►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Apple a anunțat recent că aproape toate încărcătoarele de priză vândute printre altele și în România în perioada oct 2009 – sept 2012 cu iPhone 3GS, 4 și 4S se pot supraîncălzi și deci prezintă risc de incendiu sau alte probleme, așa că le va schimba în mod gratuit pe toate.
Modelul afectat are codul A1300 și va în înlocuit cu modelul A1400. Citiți totul în pagina oficială Apple a anunțului.
Dacă aveți un astfel de încărcător, acum este momentul să testați calitatea serviciilor românești. Trimiteți un email magazinului de la care l-ați cumpărat, arătați-le pagina Apple și întrebați-i unde să duceți încărcătorul. Sau dacă în certificatul de garanție este scrisă adresa unui service autorizat, scrieți-le lor și întrebați-i direct când puteți veni după noul adaptor de priză.
Acum este de fapt momentul să vedeți cât de “oficial” se desfășoară distribuția Apple în România și mai ales cât de rapid reacționează firmele autorizate. Vestea bună este că după 18 iunie încărcătorul se va putea schimba și apelând la operatorii telefonici Cosmote, Orange și Vodafone, asta fiind vestea bună; nu înseamnă că nu le puteți testa și lor serviciile și reacția.
Tot acum este momentul să verificați și proveniența telefonului vostru, că nu degeaba Apple vă cere să-l aduceți și pe acela pentru confirmarea seriei. Sigur, s-ar putea ca service-urile noastre să nu-și dorească să piardă timpul cu așa ceva, dar mai mult ca sigur vor fi nevoite – probabil Apple le decontează costurile și le trimite adaptoare în schimbul unor fișe completate cu numere de serie valide.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
1 comentariu
16/06/2014 la 11:17 AM
Eu am avut un iPod Nano 2nd gen, inregistrat pe site-ul Apple. Am primit un mail de informare ca ar putea fi din seria cu probleme de baterie, am trimis mail la Noumax si mi-a fost schimbat cu un 6th gen. Doar ca toata tarasenia a durat vreo luna jumatate.
ipo(Citează)