un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Dacia Logan 2 în fotografii spion

24 May 2014  ·

AUTO  ·

39 comentarii

Au apărut câteva fotografii cu noua Dacia Logan 2. Modelul este bine camuflat și nu se disting prea multe detalii despre formele sale.

Mie mi se pare mai lung decât cel vechi. Oare îl lungesc un pic, pentru ca Sandero să rămână un hatchback și mai micuț prin comparație? Farurile oblice aduc mai mult cu cele de pe un Golf 5, iar stopurile par inspirate de la Fluence, dar până nu ni se arată mașina nici nu vom ști clar ceva. Mai multe fotografii găsiți pe site-ul nemțesc de mai jos, click pe fotografia mare de sus pentru galerie.
logan_2_1logan_2_5

Păreri?

sursa: T-Online.de via Digi24, care au precizat și ei sursa nemțească, subliniind-o ca și cum ar fi un link, dar fără să fie.

asus s5507

    39 comentarii

  1. Păi nu a apărut deja, anul trecut? Că e destul de schimbată ca să vorbim doar de un facelift. Eu am zis de ceva vreme că Dacia nu mai poate să țină Loganul actual fiindcă au crescut salariile la Pitești și au nevoie de o mașină un pic mai scumpă ca să păstreze profitabilitatea. Dusterul e o variantă bună, dar nu e suficient. În plus, Rapid, 301, Elysee sunt ceva mai mari decât Logan. Ca dimensiuni, Logan e o struțo-cămilă, mai mare decât clasa mică, mai mic decât clasa compactă.

      (Citează)

  2. Pare sa fie cu 5 usi, in stilul Skoda Octavia.
    Ar putea fi interesant.

      (Citează)

  3. Octavian Țicu

    24/05/2014 la 8:53 AM

    Mai degrabă o fi un model nou poziționat peste Logan. E prea devreme să apară un model care e de un an pe piață. Se tot vorbea că vor folosi platforma de Megane si la Dacia. Cum vânzările la Renault merg prost, probabil se încearcă o rentabilizare a ei.

      (Citează)

  4. Logan Limousine pare o descriere potrivita, nu m-as mira sa fie un model nou in gama Dacia. Cat despre aspect, arata bine in spate, au rezolvat linia mai bine decat la multe cupluri hatch/sedan lucru care ma face din nou sa ma gandesc ca ar putea fi un model separat de Logan. Ce-i cu sigla ovala de pe grila?

      (Citează)

    • Cât despre nume, la o mașină ieftină precum Dacia este greu de zis când e facelift șî când este o generație nouă. S-ar putea ca acest Limo să aibă în sfârșit și cutie automată (care era disponibilă de acum 5 ani pe Clio) și alte dotări, poate un concurent pentru chestii gen Skoda Rapid sau Peugeot 307 sedan.

        (Citează)

  5. Mai ales prin prisma faptului ca au mutat parte din productie in Maroc pentru a elibera spatiul pentru noi modele . Din cate se stie tot ceea se duce la export in vest trebuie sa plece in Romania pentru ca , calitativ avem construim cele mai bune Dacii din cele 6 uzine pe care le are Dacia in lume .

      (Citează)

    • @Liviu: nu, cred că-i altfel strategia.

      În străinătate se vând foarte bine Sandero și Duster și au suplimentat producția lor în Maroc. Ce se produce în Maroc pleacă în zone non-EU, din câte știu. Producția din România este pentru Europa, e mai simplu dpdv taxe și logistică.
      Românii și alții vor mașină în 3 volume, precum Logan.

      Pe termen lung, dacă fabrica din Mioveni tot crește costurile, nu m-ar mira să pierdem producția Dacia, dar s-ar putea muta aici alte modele Renault, deci nu cred că o vor închide prea curând. E un subiect bun pentru alt articol.

        (Citează)

  6. daka va uitati la poza din fata sigla aia nu prea pare de dacie, ie ovala ca la ford, sigur despre logan ie vorba?

      (Citează)

  7. DaciaSclavaRenault

    24/05/2014 la 9:55 AM

    Am stat 2 luni sa-mi caut masina(am vrut neaparat noua). Bineinteles ca patriotismul din mine m-a determinat sa ma uit serios la Dacia(Logan 2). Insa dupa ce am comparat preturi, dotari, caracteristici tehnice, am ajuns la concluzia ca, din pacate, Dacia se vrea(si chiar e) o sora mai saraca a unui Renault, cu anumite dotari intentionat lipsa ca sa nu concureze cu Renault-urile mai scumpe.

    Asa ca, dragii mei de la Dacia, sunteti mai mult sau mai putin, CU&VELE celor de la Renault. E inadmisibil sa dau 11.000 euro(atat costa un Logan 0.9 TCE 90 cai) si sa nu aiba climatizare electronica dual-zone, ci doar vechiul AC. Sa nu mai zic de siguranta, lipsa airbag-urilor cortina, calitatea materialelor folosite, impresia de masina chinezeasca.

    Am mai pus 2.000 euro si am luat un Opel Astra, motor 1.4 100 cai. Nu se compara!

    Dacia ramane totusi solutia romanului sarac, cel mai ieftin logan, chel, duce pe la 6000 euro, ieftin ca braga, desi multi ar fi tentati sa ia un Golf 5 SH de banii aia(desi nu recomand SH, 1 din 10 masini SH chiar e OK, restul au vicii ascunse, IMHO).
    Acum, vedeti voi, pretul initial de cumparare e una, calitatea componentelor si pretul acestora e alta. Pentru ca daca in fiecare an iti pica piese de ~500 euro, in vreo 5 ani iti dai seama ca Dacia n-a fost chiar asa ieftina.

      (Citează)

  8. Auzi ca nu are clima bi-zonala. La ce iti trebuie asa ceva, sincer? intr-un Logan? Sunt si Passat-uri din 2010 care au doar AC simplu. Personal am folosit de 2 cel mult 3 ori pe parcurusul unui an clima bi-zonala in rest o las pe Dual. A doua chestie, aia 2.000€ sunt totusi niste bani, pe care nu toti sunt dispusi sa ii dea in plus. A treia chestie, ‘noul’ Logan si Sandero sunt chiar foarte ok in banii aia. Cu Sandero 1.5dci de 85cai am obtinut in regim de autostrada un consum de vreo 4,5l/100km, incarcat full. Asa ca m-am saturat sa tot luati numele Dacia in batjocura. Cei de la Dacia au o viziune unde vor sa duca brand-ul, iar voi ‘ ca mai pun suma X si imi iau masina Y’. Nu inteleg genul de afirmatii.

      (Citează)

  9. @Alex

    Si sa spui ca Opel Astra 1.4 nu se compara cu o Dacie de 11k EUR dpdv al calitatii materialelor mi se pare manelism. E un Opel Astra, FFS, adica masina pentru cei care vor “nemteasca” dar nu isi permit una din grupul VAG. De undeva trebuie sa taie ca sa iasa ieftina si de unde sa o faca, daca nu din interioarele ieftine si anoaste.

      (Citează)

  10. are dreptate colegu de mai sus, e Lada Vesta , nu Logan .

      (Citează)

  11. @DaciaSclavaRenault: Tu esti ala din Spania care avea clima bizonica ?

      (Citează)

  12. Asta-i lada aia la care trebuia sa renunte renault de cand s-a jucat putin prin ucraina. Sanchi, solidaritate. Noroc ca banii rusilor sunt la fel de buni ca ai tuturor, asa ca statul francez a reanalizat situatia si a decis ca pana la urma rusii nu-s asa rai.

      (Citează)

  13. DaciaSclavaRenault

    25/05/2014 la 4:06 PM

    @nashu_mare

    Nu, prietene, masini din grupul VAG isi iau toti necunoscatorii care au auzit si ei ca “VW e firma buna”,
    Volkswagen nu mai produce masini fiabile de prin 2005-2006. Nu doresc nici dusmanilor mei sa isi cumpere un VW de generatie noua, cu motor de 1.2 TSI de ex. Vezi cate lanturi de distributie au picat cumpratorilor, si nesimtitii de la VW nici macar n-au avut bunul simt sa faca rechemari in service.
    Compara un Opel Insignia cu Vw Passat si vezi ce iti ofera Insignia. comparativ cu Passatul, la acelasi pret. Dar cumpara VW, sa vada lumea ca ai “masina poporului”.

    Intelegeam daca ziceai de Toyota, sau Honda. Dar in prezent VAG produce orice numai masini fiabile si de calitate NU.

      (Citează)

  14. DaciaSclavaRenault

    25/05/2014 la 4:09 PM

    Un mic edit: “Compara un Opel Insignia cu Vw Passat si vezi ce iti ofera Insignia. comparativ cu Passatul, la acelasi pret, la Opel Insignia ai dotari ce te-ar costa 3-4k euro in plus la Passat. Ca doar platesti brandul”.

      (Citează)

  15. In caz că nu știați, Renault s-a asociat cu Avtovaz (care e proprietarul mărcii Lada). http://www.renault.com/en/groupe/cooperations-strategiques/pages/partenariat-strategique-avtovaz.aspx

      (Citează)

  16. asadar nici vorba de Dacia Logan2 sau incurcat borcanele se pare :))

      (Citează)

  17. In Rusia, Dacia Logan se vinde sub sigla Lada, deci ce vedeti acolo cu Lada Vesta va fi defapt noul Logan. Iar sigla pusa ovala este pusa la intimidare. Tocmai de aia este camuflata masina ptr ca a iesit in teste pe asfalt.

      (Citează)

  18. @DaciaSclavaRenault

    sa stabilim de la inceput: nu suntem prieteni.

    Altfel, Insignia este o masina care se da ieftin. Nu stiu daca ai fost vreodata in situatia de a cumpara asa ceva incat sa mergi la dealer, sa faci un drive test si sa primesti o oferta (nu preturile de pe site). Pe scurt: interioare slabe (poate echiparea cu scaune cu reglaj pentru lungimea sezutului sa fie un pic mai rasarita), ecrane de cacat (pe care ei le prezinta ca pe niste minuni ale tehnicii – “are si tousch screen”), motorizari care ar fi fost OK acum 5-6 ani etc. “dar e facuta in Germania”. Toate astea se rezuma la sfarsit intr-un pret final in oferta personalizata mai mic decat pretul de list al uneia chele.

    La fel si la Toyota (minus pretul care ramane ridicat, ca doar “e japoneza” – desi facuta in Anglia).

    Ambele sunt masini pentru cei care nu isi permit altele mai bune insa au pretentii de nemtesti/japoneze iar chestia asta se vede in calitate.

      (Citează)

  19. DaciaSclavaRenault

    26/05/2014 la 6:58 PM

    “Prietene” in ghilimele, n-as putea sa fiu prieten cu un ignorant ca tine.

      (Citează)

  20. Da, sunt oarecum ignorant, pentru ca eu chiar am testat masinile despre care vorbesc. Pare logic.

      (Citează)

  21. DaciaSclavaRenault

    27/05/2014 la 1:19 AM

    Exact, si eu am facut test-drive inainte sa raman la Opel Astra. Am testat Toyota Corolla, Honda Accord, VW Jetta, VW Passat, Skoda Octavia, Dacia Logan, Duster si Opel Astra si Insignia. Toate aceste masini au preturi intre ~9000 si +22.000 euro. Am vrut sa vad ce ofera masinile mai scumpe comparativ cu astea mai “low-cost”.

    Intre Opel Insignia si VW Passat, la aceeasi suma de bani, Opel ofera mult mai multe dotari. La 17.000 euro e oferta acum la Insignia cu tractiune 4×4. Passatul a ramas mult in urma concurentei, nici interiorul nu e stralucit, e chiar fad, exteriorul arata a masina batraneasca. VW a dat-o in bara cu noile modele de Jetta si Passat.

    Japonezele sunt o alternativa chiar ok, poti lua o Corolla la 12.000 cu tichet Rabla inclus, ai garantie 5 ani sau 160.000 km. N-am auzit pe nimeni sa se planga de Corolla, in schimb daca dai search pe google dupa 1.2 tsi, e plin netul de probleme cu VW. Iar baietii de la VW au fost extrem de perversi, n-au recunoscut problema, n-au facut rechemari in service, au tacut malc si dupa 2 ani au schimbat distributia pe lant cu cea pe curea. Cei care au cumparat 1.2 TSI intre 2011-2012 au ramas cu teapa luata, unii schimband distributa pe lant de 2-3 ori in 100.000 km. Si se stie ca distributia pe lant e facuta sa nu pice sub 200-250.000 km.

    Pe de alta parte, Toyota de fiecare data a facut recall-uri cand au sesizat defecte de fabricatie.

    Per ansamblu, ideea e ca VW intr-o perioada a produs masini foarte fiabile, intre timp calitatea masinilor VW a scazut considerabil, insa faima i-a ramas in popor, pana isi ia fiecare cata un VW si regreta teapa luata.

    Iar de Dacie nu mai zic nimic, prefer oricand un Logan de 7.000 euro decat un SH obosit de prin Germania, dar daca crestem pretentiile si ajungem la 11.000 euro, nu vad de ce nu ai mai pune inca vreo 2000-2500 si sa-ti iei o masina adevarata, nu una care e intentionat ciuntita ca sa nu concureze cu gama Renault.

      (Citează)

  22. mircea (primul)

    27/05/2014 la 9:14 AM

    calmati-va, japonezele sunt si vor ramane mereu peste marcile europene la fiabilitate. iar daca va referiti la plictiseala din interior, calmati-va din nou. in afara de DS-urile de la citroen, interioare cu adevarat interesante gasiti la peste 40k de euro.

      (Citează)

  23. @mircea (primul)

    Despre interioare era vorba, Nu stiu cum se intampla dar mereu ajunge discutia inspre “da’, se strica des, am citit eu dar aialalta se stie ca nu se strica in 200 de mii de km, mi-a zis mie un vecin care lucreaza la ei” de parca oamenii ar sta 365 de zile pe an in service nu la volanul masinii.

    Eh, si pana la 40 de mii de euro gasesti masini cu interior interesant, daca nu cu materiale de inalta clasa, macar aranjate cu stil. Dar nu la Opel Astra.

    Altfel, nu stiu cum ai putea compara Logan cu Insignia in aceeasi decizie de achizitie. Si Insignia cu Corolla. Si motor de ultima generatie de la Dacia cu motorul de la Astra.

      (Citează)

    • Deși toți oamenii au un clasament făcut în mintea lor și spun “mașina AIA este cea mai bună!”, v-ați întrebat vreodată de ce totuși se vând și restul mașinilor din clasa respectivă?

        (Citează)

  24. Pentru ca “cea mai” este superlativ relativ si e rezultat in urma unui clasament, a unei comparatii. Cand compari Logan cu Insignia parca mai bine ai sta acasa, nu?

      (Citează)

  25. mircea (primul)

    27/05/2014 la 2:23 PM

    nu exista “motorul”, ca e mai multe, nu vorbim de astonuri (pana si aia au vreo 3 variante). benzinele turbo de la opel sunt acolo, cu tsi-urile si ecoboost-urile.

    in alta ordine de idei, progresul tehnologic te obliga ca producator sa fii tot mai indraznet. asa apare motorul de 3 litri diesel triturbo de la bmw care scoate 250Nm/litru. Recent, si vw a anuntat ca va scoate un diesel de 2litri si 500Nm. cand compari asemenea uzine cu 1.6 valvematic de pe corolla, normal ca japonezii vor castiga la fiabilitate, pentru ca nu prea are ce sa se strice la el.

    eu personal, as sacrifica (si am si facut-o) interiorul interesant in favoarea motorului si a cutiei. a urmat spatiul, dotarile si tocmai pe locul 4 interiorul. si asa m-am ales cu o octavia. regrete n-am deloc, pentru ca la 170 pe autostrada imi consuma 6, calculat la sange, mediat pe 5000 de km.

    fiecare are plusurile si minusurile lui, exista cate o masina pentru toata lumea, motiv pentru care se cumpara si alea si alealalte.

      (Citează)

  26. Eu vorbeam punctual de comparatiile de mai sus: interioare si motoare.

    Altfel, eu as pune intotdeauna fiabilitatea pe ultimele locuri ale importantei. Nu vorbim aici de SH-uri sau de masini care se strica in fiecare luna. De cate ori s-ar putea strica pe an? 1 data, de doua ori? Cat timp folosesti toate celelalte caracteristici: motor+cutie, suspensii, interior pe an? Merita sa stai intr-o caruta ca Avensis doar ca sa te lauzi ca nu mergi o zi pe an la service?

      (Citează)

  27. mircea (primul)

    27/05/2014 la 3:53 PM

    merita sa stau intr-o caruta , daca asta presupune sa am la un pret decent niste cuplu sub pedala, niste spatiu si niste dotari.

    interiorul din avensis e de caruta comparand cu ce? ce masina comparabila la pret consideri tu ca are un interior atat de calitativ incat avensisul are interior de caruta?

      (Citează)

  28. Sincer? Loganul e similar. Poate chiar pe Logan suportul lateral al scaunele este mai bun decat la Avensis. As putea spun ca au practic un profil convex. Adauga la asta niste culoare gri-cenusiu exclusiv si o tapiterie dintr-un material de trening chinezesc. Singurul avantaj la interior este podeaua dreapta / lipsa ranforsarii centrale din jurul evacuarii care ofera loc destul si celui de-al treilea pasager din spate. (Cred ca la Lancer am mai intalnit asa scaune nasoale, dar macar aia se chinuiau sa simuleze niste suport lateral – suport lateral din burete care, de fapt, nu “sustinea nimic” ci se presa sub greutatea corpului. Dar dadea bine in poze)

    Ah, da, si refuzul dealerilor de a aduce altceva cu dotari mai bune la interior. Nu am inteles de ce, dar am fost la mai multi.

      (Citează)

  29. Nu ma intelege gresit, si eu sunt de acord ca as rezista daca mi-ar oferi niste specificatii tehnice mai de doamne-ajuta, dar motorul ala de 2L D4D nu e chiar prea rasarit in clasa la specificatii. Poate doar cand il compari cu cel de la Opel.

      (Citează)

  30. mircea (primul)

    27/05/2014 la 4:29 PM

    esti malitios…am mers si cu generatia veche in doua echipari diferite, una diesel una benzina, si cu asta noua. in comparatie, tata are un logan. dpmdv sunt incomparabile in sens diametral opus a ce ai zis tu. suportul lateral e decent, nu ai nevoie de ceva mai mult de-atat. cedeaza suspensia si caroseria, care nu-s destul de rigide inainte sa simti suportul lateral. comparand, am mers si cu un evo9 de 450 de cai, unde suportul lateral este capabil, dar si necesar, avand in vedere rigiditatea intregii masini.

    scaunele stock de pe octavia2fl sunt mediocre dpmdv si totusi nu mi s-a parut ca ma las prea mult in ele in timp ce am mers cat a putut masina pe dealul negru weekendul asta, de exemplu.

    culoarea e treaba subiectiva, eu am interior gri cu negru si imi place, e in rezonanta cu restul masinii. pana una alta, nu conduc un lamborghini. daca aveam bani imi luam ds3, unde cred ca pot sa imi aleg si culoarea suruburilor.

    tu ce masina ai? macar punem in context nemultumirile.

      (Citează)

  31. mircea (primul)

    27/05/2014 la 4:41 PM

    japonezii n-au stors niciodata cat au putut din motoare, stock. dar le-au supradimensionat oarecum (dpdv al materialelor).

    au alta cultura. de exemplu, pana pe evo9 inclusiv, bloc motor din fonta la benzina, in conditiile in care majoritatea apeleaza la aliaje cu magneziu. facut sa reziste pentru ca au pus ecu cu 2 nivele de soft, unul stock si unul gol, deblocat, pentru customizare.

    repet, alta cultura. am scris si mai sus, trebuie sa renunti la ceva: fiabilitate sau performanta si tehnologizare. ce sa se strice la valvematicuri sau la i-VTEC-uri? dar nici nu au performantele unor tsi-uri.

      (Citează)

  32. Pai dupa testele astea am ales un HDI de 163 de cai, care vine si cu un interior spatios si tapiterie misto. :)

    Suportul lateral il simt util la drum lung.

      (Citează)

  33. Auzi, nu japonezii erau aia cu motoarele de motocoasa? Pe benzinare, zic.

      (Citează)

  34. mircea(primul)

    27/05/2014 la 7:53 PM

    Ba da, au scos 300cmc dual valvematic, se deschid supapele in functie de sarcina, rect(e) cata iarba e pe deal.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus