►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
18 Dec 2013 ·
GÂNDURI ·
Dacă aveți impresia că cei de la USL și-au dat deja arama pe față prin toate aceste legi și taxe puternic contestate până și de ambasadele străine, mai gândiți-vă o dată. Eu cred că până acum au fost blânzi și au menajat țara deoarece planul lor de a lua puterea are două etape mari.
Prima etapă a fost decembrie 2012, când au câștigat alegerile parlamentare, preluând puterea în Parlament și Guvern.
A doua etapă va fi în noiembrie 2014, când Antonescu vrea să câștige președinția României.
Până atunci, USL-ul are totuși mare grijă să nu-și îndepărteze votanții. Mare grijă. Antonescu n-ar mai putea trece printr-un nou eșec la alegeri (a fost candidat și în 2009, dar în turul doi au ajuns Băsescu și Geoană), iar USL-ului i-ar fi greu încă 5 ani cu un președinte în opoziție cu ei la Cotroceni; observați și acum câte strâmbe și opreliști le pune în cale Băsescu. Președintele României, oricât de limitat ar fi ca putere executivă, poate întoarce și se poate opune adoptării unor legi ce ar servi intereselor opozanților săi.
Și exemple au fost destule în ultima perioadă. USL-ul (dar în special Antonescu, el a fost primul) s-a sucit imediat ce au apărut semne de nemulțumire din rândul populației:
Cu alte cuvinte, se procedează cu grijă pentru a nu pierde nici măcar un vot și atunci foarte multe proiecte în favoarea celor de la putere sunt amânate sau anulate. Acum gândiți-vă ce va fi după momentul noiembrie 2014, când nu le va mai păsa de nimic.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
68 comentarii
18/12/2013 la 8:41 AM
Abia astept.
fan barca(Citează)
18/12/2013 la 8:47 AM
Sa se astearna linistea!
Mihai(Citează)
18/12/2013 la 8:53 AM
Știam eu că ești băsist… ;)
George(Citează)
18/12/2013 la 9:08 AM
Cu alte cuvinte, din acțiunile de sus, Antonescu pare adevăratul barosan din politică.
Crezi că trece iarna asta fără proteste mari în stradă ce pot duce la schimbarea Guvernului și poate a Parlamentului ?
Ariel(Citează)
18/12/2013 la 9:35 AM
Si ce se mai rezolva cu niste proteste dupa ce si-au asigurat locul pentru urmatorii 4-5 ani? :)
Octav(Citează)
18/12/2013 la 9:44 AM
Tu chiar crez ca Antonescu va mai fi candidat din partea USL. Sau, mai bine zis, tu chiar crezi ca va mai exista USL peste un an? Deschide televizorul pe orice post de stiri si te vei convinge in primele trei minute!
Cosmin(Citează)
18/12/2013 la 10:16 AM
Romanii trebuie sa fie cu adevarat dobitoci sa mai voteze pro-USL in 2014. Eu am votat cu ei in 2012 pentru a da un vot impotriva PDL, dar m-au dezamagit. In 2014 altii la rand: Diaconescu, Vadim, UDMR or something. Ma mai gandesc.
Roxana(Citează)
18/12/2013 la 10:24 AM
@roxana: imi pare rau daca nu ti-ai dat inca seama, dar romanii chiar sunt dobitoci cand vine vorba sa voteze…
deplictis(Citează)
18/12/2013 la 10:30 AM
@Roxana ii cauti pe unii si mai rai sau cum?
La vot e ca atunci cand iti cumperi ceva (sa zicem tablete): te uiti pe oferta, analizezi plusuri si minusuri (Samsung are rezolutie dar nu are baterie, iPad are baterie dar nu e un sistem deschis, Nexus pare cam mica etc) si cumperi. PLM, nu cumperi ceva ce despre care stii ca este mult mai rau dar nu ai incercat. Nu iti cumperi eBoda de 300 de lei cand ai avut iPad 1 inainte pentru ca pe iPad nu mai merg toate aplicatiile!!!! PLM!
De aia suntem in situatia asta, pentru ca nu vrem ceva mai bun si nu cerem asa ceva, vrem si cerem /cautam doar altceva.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 10:54 AM
roxana: “In 2014 altii la rand: Diaconescu, Vadim, UDMR ”
motivul pentru care femeile nu ar trebui lasate la vot
animal00(Citează)
18/12/2013 la 12:02 PM
da’ de iulie 2012 ai uitat? aia care parte a fost? cam ce crezi tu ca se intampla daca aveau si presedintele Romaniei inca de atunci?
Antonescu candidat din partea USL? tu chiar nu urmaresti deloc ce se intampla recent in politica romaneasca?
@Roxana, da’ de ce ai vrut sa le dai o lectie? ti-au taiat pensia?
2DU(Citează)
18/12/2013 la 12:24 PM
@2DU, nu, ca nu sunt pensionara. Dar de la un partid de dreapta nu ma asteptam la mariri de taxe care afecteaza direct micile afaceri – ma refer aici in mod special la ‘fonciirea’ numita impozit forfetar si la cresterea cotei TVA. Mai sunt si alte tampenii ale lor, dar nu intru in detalii aici. Ca Ponta ii intrece, e partea a doua.
@animal00, dar tu cu cine ai vota, dragul meu, daca pe femei nu le lasi la vot? Elimina din start PDL/USL/whatever care au mai fost la putere si nu au fost in stare sa demonstreze nimic.
Daca ar candida Nicusor Dan, ar avea votul meu. L-a primit si la primarie, il va primi si la prezidentiale. Dar la europarlamentare PRM sau PPDD.
Roxana(Citează)
18/12/2013 la 12:34 PM
@Roxana, intrebarea era retorica dar mersi de explicatii. Cred ca in fata unui tsunami nu te mai uiti cu ce esti imbracata pentru a scapa. Daca nu ai vazut tsumani-ul numit USL atunci.. asta-i viata, inseamna ca nu ai ridicat destul privirea.
2DU(Citează)
18/12/2013 la 12:38 PM
@Roxana ii votezi pe aia de la PPDD ca sa plece la USL sau la cine va fi la putere? Mai bine votezi din prima un membru PSD/PDL/PNL…tot acolo ajungi dar macar stii partidul in care va fi si in urmatorul an.
alex(Citează)
18/12/2013 la 12:43 PM
Sa-mi spui ca USL-ul e nasol, si ca basescu e mai bun, sau ca nu votezi cu usl-ul ci cu pdl-ul inseamna sa fii cretin si tembel. Da, am votat cu USL-ul in 2012, asa cum am votat si ca Basescu sa plece acasa. Am facut-o pentru ca-mi place de ei? Nu. Am facut-o pentru ca-i uram din toti raruntii pe ceilalti. M-am asteptat ca Ponta sa fie atat de ticalos si meschin? Nu. Poate am fost naiv. Dar nu, nu accept sa mi se spuna ca Basescu e alternativa. Basescu e unul din motivele pentru care suntem aici. Crezi ca-i pasa lui Ponta de niste proteste de 10-20 de mii de oameni, daca Basescu a scapat de votul a 7.400.000 de cetateni? Il doare-n cot. Si tocmai asta s-a intamplat in vara anului trecut, cand 7.400.000 de romani au iesit sa-i spuna unuia sa plece acasa, politicienii au prins curaj, ii doare-n basca acum ca sunt cateva zeci de mii de oameni, printre care ma numar, care urla impotriva lor in gerul de afara. Solutia? Habar n-am. Sunt cam resemnat. Si nici n-am cum sa fiu asa cand pana si-acum, dupa cate a facut, sunt oameni care-l gireaza pe Basescu. E ca si cum mi-ai explica cum ca dintre doi oameni care au comis o crima unul e acceptabil pentru ca nu si-a transat victima ci doar o lasat-o sa zaca intr-o balta de sange.
Drama e ca am epuizat cam toate optiunile politice si toate s-au dovedit a fi falimentare.
coke(Citează)
18/12/2013 la 1:07 PM
@alex, de unde stii tu unde vor pleca? Decat sa votez un eventual presedinte sau europarlamentar sustinut de Basescu-PDL sau de USL (in ce forma va fi la anu’, ori individuali ori in echipa) cum probabil o sa faci tu, mai bine nu merg la vot. Sau daca merg, votez cu cine vreau eu… Ce rau ti-a facut tie PPDD? Sau PRM? Astia n-au fost niciodata la putere, daca nu le dai o sansa si votezi cu ai lui Basescu ca sa plece Ponta, le-ai facut jocul. PDL=USL=aceeasi mizerie, deci PDL nu e solutia.
Roxana(Citează)
18/12/2013 la 1:08 PM
@coke easy man, citesti din micul indrumar al postacului USL? Basescu alternativa la ce? candideaza undeva si nu stiu eu? Daca te referi la USL si la ce ‘nazdravanii’ mai fac ei cu alea 70% din voturi, atunci da, din pacate el e alternativa (inca 11 luni). Vezi tu pe altcineva?
si ce anume a intinat chioru’/betivu’/matrafoxatu’ ca nu mi-e clar din postarea ta. Iar legat de 7.4 mil, l-ai ajutat tu pe Dragnea sa-i numere ?
2DU(Citează)
18/12/2013 la 1:11 PM
In situatia in care suntem si la modul la care mint astia de acum, sa vorbesti inca de voturile a 7,4 milioane de oameni e amuzant. “7,4 milioane de voturi” e o expresie mult mai corecta. :)
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 1:12 PM
Ah, si voturile cetatenilor sunt pentru cineva sau ceva niciodata impotriva. Cand vom invata asta vom mai inainta un pic…
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 1:15 PM
@coke: de acord cu tine, dar cred ca si tu esti de acord ca si reciproca e valabila: sa votezi din nou cu cel propus de USL in 2014 dupa ce a facut Ponta in ultima perioada e un semn ca ai nevoie de tratament si ca lobotomia e o solutie.
Roxana(Citează)
18/12/2013 la 1:16 PM
@Roxana:
Ce bine crezi ca iti poate face tie PPDD-ul? Ce din programul sau doctrina lor ti-ar putea ajuta?
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 1:18 PM
Eh, vedeti, exact 2DU e motivul pentru care mi-am pierdut orice speranta in tara asta. N-a contat c-am explicat c-am votat USL, si-acum regret asta. N-a contat c-am spus ca ies week-end de week-end in strada pentru a pune o piedica unor masuri aberante luate de-un guvern caruia, din pacate, si eu i-am dat votul. Problema e ca nu vad in Basescu si-n PDL o alternativa, ca atare “citesc din micul indrumar al postacului USL”. Se ajunge pana acolo incat se neaga acel vot covarsitor impotriva lui Basescu din vara trecuta. Chit ca exista dovezi ca s-au fraudat maxim 100.200.000 de mii de voturi, se vehiculeaza milioane de voturi furate, chit ca nimeni n-a produs vreo dovada in acest sens. In schimb exista zeci de sondaje in care increderea in basescu se prabusise la 7-8-10%, astfel incat acei 7.400.000 n-ar trebui sa para deloc surprinzatori pentru un om cerebral si de buna credinta. De asta mi-am pierdut speranta, ca oamenii disting totul in alb si negru, in USL si PDL/Basescu. Pentru ei nu exista o cale de mijloc in care toti golanii astia sunt trimisi acasa si incercam s-aducem niste oameni onesti care sa ne conduca urmarind si interesele noastre, nu numai ale lor.
coke(Citează)
18/12/2013 la 1:23 PM
@nashu_mare, ai dreptate, pentru ca solutia e sa continui sa folosesti aceeasi tableta ordinara si mizerabila al carui touch screen abia percuteaza cand o apesi puternic, ci nu sa-ncerci o alta tableta, care da, s-ar putea sa fie chiar si mai proasta decat cea dinaintea ei.
coke(Citează)
18/12/2013 la 1:30 PM
@coke
Da, daca ai toate informatiile ca cea noua este mult mai proasta, nu ai motive sa o alegi in locul celei vechi. Un om normal nu ar face asa ceva. Un om ar cauta altceva mai bun. Basca ca nu vorbim de tablete aici.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 1:41 PM
@nashu, tu ai facut comparatia cu gadgeturile. Si ceea ce spui tu e fals. Pentru ca ajungi sa fii atat de scarbit de tableta pe care o detii, incat sa n-o mai suporti si sa-ti doresti s-o schimbi cu orice altceva.
coke(Citează)
18/12/2013 la 1:45 PM
@coke, ne mai refulam si noi.. oricum zarurile sunt deja aruncate. Mi-ar placea sa avem timp sa discutam despre ce au crezut acei oameni cand au votat suspendarea(unii manati ca vitele din case de catre primari) pe un fond prelungit de criza si manipularile din media. Mi-ar mai placea sa discutam despre cum ceea ce asteptau oamenii n-avea nicio legatura cu ceea ce doreau personajele Voiculescu, Dragnea, Nastase si vectoii lor Ponta + Antonescu.
E posibil sa iesi in strada pt asta acum, asa cum spui, insa sa fii aparatorul principiilor democratice si al statului de drept in general si sa spui ca n-ai stiut de intentia USL, mi se pare greu de crezut.. da’ cine stie poate erai mai mic… sau poate oi fi eu mai vizionar.
o intrebare totusi, daca tot Basescu = USL, ce l-a impiedecat sa bata palma cu ei si sa fie acu’ presedinte model la a3?
2DU(Citează)
18/12/2013 la 1:49 PM
Stiu ca eu am facut insa nu trebuie luata ca un exemplu perfect. Mai e o chestie pe care nu o iei in seama: daca sa zicem ca iti poti lua o tableta noua si proasta cu gandul ca “lasa, ma, ca intotdeauna o sa o am pe cealalta”, eh, votul dureaza 4 sau 5 ani. Ai votat o data iar efectele pozitive se vad dupa cam 3-5 ani. Cat ai rabdare sa astepti? E totusi vorba de o viata de om. Eu nu am copii dar sansele sunt ca la finalul urmatorului mandat de parlamentar, copilul meu sa fie deja la scoala.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 2:09 PM
Eu ca singura solutie il vad pe MRU. Da’ partidul lui e cam mic si nici nu e bagat de nici un ziar/nici o televiziune in seama.
Sabotor(Citează)
18/12/2013 la 2:13 PM
@Roxana, urmareste putin traseismul politic din actuala legislatura. Uite cati parlamentari PPDD erau acum fix un an, si cati mai sunt acum. Da…pot presupune ca sunt sanse de 70% ca un ales PPDD sa plece la partidul aflat la putere.
Nu mi-ai facut niciun rau, dar intamplarea face ca dintre candidatii PPDD de anul trecut(pentru parlamentare) din Iasi cunoasteam personal doua specimene. Nu vreau sa zic mai mult doar ca imi era rusine ca ii cunosc
alex(Citează)
18/12/2013 la 3:23 PM
Roxana: aia cu femeile era o gluma.
Coke: se pare ca voi aveti niste probleme cu numerele. Daca 7.4 au zis da, iar pentru referendum e nevoie de 7.5, referendumul nu exista, deci nu conteaza.
e matematica electorala. Nu te intereseaza cati voteaza contra, ideea e sa ai mai mult decat aia contra ta.
Restul sunt prostii de antena 3
animal00(Citează)
18/12/2013 la 4:06 PM
Eu sunt postac. Am 4 clase. Îmi vând serviciile pe telefoane mobile, geci, mopuri, găleți, pachete cu alimente. Astea sunt argumentele mele. Ce argumente au tinerii cu studii superioare, corporatiști, (generația care l-a văzut pe ceașcă doar în documentare) ong-iști si hipsteri să voteze usl? Cum de au crezut propaganda antenistă? Cum de suportă un prim ministru dovedit plagiator? Unde sunt banii promiși pt investiții? Cum de au aprobat proiectele gen roșia montană pe care se băteau în piept că nu le vor susține? Și mama idioțeniilor, care sunt faptele grave pt care a fost băse suspendat de 2 ori? Că nu era popular? Ia uitați-vă copii la graficele cu popularitatea lui Obama din ultimii 5 ani. La ei de ce nu se suspendă președintele pt că așa vrea Fox news? :)) În momentul când atâta informație este disponibilă trebuind doar cernută și tu te informezi doar de la un canal tv ar trebui să-ți pui niște întrebări despre capacitatea ta intelectuală.
Postacu’(Citează)
18/12/2013 la 5:35 PM
@sabotor – pregateste-te de laturi. or sa-ti cada cu tot cu postaci in cap :D
fish(Citează)
18/12/2013 la 5:57 PM
@animal00, vezi cum e cu referendumurile prin alte tari si-ai sa te dumiresti de ce nu e indicat sa pui un cvorum de 50%, asa cum a fost in Romania. Iar eu n-am probleme cu numerele, credeam ca noi avem niste probleme cu niste politicieni, dar din ce-nteleg de la tine, Basescu e baiat bun, poate la fel si Ponta si la fel si Antonescu. Ma gandesc ca daca Basescu pleca de la Cotroceni cu suturi in fund, fiind destituit prin vointa poporului, ar fi fost un semnal de alarma pentru politicienii care castiga un mandat, un semnal ca exista si varianta sa nu-l termine-n functie, daca fac nasoale. Ca din asta ar fi avut de castigat USL-ul.. asta-i alta discutie.
@nashu, asa cum politicienii nostri se razgandesc si una spun in campanie si alta fac cand ajung la putere, vezi cazul cu RM si gazele de sist. Cat erau in opozitiei USL-ul erau clar impotriva, cum au ajuns la guvernare sunt pentru, eu pur si simplu imi vreau votul inapoi. Nu, nu mai sunt dispus sa astept 4-5 ani, cata vreme tu ca si politician te folosesti de votul pentru a face fix invers fata de cum ai promis in campanie.
coke(Citează)
18/12/2013 la 6:07 PM
cele mai pertinente raspunsuri de pana acum:
“In situatia in care suntem si la modul la care mint astia de acum, sa vorbesti inca de voturile a 7,4 milioane de oameni e amuzant. “7,4 milioane de voturi” e o expresie mult mai corecta. :) ”
si
”
Daca 7.4 au zis da, iar pentru referendum e nevoie de 7.5, referendumul nu exista, deci nu conteaza.
e matematica electorala. Nu te intereseaza cati voteaza contra, ideea e sa ai mai mult decat aia contra ta.
”
Prefer PDL si femeia lor de servici candidat la presedentie decat PSD/PNL cu prostu de Ponta si Antonescu.Retarzii secolului, habar nu au pe ce lume traiesc, azi zic una maine alta. Iese Basescu la TV si nu mai stiu pe unde sa o ia, cum sa o intoarca..sunt vai de capu lor.
Nu am votat si nu voi vota niciodata comunistii de la PSD.
L-am votat pe Basescu in 2004,2009 si voi vota in continuare PDL.
Decat pe Mihai Sturzu, secretara lu Dragnea si Becali…
Desi nu e placut de lume ce a facut Boc a facut bine sa nu ajungem in situatia Greciei si a Spaniei, aproape de colaps.
Zgonea..alt taran prost agramat. Ati injurat-o pe Roberta Anastase, na ca asta nu e departe, defapt e mai rau. Asa va trebuie.
V-ati cacat pe voi ca v-a luat Boc din pensie si v-a dat Ponta la loc. La cate taxe au marit, bagat in plus si la preturile de acum mai mult ati pierdut.A dat cu o mana si a luat cu alta.
Pe un om ingust la minte din zona rurala cum e coke, care crede tot ce vede la antena 3 nu o sa-l convingi niciodata ca cei de acuma sunt de 2 ori mai prosti decat cei pe care ii injura acum 1 an, el este doar anti Basescu. Nu stie de ce, el e doar impotriva. Atat stie atat face..
ombladon(Citează)
18/12/2013 la 6:13 PM
@ombladon, dintre noi doi doar unul are o minte ingusta, si acela in mod sigur nu sunt eu. Nu pot decat sa ma amuz cand citesc cum tu nu votezi COMUNISTII din PSD, dar l-ai votat pe BASESCU de fiecare data. Basescu fiind nascut si crescut undeva prin washinton, intr-o oaza de capitalism, nu fiind nascut si format intr-o tara profund comunista, intr-o perioada a comunismului. Si doar pana aici am citit. Caci n-are sens sa citesc mai mult, c-o sa ma trezesc ca aflu cum ca Basescu e un capitalis feroce, desi lucreaza de-o viata la stat, si-a luat casa de la stat, si pana si imprumuturile pe care le contracteaza le ia de la banca statului. Iar eu nu sunt nici pro USL nici pro Basescu, sunt contra lor, caci pe rand fiecare mi-au dovedit cat pot fi de ticalosi. Am inteles, tu alegi raul cel mai mic, e optiunea ta. Eu nu mai am de gand sa fac asta. Eu sper sa pot alege in fruntea tarii si niste oameni cinstiti si onesti. Pana atunci tu esti liber sa votezi cu Ridzi, Videanu, Udrea, Berceanu, Blaga sau Basescu.
coke(Citează)
18/12/2013 la 6:26 PM
Ok, aia sunt rai, aia sunt praf. Cu cine votezi sau pe cine sa pui? Mie imi par toti o apa si un pamant. In Parlament si Guvern au fost f. putini oameni de reala valoare si vor fi si mai putini pentru ca sunt cautati doar hoti cu real talent si lipsiti de orice rusine.
Iar populatia romaniei este impartita: retarzii care pun botul la orice si voteaza ca atare, insensibilii care s au detasat de clasa politica si ii este profund indiferent cine e la putere iar mai la urma cei care isi fac bagajele.
Cristian(Citează)
18/12/2013 la 6:42 PM
Miroase a activisti de partid pe aici cumva?
Matei(Citează)
18/12/2013 la 7:27 PM
Nu uitati ca in perioada 2007-2011 a fost in criza economica mondiala iar noi, romanii, am inteles asta si am acceptat toate penalitatile impuse de guvernul Boc. Acum, dupa ce in 2012 ni s-a promis marea cu sarea, suntem intr-o situatie mai disperata decat in perioada crizei. PSD-ul este un partid profund corupt si daca mai da cate ceva, insignifiant populatiei, nu reprezinta nimic fata de cat da baronilor, celor de la SRI, armata, SIE, ministere. Ponta este mai ticalos si mai avar decat Nastase. In plus de asta, a furat si a umilit intelectualitatea romaneasca punandu-si propte si dizolvand comisii ministeriale si academice pentru a se salva de la retragerea titlului de doctor cand a fost dovedit plagiator. De ce nu se doreste in parlament pedepsirea plagiatorilor? Astfel de indivizi sunt demni sa conduca Romania? NU!
mara(Citează)
18/12/2013 la 7:47 PM
@nashu_mare, apropo de “la vot e ca atunci cand iti cumperi ceva”: mai sunt si replici, de ex. replica samsung galaxy S3 la 200 lei.. unii se pacalesc cu d-astea
xgaby(Citează)
18/12/2013 la 7:51 PM
@xgaby
Da, de aia unii voteaza PP-DD.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 7:57 PM
eu totusi sper sa nu-l trimitem pe antonescu la controceni. a demonstrat cand a fost loctiitor ca este capabil sa incalce constituita si cand respira
allenatore(Citează)
18/12/2013 la 8:29 PM
Sunt toti o apa si un pamant.
Snake26(Citează)
18/12/2013 la 9:51 PM
@coke
Hai ca acum am vazut prostia aia cu numai x voturi dovedite ca ar fi fost furate. Am cateva remarci:
1. de la cate voturi furate se poate spune ca s-a furat la vot?
2. dupa aceeasi logica, coruptia nu este o problema in Romania, ca au fost doar o mana de corupti condamnati.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 9:58 PM
De parca are vreo importanta pe vine votezi. De parca cei pe care ii votezi, indiferent cine, cred in ceea ce zic, se ghideaza dupa morala si etica in favoarea cetatenilor. De parca ei au convingeri sau principii, fundamente de orice natura. De parca ei sunt sinceri atunci cand se cearta intre ei. De parca daca s-ar intalni la un restaurant, absolut intamplator, nu ar bea o bere si ar manca o friptura impreuna, si ar rade pana dimineata. Jobul fiecaruia dintre ei este de a se certa cu opozitia, asa cum jobul vostru e sa faceti ceea ce presupune postul pe care sunteti. Asa cum voi lasati munca acasa, o lasa si ei.
Ar trebui ca sistemul de vot sa fie asa: participa in primul tur x y si z si da ca nimeni din astia nu primeste min 50%+1 se refac alegerile cu alti candidati.
A sta acum sa te certi ca ponta e mai bun sau mai rau decat basescu e ca si cum ai alege dintre niste papuci cu cuie sau cu suruburi in talpa pentru a merge pe jos pana in china si inapoi. Indiferent ce faci, tot trebuie sa treci prin chin si de durut, re va durea sigur.
mircea(Citează)
18/12/2013 la 10:01 PM
@ nashu coke vroia sa zica ca nu s-au furat milioane de voturi, cum v-au indoctrinat astia, ci in cel mai rau caz cateva sute de mii. Ceea ce inseamna ca indiferent de furt sau nu, tot au iesit la vot niste foarte multe milioane sa-l dea jos pe ala. Spre deosebire de alegerea lui basescu, cand s-au furat suficiente incat sa se rastoarne rezultatele.
mircea(Citează)
18/12/2013 la 10:11 PM
Nu, @mircea, alea x voturi dovedite furate au fost dovedite printr-o cautare supreficiala exlusiv intre listele suplimentare, nu cei care au votat, de exemplu, pe lista de acasa si pe inca o lista. Astia nu au fost in interesul nimanui.
Adica:
a) e vorba de aia care au votat de 3 ori
si
b) nu exista o ancheta exhaustiva a numarului de voturi furate. Nu exista acest interes, 1 singur vot furat este dovada unei infractiuni. Nu exista un interes legitim al acestei idei, adica a numararii voturilor furate, atat timp cat referendumul a fost invalidat. Procurorii nu si-au propus pedepsirea fiecarui cetatean care a furat voturi ci numai a oranizatorilor, caz in care cateva zeci de mii de furturi sunt suficiente.
Dar noi am avut sate cu aproximativ 200% prezenta la vot.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 10:17 PM
Ba, ideea e ca s-au furat 100k, 200k, 500k, 1kk , 1.5kk poftim… tot mai raman vreo 6kk si ceva care au votat
mircea(Citează)
18/12/2013 la 10:17 PM
@mircea:
nu avem informatii nici despre cei care au votat din mormant sau cei care au votat desi nu au fost in Sectia de vot. Astia voteaza cel mai usor.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 10:22 PM
Altfel, da, nu mi se pare nemaipomenit ca un ales sa aiba mai mult de 50% de voturi impotriva lui. Considera doar ca nu e nevoie de un cvorum in turul doi, la alegeri, deci ar putea ca in turul doi sa ia mai putine voturi decat in primul tur. In afara de momentul in care exista cine stie ce popularitate, un presedinte este ales de un numar mai mic de votanti decat cel ai tuturor contracandidatilor la un loc. Nu e vreo noutate.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 10:23 PM
Am un comentariu la moderare. Pff!
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 10:37 PM
@nashu_mare, stii ce e ciudat? E ciudat ca te legi de fraudarea voturilor doar la referendum. Acolo unde proportia a fost covarsitoare pentru demitere, dar n-ai o problema cu alegerile din 2009, organizate de PDL, alegeri pe care Basescu le-a castigat la cateva zeci de mii de voturi distanta. Asadar in 2009 alegerile organizare de PDL au fost cat se poate de corecte iar in 2012 referendumul organizat de USL a fost fraudat masiv. Asadar, la fel ca si-n cazul unora care au comentat mai sus vii cu dubla masura. Ar trebui sa fii ingrijorat de fraudarea unui vot atunci cand diferenta de voturi e de cateva zeci de mii de voturi, nu atunci cand 7.400.000 voteaza pentru demitere si cateva sute de mii pentru a ramane in functie. Simplul fapt ca-mi prezinti acest argument nu face decat sa te descalifice si sa dovedeasca ca nu esti deloc de buna credinta.
coke(Citează)
18/12/2013 la 10:44 PM
@coke
Nu este ciudat, atat timp atat timp cat acolo nu exista vreo dovada a fraudarii.
Sa repet: nu trebuie sa se aduca dovada gravitatii fraudarii in cazul referendumului atat timp cat referendumul nu a fost validat. Infractiunea e aceeasi.
Ar trebui totusi sa aduci vreo dovada cand vorbesti de fraudarea altui scrutin.
Atat. Restul este aberatie!
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 11:06 PM
Nu-s dovezi ca s-au fraudat prezidentialele? Lol?
mircea(Citează)
18/12/2013 la 11:08 PM
LOL, nu!
Sau vorbesti de aberatii de la trustul Intact? Caz in care exista dovezi ca Udrea era virgina inainte sa il cunoasca pe Base.
nashu_mare(Citează)
18/12/2013 la 11:58 PM
nu cred ca au fost alegeri la care sa nu se acuze ca s-au fraudat :)
snake26(Citează)
19/12/2013 la 12:19 AM
@nashu, deja bati campii cu gratie. In cazul referendumului eu ti-am explicat, pe date concrete de la DNA, ca sunt suspecte de frauda maxim 150.000 de voturi. Tu ai adus aceasta frauda in discutie ca si cum ea ar fi una colosala. Pe urma ai incercat sa-mi explici ca de fapt verificarile s-au facut la o scara mai mica, si ca de fapt frauda ar fi una si mai mare. Ceea ce pot sa accept, ca la dracu, nu traim intr-o tara populata de oameni onesti. Singura ta problema e ca omiti un singur aspect. La referendumul de acum s-au gasit fraude pentru ca s-au facut verificari, la prezidentialele din 2009 procurorii n-au luat satele la puricat punandu-i pe cetateni sa jure c-au votat, si nici nu s-au deplasat la ambasada din paris sa vada cum de tocmai acolo s-a batut recordul de vot viteza.
coke(Citează)
19/12/2013 la 8:01 AM
E clar…adica la referendum s-au fraudat si la prezidentiale nu, in conditiile in care informatiile vin din aceleasi locuri. Hahahah e buna asta…bravo!
Deci la prezidentiale nu s-au furat voturi, azi auzit ba?
mircea(Citează)
19/12/2013 la 8:02 AM
Adiva dovezile de la b1 si tvr cum ca s-a fraudat referendumul sunt mai bune decat alea de la intact ca s-au fraudat prezidentialele…perfect!
mircea(Citează)
19/12/2013 la 8:30 AM
@coke nasul a numarat personal voturile si stie ce si cum
mircea(Citează)
19/12/2013 la 10:15 AM
Nu, coke si mircea,
Nu ati adus dovada ca ar fi maxim 150 de mii de voturi (OMG , “numai” 150 de mii de voturi, adica un oras de talia Sibiului ar fi fost furat cu totul. Ba, voi sunteti cu capul?). Nimeni nu poate aduce aceasta dovada. La fel cum nimeni nu aduce dovada ca la alte alegeri s-a furat ceva. Nu, au fost dovedite 150 de mii de voturi fraudate prin metoda inscrierii repetate pe liste speciale. Atat. Numai prin aceasta metoda. Mai mult nu a dovedit nimeni dar nici nu trebuie sa o faca, atat timp cat referendumul nu are valoare.
Nici de data asta procurorii nu au luat satele la puricat, dovezile exista pe listele speciale si sunt foarte clare. (Iti dai seama ce disperare a fost daca s-a recurs la o astfel de metoda pe fata?) Intrebarile procurorilor asupra taranilor se refereau la cei care i-au trimis sa voteze de mai multe ori. Sa acuzi si sa condamni fiecare satean din varful muntelui este tehnic imposibil.
Aici nu vorbim de reportaje apocaliptice de la televizor cu reporterite exaltate, fie ele de la B1 sau Antene (de altfel cum face si mircea cu “ati auzit ba?” facand referire la o chestie pe care eu nu am spus-o), vorbim de dovezi fizice.
nashu_mare(Citează)
19/12/2013 la 10:17 AM
Pff, s-au organizat tombole pentru cei care mergeau la vot (lucru care reprezinta un furt), lucru promovat de parlamentarii uselisti (inclusiv Alina Gheorhiu, care cica e mai rasarita) si voi ziceti ca au fost maxim 150 000 de voturi furate!
nashu_mare(Citează)
19/12/2013 la 10:25 AM
La noi la serviciu au fost chemati angajatii in weekend, special pentru a se deplasa cu urnele mobile la persoanele cu handicap. Prostii s-au dus.
Looper(Citează)
19/12/2013 la 11:01 AM
Eu am acceptat ca s-or fi furat si 1.5 meleoane, tot raman vreo 6 meleoane, pricepi?
A spune cu atata certitudine ca la prezidentiale nu s-a furat pentru simplu fapt ca nu exista dovezi (solide, ca in reclama la cainele diareic), dovezi prezentate si intr’un caz si altu de televiziuni…e cel putin tragic
mircea(Citează)
19/12/2013 la 11:03 AM
Probabil tu consideri ca nici in cazul autostrazilor sau metroului nu se fura, in conditiile in care niste unii sunt plini de bani si niste altii merg pe tot felu de hartoape sau n-au metrou.
mircea(Citează)
19/12/2013 la 3:01 PM
@nashu, inteleg ca indemnarea si stimularea oamenilor sa iasa la vot inseamna frauda. Bine, e cam inutil comentariul meu pentru ca vei ramane in continuare la fel de capos, setat pe-un singur aspect, negarea evidentei si combaterea ei cu orice fel de argumente ilare. Anyway, extrem de deranjanta la tine e dubla masura. N-ai o problema cand un presedinte castiga alegerile la o diferenta de 80.000 de voturi, alegeri organizate de guvernul sau, in schimb devii extrem de scrupulos la un referendum la care au iesit vreo 8 milioane si-aun votat, 7.400.000 au votat pentru demitere si abia vreo 800.000 de mii pentru ramanerea in functie. Si-aici aduci in discutie argumentul furtului de voturi. Realizezi oare cat de bizar si partizan poti sa gandesti? Ok, si cu alea 1,5 milioane de voturi furate, tot ar mai ramane vreo 6 milioane de romani care s-au deranjat sa iasa din casa sa voteze. Bine ma, fie 2,4 milioane de voturi furate, ceea ce e urias, colosal, si tot ar mai ramane vreo 5 milioane de voturi. Cam cate a avut Basescu cand a fost ales. Si totusi, astea 5 milioane sunt de vreo 6 ori mai multi decat cei 800.000 de mii care au iesit la vot sa voteze impotriva suspendarii. Si fix aici ai tu o problema cu furtul de voturi, nu acolo unde o diferenta si-un furt de 100.000 de voturi ar fi putut face diferenta.
coke(Citează)
19/12/2013 la 3:45 PM
@coke poti intelege ca stimularea votului prin oferirea de castiguri este frauda, precum zice si legea. E corect.
Nu am devenit brusc mai scupulos. E vorba de un referendum (altfel, fara valoare) dovedit viciat cu cel putin numarul de locuitori dintr-un oras important. Si asta la o verificare de suprafata (fiind, cum am spus, un referendum fara valoare). Pentru alte scrutinuri nu ma pot pronunta.
Iar altfel, la alegerile din 2009, in primul tur, impotriva lui Basescu (pentru ceilalti candidati) au votat ~7 milioane de oameni. La acest nivel al discutiei in care se fac confuzii intre tipuri de vot, inseamna ca sunt sanse foarte mari ca, in cazul unui referendum imediat dupa terminarea celui de-al dolea tur de scrutin presedintele, oricare ar fi el, sa poata fi destituit printr-un vot popular pentru ca… pitong, “nu a avut sustinere”.
@mircea: serios, aberezi, unde am spus eu asta?
Bine, mergand pe ideea ta, sunt convins ca Base i-o trage lu Udrea din toate pozitiile. Si din cand in cand se baga si Monica Macovei.
nashu_mare(Citează)
19/12/2013 la 5:47 PM
pe base l-au votat 4milioane si ceva. Deci 14 milioane nu l-au vrut presedinte. de ce l-au ales?
animal00(Citează)