►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
eMAG a introdus posibilitatea verificării unui produs înainte de a-l accepta de la curier. Pașii ce trebuie urmați sunt detaliați aici.
O idee simplă și eficientă. Probabil că 1 din 100 de colete ajung lovite și vor fi refuzate. Ar fi fost refuzate oricum, dar cu scandal, discuții, “eMAG e praf” și probabil soluționate prin înlocuire. Așa că eMAG a preferat să ia taurul de coarne, să le înlocuiască oricum, dar prezentând asta ca pe un avantaj acordat clienților și atrâgându-și astfel noi laude.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
19 comentarii
16/07/2013 la 8:35 PM
Radu, motivul sugerat de tine nu e nici pe departe cel pentru care am introdus serviciul :) Oricum, good point, dar procentul respectiv e nesemnificativ si avem de mult o procedura simpla de rezolvare.
Am lansat serviciul acesta in primul rand pentru cei care nu au comandat niciodata online pentru ca s-ar teme ca platesc o cutie in care nu stiu daca produsul e intreg sau daca nu cumva sunt cartofi sau altceva. Povestile astea pe cat sunt de rare, pe atat sunt promovate in media, suna cunoscut nu? Cum temerea e reala si raspandita, propunerea noastra devine: comanzi, primesti, verifici si apoi platesti. Simplu, nu? :)
Radu Apostolescu(Citează)
16/07/2013 la 9:25 PM
@Radu Apostolescu: cam asta încercam să zic, probabil că procentul coletelor lovite este atât de mic încât orice magazin și-ar putea permite să le rezolve amiabil și printr-o politică activă în acest sens. Chiar nu cred că ar fi un mare impact financiar. Dar uite că tot voi o anunțați primii și alții nu fac nimic în acest sens.
nwradu(Citează)
16/07/2013 la 8:41 PM
Indiferent care ar fi motivul, felicitări pentru inițiativă.
Simona(Citează)
16/07/2013 la 9:51 PM
Mai sunt oameni care preferă plata la livrare în locul plăţii online, mai ales de când cu 3d secure???
Roxana(Citează)
16/07/2013 la 9:57 PM
@Roxana: din ce știu eu, vreo 70% din comenzi sunt cu plata la livrare. Poate și mai mult.
nwradu(Citează)
16/07/2013 la 10:26 PM
Radu, nu mai gasesc comentariile mele. Stii ceva?
catalin mihailescu(Citează)
17/07/2013 la 9:57 AM
@catalin mihailescu: dacă te referi la cele pe care m-ai acuzat că le-am șters de pe Facebook, nu te-ai uitat unde trebuie.
Comentariile tale sunt aici https://www.facebook.com/nwradu.ro/posts/673597069333870
M-ai acuzat că le-am șters de aici https://www.facebook.com/nwradu.ro/posts/673651899328387
Mi-a plăcut faza că “de maine o sa le public prin publicitate daca nu le urci la loc” :)
nwradu(Citează)
16/07/2013 la 10:31 PM
Sa spunem ca doar 10% platesc cu cardul online, iar restul prefera alte metode, in majoritate cash la livrare. Ceea ce nu e nici rau nici bine, e preferinta cumparatorilor. In Italia plata cu cardul online e doar 2%, de exemplu. Plata cu cardul online e doar o metoda de plata si nimic mai mult.
Radu Apostolescu(Citează)
16/07/2013 la 11:00 PM
Nu e o noutate asta printre magazinele online. MarketOnline face asta de cel putin 3 ani. Ma mir ca Emag a ales cea mai proasta firma de curierat pentru asta. Mult succes la partea cu scandalul, pentru va fi cu siguranta. :)))
Erikka(Citează)
17/07/2013 la 12:32 AM
Inseamna ca sunt varful de lance al celor 10% :) , platesc numai online si accept toate coletele atata timp cat nu par a avea urme de lovire. Si pana acum nu au avut, si nici eu probleme.
Etravel(Citează)
17/07/2013 la 7:34 AM
“In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decideti refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.”
serios?
un muc(Citează)
17/07/2013 la 9:24 AM
@Roxana – 3d secure nu are nicio importanta.
Vlad(Citează)
17/07/2013 la 9:49 AM
@un muc
Nu ai lucrat niciodata cu curieri sau facturi, nu?
nashu_mare(Citează)
17/07/2013 la 11:26 AM
MI se pare o chestie de bun simt. Au existat situatii cand oamenii s-au ales cu produsele sparte (probabil nu din vina comerciantului, mai mult din a curierului) si au facut scandal sa-si primeasca banii. O asemenea initiativa ne-ar face pe astia care inca suntem circumspecti (cand e vorba de luat electricale de pe net in romania) sa avem mai mare incredere. Daca stiu ca pot vedea produsul inainte sa-i dau bani curierului, sansele de a ma convinge sa cumpar sunt mult mai mari decat cand stiu ca probabil, daca ceva nu e OK, voi avea parte de multi nervi sa-mi iau banii inapoi sau totusi un produs functional (ca nu am platit pentru chestii sparte).
dojo(Citează)
18/07/2013 la 8:16 PM
Salut,
Deschiderea coletului la vanzare credeam ca este o recomandare standard, ca si masura protectie a consumatorului. Este dreptul meu sa deschid coletul la livrare, indiferent cum fac plata, iar curierul, oricat de grabit este, are obligatia sa permita acest lucru.
Faptul ca emag face reclama din asa ceva, bravo lor, sunt niste markteri iscusiti.
Similar am vazut si cu garantia retur “no matter what” de 30 zile care o surclasa pe cea legala de 10 zile. Au scos-o acum, se pare ca n-a prea mers in sens pozitiv, dar reclama a fost pe masura.
Inca odata, felicitari emag.
vladutz(Citează)
03/11/2014 la 9:17 AM
Deschiderea coletului la livrare cu plata ramburs? Suna bine pe hartie, dar in practica curierul nu accepta asta. Am patit-o, am facut reclamatie la emag si asta a fost tot. Nu am niciun feedback.
danel(Citează)
21/08/2017 la 4:41 AM
Seria buletinului si semnarea de primire nu ar trebui realizate dupa deschiderea coletului, pt. ca curierii nu te informeaza despre asta?
Ivy(Citează)
21/08/2017 la 9:26 AM
Curierii nu cred că te vor informa niciodată despre nimic, interesul lor e să primești marfa și să plece rapid spre alte destinații. Dacă ai drepturi suplimentare oferite de magazin, ar fi bine să le știi tu și să te informeze magazinul despre ele.
nwradu(Citează)
05/03/2019 la 10:01 AM
Până la urmă este lege sau nu? Centrul European al Consumatorului, prin răspunsuri în media, spune că ai dreptul să deschizi orice colet, să-l verifici înainte de a face plata.
Nu văd nicăieri scris pe vreun site (nici la ECC și nici la ANPC) că ai acest drept. Ar fi minunat dacă ai avea cum să afli, dacă te poți documenta în privința asta și să scrii un articol. Curierii spun simplu că ai dreptul numai dacă a acceptat comerciantul, altfel trebuie să plătești și abia apoi să-l deschizi.
Dorin(Citează)