►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am auzit de un sistem mișto de a-ți spune părerea despre ceva:
Acest mod de a prezenta lucrurile se numește Perfection Game în teoria sistemelor de feedback și mi se pare foarte simplu, eficient și ușor de utilizat de toată lumea, indiferent că te întreabă cineva cum a fost mâncarea, un hotel sau o petrecere.
De reținut că feedback-ul este subiectiv. Nota o dai în funcție de cum ți s-a părut ție respectivul lucru și apoi spui ce-ar trebui îmbunătățit pentru ca totul să fie perfect pentru tine. Nu vorbești la general, nu te pui în situația altuia. Am găsit detalii aici.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
19/07/2013 la 4:19 PM
Ideea cu sistemul de notare pana la 10 nu e cea mai buna.
Toate persoanele vor da note in range-ul 4-10 pentru ca mai mic de atat stiu de la scoala ca oricum va repeta anul si nu mai conteaza.
Am vazut ca in majoritatea sondajelor facute mai profesionist se recomanda sistemul 1-7.
Acolo este destul loc de manevra fata de 1-3 sau 1-5 care sunt cam grosolane.
Ovi(Citează)
19/07/2013 la 4:25 PM
@Ovi: În cercetare (sociologică și de marketing) bazată pe chestionare și întrebări cu scală se folosește scala de 7 pentru a evita ca majoritatea răspunsurilor să fie 3.
Din nu știu ce motiv, 3 e mai ușor de perceput ca variantă de mijloc într-o scală de 5, decât 4 într-o scală de 7.
Andrei Ionita(Citează)
19/07/2013 la 6:36 PM
Sînt de părere că a spune ce te-a nemulțumit (sau mulțumit) este muuuuuult mai important decît alegerea scării între 1 și 5, 7, 10 sau 20. Dacă clienții/votanții dau nota (medie) 3 dar nu justifică de ce nu au dat mai mult, nu prea ai ce face cu feedback-ul ăla, nu te ajută să corectezi problema, dacă nu știi care e aceea.
alias(Citează)