Nastase la bulau, dupa o plangere in sanul PSD-ului.
nashu_mare(Citează)
19/06/2014 la 11:46 PM
Auzi la vlad ultima reduta ahahaha
mircea(primul)(Citează)
20/06/2014 la 12:25 AM
@ipo, doar pentru ca-mi permit o alta parere sunt fie prost fie vandut. Misto. Asta e gandire de dreapta, nu?
In alta ordine de idei, prin 2011 un procuror declara, luandu-l gura pe dinainte, ca cercetand unul din dosarele lui Bercea Mondialu a dat peste niste interceptari din care ar reiesi cum ca Mircea Basescu a luat de la tigan vreo 300.000 de euro. A doua zi iesea spasit in fata presei, retracta tot ce-a declarat. La cateva zile dosarul ii era luat si el era sanctionat de CSM, ca mai apoi sa fie pensionat. La 3 ani distanta, dupa ce in prima faza Mircea Basescu era partea vatamata in tot scandalul asta, dupa ce DNA-ul n-a dat niciun semn cum ca Mircea Basescu ar fi facut nasoale, singurii care urlau ca MB a luat bani erai tiganii, iar pe ei nu-i lua nimeni in seama, si pe buna dreptate. Amenintau si cu niste inregistrari, nu-i credea nimeni. Vineri inregistrarile au fost depuse la DNA. De vineri pana aseara, DNA-ul n-a dat niciun semn ca l-ar deranja pe MB. Aseara, cand inregistrarile au ajut pe tv, aseara cand milioane de oameni au vazut dincolo de orice indoiala cum MB discuta de bani care au ajuns la el, de faptul ca trebuie sa-l scoata pe Bercea din puscarie, dupa ce Basescu a iesit la 13:30 si le-a dat ok-ul, cei de la DNA au purces si l-au retinut, culmea, ca si inculpat. Deci da, justitia e independenta.
coke(Citează)
20/06/2014 la 12:44 AM
Da, foarte probabil Traian Basescu stia ce vorbeste fratisu’, l-o fi sunat sa-i spuna sa se astampere si asta mai mic a zis ca face ca el si aia a fost, doi oameni maturi capabil sa raspunda fiecare pentru faptele lor. Daca ar fi dovezi ca T. Basescu a avut vreo implicare de orice fel atunci sigur ca se asteapta demisia si mai urmeaza si alte chestii interesante, dar ma indoiesc.
Dragos Bunea(Citează)
20/06/2014 la 1:22 AM
@dragos bunea, stii cum se cheama daca stii de-o infractiune si n-o raportezi la organele abilitate? Tainuire. Si e pedepsita de lege.
coke(Citează)
20/06/2014 la 1:33 AM
Probabil MB va asta in arest preventiv o perioada, pana se linistesc apele, apoi va fi cercetat in libertate inca putin si va primi NUP. Parerea mea e ca nu e corecta acuzatia, e greu de probat traficul de influenta, din simplul motiv ca nu s-a intamplat ce a promis, deci nu a mers. Stim si de ce nu a mers, a zis ca trebuia stramutat procesul la inalta curte de casatie parca, acolo aveau pilele, judecatorii cu nasul in suflet, dar n-au reusit, se pare ca mai exista si o urma de justitie independenta pe alocuri. In concluzie, acuzatia ar trebui sa fie de inselaciune, le-a cerut bani pt o vrajeala si acu nu-i mai da inapoi.
Si da, TB ar trebui sa plece, cine credeti ca a dat ordin sa se ascunda povestea in 2011 cand s-a pomenit prima data? TB stie de atunci problema, nu era nevoie sa afle acum de la servicii, dar a preferat sa ascunda si asta il face partas.
FlorinM(Citează)
20/06/2014 la 4:47 AM
E clar că înregistrarea este trucată. Fiul lui Bercea Mondialu foloseşte prea multe cratime ca să fie adevărat …
Revo(Citează)
20/06/2014 la 7:17 AM
@Valentin Pai daca Antenele care sunt ale lui Voiculescu fac cel mai mare scandal pe tema asta, e normal sa le pomenim si uscaturile lor, nu?
Gaelex(Citează)
20/06/2014 la 8:57 AM
n-ar trebui judecat totusi dupa fapte? totusi ‘nasu’ a luat 7+ ani de inchisoare..
offtopic: si polonezii se distreaza acum cu niste dezvaluiri facute de presa LIBERA!!
2DU(Citează)
20/06/2014 la 10:04 AM
@2DU, tu esti constient ca discutam de-o tentativa de omor, nu? Adica nu discutam de eliberarea unor file cec fara acoperire, sau de-o inselaciune, sau de-o delapidare, discutam de-o TENTATIVA DE OMOR! Pana sa ajunga sa fie condamnat pentru acea TENTATIVA DE OMOR, Bercea Mondialul a primit NUP in o gramada de dosare. Pe de alta parte, si asta e un aspect extrem de important, desi DNA-ul avea inregistrarile de vineri, si in mod sigur aveau informatii care sa-l incrimineze pe MB, n-a rasuflat nimic dinspre DNA, asa cum de obicei rasufla atunci cand e vorba de retineri a unor oameni care sunt plasati intr-o tabara opusa lui Basescu. Fireste ca MB n-a fost adus cu mascatii, si nici n-a fost plimbat cu catuse la maini prin fata presei, asa cum s-a intamplat in cazul multor altora care se aflau intr-o tabara opusa lui Basescu. Sa fim bine intelesi, si eu imi doresc ca justitia sa functioneze, sa retina pe oricine, fie ca e un biet salahor, fie ca e presedinte de stat. Doar ca de data asta e evident ca DNA-ul a miscat ceva doar in momentul in care lucrurile ajunsesera intr-un punct in care nu se mai putea musamaliza nimic. Daca nu existau acele inregistrari MB era, cum a fost si pana acum, un cetatean onest si demn care sigur, sigur, n-a luat bani de la tigani.
coke(Citează)
20/06/2014 la 10:28 AM
@nwradu
Numai că toate neamurile alea de romi n-au nici o rușine în a face totul public, că n-au teamă de autodenunț.
Da, declaratiile neamurilor de romi sunt foarte de incredere:
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/Bercea+Mondial+bani+Livia+Stanciu+Laura+Codruta+Kovesi
nashu_mare(Citează)
20/06/2014 la 11:52 AM
@nashu_mare: păi or fi dat. Garantezi tu pentru cei numiți?
nwradu(Citează)
20/06/2014 la 11:10 AM
@coke: alta parere decat cine, decat mine? Mainstream-ul, daca imi permiti exprimarea de hipster, e A3 et co. Dreapta? Sa nu intram in Giovanni Sartori ca ne incurcam. Desi are si limba italiana fineturile ei, de-aia ii spune “sinistra”. Dar nu, manipularea grosolana e la fel de ridicola indiferent de ce capat al spectrului te afli.
ipo(Citează)
20/06/2014 la 11:25 AM
“După cum observați, PSD și PNL s-au împăcat cu ideea că Băsescu își va păstra functia până la final, deci e greu să dai vina pe adversarii politici.” Gandesti copilareste. Asta e ultima incercare psd de a-l discredita pe Base, poatr poate isi da demisia si se organizeaza alegeri mai repede, pentru ca ponta stie ca in toamna nu o sa aiba sanse, coeficientul psd fiind in cadere libera. Plus ca asa se iau ochii lumii de la viiculescu, deci doi iepuri odata.
Daca tu crezi ca tor scandalul asta nu e marca psd inseamna ca esti mai visator decT credeam
alioja(Citează)
20/06/2014 la 11:53 AM
@alioja: PSD profită, ca orice adversar, dar nu au generat ei scandalul și nici nu cred că voiau unul acum. Prioritatea PSD în acest moment este să scadă popularitatea PNL-ului, nu a lui Băsescu.
nwradu(Citează)
20/06/2014 la 11:48 AM
@alioja – Eu nu cred ca PSD i-a dat bani lui Mircea Basescu. Mircea Basescu trebuie sa raspunda pentru faptele lui. Sa nu crezi sa sunt fan PSD, vreau democratie, La urmatoarele alegeri o sa votez cu opozantii PSD, pentru a echilibra scena politica. Mi-a fost putin frica in 2012, la alegerile parlamentare, cand USL a avut 60%.
Partidele nu vor alegeri acum, nu sunt inca pregatitie.
Valentin(Citează)
20/06/2014 la 12:03 PM
@Radu, prioritatea PSD acum e sa intretina focuri de artificii si spectacole de fum. Suntem in grafic.
2DU(Citează)
20/06/2014 la 12:28 PM
Moderare, moderare…
nashu_mare(Citează)
20/06/2014 la 12:53 PM
@nashu, cand tiganii declarau ca i-au dat bani lui Mircea Basescu, recunosc ca nu i-am crezut. Cand au declarat ca au filmari, am ras. Cand am vazut filmarea in care fratele presedintelui negociaza si spune ca trebuie sa scoata din puscarie un condamnat pentru TENTATIVA DE CRIMA efectiv am fost naucit. Acum se vorbeste de Kovesi si Livia Stanciu. Si-n prima faza, reactia e fix cea care a fost atunci cand spunea de Mircea Basescu. Dar daca stai nitel si te gandesti ca omul a avut peste 100 de dosare penale la care a primit NUP, si-a ajuns sa faca puscarie pentru TENTATIVA DE CRIMA, parca nu mai stii ce sa crezi. Repet, discutam de-un om care a bagat cutitul, incercand sa-l omoare, pe-un nepot. Asa i s-a infundat. Pana atunci a avut peste 100 de dosare la care a primit NUP. 100!!!
coke(Citează)
20/06/2014 la 1:23 PM
Coke, asta e un moment in care iti dai seama cati prosti sunt in romania.
Daca pe un blog de tehnologie, pe care intra totusi oameni de la care ai avea pretentii, apar comentarii de genul “basescu e ultima reduta” si “ce nemernici sunt astia de la antena 3 ca ii strica imaginea lui basescu” in conditiile in care inregistrarile sunt clare, ce pretentii sa mai ai de la dorel care daram Bloc cu 10etaje cand lucreaza la metrou?
mircea(primul)(Citează)
20/06/2014 la 4:10 PM
#mircea(primul)
:))))))))))))))) chiar asa ce ne-am face fara prosti analfabeti ce stiu ei cel mai bine, ca doar erau acolo, de fata, sub masa si ascultau conversatia.
zippo(Citează)
20/06/2014 la 8:18 PM
Bai ai dreacu’ tigani nespalati si analfabeti, ce le au cu tehnologia, ce se pricep ei cu inregistrarile… Aia nu stiu sa bage pin-ul la card sau la telefon, dar trebuie sa ii credem ca i-a dus mintea sa inregistreze si sa stea cu fundul pe inregistrare vreo 4 ani sau cati au trecut de atunci.
Asta e premeditare si planificare pe lunga durata, asta e mana de servicii secrete, nu de tigani care de-abia se gandesc ce smen sa faca in ziua urmatoare.
Gaelex(Citează)
20/06/2014 la 8:40 PM
@gaelex – echipamente de spionaj se gasesc pe net, cauta cu google. Am cumpart acum 3-4 ani doua bucati pentru un unchi care voia sa vada cine fura din magazin. Camera era putin mai mare decat un ruj, inregistra pe un card uSD, avea baterie incorporata Li-Ion. Sa nu crezi ca sunt ruda cu Bercea :p .
Daca i-ai da unuia sute de mii de euro pe incredere, cred ca te gandesti de o mie de ori cum sa te asiguri ca ai o dovada.
Valentin(Citează)
20/06/2014 la 8:45 PM
Ce spionaj, poți înregistra cu un reportofon sau cu o aplicație de smartphone. Voi credeți că ăia învârt milioane, dar nu știu să folosească un telefon? Sunt mafioți, dar nu proști. Mai urmează să zică cineva că probabil la toate merțanurile alea nu știu să bage în Drive.
nwradu(Citează)
20/06/2014 la 11:22 PM
De ce să demisioneze? Nu el a făcut hoții, fratele lui! Și în Franța, fiul lui Sarkozy făcea măgării și pentru asta tatăl lui și-a dat demisia?! Nici vorbă! E fratele lui, nu el! Și mai nenorocit și cu 1000000000 fețe e Don Pinochio (Copilotul Ponta)! În concluzie: când își dă demisia Ponta și guvernul său, atunci să-și dea și Președintele țării, Traian Băsescu! și nu mai credeți tot ce spune Antena 3; priviți și alte televiziuni: DIGI 24, B1TV, TVRnews, TRANSILVANIA L!VE (nu prea mai emite), LooK TV (Sabin Gherman) și merge și Realitatea TV (după părerea mea, România TV e o altă porcărie de televiziune).
Iar că vine alegerile: habar n-am pe cine voi alege, până acum din ce văd, numai incompetenți [un sas mai e în țară și ăla să fie președinte?! Nu sunt de acord și plus că nu știe să bată un cui, e un amărât de profesor; președinte trebuie un om gospodar, să știe să facă treabă la câmp, dar și ce mișcă în țară, să știe economie și să aibă studii (dar să aibă îndeletnicirile și unui țăran, nu oameni strâmbă-lemne) chiar superioare (gen Emil Boc – nu e cel mai bun președinte, dar omul știe să dea și coasa și are și studii)! Cu Ponta nu votez în veci, iar alți candidați nu s-au afirmat până acum!]
Anonim(Citează)
20/06/2014 la 11:41 PM
… Am văzut că am o greșală gramaticală și mai vroiam să zic ceva: noi îi credem pe țigani? Să-i ia dracu’! Nu trebuie să le dăm atenție, nu trebuie să facem audiență uitându-ne la porcăria asta! O tratăm ca pe o noutate și știre pe scurt! Ce atâtea dezbateri pe seama unor țigani? Sunt vinovați? La pușcărie cu ei și mai ales să returneze banii furați, averile făcute din bani furați; cum adică să stea acolo tot pe banii noștri? E problema lor ce pățesc și Președintele Statului Român mai are puțin de așteptat până să fie demis (la alegeri; de ce să ajungă alt neisprăvit la conducere – un mare mason (făcut de tatăl adoptiv), grec și fără părinți – Tăriceanu, mai răbdăm puțin cu el și apoi ne pregătim de comunism cu copilotul țării ce va deveni pilot, Victor Viorel Ponta președinte)!
Anonim(Citează)
21/06/2014 la 9:38 PM
Nimeni nu se agita ca niste tigani fara nimic pe numele lor au 600.000 de Euro de aruncat pe fereastra, bani nedeclarati la ANAF si neimpozitati cumva. Care ANAF tace, cum fac si televiziunile care nu vad Mercedesurile si vilele si nu intreaba “pardon, ati platit impozit la ele?” Ala urla ca a dat 2 milioane de Euro si nimeni nu sare sa-l execute de impozitul pe profit pe suma asta nejustificata. Si credem pe cuvant un infractor dovedit ca a dat mita suma asta ,de nici la Loto nu se castiga atata banet, tocmai persoanelor pe care Ponta si PSD-ul le urasc cel mai mult la DNA. Dar ce incredibila coincidenta!!
Sunt mafioti violenti si prosti, de unde sa-i duca pe ei mintea sa foloseasca tehnologie mai avansata cand WC in casa e ceva miraculos inca pentru ei? Nu, asta e mana cuiva care i-a invatat ce sa faca. Dovezi?! Ha, n-au ei nevoie de dovezi, e de ajuns ca stiu ei cine esti si unde te gasesc.
Scandalul asta il fac doar pentru show, daca isi voiau banii inapoi se descurcau altfel. Sa calci DNA-ul pe coada cand ai toate mustele din lume pe caciula mi se pare cam sinucidere curata.
Gaelex(Citează)
22/06/2014 la 4:16 PM
@Mircea(primul)
Te-ai gândit că poate tu eşti “the odd one out”? Eu credeam că orice om inteligent vede de la o poştă în 30 de secunde de când deschide Antena 3 că toate titlurile de acolo, toate temele, toate emisiunile sunt construite de aşa natură încât să promoveze agenda lui Dan Voiculescu, în special decredibilizarea justiţiei actuale – justiţie care spre deosebire de acum 10 ani îşi face treaba cât de cât. Acum 10 ani nu auzeai de politician care să fie condamnat, acum parcă curg gârlă că nici nu mă aşteptam să fie CHIAR atâta putreziciune în toate partidele. Antena 3 pe scurt, mă face să borăsc…
În ce-l priveşte pe Mircea Băsescu îmi pare destul de evident că a făcut ceva penal dar ăsta nu e meritul Antenei 3 care ar fi făcut o investigaţie de calitate, nu a făcut decât să difuzeze nişte înregistrări. Traian Băsescu o fi făcut şi el chestii penale – asta e treaba justiţiei să vadă – dar în cazul ăsta, ce a făcut Mircea Băsescu, fără dovezi contrare, nu implică absolut nimic în ce-l priveşte pe Traian Băsescu iar a sugera contrariul sugerează imaturitate intelectuală (nici un om politic sau nepolitic din Ro sau vest nu are nici o răspundere în ce priveşte ce face o rudă majoră şi independentă cu viaţa ei şi nici nu a existat vreun caz în lumea civilizată în care un om politic s-a simţit răspunzător de ce face o rudă majoră şi independentă cu viaţa ei)…
Adrian(Citează)
23/06/2014 la 4:23 PM
NU RADU!
Basescu NU AR TREBUI SA DEMISIONEZE.
1. Nu din motive morale, ci din motive economice.
Daca PSD-ul si-a propus pentru campania electorala “sa il dea jos pe Basescu” si nu pentru ca noi sa o ducem mai bine, imi intareste convingerea ca STANGA POLITICA nu este buna pentru un mediu economic sanatos.
Nici dreapta politica nu ma ia in calcul pe mine privat, dar macar ia in calcul cat de putin investitii private si tot ceea ce decurge din ele. M-am saturat ca in fiecare campanie electorala accentul sa se puna pe buget si bugetari, protectie sociala si mila sociala!
FRATILOR! ECONOMIA ESTE TINUTA IN VIATA DE MEDIUL PRIVAT! CARE PRODUCE CEVA PALPABIL!
2. Basescu nu ar trebui sa demisioneze din strategii politico-economice
Justificare: Daca Basescu isi da demisia, se vor concentra pe alte subiecte ca de ex: Ce strategii sa mai facem ca sa putem fura nedepistati si alte ursarii de genul acesta.
Multumesc, am incheiat pledoaria
Semneaza unu’ care nu sta cu mana intinsa dupa ajutoare si nu face afaceri cu Statul.
Paul(Citează)
23/06/2014 la 5:15 PM
Vorba aia ” Nu tot ce zboara se mananca”. Asa ca mai bine ar fi sa “vedem” ceea ce nu prezinta televiziunile.
Apropo, Daca apare Bercea si tipa acum ca lui nwradu I-a dat 50 mii de coco sa ii spele imaginea, il credem?
Adi(Citează)