►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Cardul tău de credit îți poate aduce un DSLR
În vizită în Network Operations Center-ul rețelelor Vodafone »
V-ați uitat ieri la cursa de Formula 1 din Australia? A fost o cursă foarte interesantă și, deși în general primele curse ale anului nu te lasă să tragi mari concluzii, am observat câteva tendințe.
Încep cu ce n-am observat: pe McLaren. Mașina actuală nu pare gata de competiție, în stilul lor clasic de a mai lucra încă jumătate de an la mașină pentru a o perfecționa.
Am fost uimit de Raikkonen. Finlandezul a fost mereu un pilot rapid, anul trecut a constituit surpriza campionatului, dar nu mă așteptam ca acum Lotus să aibă o mașină atât de rapidă. Au ținut piept fără probleme lui Red Bull și Ferrari.
Vorbind de acestea două, în primele tururi am observat că Vettel are iarăși aripi, distanțându-se rapid, dar și cele două Ferrari venind la fel de tare în spate. Pe total, performanța Ferrari mi s-a părut cea mai bună, mai ales că ei au o istorie de stabilitate și constanță în mașini. Nu m-ar mira ca anul acesta Alonso să fie iarăși un pretendent principal la titlu, alături tot de Vettel și posibil cu Raikkonen făcând o surpriză plăcută precum Button acum mulți ani la Brawn GP sau Vettel la primul său campionat.
« Cardul tău de credit îți poate aduce un DSLR
În vizită în Network Operations Center-ul rețelelor Vodafone »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
6 comentarii
18/03/2013 la 5:17 PM
L-a ajutat masina, Vettel, Alonso & co au schimbat 3 randuri de anvelope in timp ce Raikkonen doar doua. Adica aproximativ 22 de secunde castigate. Oricum e bine ca a castigat el si nu spurcatii aia de la Ferrari. Astept cu interes Sepang duminica viitoare.
AdrianG(Citează)
18/03/2013 la 6:40 PM
Raikkonen a jucat bine cartea schimburilor de pneuri, probabil ca la fel ar fi rezistat si pe Ferrari sau Red Bull cauciucurile “Prime”. Sper sa castige Alonso anul asta (dar nu m-as supara ca Massa sa razbune sezonul 2008 cu un titlu).
Mark-3000(Citează)
18/03/2013 la 9:08 PM
22 de secunde n-ar fi fost mare problemă pentru Vettel în sezoanele trecute. Și conservarea pneurilor ține de pilot și de mașină, în funcție de cum are apăsarea pe sol, cum frânează etc.
nwradu(Citează)
18/03/2013 la 6:44 PM
Kimmi a ştiut cum să conserve pneurile, de aceea a schimbat doar de două ori, pe când Vettel de trei ori.Totuşi, eu cred că o să aibă o şansă la câştigarea campionatului, a pilotat bine la Melbourne.
Eu sunt dezamăgit de Super Soft-uri.Mi se pare că se uzează teribil de repede, de exemplu Super Soft-urile lui Sutil mi se păreau aproape duse după 5 tururi.Au redus prea mult durata de viaţă a pneurilor.
McLaren mi se pare că au fost total neinspiraţi, mai ales cu Perez, în calificări.Cum să ieşi cu Super Soft când pista e încă udă?!Iar în cursă aproape nu au contat, locurile 9 şi 11 fiind deosebit de slabe.
Vergne mi s-a părut destul de bun pe ploaie, dar şi el a fost condus greşit de pe margine, la fel ca Perez, era pe locul 7 la un moment dat în Q2.
O cursă frumoasă, în general, să vedem ce se întâmplă în Malaysia.
fdilo(Citează)
18/03/2013 la 9:11 PM
@fdilo: cred că așa sunt super-soft-urile gândite. Probabil sunt bune doar pentru calificări și câteva tururi după start, în speranța că pleci în față.
Sunt sigur că echipele ar prefera Medium sau Soft pentru cursă, dar existența super soft-urilor îi forțează să le utilizeze. Dacă o echipă le utilizează, ar fi puternic avantajată în calificări și deci mai mulți vor fi forțați să apeleze la ele.
Ca principiu, cauciucurile acestea sunt potrivite când ai o mașină foarte rapidă, cu care te distanțezi bine și nu contează că schimbi o dată în plus față de ceilalți. Până acum nu mi s-a părut că o echipă ar putea avea acest avantaj.
nwradu(Citează)
19/03/2013 la 2:01 PM
Monoposturile nu o sa mai evolueze sezonul asta, cea mai mare parte a iginerilor lucrand pe monopostul pentru sezonul 2014.
Stiu ca inainte de teste o echipa zicea ca pt sezonul actual doar au incercat sa rezolve anumite probleme aparute in 2012.
Sa vedem cate motoare de 1,6 o sa fie.
Robert(Citează)