►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Competiția dintre 2Parale și Profitshare face prima victimă: magazinul Matar (haine, încălțăminte etc) este dat afară din 2Parale pentru că probabil oferea condiții mai bune în Profitshare, magazinul fiind între acele puține ce făceau parte din ambele platforme.
Emailul primit spune:
am decis sa oprim colaborarea cu magazinul Matar. Este un client in care am investit mult efort si incredere si cu care am colaborat bine o buna perioada de timp.
Din pacate oferta curenta catre afiliatii lor 2Parale nu respecta un principiu important – si anume garantarea celor mai bune conditii partenerilor care iti genereaza vanzari (conform art. 21 din obligatiile advertiserilor din termenii si conditiile retelei).
Noi stim sigur ca in 2Parale advertiserii trebuie sa ofere cele mai bune conditii posibile pentru afiliati, in conditii de transparenta si recompensare a performantei – si nu facem rabat de la asta.
Nu-mi este exact clar ce comision oferea Matar în sistemele de afiliere. În 2Parale este de 10%. În Profitshare scrie că-i 20% dacă te uiți în lista de advertiseri, doar 10% dacă te uiți în termenii și condițiile lor, iar în luna septembrie au avut o promoție prin care ofereau 15% comision pentru fiecare vânzare (pe 2Parale promoția pentru septembrie era de 20%, deci aparent 2Parale avea un deal mai bun cu ei).
Campanii “bipolare” au și Ruby Fashion, Military Shop, Wine & Company și Nailshop.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
37 comentarii
23/10/2013 la 7:53 PM
sper că dorin este fericit.
vali(Citează)
23/10/2013 la 9:05 PM
Affiliate managerul lor (Vlad Stanila de la 2Parale) i-a sfatuit sa aleaga o retea mai performanta? :D
http://www.zoso.ro/stiri-afiliere-2parale-profitshare/#comment-608438
Daniel(Citează)
23/10/2013 la 9:55 PM
Totusi, cum sa faci un site care se numeste 2 parale? Numele este incredibil de prost ales si e atat de usor sa-l numesti “de doua parale” sau sa spui ca nu face nici doua parale.
Dan(Citează)
23/10/2013 la 11:11 PM
@Dan: ca nume e ușor de reținut. Nu contează asta, acum că au o anumită maturitate în piață.
nwradu(Citează)
23/10/2013 la 10:02 PM
O diferentiere de genul acesta este chiar (oficial, “ar putea fi”) o activitate ilegala din punctul de vedere al legislatiei cu privire la concurenta si practici anti-concurentiale. Magazinul in cauza ar trebui sa fie multumit doar cu atat.
nashu_mare(Citează)
23/10/2013 la 10:30 PM
Oferta celor de la Matar în Profitshare era identică cu cea din 2Parale (comisioane, perioadă de recurență).
Claudiu(Citează)
23/10/2013 la 11:10 PM
@Claudiu: o fi identică, dar poate că la 2Parale au semnat că o vor da pe cea mai bună acolo, nu pe una identică.
nwradu(Citează)
23/10/2013 la 11:02 PM
@Claudiu: Da, e groasa rau cu astea. Baietii nu stiu cu ce se joaca, nu au habar ce inseamna Consiliul Concurentei. Sunt mai ceva decat aia de la Crima Organizata: http://legeaz.net/consiliul-concurentei/top-20-amenzi-cc
Daniel(Citează)
23/10/2013 la 11:18 PM
@Daniel: cred că CC nici nu s-ar băga la așa ceva. Fiecare semnează și dă ce discount vrea unor distribuitori, că până la urmă asta sunt rețelele de afiliere. Doar că 2Parale pare a avea o clauză care spune “în rețeaua noastră dai comisioane mai bune decât la alții”.
nwradu(Citează)
23/10/2013 la 11:21 PM
Eu nu văd nici o problemă în faptul că angajații 2P fac managementul afilierii pentru unele magazine. Pare o colaborare normală de consultanță de la niște oameni care au cele mai bune informații privind ce merge și ce nu în afiliere.
Cine se teme că n-ar mai fi obiectivi sau cinstiți pentru acei bani suplimentari pe consultanță cred că oricum nu făcea mare scofală în domeniu, altfel nu ar mai vedea astfel de conspirații peste tot.
nwradu(Citează)
23/10/2013 la 11:13 PM
Cea mai buna nu poate fi mai buna decât pentru alții, dacă vrei sa respecți legea.
nashu_mare(Citează)
23/10/2013 la 11:19 PM
Radu, citește legea!
nashu_mare(Citează)
24/10/2013 la 12:34 AM
Clar astia de la 2Parale se cam oftica cand vad advertiseri comuni cu Profitshare , nu prea stiu sa joace fairplay , de la reclamele alea jignitoare la adresa lor mai mult pana la amenintari catre advertiseri cu excluderea (cunosc cazuri concrete) daca raman la concurenta.
Radu(Citează)
24/10/2013 la 8:14 AM
@nwradu
Sa nu exageram. Victima?
Avem o relatie de business si am decis sa o intrerupem. Avem dreptul sa ne alegem clientii, ca orice restaurant care afiseaza asta, nu?
Nu cerem advertiserilor sa ofere conditii la noi mai bune ca in alta parte, ci sa fie cele mai bune pe care le ofera ei in piata. Pot fi identice cu ce ofera la concurenta, dupa cum se poate vedea la celelalte magazine pomenite de tine mai sus, si cu care colaboram in continuare. O sa reformulam paragraful ala din termeni si conditii, e clar ca nu am ales cea mai buna exprimare.
Povestea este alta. Diferenta aceea dintre comisionul de 10% oferit de Matar in toate retelele cu care lucreaza (mai e cel putin inca una) si acei 20% cat apare in reteaua de care vorbesti a fost publicata initial FARA INFORMAREA SI ACCEPTUL PREALABIL al advertiserului.
Nu este un joc in care sa vrem sa intram – cel in care reteaua decide peste advertiseri lucruri esentiale despre programul lor de afiliere. I-am solicitat apoi lui Matar 2 lucruri – sa revina la comision egal cu ce ofera la noi si sa ne garanteze ca nu se va mai intampla un lucru similar in viitor. N-a reusit sa faca nici unul dintre lucruri si atunci am decis sa ne despartim.
Daca reteaua are dreptul sa modifice comisionul promis (in orice directie, presupun) inseamna ca are dreptul sa faca si alte lucruri peste decizia advertiserului. Nu este viziunea noastra si nu vrem sa intram in competitii bazate pe reguli pe care le aflam pe parcurs. Avem treaba destula la noi in curte.
Ne pare rau, pierdem niste bani (nu semnificativi, dar interesanti – de cand ne ocupam noi de managementul lor le triplasem vanzarile prin afiliere) dar mergem mai departe si vom recupera pe nisa respectiva mai curand decat se asteapta “prietenii” nostri.
Eu cred ca viziunea noastra este corecta si abordarea noastra mai fair si orientata catre performanta reala – bazata pe generarea de profit sustenabil pentru toate partile implicate, pe termen lung. Timpul ne va spune cine are dreptate.
Multumesc
Dorin Boerescu(Citează)
25/10/2013 la 10:06 PM
@Dorin: “victimă” este o exprimare uzuală, nu le plâng de milă.
Sincer să fiu, problema mi se pare în întregime în ograda Matar. E cum spune Marius Morariu, dacă ai mulți afiliați și îți merge bine cu ei, pierzi mult de tot atunci când munca acestora va fi dezactivată la ieșirea din 2Parale. Ah, dacă ești un magazin mic te poți muta în fiecare săptămână în altă parte, dar din câte înțeleg despre Matar au multe de pierdut.
Bănuiesc totuși că și voi ați vrut să fiți mai “violenți” și să dați un semnal de avertizare altora. Uneori e nevoie și să servești o lecție. Chiar și acelea mi se par practici normale.
nwradu(Citează)
24/10/2013 la 1:02 PM
@Dan: Ar fi trebuit sa se numeasca “Haur sha valoare” sau “Fara numar” sa fie tot romanu’ multumit.
Florin(Citează)
24/10/2013 la 2:52 PM
@Dorin Boerescu
“Povestea este alta. Diferenta aceea dintre comisionul de 10% oferit de Matar in toate retelele cu care lucreaza (mai e cel putin inca una) si acei 20% cat apare in reteaua de care vorbesti a fost publicata initial FARA INFORMAREA SI ACCEPTUL PREALABIL al advertiserului.”
FARA INFORMAREA SI ACCEPTUL PREALABIL al advertiserului ?
You`re funny :)
Hai sa nu dam din casa in legatura cu abordarea voastra asupra concurentei :)
Alex(Citează)
25/10/2013 la 11:05 AM
Din pacate 2parale.ro au devenit extrem de agresivi cu adv. de acolo.Au schimbat termeni si conditiile si dupa ce au facut asta au venit cu e-mailuri de genu asta.Daca nu faceti ca noi va dam afara…sau mai exact oprim campania.Este un joc murdar facut contra concurentei care ofera preturi mai bune de administrare(2 parale in loc sa se muleze sa mai scada din taxele alea destul de mari) te ataca direct cu termeni si conditiile schimbate de ei.Daca tot spun ca asculta parteneri de ce nu fac ce vor si parteneri.Din pacate se aud iesi mari din 2 parale.De facut campanii noi se fac dar site-uri care 100% nu se vor baga afiliati importanti la promovarea lor,ei stiu asta…dar prefera sa piarda decat sa castige.Politica lor este daca nu faci ca noi macar sa faci ca la noi.
Daniel(Citează)
25/10/2013 la 10:08 PM
@Daniel: asta înseamnă concurență, e ceva normal.
nwradu(Citează)
25/10/2013 la 11:11 AM
Totusi cred ca nu este o atitudine sanatoasa, mai ales ca la profitshare era o promotie si am impresia ca diferenta nu este platita de advertiser
In al doilea rand conditiile din termeni si conditii de la voi sunt fara acordul advertiserilor, au fost conditii impuse. Mai stiu cel putin doua companii ce ar fi motivate sa paraseasca 2parale doar datorita acestor conditii impuse fara sa fie consultati
Pentru a putea cere sa ofere acelasi comision ati putea si voi sa reduceti comisionul retelei sa aiba aceleasi costuri si la voi cat si la profitshare sau alta retea de afiliere
Pana la urma conteaza costurile, daca in 2parale il costa mai mult daca ofera acelasi comision, e normal sa nu poata oferi la fel
Poate ca in acest moment aveti o platforma mai performanata dar poate ca si cei de la profithsare vor deveni ceva mai destepti si vor oeferi statistici si unelte pe masura. Cei vei face atunci, ii vei alunga pe toti
mamicamea.ro(Citează)
25/10/2013 la 11:22 AM
PS dubleaza comision din banii lor? 2parale de ce nu face asta?
PS renunta la %, 2parale nu poate?
2parale cere Matar conditii egale?
Matar de ce nu cere 2parale conditii egale? Acelasi %, aceeasi taxa, etc?
2parale elimina Matar, pentru ca nu poate sa renunte la comision, sau sa ofere conditii egale? :)
tom(Citează)
25/10/2013 la 12:06 PM
Mi se pare interesant cum aparem noi acum in comentariile unora “the bad guys” in afiliere. Noi, cei independenti, transparenti, care am educat si crescut piata, am organizat zeci de intalniri in toata tara, am publicat cifrele in timp real pe site-ul nostrurefer sa cand erau inca mici si le-a vazut toata lumea cum cresc etc. Fara buget enorm, fara investitii, fara clienti “asigurati”. Am crescut de la 27 de clienti in decembrie 2009 la peste 280 astazi. Am dublat in ultimii 2 ani si jumatate o multime de comisioane (pentru campioni, mai stiti?), am organizat competitii cu premii supermotivante suportate de noi (multe din ele) etc.
Stiu ca e usor sa uiti, dar hai sa ne uitam totusi la intregul context daca tot comentam pe bloguri.
Avem o abordare in care credem, si cu care am crescut in anii astia. Gresim uneori, logic – dar niciodata pentru ca avem o agenda ascunsa cum spun unii. Nu ne reprezinta, nu e in adn-ul nostru ca echipa, iar cine cunoaste personal oricare dintre oamenii din echipa 2Parale (si nu e complet biased) cred ca poate sa confirme. Avem si fani pe aici, chiar? Vreunul din campionii care au castigat la noi comisioane duble? Prieteni? Comentati si voi? Am dreptate, sau nu?
Invatam cat putem din greseli si mergem mai departe, deocamdata in directia corecta (cel putin rezultatele asa spun).
Diferentele dintre noi si ProfitShare sunt multe, mari, istorice. Invit pe cei mai tineri sa caute pe google, sa ii intrebe pe cei batrani, sa vina la intalnirile 2Parale (facem una pe 7 noiembrie dedicata BlackFriday 2013, btw). Structura de costuri e cea mai putin importanta, din punctul meu de vedere. In general, consider ca pretul trebuie sa fie ultimul argument in strategia de piata.
Invit pe oricine sa se uite in clasamentul campaniilor din 2Parale si sa verifice daca ordinea de acolo are vreo legatura cu comisionul oferit de advertiseri. Va spun eu, n-are.
Unii nu accepta comparatoare de preturi sau agregatoare in retea. Sau nu accepta promovare prin adwords si dau comisioane “preferentiale” de Black Friday (remember 2012, anyone?). Sa facem si noi la fel? Imi dau seama ca si magazinele si afiliatii ar prefera sa ia ce e mai bun de la toate retelele din piata, dar nu se poate, sorry :).
Nu ma intelegeti gresit, dar o sa incerc sa nu mai raspund la comentarii, cred ca am acordat prea multa atentie subiectului. Fiecare companie implicata a luat o decizie, o sa vedem care e cea corecta, hai sa mergem mai departe.
Noi ne intoarcem la pregatirile de Black Friday si la lansarile de advertiseri noi.
Spor la conversii!
Dorin Boerescu(Citează)
25/10/2013 la 12:16 PM
@tom
Din punct de vedere al legislatiei, oferta furnizorului (in aces caz, discountul) trebuie sa fie identica pentru doi clienti pentru acelasi proiect, nu oferta a doi furnizori separati pentru acelasi proiect. Ar fi si culmea…
nashu_mare(Citează)
25/10/2013 la 12:36 PM
Mie mi se pare cam mare furtuna in paharul cu apa.
Nu stiu cat genereaza magazinul Matar.ro in termeni de comisioane pentru afiliati (2P sau PS).
Nu stiu nici cat la suta din vanzari le face prin afiliati.
Din cand in cand insa relatiile contractuale se mai schimba. D-aia vorbim de ciclul de viata al unui client. Fie beneficiarul vrea sa incerce in alta parte (crede ca va obtine reach mai bun, performanta mai mare, costuri mai reduse etc), fie furnizorul are nemultumirile lui, fie sunt sincope in comunicare, fie se schimba oamenii intr-o parte sau alta si vor sa incerce lucruri noi etc
Nu-i nimic anormal aici si nu vad prea multe de comentat.
De fapt eu chiar ma intrebam cum functioneaza o relatie duala in chestia asta: cu alte cuvinte – daca eu ca magazin am doua retele de afiliere in care doua seturi de afiliati pun cookie-uri de tip diferit cui in voi plati la final comisionul (mai ales cand nu se cumpara fix in sesiunea cu clickul dinspre afiliat).
Ex: joi Ghita trimite un click din 2parale spre magazinul X, vineri Marin trimite si el un click (acelasi vizitator) din PS spre magazinul X, iar sambata omul ala intra direct si face cumparatura. Ii dau banii lui Ghita sau lui Marin? Daca ii dau lui Ghita, ce fac – anulez comanda care apare in dashboardul lui Marin? Ce scriu in cazul asta?
Repet, poate nu inteleg eu esenta problemei: dar nu cred ca e mare problema cand oamenii mai schimba partenerii de business. Si asa cum exista libertate contractuala dintr-o parte, poate exista si din cealalta. Si, da probabil ca si 2Parale si PS isi doresc parteneri exclusivi (si dintre magazine si dintre publisheri) si evident ca incearca sa isi atinga acest obiectiv de business, dar nu e nici ilegal si nici macar neetic acest lucru, e doar o optimizare / ipoteza pe care o considera benefica pt afacerea lor.
Catalin Tenita(Citează)
25/10/2013 la 10:10 PM
@Catalin Tenita: “Din cand in cand insa relatiile contractuale se mai schimba. D-aia vorbim de ciclul de viata al unui client. Fie beneficiarul vrea sa incerce in alta parte (crede ca va obtine reach mai bun, performanta mai mare, costuri mai reduse etc), fie furnizorul are nemultumirile lui, fie sunt sincope in comunicare, fie se schimba oamenii intr-o parte sau alta si vor sa incerce lucruri noi etc
Nu-i nimic anormal aici si nu vad prea multe de comentat.”
Bine zis. Sunt chestiuni normale de business. Cei obișnuiți cu business-ul au văzut asta din prima. E ceva ce se întâmplă într-un sistem concurențial.
nwradu(Citează)
25/10/2013 la 1:32 PM
Matar este o “prima victima” intr-o concurenta, nimic deosebit. Nu poti face afiliere cu fundul in doua barci, lucrezi cu X sau cu Y, altfel, disensiunile apar. In plus, cum spunea si Catalin mai sus, exista cazuri in care pui si afiliatii in dificultate.
2Parale este retea “traditionala” pe fashion, iar in nisa aceasta a “crescut” progresiv afiliatii. PS a plecat ca program de afiliere pe electro/IT, transformarea in retea si aducerea unor advertiseri fashion este un prim pas, dar mai are mult de munca sa ajunga din urma 2P la capitolul afiliere pe nisa fashion.
Daca Matar a vrut sau nu sa ofere comision dublu in PS, conteaza mai putin. Cu siguranta inaintea anuntarii publice au fost discutii intre parti iar 2P a ales calea “dura” poate si pentru a creea un precent.
Serban Cristian(Citează)
25/10/2013 la 10:12 PM
@Serban Cristian: cam asta bănuiesc și eu, a trebuit creat un precedent, a trebuit arătată și o determinare puternică în a apăra un business și s-a nimerit a fi Matar exemplul.
nwradu(Citează)
25/10/2013 la 1:47 PM
Tu ca advertiser poti destul de usor sa te muti in alta retea si o poti face in fiecare luna daca vrei si te lasa regulile.
Totusi ce faci cu afiliatii tai? Mi-e tare greu sa cred ca toti afiliatii tai buni, pe care i-ai adunat in timp si cu eforturi, se apuca de modificat zeci sau poate sute de aff linkuri(sau bannere), multe din ele puse cine mai stie pe unde.
Ca ai costuri mai mici in alta parte asta pot intelege si e normal, dar ca sa functionezi si sa vinzi trebuie sa ai si afiliatii aia care te-au sustinut. Poate castigi intr-o parte dar pierzi mai mult in alta. Eu cred ca pierd mai mult decat au calculat, dar asta e doar parerea mea.
Marius Morariu(Citează)
25/10/2013 la 2:38 PM
Diferenta intre o retea de afiliere independenta si una apartinand unui marketplace? O sa isi dea seama magazinele cand o sa intre concurentii lor in marketplace si vor avea un succes nebun folosind datele culese din reteaua de afiliere, adica de la ei.
Mugur Frunzetti(Citează)
25/10/2013 la 3:45 PM
Dincolo de faptul că a lucra cu două rețele de afiliere simultan este greu de gestionat și corectitudinea greu de dovedit, Matar a luat o decizie la care 2Parale a reacționat pe principii normale de business.
Dacă Matar și-ar fi dorit să dea afiliaților un comision mai mare, să-i stimuleze să vândă mai mult, nu ar fi avut niciun motiv să nu o facă în ambele rețele. Ce a câștigat Matar din toată povestea asta a fost expunerea oferită de Profitshare.
Profitshare le va oferi această expunere pe termen scurt, că doar nu au de gând să transforme toată rețeaua în rețeaua Matar :) La acel moment Matar va reveni la fix comisionul care le aduce cele mai mari rezultate concrete, în vânzări, probabil fix comisionul pe care îl ofereau prin 2Parale.
Ce nu cred că au anticipat este că afiliații cu experiență știu foarte bine că nu judeci eficiența unei rețele după astfel de artificii pe termen scurt.
2Parale, a investit mult în educarea și reglementarea pieței. Toți cei care fac bani din afiliere în România știu asta pentru că beneficiază de regulile și dimensiunile unui sistem în construirea căruia 2Parale a jucat un rol esențial.
Mulți dintre advertiserii care ajung acum și în Profitshare nu au citit pe Wikipedia despre afiliere, au început și crescut cu 2Parale.
Frustrările individuale ale unor magazine care vor să dea 0.01% comision sau ale afiliaților care cred că dacă fac 3 lei e de bun simț să le mai dea 2Parale încă 3, că “așa face concurența” – toate acestea demonstrează că afilierea nu este pentru toată lumea.
Afilierea trebuie să producă bani pentru toate părțile implicate, nu să creeze mirajul unui sistem în care fie advertiserul poate să-și vândă tot stocul în schimbul unei cafele, fie afiliatul își cumpără un X6 după ce a vândut 3 produse la prieteni.
Concluziile mele sunt simple:
1. Profitshare are o strategie care funcționează (pentru ei, nu neapărat pentru advertiseri, pe termen lung). Bravo lor.
2. 2Parale este o companie care rămâne fidelă strategiei lor care a mers foarte bine până acum. Eliminarea Matar este încă o dovadă că 2Parale își păstrează promisiunea către afiliați de a menține o relație corectă și transparentă între ei și advertiseri. Bravo lor.
3. Matar a luat o decizie proastă :) Pe ei nu am de ce să-i felicit.
Matei Pavel(Citează)
25/10/2013 la 4:44 PM
Daca tragem cu ochiul la afilierea de afara, observam ca sunt magazine care fac parte din doua, 3 sau chiar patru retele de afiliere, ma refer in mod special la cele pe nisa fashion. Asta este strategia lor de marketing si este foarte OK, chiar recomandabil.
In Romania inca se pun bazele afilierii, iar pentru ca, concurenta intre cele mai teribile retele de afiliere este asa de ”nebuna”, ”victimele” gen Matar marcheaza doar inceputul.
Consider ca Matar are de pierdut in alegerea facuta, si nu pentru ca este foarte greu sa gestionezi mai multe retele de afiliere. Ar putea foarte bine sa fie in patru retele de afiliere.
Daca era o situatie inversa, adica Matar era in Profitshare si acum luau decizia sa ramana doar in 2Parale, era excelent. AVEA SENS !
DE CE?
Matar este un magazin de fashion, iar Profitshare sunt abia la inceput cu afiliati care incearca afilierea pe fashion. Au un istoric ZERO in acest sens si magazine foarte putine.
Faptul ca Profitshare dubleaza din buzunarul lor comisionul unor magazine din categoria fashion timp de o luna, doua, 3…la va aduce un numar suplimentar de afiliati in retea.
Dar, nu le va aduce toata masa de afiliatii de top care fac afiliere pe fashion in 2Parale. Sau nu imediat, poate intr-un an, doi cand vor aduna ceva istorie si cateva zeci de magazine pe fashion.
Nu stiu daca este prea tarziu, daca mai au timp in urmatoarele 30 de zile sa se razgandeasca, personal m-as bucura daca Matar ar ramane activ si in 2Parale.
Stefania Trandafir(Citează)
25/10/2013 la 6:11 PM
La cum ştiu (bine) că se pune problema în general şi la care e filosofia privind concurenţa în curtea emag, nu m-aş mira ca “minoritarul” (stai, bre, că mă refer la acţionariat) să fabrice cu bună ştiinţă astfel de întâmplări, să şantajeze sau să “incentiveze” direct sau până la ameninţări cu fiscul un magazin sau altul pentru a genera “exemple” care să-i demonstreze supremaţia şi “corectitudinea”. Încă de pe vremea când “minoritarul” califica drept “gunoaie” pe aceia care astăzi îi sunt prieteni, strategiile lui “de piaţă” se bazau din greu pe obiceiuri la limita bunului simţ, forţând limitele unor legi care din păcate nici astăzi nu sunt complet şi corect intituite.
Copolovici(Citează)
25/10/2013 la 8:14 PM
Apropo de cum o daduse Boerescu decisiva: nu mi-e foarte clar in care tabara adversa e disperarea mai mare. Din cate vad eu unii nu au decat de pierdut iar altii decat de castigat :)
via http://www.zoso.ro/ascute-lupta-dintre-2parale-profitshare/
PS: @copolovici ai avut copilarie grea? :D
Dorel(Citează)
25/10/2013 la 9:56 PM
Decisiva lu Boerescu e cam pervesa, gen rade ca sa nu planga
Daniel(Citează)
25/10/2013 la 10:22 PM
@copolovici sa …. tu ? de unde stii ?
@Dorin Boerescu “Sa nu exageram”
@Matei Pavel Nu stiu daca tu stii ce vorbesti acolo, ai vazut cumva mesajele demigrante la adresa Profitshare, din partea Profitshare nu am vazut asta, ti se pare normal ? Mie mi se pare de porc sincer si am auzit si fazele ca isi ameninta advertiserii, afiliatii cu excluderea daca nu le ofera exclusivitate. Cum ar fi tu sa vrei sa faci bani din afiliere la emag si la unul din advertiserii din 2Parale si cei de la 2Parale sa vrea sa te dea afara doar pt. ca el nu are emag … ti se pare normal ? Ai o afacere, vrei sa ti-o promovezi cat mai mult, intri in mai multe sisteme de afiliere si unii dintre ei iti vad potentialul si dau din partea lor x% (strategie de marketing sau orice altceva) , cum ar fi ca sa fii dat afara doar ca nu oferi exclusivitate unora sau altora ? Ti se pare normal ? Atitudinea 2Parale mi se pare salvgardista si cu efecte negative pentru ei.
Am fost afiliat si 2parale si in prezent sunt in Profitshare, am iesit din 2Parale pentru ca nu reuseam sa convertesc pe partea de fashion si am intrat in Profitshare ca au emagul cu care am facut bani frumosi pana acum. Nu pot spune ca am avut probleme in 2Parale, nimic personal, insa mi se pare ca strica piata incercand sa traga totul de partea lor, intr-o piata libera.
Radu(Citează)
25/10/2013 la 10:28 PM
@nwradu cum ar fi ca toti afiliatii sa intre in Profitshare si sa li se dubleze comisioanele, 2P vor creea si un precedent cu ei :D , as fi curios sa o vad pe asta :)
Radu(Citează)
27/10/2013 la 9:43 PM
două chestii:
1. mi se pare mișto că într-un final lui dorin i-au crescut oo și a dat afară un magazin din sistem. pentru că afiliații știu scandalurile cu diverse magazine care schimbau peste noapte comisioane, le anulau pe toate și la final plecau fără să fie deranjați (mă rog, cu procese, dar degeaba câștigi după doi ani). e semn că începe să fie un business, și nu mersul din nimereală în nimereală cum se întâmplă când ești singur pe o nișă.
2. chestia asta e groaznic de amuzantă: “2Parale este o companie care rămâne fidelă strategiei lor”.
vali(Citează)