►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
Mi-a plăcut provocarea UPC de a scrie despre ce se află dincolo de tehnologia “fizică”, subiect pe care-l abordez în general, meditând un pic la ce face ea pentru noi, nu doar cum o face ca explicație inginerească. Se potrivește cu UPC și modul în care ei promovează noutățile în business-ul lor. Ca o scurtă idee, ei oferă:
Acum câteva zile vă spuneam cât de mult am evoluat și că eu sunt foarte fericit cu toate tehnologiile ce ne aduc atâtea lucruri minunate prin doar o apăsare pe mouse sau pe telecomandă. Orice informație poate fi găsită acum mai rapid și prezentată mai eficient, fie că-i vorba de istorie, rețete de bucătărie sau orarul autobuzelor.
Ați observat trecerea de la documentarele “clasice” la cele dubioase precum “meserii ciudate”, “pawn shop” și “hai să prăbușim un avion”? Pe mine mă bucură asta. Chestiile clasice despre istorie și războaie și extratereștri le poți citi pe net, dar acum documentarele moderne sunt mai mult despre experiențe personale și lucruri inedite, chestii despre care nu știai că există pentru a le căuta chiar tu în mod activ.
Aici e frumusețea, televiziunea își găsește rolul bun de a-ți arăta lucruri inedite, iar tu poți afla mai multe despre ele ulterior, pe Internet, descoperind ceva extraordinar în fiecare zi. Azi despre o meserie, mâine o plajă frumoasă, poimâine o comunitate de oameni formată în jurul unei emisiune și unită de un hashtag.
Și mult mai ușor este acum să descoperi noutăți, lucruri pe care nu le știai, pentru că toate sunt conectate, linkurile ce pleacă din acest articol, lanțurile din Wikipedia, clipurile din YouTube și tweet-urile ce anunță un articol nou. Ați văzut și aici pe blog, când cititorii îmi spun că trebuia să-i anunț și pe ei că urmează o expoziție de pisici, nu doar să arăt ce-a fost acolo.
Cum spuneam în articolul anterior, comunicarea și descoperirea de noutăți prin care tu să evoluezi ca om sunt mai ușoare decât în toată istoria civilizație noastre de până acum. Totul este să vrei să faci asta, să fii ca un burete, să primești și apoi să cauți activ și mai multe informații. Integrarea tehnologiilor și accesul ușor la ele îți oferă de fapt timpul necesar pentru a cunoaște mai multe. Nu doar “plătești netul”, ci de fapt “cumperi timp” pentru tine, câștigat pentru că ajungi imediat la orice prin net rapid și sute de canale TV, și îl investești în propria dezvoltare, mulțumită informațiilor tot mai bune disponibile.
Mai jos vedeți noua ofertă UPC, cu bonusuri în primele 4 luni de contract, ba chiar acum intră în grila lor și canalul Travel Channel HD, în premieră în România.
Pachete 3 servicii |
|||
Pachet |
Servicii incluse in primele 4 luni |
Servicii incluse pe restul perioadei contractuale |
Preț (TVA inclus) |
Fiber Race |
DTV Maxim SD – 116 canale SD |
DTV Familia – 96 canale SD |
65 lei
|
Internet Fiber Power 150 Mbps |
Internet Fiber Power 100 Mbps |
||
Telefonie Alo 200 + telefon fără fir |
Telefonie Alo 100 + telefon fără fir |
||
Mediabox SD sau CI+ (+14 canale HD) |
Mediabox SD sau CI+ (+11 canale HD) |
||
Fiber Fast HD |
DTV Maxim HD – 116 canale SD + 19 canale HD din care 2 nou introduse |
DTV Maxim HD – 116 canale SD + 18 canale HD din care 2 nou introduse |
99 lei (89 lei în primele 4 luni) |
Internet Fiber Power 150 Mbps* |
Internet Fiber Power 150 Mbps |
||
Telefonie Alo 200 + telefon fără fir |
Telefonie Alo 200 + telefon fără fir |
||
Mediabox HD sau CI+ |
Mediabox HD sau CI+ |
||
Bonus – FilmBox, Bollywood, SmartGuard |
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
27 comentarii
16/04/2013 la 10:11 AM
Mi se pare lipsa de bun simt a RDS-ului sa nu ofere asa ceva :D
Mai ales ca taxa lunara pentru receiver-ul HD e 10 lei. As plati si 15 sa scap de a doua telecomanda, sa nu tot frec volumul sonor de pe ambele telecomenzi toata ziua.
Plus scapi de cabluri si alte treburi, iar porturile de pe receiver ma lasa rece, daca ai un TV din generatie mai noua nu iti trebuie USB si alte chestii ca le ai deja integrate in TV.
radub(Citează)
16/04/2013 la 10:36 AM
@radub: da, știu. Ia-ți un HTC One, merge ca telecomandă universală :P https://www.nwradu.ro/2013/03/review-htc-one/
nwradu(Citează)
16/04/2013 la 10:20 AM
Oferta este interesanta dar limitata la cinci localitati: Bucuresti, Cluj Napoca, Ploiesti, Plopeni, Sibiu si Timisoara. Nu exista concurenta reala in acest domeniu si de aceea nici operatorii nu sunt preocupati de imbunatatirea calitatii serviciilor.
Bogdan(Citează)
16/04/2013 la 10:38 AM
@Bogdan: Intr-un fel pare normal, sunt genul de oferte cu care întâi abordezi zonele de volum mare (orașe mari) și apoi le extinzi treptat.
Totuși, net și televiziune în 65 de lei… greu de bătut.
nwradu(Citează)
16/04/2013 la 10:35 AM
Vin si completez ce a scris Bogdan cu faptul că serviciile UPC nu sunt disponibile în tot Bucureștiul, din pacate.
AdrianG(Citează)
16/04/2013 la 10:40 AM
@AdrianG: știu, mereu m-am întrebat dacă au fost înțelegeri sau pur și simplu n-au rentat costurile de “concurență” pentru aceeași scară de bloc, fiecare preferând să ia întâi toate zonele libere. Ca la Risk :P
În multe locuri ai de ales însă și se dă o luptă acerbă între ei.
nwradu(Citează)
16/04/2013 la 10:44 AM
La RDS am 67 de lei pe luna, in care e inclus si abonamentul pentru receiver-ul HD, deci nu e mare diferenta aici.
Telefonul fix inclus ma lasa rece, le-am zis ca nu imi trebuie nici telefon nici cablu, am deja unul mobil si e de ajuns cat suna.
Cat despre HTC One, ma uitam la Orange – cu prelungirea abonamentului existent (pantera 12) e 560 de euro. Mai stam deocamdata, e bun si Nexus S :)
La UPC insa parca erau ceva probleme cu torentele, sau erau RTC cei cu problemele? Stiu ca citeam pe softpedia de oameni cu limitare la 10-20 KB/s, si nu vreau asa ceva. Poate s-au mai desteptat, nu stiu.
radub(Citează)
16/04/2013 la 12:32 PM
Cu siguranta UPC sau RDS n-au auzit de strategiile de vanzari ale celor de la Vodafone, astfel nu-mi explic cum isi permit sa ofere 3 servicii la niste preturi modice de pana-n 25 de euro. E clar ca oamenii care conduc cele doua companii au o lipsa de viziune oferind niste servicii la niste preturi rezonabile.
zetu(Citează)
16/04/2013 la 12:46 PM
@zetu: ar trebui sa pornesti o petitie online.
nashu_mare(Citează)
16/04/2013 la 1:02 PM
@nashu_mare, ar trebui, la fel cum si tu ar trebui sa te abtii uneori. Dar in mod evident nici unul din noi nu va face ceea ce trebuie.
zetu(Citează)
16/04/2013 la 1:27 PM
@zetu: mie mi se pare trist că de un an de zile tot n-ai înțeles cum e cu prețurile și vânzările și diferența dintre volum și nișe de clienți. Totuși, chiar atâta vreme să trăiești cu astfel de frustrări? Să te tot macine problemele astea? Ți-am explicat eu, ți-au explicat și alții, tu tot o ții pe a ta… te-ai gândit că poate când toți îți spun că e complex rău fenomenul și n-ai dreptate, poate chiar nu ai dreptate și n-are rost să tot susții același lucru? Devii ca ăia de cred în extratereștri și conspirații la orice…
nwradu(Citează)
16/04/2013 la 1:40 PM
@zetu
Fii tu ala care face primul pas! Fa o petitie online ca sa imi arati mie ca se poate!
nashu_mare(Citează)
16/04/2013 la 1:40 PM
@nwradu, ai dreptate, iar interesul tau e sa fii corect fata de cititorii tai, caci ei te platesc, nu vodafone despre care ai scris nici mai mult nici mai putin decat 80 de articole. ceea ce poate ca n-ar fi mult, daca nu le-am compara cu cele scrise despre orange, vreo 20 si ceva, cosmote maxim 6-7, rds vreo 4-5. E posibil sa fiu frustrat, e posibil sa fiu chiar nebun. Dar toate teoriile tale sunt invalidate de RDS are ofera niste servicii la niste preturi adaptate pietei. Evident, n-au cum sa aiba o marja de profit uriasa, de 30% cum avea Vodafone-ul in 2009. In 2011 a coborat cam la jumate, 14%, de ce? Pentru c-au scazut preturile. E doar o discutie, discutie in care eu am fost la-nceput sarac ca nu-mi permiteam serviciile vodafone, pe urma n-am inteles strategiile vodafone ca in final sa fiu frustrat.
zetu(Citează)
16/04/2013 la 4:33 PM
O da! Iupisiiiii. Și mai primești (tot la ofertă) facturi greșite și înjurături la telefon.
Bogdan(Citează)
16/04/2013 la 4:46 PM
Salut,
Cititnd articolul asta mi-am adus aminte de acel “serviciu” CI+ si am verificat lista lor cu televizoare dar nu m-am lamurit tv-ul meu este un philips 32PFL4606 iar in lista lor apare philips 32PFL4606H oare este compatibil? nu am reusit sa gasesc exact diferentele intre cele doua modele cu H si fara H.Ai vreo idee cum sa verific?Si daca ar fi compatibil/certificat de UPC, inafara de lipsa unei a doua telecomenzi care ar fi avantajele/dezavantajele?
Multumesc
Pocutz(Citează)
16/04/2013 la 7:03 PM
@Pocutz: merge. H-ul din capăt este un cod de țară, diferă puține lucruri și probabil nu la interfața CI+. Înțelege-te cu ei să o poți returna în caz de ceva, dar în principiu dacă ai slot CI+, merge 99%.
http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?3667-Difference-between-K-H-02-and-12-series
nwradu(Citează)
16/04/2013 la 4:56 PM
avand si monitorul de acelasi neam cu televizorul, ma bucur ca am o a doua telecomanda nonsamsung. Stii ce misto e sa te joci SC pe net si sa iti apara dintr-o data puricii aferenti lipsei de cablu de tv? :P
pe de alta parte, n-am gasit cutie hd, asa ca folosesc cutia digitalului exclusiv pentru canalele de film. HDurile merg numai din tunnerul televizorului
animal00(Citează)
16/04/2013 la 7:04 PM
@animal00: ai monitor cu telecomandă sau n-am înțeles eu bine?
nwradu(Citează)
16/04/2013 la 5:17 PM
Sunt de parere ca UPC, la partea de tv, este cel mai bun. Au fost primii care au implementat HD, DVR, 3D – am avut pachetul lor tv full timp de 2 ani.Si acum aflu ca au implementat si CI+, ceva ce doream de mult.
Am plecat, totusi, de la ei pentru un pachet tv + internet de la RDS ( am asteptat 3 luni pt decodorul HD la care nu au si optiunea de DVR) din 2 motive:
1.restrictionau traficul de pe trakere.
2.pretul: plateam cam 120lei doar tv fata de 84 la RDS tv+internet.
cristis(Citează)
16/04/2013 la 7:53 PM
Ştii ce nu îmi place mie la UPC, bine povestea e valabilă la multe firme. Că nu îţi poţi face abonament (spre exemplu de net) fără să mergi cu actu de casă la ei. Şi asta pentru că de multe ori poate e mai complicat să faci rost de acel act mai ales dacă nu ai o casă a ta. Spre exemplu ar putea să te pună să laşi o garanţie, în caz că le frică că nu o să mai plăteşti abonamentul peste 3 luni.
Vodafone spre exemplu s-a mai deşteptat, mi-au făcut abonament doar cu buletin + carnet de şofer.
Andrei(Citează)
17/04/2013 la 4:20 PM
Da, e deranjant și ca nu poți modifica nimic dacă nu ești titularul de contract, chiar dacă locuiești acolo. Dar asta e, probabil e vreo justificare a regulilor.
nwradu(Citează)
17/04/2013 la 1:27 PM
Salut,
Multumesc pentru lamurire,slotul este acolo scrie Common Interface pe lateral,banuiesc ca acela este.
Pocutz(Citează)
17/04/2013 la 1:46 PM
@Pocutz: să scrie CI+, nu doar CI, dar m-am uitat eu pe un datasheet cu televizorul tău și CI+ ar trebui să fie.
Avantajele sunt: o singură telecomandă, nu mai ai încă un aparat de pus în priză, nu trebuie o măsuță pe care să ții receiverul tradițional, reduci consumul electric.
nwradu(Citează)
17/04/2013 la 1:32 PM
Scuze pentru ca am postat de 2 ori,
Totusi inafara de lipsa unei a doua telecomenzi ar mai fi si alte avantaje sa folosesc slotul CI+ in loc de media box? Care?
Multumesc
Pocutz(Citează)
17/04/2013 la 1:47 PM
Cred ca merge si Picture in picture daca nu e receiver extern.
radub(Citează)
17/04/2013 la 2:50 PM
M-au lamurit cei de la philips,defapt e cu H in coada dar cei care au completat garantia nu au mai trecut si H-ul,eu nu m-am uitat pe spatele televizorului decat pe bon si garantie.In concluzie ma duc sa vorbesc cu cei de la UPC.
Pocutz(Citează)
18/04/2013 la 2:40 PM
Avand in vedere spatele pe care-l au in US Upc ar fi fost de tot rasul daca nu ar fi stat ok pe parte de CATV . CI+ nu au ca ar fi prea mare cererea iar chinezii momentan nu produc asa la un nivel decent de pret . Dar referitor la NET e cu totul alta discutie , mai bine Romtelefon .
Apropos de viteza nu mi-a placut afirmatia ta : ‘150 Mbps bandă de Internet, mai mare decât concurența ‘ Te rog sa fi corect cu tine , daca tot ai UPC sa testezi sa ne spui si noua daca depasesti 60Mbps(ar fi o minune) . In schimb eu pe RDS ating 92Mbps , iar in Romtelefon fiber vreo 30Mbps , dar macar sunt stabili nu ca la UPartidulConservator :D.
Liviu(Citează)