►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Bloggers Lan Party 5: bloggeri versus cititori
Apple ar putea introduce ecran din safir pe viitorul iPhone »
Sau Mobile B@nking, după cum îi spun chiar ei. Am fost săptămâna trecută la prezentarea aplicației și am rămas cu o impresie foarte bună despre această nouă versiune. Dacă sunteți clienți UniCredit, o puteți descărca deja pentru iOS și Android, iar alte versiuni sunt în lucru.
Sub sloganul “Controlează-ți banca de pe telefonul mobil”, noua versiune a aplicației adaugă multe funcționalități noi celei anterioare, plus o interfață regândită. Dintre ele, am reținut:
bineînțeles, toate acestea pe lângă funcțiile de bază ale unei astfel de aplicații, adică verificat soldul conturilor, istoricul tranzacțiilor, plăți în lei sau valută, transferuri de bani, informații despre bancă, schimb valutar șamd.
Poate că vă întrebați de ce-ar fi nevoie de toate acestea pe mobil. Adică ar fi normale într-o interfață Online Banking pe PC, dar și pe mobil? V-aș fi dat dreptate, dar acum 3 luni mă sună de acasă “vezi că nu mai merge Internetul, cică nu l-ai plătit”. Așa era. Știind că dacă-l plătesc se poate rezolva rapid problema, am tras mașina pe dreapta pentru 5 minute și am achitat facturile de pe mobil, iar în cele 3 ore până am ajuns acasă serviciul se și reactivase.
Cu altă ocazie am decis să cumpăr ceva neplănuit și nu aveam cash, iar pe cardul din portofel nu aveam suficienți bani. Am intrat în aplicația Mobile Banking și am transferat bani din contul principal în cel pentru care aveam card; fiind transfer între conturile proprii, s-a efectuat pe loc, așa că m-am dus la casă și am achitat totul.
De atunci merg pe principiul “cu cât mai multe funcții în aplicația de mobile banking, cu atât mai bine”, iar momentan UniCredit are cam tot ce-i poți cere în a lor, cu siguranță mult mai multe decât în ale celor două bănci pe care le folosesc eu (de unde și sloganul “controlează banca de pe mobil”). Este simplu de utilizat, are un aspect modern, se deschide direct cu informația despre soldul conturilor și pleci ușor de acolo spre alte meniuri.
Mi-a plăcut să aud (și apoi să testez chiar eu) că au gândit interfața nu ca o simplă colecție de pictograme simple, ci au tras în prim plan cele mai cerute funcții, iar între el schimbi cu swipe în diverse direcții. Sau că, intrând în meniul de hărți și sucursale, îmi era afișată direct cea mai apropiată unitate, că mai mult ca sigur asta căutam. Am aflat răspunsul încă din preview-ul meniului.
O alta chestie inedită este că poți folosi telefonul ca pe un token de acces în Online Banking, în loc de digipass-ul pe care ți l-a dat banca. Îți generează aplicația de Mobile Banking cheia de acces în Online Banking, idee bună având în vedere că telefonul îl ai mereu cu tine, dar digipass-ul poate-l mai uiți pe acasă. Asta chiar mi-aș dori să o văd implementată de toate băncile.
Mai jos sunt screenshoturi făcute de mine (nu cu conturile mele, din păcate) și copiate de pe telefonul lor demonstrativ în al meu prin bluetooth, trimise în Dropbox și preluate automat în calculator. Tehnologia asta…
« Bloggers Lan Party 5: bloggeri versus cititori
Apple ar putea introduce ecran din safir pe viitorul iPhone »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
12/05/2014 la 12:05 PM
zi si de faptul ca e contracost, ca sa fim corecti pana la capat, nu?
deplictis(Citează)
12/05/2014 la 1:09 PM
@deplictis: nu mă miră, toate sunt contra-cost de fapt, diferența fiind dacă banii sunt incluși sau nu în pachetul Online Banking.
nwradu(Citează)
12/05/2014 la 12:47 PM
lămurește’mi un lucru, te rog, dacă știi: pot folosi în paralel tokenul vechi și aplicația?
adică să pot intra în cont cu oricare dintre codurile generate fie de token, fie de telefon.
AI_core(Citează)
12/05/2014 la 1:06 PM
@Al_core: parcă s-a zis că da, vei putea folosi ce ți-e la îndemnână.
nwradu(Citează)
12/05/2014 la 1:17 PM
@Al_core Nu poti cu amandoua, cand iti activeaza tokenul din aplicatia mobila il dezactiveaza pe cel vechi. Vorbesc ca utilizator al acestei aplicatii.
Calin(Citează)
12/05/2014 la 2:55 PM
Sigur? A întrebat cineva special asta și i s-a spus că poate utiliza ce i se pare mai convenabil.
nwradu(Citează)
12/05/2014 la 3:07 PM
Cei de la banca cu care am vorbit a zis ca ii una sau alta. Chiar am si incercat, tokenul fizic mie nu imi mai merge.
Poate sa utilizeze ce ii mai convenabil doar ca nu in acelasi timp :)). Poate intre timp or mai fi schimbat dar eu tokenul pe mobil il am din 17.04.2014.
Calin(Citează)
12/05/2014 la 3:09 PM
Mult mai buna aplicatia si serviciile celor de la BRD..
Teo(Citează)
27/05/2014 la 10:42 AM
Am întrebat despre token și da, aplicația Mobile Banking dezactivează digipass-ul clasic, odată folosită.
“Mobile Token odata activat anuleaza digipass-ul. Dar amandoua pot oferi acces doar in aplicatia Online B@nking.
Mobile B@nking este o aplicatie diferita si este accesibila odata activata doar pe baza unui pin setat de utilizator.”
nwradu(Citează)
23/04/2015 la 7:55 PM
Ing forever
dan(Citează)