►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Cele mai active branduri în social media, alese de cei de la Biz și cu pondere de la specialiști online, rapoarte de trafic și menționări șamd. Mai multe detalii aici, clasamentul aici.
De notat că la mașini conduce Ford, la bere Heineken, Cosmote depășește Orange, Pepsi pe Coca-Cola, iar eMAG nu apare deloc, singurul magazin online fiind F64.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
20/06/2013 la 12:59 PM
bre, activ inseamna si influent? sau ca au facut ceva profituri mai mari?
in alta ordine de idei, cum suna Matache Macelaru vrea sa fie prietenul tau? :)
un muc(Citează)
20/06/2013 la 1:56 PM
Asta e topul celor care au decartat cel mai mult la Revista Biz&co, un fel de “multumim sponsorilor, om nom nom, mai poftiti pe la noi, om nom nom”.
nashu_mare(Citează)
20/06/2013 la 3:10 PM
@nashu_mare: mă îndoiesc că toți din top fac asta. Iar dacă topul chiar contează, cum Biz probabil are interesul să-l facă, înseamnă că au în spate și toate justificările pentru punctaje, voturi, monitorizare și restul.
nwradu(Citează)