►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Se spune că magazinul PC Garage a adunat în jurul său o comunitate foarte mișto de fani și asta se poate vedea ușor pe forumul lor, unde lumea cere sfatul sau ajutorul pe diverse probleme și îl primește rapid, de la alți clienți sau de la angajații magazinului.
În același spirit de “vreau să te ajut” se înscrie și ideea de abonare la comentariile unui produs anume. De exemplu eu am lăsat un mic review la un mouse achiziționat acum ceva vreme și am ales să fiu informat prin email când cineva pune o întrebare. Vreau să ajut, dacă cineva are o nelămurire.
Mai mult, cineva care pune o întrebare poate bifa să fie anunțat atunci când i se răspunde. Că poate uiți sau na, nu stai să intri de 3 ori pe zi de acum încolo ca să vezi dacă un cumpărător ți-a răspuns la întrebarea ta.
Sigur, nu știu câte alte magazine mai au implementat așa ceva; probabil mai sunt câteva. Dar cei de la PC Garage îmi spuneau că în general un client cumpără, scrie un review și apoi nu prea mai revine în pagina produsului pentru a observa că i s-au adresat întrebări de la cei curioși, care uneori rămâneau cu săptămânile sau lunile cu întrebarea în aer. Și iată cum o simplă opțiune de abonare îți fidelizează vizitatorii și poate crește și vânzările. E o chestie pe care orice magazin ar trebui să o implementeze.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
26/08/2013 la 2:53 PM
din pacate, cel putin pentru mine, reviewurile care se gasesc pe siteurile magazinelor nu prea le consider credibile… prefer sa ma documentez din alte surse..
DePlictis(Citează)
26/08/2013 la 6:53 PM
@DePlictis: nici eu nu-ți recomand, dar site-urile sunt un loc bun pentru a întreba cumpărătorii de tot felul de chichițe. “Se clatină monitorul pe piciorul său sau e stabil?” “Cât de lung e cablul de alimentare livrat?” “Aparatul foto are și mod panoramic?” Chestii din acestea, eventual să-i ceri cumpărătorului să determine pentru tine niște chestii.
nwradu(Citează)
26/08/2013 la 6:06 PM
Blogul lui Radu mi se pare una dintre cele mai credibile surse de review-uri. Imi place ca e impartial, nu imbraca o forma preponderent comerciala.
Coffee(Citează)
26/08/2013 la 6:54 PM
@Coffee: mulțumesc, apreciez!
nwradu(Citează)