►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Campania aceea prin care DHL făcea mișto de ceilalți curieri rapizi făcându-i să care colete imense pe care scria “DHL is faster” este falsă. Cei de la DHL au anunțat public că nu au făcut-o ei și nu au nici o legătură cu respectivul film.
Se pare că o agenție de publicitate a creat acel film într-un fel de concurs intern. Dacă plănuiau oricum să-l lanseze pe net sau doar a “scăpat” din lipsă de control rămâne de discutat, dar DHL în mod sigur se bucură de viralitatea clipului. În același timp apar și probleme de etică: e ok să faci clipuri virale despre un brand fără acordul acestora? De ce alegi o anumită companie și nu concurența ei? Ce faci dacă acest lucru afectează relațiile dintre companii și se întorc cu toții împotriva ta? (într-o reclamă uzuală responsabilitatea devine a companiei care a contractat-o, dar aici nu există una)
Un articol care spune că totul ar putea fi înscenat, inclusiv curierii arătați, găsiți pe consumerist.com
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
1 comentariu