►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Partea de check-in și văzut unde sunt prietenii tăi va fi transferată într-o nouă aplicație numită Swarm, în timp ce aplicația clasică Foursquare va rămâne axată doar pe descoperit locuri noi și interesante, citit sfaturile altora și explorat zona înconjurătoare.
În opinia mea, este o idee bună. Foursquare “stă” pe o bază de date imensă cu informații despre aproape toate localurile, hotelurile și magazinele din lumea circulată, iar această mișcare o va scoate mai mult în evidență. Separând partea de check-in de această bază de date, schimbând practic ideea principală a programului, dezvoltă în mintea utilizatorilor că aplicația le poate fi utilă fără a le spune altora pe unde umbli.
Cred că mulți utilizatori ocoleau Foursquare tocmai din ideea că este aplicația de check-in, trecând cumva în plan secundar funcțiile de descoperire. Sau, și mai probabil, făceau check-in-ul pe Facebook, ca să-i vadă prietenii, iar tot restul funcțiilor Foursquare rămâneau neutilizate, deși sunt de multe ori foarte utile.
Rămâne de văzut dacă această mișcare îi va salva. Foursquare a avut mereu probleme, n-avea venituri mari, nu găseau o metodă de monetizare șamd. Aplicația Swarm se va lansa peste câteva săptămâni.
sursa: Mashable. Foto: Pins over capitals mulțumită Shutterstock.com
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
02/05/2014 la 8:57 AM
Lol, deci au despărțit partea care i-a adus popularitatea de partea utilă. Pare logic doar dacă vrei sa vinzi.
nashu_mare(Citează)
02/05/2014 la 10:00 AM
Da, dar partea care le-a adus popularitatea era pe ducă. Foursquare are vreo 40 de milioane de utilizatori (și câți n-au mai intrat recent?), Facebook are sute de milioane. FB oferă check-in, are și statusurile acelea cu “eating, traveling”, are și Instagram unde momentan încă este integrat 4sq, dar cât mai ține asta?
Foursquare vrea să arate că poate fi și util, nu doar să te lauzi unde ești.
nwradu(Citează)
02/05/2014 la 10:42 AM
Din nou: lol.
Iar Instagram a trecut pe FB de putina vreme si cica ar fi cam varza din cauza asta. Nu stiu, nu dau poze pe instagram cu locatii.
Probabil ca vor vinde catre FB “arhiva”. Si poate catre Google partea de checkin (care a marsat pe G+ pentru firme, dar nu are utilizatori), cine stie. Nu ai cum sa pui in valoare la maximul posibil asa ceva, acum, in 2014, fara interactivitate.
nashu_mare(Citează)