►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Un cititor a avut un mic defect la un Samsung Galaxy S4: o pată lunguiață mată pe ecran în stratul inferior al sticlei, vizibilă mereu în utilizarea telefonului. Adăugați la asta câteva litere căzute din sigla Samsung de pe spate și deci s-a dus cu el la service-ul Samsung pentru a-l repara.
Service-ul a fost, desigur, gratuit și rapid. I-au schimbat ecranul și, întrucât bateria era un pic curbată sau umflată, i-au schimbat și bateria, nu doar capacul spate din plastic. O altă veste bună dată de cei de la service a fost că i-au făcut upgrade-ul la Android 4.4. Super tare, nu?
Surprizele neplăcute au început acasă. Cititorul respectiv a observat că noul capac nu pare original, ci mai degrabă o chinezărie cum poți găsi pentru 50 de cenți pe eBay. Nu avea serie pe el și, poate cel mai deranjant lucru, era mai gros decât originalul. Nu cu mult, probabil 1 milimetru, dar se putea observa asta rapid privind LED-ul de flash sau camera foto sau prin comparație cu orice telefon nou expus acolo.
Mai mult, telefonul nu se mai conecta la rețeaua 4G de la Orange.
Cititorul duce înapoi telefonul la service. Cei de acolo întâi nu recunosc problema cu capacul mai gros, dar apoi revin asupra ei și, după ce se testează mai multe capace pe diverse culori, se descoperă că toate sunt la fel, mai “dubioase”. Apropo, nu au nici capace de SGS 4 Black Edition. Așa că telefonul reparat nu mai are un capac identic cu cel original.
Cât despre 4G, rezolvarea a fost și mai complicată. I-au schimbat placa de bază a telefonului și i-au făcut downgrade la Android 4.3, pentru că aparent Galaxy S4 cu Android 4.4 și rețeaua 4G de la Orange nu se împacă bine momentan.
Altfel spus, din telefonul original cu care a mers la service a mai rămas doar șasiul și modulul foto neschimbat, restul componentelor majore (ecran, placă de bază, baterie, capac) fiind înlocuite. Sigur, nu-i ceva rău în asta, dar intervențiile durează o oră la sediul lor din APACA, iar cele două drumuri până acolo și timpul pierdut nu ți le dă nimeni înapoi.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
40 comentarii
24/03/2014 la 9:37 AM
Salut, Radu! Scuze pt off-topic! Sunt incepator in fotografie si as dori sa achizitionez un dslr. M.am axat pe Nikon d5100 , nikon d3200 si Sony Slt A58. Precizez ca ma intereseaza si partea de filmat. Tu ce alegere ai face?
Alin(Citează)
24/03/2014 la 10:05 AM
@Alin: greu de spus. Toate costă la fel, de la toate vrei funcții de bază (poze și film), ceea ce toate fac. Aparatele sunt și cam la fel. Te sfătuiesc să citești un review detaliat pe dpreview.com și să te decizi de acolo.
Dacă vrei filmare, important este să focalizeze automat în timpul filmării.
nwradu(Citează)
24/03/2014 la 9:40 AM
Trebuie sa recunosc ca service-ul apple da clasa la orice service intrucat schimba aparatul cu unul nou daca apare vreo problema . Nu am iphone, insa am un coleg caruia la iphone5 ii aparea dupa un timp o pata pe fondul alb al ecranului, telefonul de 2-3 luni. L-a dus in service si i-a fost data unul nou in 1 zi .
Mie la HTC mi s-a umflat bateria si apasa pe ecran si cum ecranul nu e lipit de touch se forma ca o bula pe mijlocul ecranului, l-am lasat la vodafone care l-a trimis mai departe la CORDON ELECTRONICS unde trebuia sa schimbe doar bateria , insa a venit inapoi cu rama de pe margine ce tine butoanele schimbate , bateria si cine mai stie ce .
Eu zic ca aveam o mare problema cu service-urile si manevrele ce se fac prin ele de baieti.
L!nuX(Citează)
24/03/2014 la 10:07 AM
L!nux, ar fi superb daca n-ai mai fi atat de naiv. Cei de la Apple nu schimba un telefon cu probleme cu unul nou, ci cu unul refurbished. Asadar daca si cei de la Samsung ar proceda la fel, cel mai probabil prietenul lui Radu ar fi primit un alt telefon, nu nou ci unul reconditionat, iar telefonul pe care l-a dus el in service ar fi reconditionat si oferit unui alt client care ar avea probleme cu telefonul. Am un prieten care a schimbat 3 Iphone 4s, la vremea respectiva. Si desi insista la service-ul Apple din Romania ca vrea un telefon NOU in cutie si-n tipla n-a primit decat unul refurbished.
coke(Citează)
24/03/2014 la 11:13 AM
Samsung le repară pentru că au construit un telefon foarte ușor de demontat și reparat. Dacă în mai puțin de o oră schimbă orice, e de bine.
nwradu(Citează)
24/03/2014 la 11:29 AM
Coke, mi-au schimbat si mie un iphone 5. A venit in tipla, de zici ca era nou. Chiar daca e refurbished, carcasa e complet noua, arata impecabil. Si ecranul pare nou nout (nici urma de bleeding). Deci chiar daca e refurbished, pare nou nout.
Madalin(Citează)
24/03/2014 la 11:33 AM
@L!nuX: Am avut un Motorola Defy care începuse să se miște din ce în ce mai greu până a trecut de pragul deranjant și a trecut la modul inutilizabil. Am fost trimis de Orange la Cordon Electronics de trei ori și de fiecare dată doar l-au resoftat, deși de fiecare dată le demonstram în față că nu doar sacadează, ci chiar refuză să funcționeze. Abia a patra oară, după ce le-am zis că sunt student și am timp să fac câte o plimbărică săptămânală pe la ei pentru o resoftare, mi-au schimbat placa de bază. Niște imbecili.
@nwradu: Ai cumva o poză cu pata aceea mată? Am pățit-o și eu la un Galaxy S2 Plus. Arată ca și cum ar fi intrat aer între LCD și sticlă și inițial era doar ca o picătură pe margine, apoi s-a extins și acum e ditamai „înfloritura” în colțul ecranului.
Flo(Citează)
24/03/2014 la 2:16 PM
@Flo: făcusem cândva o fotografie (e de câteva luni pata), dar nu am mai găsit-o. Era ca o crăpătură fină, cu multe vinișoare, în interior.
nwradu(Citează)
24/03/2014 la 11:51 AM
Poveștile (în sensul de întâmplări, nu de basme) de acest gen sunt cel mai bun exemplu că noi (ca țară) suntem ”skin of the dick” în ochii companiilor de profil ce derulează afaceri în Românica. E drept, nici nu știm să ne apărăm drepturile, dar asta nu este o scuză.
Ca și exemplu despre cum ar trebui tratate lucrurile vă relatez o întâmplare adevărată petrecută in DE: clientul a cumpărat (precomandă) un SGS4. A venit acasă în ziua lansării, l-a scos din cutie și a observat că era o folie nedezlipită între display și sticlă. L-a dus la service a doua zi, a primit unul nou în loc. Din păcate al treilea a fost cu noroc pentru că al doilea avea probleme cu bateria. Dar, de fiecare dată a fost schimbat telefonul cu unul nou fără comentarii prea mari. Îmi place să cred că nu a fost un caz izolat despre cum trebuie tratat clientul.
PS – sunt conștient că peste tot sunt probleme, dar la noi parcă s-au adunat toate…
George(Citează)
24/03/2014 la 2:18 PM
@George: și la noi s-ar fi întâmplat la fel, conform legii în primele zile dacă ai probleme ți se dă un alt produs. Legea garanțiilor și legea protecției consumatorului sunt modelate după cele europene și la noi.
La un an, însă, ți-l repară și gata.
nwradu(Citează)
24/03/2014 la 12:29 PM
iphone 4s venit cu defect din fabrica la difuzor… trecut 48 de ore de la receptie… reparat in service in loc de inlocuire pentru ca automobile. suntem in romania. toti se comporta in stil romanesc ca altfel nu se fac banii.
cosmin(Citează)
24/03/2014 la 12:30 PM
@George: un telefon nou poate fi schimbat cu unul nou. Unul folosit un timp nu mai e nou și nu e normal să pretinzi să ți se dea unul nou. O avea concumatorul drepturi dar unii cer cam PREA multe drepturi. Părerea mea.
Sincer… la cît de multe modele de telefoane sînt pe piață, cu N combinații de soft și N probleme posibile de toate tipurile, și la cît de complicate pot fi problemele avînd în vedere complexitatea enormă a sistemului format din hardul+softul telefonului și hardul+softul operatorilor, mi se pare că service-urile nu se descurcă chiar atît de rău.
Mă rog, eu sînt inginer, mă gîndesc și la problemele tehnice care apar în domeniul în care lucrez eu, și la cît de greu sînt, uneori, de remediat, inclusiv în moduri care nu convin uneia din părți. Simplul “user” însă zice “nu mă interesează, să meargă”.
alias(Citează)
24/03/2014 la 1:04 PM
@alias – este foarte adevărat ce spui, dar, asta nu este o scuză pt. service-uri! Este iar foarte adevărat că (aproximativ) pentru fiecare caz neplăcut ce ajunge pe forumuri/bloguri există și o groază de clienți mulțumiți. Dar, nici asta nu este o scuză!
Iar eu personal nu consider că un consumator din RO are prea multe drepturi. Eu sunt de părere că are prea puține pentru prețul plătit. Să nu uităm că la foarte multe electronice plătim aproape același preț ca un cetățean din FR, UK, IT, ES, AT, DE, etc deși nu ne putem compara la venituri. (Notă: comparația o fac la preț fără TVA, că așa are sens)
George(Citează)
24/03/2014 la 1:37 PM
@alias, serios? Adica daca eu imi iau un telefon, dau pe el o gramada de bani, la niste luni el imi crapa, ca-i crapa placa de baza, sau mai stiu eu ce prin el. Pe langa datele pe care le pierd, mai am parte si de neajunsul de a fi nevoit ca cel putin cateva zile sa fiu fara un gadget pe care am dat niste mii de lei, si asta nu din vina mea, ci a producatorului. Si-n tot contextul asta, asa zici tu ca nu merit un telefon nou?
coke(Citează)
24/03/2014 la 2:20 PM
@coke: da, foarte serios. Prin lege aparatele se repară și ți se returnează reparate. Asta cam în orice țară. Ah, că un iPhone este dificil de reparat și atunci preferă să-ți dea altul în loc – asta e alegerea lor, dar din nou, nu au de ce să-ți dea unul nou.
Pe cele defecte le duc în altă parte, le repară, le mai schimbă carcasa pentru a arăta bine și le obțin pe cele refurbished. Este o practică uzuală, nu doar Apple face asta.
Cât despre Samsung, ei au făcut un telefon ușor de demontat și cu componente ușor de înlocuit, așa că preferă să le repare pe loc, ceea ce este un mare plus.
nwradu(Citează)
24/03/2014 la 3:09 PM
@coke
Sa vezi cat am dat eu pe masina. Daca se arde vreun bec in garantie , sa ma duc sa cer o masina noua? Sau doar daca ma lasa o planetara?
nashu_mare(Citează)
24/03/2014 la 3:29 PM
Cred ca nu m-am facut foarte bine inteles, eu vorbeam de telefoanele ce nu mai pot fi reparate. N-am nicio problema c-un telefon caruia i se duce difuzorul, el e inlocuit si telefonul devine perfect functional. Atat doar ca Alias spune ca daca ti se defecteaza telefonul si nu mai poate fi reparat, nu meriti un telefon nou, ci unul deja uzat.
coke(Citează)
24/03/2014 la 4:22 PM
Service-ul de la APACA a fost cea mai placuta experienta pentru mine cu un service in Romania. Nu stiu insa cat o s-o mai tina asa in conditiile in care sunt unii care inventeaza tot felul de probleme pentru o baterie sau o placa de baza noua…
Dora Vulpescu(Citează)
24/03/2014 la 4:56 PM
@Dora Vulpescu
Si care ar fi avantajele sa ceri o placa de baza noua? Ce ti se pare avantajos la faptul ca ai avea o placa de baza noua incat sa “inventezi un motiv”. Iar daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca bateria a fost schimbata fara reclamatie din partea clientului.
@coke: pana la urma nu exista nimic ce nu ar putea fi reparat. Este doar anevoios reparat, ca altfel nu ar fi ideea de “refurbished”. Ai vrea sa stai cateva zile/saptamani fara telefon pana ti-l repara pe al tau intr-un service echipat ca lumea? Apropo, chiar si Samsung iti oferea telefoane refurbished acum vreo doi ani. Am avut un S2 care s-a stricat la vreo saptamana dupa ce l-am luat. L-am lasat la eMag care l-a trimis la Samsung la reparatie. A doua zi am primit un telefon in cutie, cu toate accesoriile noi, cu sigla si sigiliul Samsung (Romania). Nu mi se pare o chestie care sa ma enerveze: am un telefon cu carcasa si baterie noi, ecran impecabil si supra-testat impotriva bugurilor. Daca mi-ar fi dat altul nou ar fi putut avea aceleasi probleme ca cel initial, fiind cel mai probabil din acelasi lot. Altfel, timp de o saptamana, in timp ce ma bucuram de un telefon impecabil, tot primeam SMS de la Samsung cu starea “reparatiei tale”.
nashu_mare(Citează)
24/03/2014 la 7:41 PM
@nwradu: Asa? http://imgur.com/BSb5F8x
Am fost la service-ul ESD ROM de la Apaca si mi-a zis tipa de acolo foarte casual: ah, da, se intampla, aduceti garantia si se rezolva…
Flo(Citează)
24/03/2014 la 9:48 PM
@Flo
E identica cu poza pierduta de @nwradu
nashu_mare(Citează)
24/03/2014 la 10:34 PM
@nashu_mare: Mulțumesc de confirmare.
Tipa de la service era foarte liniștită, ca și cum ar fi ok, deși nici nu mai auzisem de așa o prostie, să se dezlipească ecranul de sticlă. Samsung scoate niște telefoane ok, însă calitatea slabă a două telefoane de-ale lor pe care le-am avut m-au făcut să trec pe Nexus la achiziția care a urmat. Chiar dacă funcționalitatea unui S3/4/5 este foarte bună, nu poți să bagi două salarii medii pe economie într-un telefon la care n-ai certitudinea că te ține fără cusur măcar cei doi ani de garanție.
Flo(Citează)
24/03/2014 la 10:53 PM
Teoretic la nici unul nu ai certitudinea asta, de aceea ai garanție.
nwradu(Citează)
27/03/2014 la 5:43 PM
Esti naiv, in mai putin de 15 minute schimba orice la telefon, exista manuale de proceduri cu pasii de urmat si nu au decat de urmat instructiunile, pus piesa noua si urmat instructiunile in sens invers.
In alta ordine de idei, mai cumparati Samsung, ca sunt bune, brand cu produse de calitate.
Pentru final, pe eBay gasesti chestii foarte misto, daca stii sa cauti un pic:
http://www.ebay.com/itm/S4-Aluminum-Metal-Alloy-Battery-Back-Cover-Housing-For-Samsung-Galaxy-S4-I9500-/151051176638
Gaelex(Citează)
27/03/2014 la 8:34 PM
Telefon cumparat in 2011 pe 23 Dec cu garantie 2 ani. 3 bucati Nokia E5 luate pe firma.
Vanzatorul – o firma din Baia Mare cu livrare oriunde in tara si vindeau telefoane achizitionate de la Electro Mobile SRL sau cunoscuti ca si QuickMobile.ro.
Dupa 1 an si cateva luni incepe unul din telefoane sa faca figuri (apasai tasta a sau s si se aprindea lanterna, se deschidea meniul de mesaje etc).
Inainte de a fi trimis in service, verificat certificate de garantie (2 cu aceeasi serie IMEI, telefonul in cauza nu corespunea cu seria IMEI de pe cutia originala sau cu cea de pe certificat)
Trimis la service la quickmobile – facut resoftare de catre ei.
La 2 luni dupa aceeasi problema – retrimis la service, au facut resoftare plus schimbat folia tastatura.
Alte 2 luni aceeasi problema. Trimis telefonul – respins pe motiv ca nu a fost achizitionat la ei. Am parlamentat prin telefon si le-am demonstrat ca a fost deja reparat de doua ori si seria IMEI de pe telefon corespunde cu ce au in baza de date.
L-au resoftat, trimis inapoi.
Dupa alte 2 saptamani, aceeasi problema – mai era 1 luna pana la expirarea garantiei.
Trimis in service – a durat 2 saptamani constatarea si repararea. Intre timp, fisele tehnice au disparut de pe site-ul lor (quickservice.ro). Cand am sunat la ei mi s-a zis ca se face update la baza de date si nu sunt disponibile. Noroc a fost ca am apucat sa le salvez, presimtind chestia asta.
Primit telefonul din service cu motivare ca nu poate fi reparat si sugestia lor este sa fie schimbat.
Firma de la care am cumparat nu mai are obiect de activitate si QuickMobile nu vor sa-l schimbe pe motiv ca ar trebui sa ma duc la magazinul de la care l-am cumparat.
La intrebarea mea de ce nu mai pot vedea fisele am primit raspuns ca acestea nu mai exista.
Cererea de la OPC respinsa pe motiv ca telefoanele au fost cumparate pe firma.
Inca ma gandesc daca se merita aia 1000 RON onorariu avocat.
Si da, service-urile de la noi se descurca de minune. Si da, QuickMobile.ro sunt spammeri si hoti.
Dan(Citează)
27/03/2014 la 10:01 PM
Și totuși, când eu recomand doar anumite magazine și alții îmi spun că poți lua mai ieftin de la dubioși, iese scandal. Puțini rețin că trebuie să cumpere de la magazine care vor mai fi pe piață și peste 2-5 ani și care oferă și servicii post-vânzare bune.
nwradu(Citează)
28/03/2014 la 8:13 AM
Cumparati de pe Amazon DE, UK, preturi decente, stoc facut pentru Germania sau UK – tari in care trebuie sa respecti standardele. Ai o problema cu produsul? Scrisoare voluminoasa, trimis inapoi cu recomandata cu confirmare de primire si in aceeasi zi cu reclamatia Amazon iti trimite altul nou in loc.
Ultima descoperire despre telefoanele de pe piata romaneasca, dupa cea ca Moto G e stoc de China si cel mai probabil adus pe canal foarte neoficial, e ca variantele de la Samsung si de la alti producatori cu suport teoretic pentru incarcare wireless… NU au bobina necesara la exemplarele din stocul pentru Romania. Deci preturi cu 30% mai mari pentru functionalitati castrate.
Gaelex(Citează)
28/03/2014 la 7:30 PM
Mare ti-e gradina!
@Gaelex In articol este prezentata o situatie in care reparatia a fost considerata prea lunga pentru ca a durat doua zile iar tu recomanzi Amazon si trimiterea ca recomandata prin Posta? Pwahahahahahaha!
Si zici ca Amazon iti trimite inapoi un S4 nou daca zici ca al tau e defect? :))
nashu_mare(Citează)
29/03/2014 la 7:04 PM
@Gaelex : http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-FLAT-HARD-BACK-BRUSHED-ALUMINIUM-CASE-COVER-SAMSUNG-GALAXY-S4-i9500-/350976896075?tfrom=350965920001&tpos=top&ttype=price&talgo=undefined
Asta trebuie sa-mi vina mie:) mi se pare foarte practica(e si motivul pt care am renuntat sa cumpar Black Edition)
Scotch(Citează)
12/09/2014 la 1:05 AM
Buna! Am si eu un Samsung Galaxy S4 i9505 LTE white frost si acum o zi mi-a aparut o “infloritura” in coltul din stanga sus al ecran care este vizibila doar cand ecranul este blocat. As dori sa stiu si eu va rog frumos, daca se poate de la ce apar aceste “inflorituri”. Mentionez ca telefonul nu este crapat, nu a fost scapat niciodata, trantit, nimic schimbat la el, crom intact,etc si ce se poate face in cazul acesta.
Madalina(Citează)
12/09/2014 la 9:13 AM
@Madalina: ai aceeași problemă ca și cea de la care am pornit articolul, du-te la Samsung la service.
nwradu(Citează)
12/09/2014 la 5:03 PM
Momentan nu am cum sa ajung, dar voi face un efort sa ma duc la service-ul Samsung de la APACA. Am vb totusi cu cineva prin telefon de la un alt service de telefoane care mi-a spus ca acele inflorituri se produc datorita incalzirii telefonului si “topindu-se” gelul acela dintre display si geam, iar daca voi schimba geamul este posibil sa am aceeasi problema pe viitor la o incalzire mai excesiva. Aveti cumva cunostinte daca acesta afirmatie este adevarata? Este o problema generala cu acest model de la Samsung? Si daca nu mai am garantie la el mai are vreun rost sa ma duc la Samsung APACA sau exista posibilitatea ca fara garantie sa pot plati reparatia? Va multumesc pentru raspunsul dvs anterior!
Madalina(Citează)
11/10/2014 la 1:38 PM
Buna,
Am o intrebare: am avut in service un Galaxy s2 si i s-a schimbat placa de baza dar imei-ul e acelasi. E normal? Din cate am auzit cand se schimba placa de baza e alt imei.
Elena(Citează)
11/10/2014 la 1:43 PM
@Elena:
Da, e normal.
nashu_mare(Citează)
23/02/2015 la 4:28 PM
Deci cu “service-ul de la samsung apaca” am si eu o problema incepand de astazi.
Am cumparat in 02.04.2014 un samsung galasy s4 black edition nou de la o firma. Ieri telefonul a decedat, la propriu, nu mai incarca nu mai porneste.
Astazi ma duc la Service Samsung Vest si dupa 15-20 min ma striga domnisoara si imi spune ca nu se poate repara telefonul pe garantie deoarece sa umblat la placa de baza. Moment in care am ramas putin surprins. Si ii explic ca nu se poate. Il cheama pe baiatul care desfacuse telefonul, imi arata el o placa de baza …..care ..clar avea niste table lipsa…si imi spune ca am umblat la alt service in el. Ii explic omului ca trebuie sa fi idiot ca sa te duci la alt service atata timp cat ai garantie… dar degeaba. Costa 1060 RON inlocuirea placii de baza. imi iau telefonul si plec. Sun la Samsung Romania si le explic…deschid un tichet si astept sa vad ce o sa se intample. Deocamdata astept sa vedem daca se rezolva ceva. Dar imi pare rau ca am cumparat samsung ( mai detin un S3 neo, 3 smart tv, 3 smart AC si o masina de spalat smart) Pe viitor nu o sa mai cumpar nici un surub de la samsung deoarece service-ul lasa de dorit.
Alin(Citează)
23/02/2015 la 4:30 PM
Deci cu “service-ul de la samsung ” am si eu o problema incepand cu ziua de astazi.
Am cumparat in 02.04.2014 un samsung galasy s4 black edition nou de la o firma. Ieri telefonul a decedat, la propriu, nu mai incarca nu mai porneste.
Astazi ma duc la Service Samsung Vest si dupa 15-20 min ma striga domnisoara si imi spune ca nu se poate repara telefonul pe garantie deoarece sa umblat la placa de baza. Moment in care am ramas putin surprins. Si ii explic ca nu se poate. Il cheama pe baiatul care desfacuse telefonul, imi arata el o placa de baza …..care ..clar avea niste table lipsa…si imi spune ca am umblat la alt service in el. Ii explic omului ca trebuie sa fi idiot ca sa te duci la alt service atata timp cat ai garantie… dar degeaba. Costa 1060 RON inlocuirea placii de baza. imi iau telefonul si plec. Sun la Samsung Romania si le explic…deschid un tichet si astept sa vad ce o sa se intample. Deocamdata astept sa vedem daca se rezolva ceva. Dar imi pare rau ca am cumparat samsung ( mai detin un S3 neo, 3 smart tv, 3 smart AC si o masina de spalat smart) Pe viitor nu o sa mai cumpar nici un surub de la samsung deoarece service-ul lasa de dorit.
Alin(Citează)
02/03/2015 la 5:43 PM
Probleme Tv Samsung 46f6400 Cumparat de la Flanco acum 1an jumate,Toate bune pana cand am depistat o pata lichida in interiorul afisajului plus 3pixeli,mergand la magazinul de unde l-am achizitionat, l-au trimis catre ESD-ROM Service SAMSUNG,constatarea lor fiind sa inlocuiasca ecranul lcd, dupa 15zile,ajungand tv-ul
Am mers acasa l-am bagat in priza uitandu-ma atent aparea imaginea in cubulete fiind ca si cum un lcd china gen cum sunt cele originale sau compatibile nu imi placea cum se vede primul aspect al 2lea erau 3dungulite in coltul din stanga plus 2pixeli morti mi-a pus capac a 2zii de dimineata am sunat sa intreb ce au schimbat la tv pentru ca eu nu sunt deloc multumit mai bine il lasam asa cum l-am trimis.Le-am explicat situatia ca nu imi place cum se vede are dungulite pe ecran pixeli morti au spus sa il trimit prin curier eu am spus nu.Merg la Flanco cu el si ei sa il trimita,l-am lasat Joi la ora 16dupa amiaza,dupa 4zile a ajuns la ESD-ROM au sunat spunand ca tv a suferit un soc mecanic si daca doresc sa il repar platind 2800lei in conditiile in care eu am platit 3800lei fiind 80%din valoare produsului el fiind scos din garantie.Am spus ca nu cred asa ceva eu tv l-am trimis in stare buna fara soc mecanic ei Raspund ca nu stie care este situatia sa le dau un Raspuns daca platesc pentru al Repara.Atunci eu am spus sa sune pe cei de la Flanco pentru a vorbii cu ei si a intreba ce sa intamplat cu produsul pentru ca eu l-am lasat contra unui aviz de preluare in care cei de la Flanco au spus ca starea display este Ok.Au vorbit si cu cei de la Flanco impreuna cu mine si Raspunsul lor fiind nu suntem Autorizati sa verificam noi produsele si doar Service-ul,ne uitam doar vizual daca este ok nu functional.Daca Service-ul au constatat defectul acesta Ei nu au cum sa se impotriveasca lor.Mie imi ramane sa fac o Contra expertiza sau sa ma adreses Opc-ului. Asa ca spun ca sunt intr-o situatie atat de neplacuta incat nu stiu ce sa mai fac doar sa astept Raspunsul Opc-ului altceva nu stiu decat ca EPS-ul ma Terminat.
Robert(Citează)
02/03/2015 la 5:43 PM
Probleme Tv Samsung 46f6400 Cumparat de la Flanco acum 1an jumate,Toate bune pana cand am depistat o pata lichida in interiorul afisajului plus 3pixeli,mergand la magazinul de unde l-am achizitionat, l-au trimis catre ESD-ROM Service SAMSUNG,constatarea lor fiind sa inlocuiasca ecranul lcd, dupa 15zile,ajungand tv-ul
Am mers acasa l-am bagat in priza uitandu-ma atent aparea imaginea in cubulete fiind ca si cum un lcd china gen cum sunt cele originale sau compatibile nu imi placea cum se vede primul aspect al 2lea erau 3dungulite in coltul din stanga plus 2pixeli morti mi-a pus capac a 2zii de dimineata am sunat sa intreb ce au schimbat la tv pentru ca eu nu sunt deloc multumit mai bine il lasam asa cum l-am trimis.Le-am explicat situatia ca nu imi place cum se vede are dungulite pe ecran pixeli morti au spus sa il trimit prin curier eu am spus nu.Merg la Flanco cu el si ei sa il trimita,l-am lasat Joi la ora 16dupa amiaza,dupa 4zile a ajuns la ESD-ROM au sunat spunand ca tv a suferit un soc mecanic si daca doresc sa il repar platind 2800lei in conditiile in care eu am platit 3800lei fiind 80%din valoare produsului el fiind scos din garantie.Am spus ca nu cred asa ceva eu tv l-am trimis in stare buna fara soc mecanic ei Raspund ca nu stie care este situatia sa le dau un Raspuns daca platesc pentru al Repara.Atunci eu am spus sa sune pe cei de la Flanco pentru a vorbii cu ei si a intreba ce sa intamplat cu produsul pentru ca eu l-am lasat contra unui aviz de preluare in care cei de la Flanco au spus ca starea display este Ok.Au vorbit si cu cei de la Flanco impreuna cu mine si Raspunsul lor fiind nu suntem Autorizati sa verificam noi produsele si doar Service-ul,ne uitam doar vizual daca este ok nu functional.Daca Service-ul au constatat defectul acesta Ei nu au cum sa se impotriveasca lor.Mie imi ramane sa fac o Contra expertiza sau sa ma adreses Opc-ului. Asa ca spun ca sunt intr-o situatie atat de neplacuta incat nu stiu ce sa mai fac doar sa astept Raspunsul Opc-ului altceva nu stiu decat ca EPS-ul ma Terminat.
Robert(Citează)
09/04/2015 la 5:36 AM
Le dau dreptate celor ce au scris anterior despre tupeul şi nesimţirea celor de la service ESD.
Îmi asum aceste cuvinte după cele întâmplate cu telefonul meu S4 Mini B.E.
Pe scurt ce să întâmplat:
Sâmbătă am revenit la service ESD de pe Iuliu Maniu cu 2 probleme – restartare aleatoare (inclusiv după un factory reset) şi probleme de pierdere a semnalului la căşti. După circa 40 de minute recepţionera mi-a comunicat că nu poate să îmi restituie telefonul deoarece nu au plăci de bază pe stoc şi o poate înlocui Luni sau cel târziu Marţi.
Nu am sunat la service, doar am verificat stadiul lucrării pe site cu numărul fişei de service, asta se întâmpla Marţi şi la status apărea în aşteptare de schimb.
În fine Marţi a trecut dar nu asta este o problemă.
Ieri(Miercuri) am revenit la service şi la returnarea lui mi-au comunicat că a fost resoftat şi înlocuite căştile.
La întrebarea mea de ce mi-au spus Sâmbătă că placa de bază trebuie înlocuită, tipa ma prostit efectiv în faţă cum că poate nu am înţeles eu bine şi doar căştile nu erau stocul lor!
Ok, să admitem că nu am înţeles eu bine dar de ce nu aţi oprit doar căştile în service şi îmi returnaţi telefonul!
Recepţionera îşi schimbă minciuna spunând că eu am acceptat să las telefonul în teste ce nu s-au manifestat la tehnicieni ESD.
Nu mă deranja dacă opreau telefonul în teste dar nu mi-au comunicat aşa ceva.
Până la urmă am stat aproape 5 zile fără telefon şi ei îmi servesc minciuni (nici măcar nu ştiu să o facă).
Nu ştiu dacă ESD este singurul service autorizat Samsung, dar pe viitor voi căuta să îi evit.
Cristian(Citează)
29/10/2016 la 12:48 PM
Buna ziua!
Cu ceva timp in urma am avut si eu probleme cu service-ul Samsung sau mai bine spus cu un reprezentant ESD ROM-Samsung in Bucuresti .
Povestea este in felul urmator,la vremea respectiva detineam un Galaxy S4 cumparat de nou de la Vodafone Romania,dupa aproximativ 6 luni am constatat ca bateria telefonului sa umflat,am cautat pe Net un service Samsung in apropiere si am gasit reprezentantul lor de pe B-dul.Decebal din Bucuresti,la vremea aia se laudau cu reparatie in 3 ore.
Am dus telefonul impreuna cu toate actele si accesoriile,la receptie telefonul a fost preluat de o domnisoara care la analizat pe toate partile gasind undeva la interior sub capacul de la baterie ceva rupt(nu din vina mea)si avertizandu-ma intru-un mod foarte serios : – Domnule vedeti ca ia-ti rupt “piesulica” respectiva!
Eu am ramas masca ca nu umblasem deloc la telefon,nu ii rupsesem nimic etc,avand in vedere ca nu era ceva care tinea de functionarea telefonului am trecut ce vederea afirmatia domnisoarei.
Am predat telefonul in service urmand sa ma contacteze ei telefonic cand este gata.
Dupa aproximativ 2-3 ore m-au sunat sa ma duc sa ridic telefonul ca este gata,m-am dus l-am luat,am verificat bateria si era ok,intradevar o schimbasera si l-au si resoftat.
Toate bune si frumoase pana aici , dupa 1-2 saptamani am inceput sa am probleme cu touch-screenul,in general cand telefonul era expus la frig nu mai functiona decat daca tineai apasat pe coltul stanga sus.
Din intamplare printr-un amic am dat de cineva care lucra la ei chiar la locatia respectiva,l-am sunat pe tip si i-am spus problema rugandu-l sa ma ajute in aceasta problema si omul a fost de acord.
Am dus iar telefonul la ei ,m-am intalnit cu baiatul respectiv i-am dat telefonul si la dus el personal in service,la intoarcere dupa 20-30 minute respectivul a venit si mi-a comunicat faptul ca: Displayul imi fusese schimbat anterior!!!
Am ramas stupefiat si i-am spus ca singura data cand sa umblat la tel.a fost cand am fost tot la ei in service si mi-au schimbat bateria.
Asa ca trageti voi concluziile.
Marius M.(Citează)