►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
O întrebare de la Mihai, cititor al blogului.
Ieri mi-a picat sursa, sursa luata de la mediadot acu’ 4 ani jumatate (garantie 5 ani :D), cand mediadot apartinea de Grifon.
Tipii de la mediadot mi-au spus ca nu prea pot face mare lucru, drept urmare am apelat direct la importator, si anume ITDirect. Oricum, magazinele online nu fac service-ul propriu-zis, ci le trimit mai departe. La ITDirect mi s-a zis ca imi accepta sursa in regim de post-garantie, urmand ca aceasta sa fie trimisa la Corsair iar ei sa ofere o solutie. Bun, numai ca ei trimit chestii stricate o data la cateva luni, atunci cand se strang, asta insemnand ca eu am de asteptat 3-4 luni de acum inainte. Neavand ce face, am cumparat o sursa noua mai slabuta (un Sirtec High Power Element Plus 500w) pentru a-mi putea folosi calculatorul in continuare.Intrebarea mea este: au procedat corect cei de la ITDirect pasand problema celor de la Corsair (Dumnezeu stie cand), sau trebuia sa-mi ofere ei o solutie ? Intreb asta deoarece mi se pare cam cusuta cu ata alba toata povestea lor, fiindca in fond de la ei am cumparat sursa, chit ca a fost printr-un intermediar care acuma nu mai exista.
Informație importantă: sursa mai are jumătate de an garanție și “Pe garantie scrie Mediadot, iar stampila este Grifon Group”.
Sfatul meu: cum sursa este în garanție, aș duce-o la Mediadot și gata. “Uite sursa, e defectă, conform legii aveți 15 zile lucrătoare la dispoziție să o reparați sau înlocuiți. Nu mă interesează că s-au schimbat importatorii.” Și aș insista pe semnarea unor acte cu data scrisă clar pe ele pentru a verifica intrarea în service. Din moment ce este în garanție, ITDirect nu are de ce să o accepte în regim “post-garanție” și această idee a lor mi se pare dubioasă. Magazinul a vândut-o, a luat banii, acum să-și bată capul cu rezolvarea problemei, după cum cere legea. Iar dacă s-au schimbat distribuitorii, sunt sigur că există întelegeri ca cei noi să preia logistica garanției de la cei vechi.
Este păcat că un brand reputabil precum Corsair are probleme de imagine doar pentru că dă garanție lungă și în timp mai dispar și apar din reprezentanții lor locali. Legea garanțiilor este 449/2003, iar faza cu 15 zile o introduce OUG 178/2008.
Spuneți-vă și voi părerea, ca să sfătuim omul despre cea mai potrivită acțiune.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
46 comentarii
31/03/2013 la 9:18 AM
daca un prieten cu un lapotp stricat, dar inca in garantie nu gaseste certificatul de garantie dar are factura fiscala (cumparat de la flanco), isi poate repara laptopul pe baza garantiei?
hahaoink(Citează)
31/03/2013 la 9:40 AM
Sfatul lui Radu este bun, dupa 15 zile se duce si cere sursa reparata sau alta sursa identica(nu asemanatoare, identica, cu aceeasi parametrii). Asa e in lege. Daca nu pot sa iti dea, trebuie sa returneze banii (atentie, cei de pe factura, nu o suma actualizata – asa e in lege). Daca nu vor face asta, faci o plangere la ANPC si apoi ii anunti ca ai facut-o. Atunci iti vor da banii si te vor ruga sa iti retragi reclamatia in schimb, sau o vor tine pe a lor, va dura ceva si vor plati amenda si vor fi nevoiti sa iti dea banii. Asta e alegerea lor. Nu te lasa calcat in picioare si nu te certa cu ei. Amenda e vreo 5000 ron si nu cred ca le va place sa o plateasca.
cartus(Citează)
31/03/2013 la 9:53 AM
ANPC, ce atatea dileme?!
Andreea(Citează)
31/03/2013 la 10:00 AM
Eu stau si ma intreb asa: daca eu am cumparat de la firma X si intre timp firma X a dat faliment sau a fost achizitionata de firma Y, eu cum aflu cine e firma Y? Ca doar nu sunt la curent cu toate achitiile de pe piata?
In mod normal ar trebuit sa ma duc cu garantia la firma X,nu?
Catutzi(Citează)
31/03/2013 la 11:20 AM
@Catutzi: e sarcina magazinului să rezolve cu schmbările/falimentele de distribuitori. Tu de la magazin ai cumpărat, nu-i problema ta ce distribuitori și-au ales ei în prealabil.
Apoi, dacă dă chiar magazinul faliment… nu știu, te duci mai sus pe lanț. Cineva trebuie să-ți dea garanția. De obicei se cam precizează ce se întâmplă în comunicate sau în acte oficiale.
Din păcate, Liviu a ridicat o problemă foarte bună pe care acum mi-am adus-o aminte.
nwradu(Citează)
31/03/2013 la 10:17 AM
Sunt cetatean european si am drepturi…asa si :)
Bucur(Citează)
31/03/2013 la 11:03 AM
Nu are cum sa te ajute Mediadot – este doar un brand . Magazinul Grifon a dat faliment iar acum Kelion noul proprietar al brand-ului Mediadot nu te va ajuta cu nimic pe tine utilizator de rand pentru ca nu ti-a luat el banii ci grifon srl . Asa ca poti incerca cu mama opc-ului ca tot nu reusesti . Normal se rezolva situatia simplu si usor la importator pe conditii standard de garantie nu post garantie . Eu am dus un laptop la ei chiar daca era cumparat de la o firma de sezon si l-au inlocuit !
Liviu(Citează)
31/03/2013 la 11:23 AM
@Liviu: s-ar putea să ai dreptate, s-a vândut doar un brand (mediadot), iar firma din spatele lui nu mai este acum.
Totuși, asta ar putea ridica probleme tuturor. Să presupunem că eu am un magazin online, îi zic NWstore. Și de fapt această denumire este doar o marcă, iar în facturi, în mod oficial, apare firma Imperiul Nasol SRL. Dacă în fiecare an înființez o nouă firmă, transfer brandul NWstore către ea și apoi închid firma veche, mai am de dat cuiva garanție?
Pentru că în prezent lumea știe că a cumpărat de la Mediadot, câți observă că factura e emisă pe Kelion (dacă o fi, poate e altă entitate juridică făcută special), sau eMAG și câți observă că scrie Dante Internațional SRL?
nwradu(Citează)
31/03/2013 la 11:13 AM
Importatorul se prevaleaza de faptul ca nu ai cumparat direct de la el (lipsa factura de achizitie intre importator si clientul final si-ti da cu flit).
Mai simplu cautai un service autorizat sa ti-o repare… macar intr-o saptamana o aveai gata.
Andrei(Citează)
31/03/2013 la 11:15 AM
Inca un detaliu: pe aceeasi factura am mai cumparat niste componente, printre care si un kit 2x2gb ddr2, Mushkin. Kit care prin 2010 a crapat. Ma rog, o placuta. Dus la garantie la Mediadot, schimbat cu alt kit similar in 2-3 saptamani, nu mai tin minte exact. Kelion era deja proprietar Mediadot cand s-a intamplat chestia asta, si au rezolvat problema. Ce nu inteleg este de ce n-au putut proceda la fel si cu sursa…cand i-am sunat mi-au spus ceva similar cu ce zice Liviu mai sus, si anume ca daca o schimba raman pe minus, pentru ca nu ei au incasat banii respectivi cand s-a facut achizitia.
mihai(Citează)
31/03/2013 la 11:23 AM
Apropo, acuma sursa este la ITDirect asteptand sa fie trimisa la Corsair la un moment dat, insa ma pot duce oricand sa o recuperez. Iar cat despre reparat la un service autorizat, asa ceva nu exista. Din cate am inteles, politica Corsair este de inlocuire, nu de reparare, si banuiesc ca au motivele lor foarte intemeiate pentru acest lucru. Acestea fiind zise, nici eu nu doresc o sursa reparata. Probabil majoritatea nu realizeaza, insa sursa este inima calculatorului.
mihai(Citează)
31/03/2013 la 11:25 AM
Ca sa reclarific, furnizorul este bine-mersi, firma initiala care a detinut mediadot a disparut de ani buni.
mihai(Citează)
31/03/2013 la 11:36 AM
Aia de la IT-Direct l-au cam mintit, in legislatie scrie clar ca termenul maxim de solutionare este de 15 zile, daca nu trebuie sa primeasca un produs identic sau suma platita la momentul achizitiei. L-as sfatui sa faca direct RMA la Corsair sau sa trimita un email la ei in care sa le explice problema. Cunosc cazuri in care distribuitorii au gasit diverse scuze iar cu un email la producator s-a rezolvat totul.
andrei(Citează)
31/03/2013 la 11:41 AM
De la IT Direct am luat si eu calculatorul acu cativa ani buni.
M-au dus cu vorba cu placa video 2 luni: “da, a venit, dar e in vama”.
Neseriosi.
mArius(Citează)
31/03/2013 la 11:43 AM
Acu am revazut mailurile si au fost mai mult decat neseriosi.
Am avut componente rezervate care apoi au disparut de pe stoc, multe mailuri fara raspuns…
De evitat, ca vad ca tot asa au ramas.
mArius(Citează)
31/03/2013 la 11:48 AM
Intermediarul isi rezolva problemele de garantie cu furnizorul pe baza facturii si a certificatului de garantie emise de catre furnizor spre acea firma. Daca tu nu ai acele acte (ma gandesc ca le ai de la mediadot, nu de la itdirect) acestia din urma nu au nici o obligatie fata de tine, ci fata de cei carora le-au vandut sursa.
@hahaoink daca nimereste un angajat cu bunavointa, sa caute exemplarul 2 din certificatul de garantie da.
Adrian(Citează)
31/03/2013 la 11:54 AM
Exista niste termeni legali , dar da , brandul de imagine nu afecteaza firma din spatele marcii (SRL or SA)(nu stiu daca e ok formulat) . Tu poti avea orice firma(societate comerciala) iti doresti in spatele unui brand / nume / franciza (daca se poate zice asa) iar faptul ca tu il schimbi anual daca esti actionat in judecata raspunzi penal pentru inselaciune si nu numai (adica se demonstreaza destul de simplu ca tu ai facut-o cu buna intentie sau nu) . De ex. eu pe Serban Voda am in spate un magazin care era Mony Tony iar apoi a devenit MicRO iar apoi La 2 Pasi , dar factura tot MONY TONY SRL e – e ok ? . Iar ITDIRECT eu am avut experiente foarte placute cu ei pe vremea cand pipibaraj isi batea joc la maxim de clienti (mi-au schimbat stick de memorie in 2 zile , placa video in alte 10 samd) inclusiv MB+ proc + hdd atunci cand acestea au fost arse intr-o sesiune de bench xtrem din cauza sursei Antec . Poate s-au mai schimbat … stiu ca nu o mai duceau asa bine (dar le-a furat skin din cota destul de mult) In regim de importator al sursei tale sunt obligati sa ti serviseze produsul (atentie ai nevoie de toate actele in original)
Liviu(Citează)
31/03/2013 la 12:01 PM
Am factura si actul de garantie (in original) , si cum am spus si mai sus, sursa este deja la ei, asteptand sa fie trimisa la Corsair. Candva. Nu se stie cand. Lucru care nu mi se pare tocmai normal.
mihai(Citează)
31/03/2013 la 12:07 PM
Daca e la ei nu te mai intereseaza ! O vor rezolva cumva ? ce model de corsair era – si ce-a patit ai idee ?
Liviu(Citează)
31/03/2013 la 12:12 PM
putem sa mai dam un exemplu: sigla/websitul depozituldecalculatoare.ro a fost achizitionat de cel.ro. Retineti: doar domeniul web.
Firma propriu-zisa unde e? cine imi face garantia celor cumparate de la depozitul de calc?
Catutzi(Citează)
31/03/2013 la 12:17 PM
Tind sa cred ca Liviu are dreptate. Sa va dau un exemplu: am cumparat un Samsung Galaxy Nexus de la Vodafone, certificatul de garantie este international si este asigurat de Samsung. In certificat scrie clar ca in cazul unei defectiuni, trebuie sa ma duc cu aparatul la orice service Samsung (nu am nevoie de factura ci numai de certificat!). Vodafone Romania nu are nicio treaba cu garantia. El doar mi-a vandut telefonul! Cred ca acelasi lucru se aplica si in cazul de mai sus.
serbanra(Citează)
31/03/2013 la 12:50 PM
Legal nu ai ce face din motivele invocate mai sus de Liviu. Tot ce poti face e sa te intelegi cu IT Direct sau direct cu producatorul.
y430076(Citează)
31/03/2013 la 12:52 PM
Sursa este un Corsair TX650. A scos scantei dupa care fum.
mihai(Citează)
31/03/2013 la 1:00 PM
Iar ca rezolvare – mi s-a spus ca cei de la Corsair vor alege una din doua solutii posibile: ori inlocuire cu un model similar, ori sa-mi iau ceva de banii de pe factura din magazinul lor. Ce nu inteleg este de ce trebuie implicat producatorul in toata treaba asta. Deasemenea, mi s-a confirmat ca sursa a fost achizitionata de la ITDirect, tipul de la service a veridicat.
mihai(Citează)
31/03/2013 la 2:22 PM
E si logic ca producatorul sa fie implicat, el inlocuieste sursa in caz ca nu merita/nu se poate a fi reparata.
andrei(Citează)
31/03/2013 la 3:06 PM
Pai si nu e logic ca importatorul sa rezolve problema garantiei iar dupa el sa se descurce cu producatorul, in felul acesta eu nemaiasteptand cateva luni bune ?
mihai(Citează)
31/03/2013 la 3:22 PM
Singura problemă este că cei de la IT Direct zic că vor trimite sursa când vor ei, nu în cele 15 zile lucrătoare. Dacă ai deja un act de predare pentru garanție încheiat cu ei, mai spune-le odată că au 15 zile la dispoziție. Da, toți ar vrea să grupeze multă marfă la un singur transport și să plătească puțin, dar din păcate pentru ei legea zice 15 zile și dacă n-au bugetat de la îneput situații din acestea, e problema lor.
Aș face și ce spune andrei mai jos (sus), adică un email la Corsair în care să-i întrebi dacă e normal ca distribuitorul român să nu știe când le va trimite marfa la service și când o vor primi înapoi.
nwradu(Citează)
31/03/2013 la 3:24 PM
@mihai: “Pai si nu e logic ca importatorul sa rezolve problema garantiei iar dupa el sa se descurce cu producatorul, in felul acesta eu nemaiasteptand cateva luni bune ?”
Sunt diverse proceduri, în funcție de produs și magazin. Tot ce trebuie tu, consumatorul final, să știi este că în 15 zile trebuie să ai înapoi produsul reparat, altul nou sau altul din aceeași clasă. Nu contează dacă magazinul îți dă pe loc o altă sursă și apoi se decontează ei cu producătorul sau dacă o trimit la producător pentru inspecție și reparație. Asta e între ei.
nwradu(Citează)
31/03/2013 la 3:33 PM
Mama, cate aberatii! (mai ales in articol)
Garantia este obligatoriu sa iti fie rezolvata de catre cei care ti-au oferit-o (aici este inclusa si posibilitatea ca, din start, sa se precizeze ca garantia este efectuata de alta firma, cum e, de exemplu, la emag), nu de terti nementionati initial.
Cat priveste diversi proprietari ai acelauiasi magazin, am impresia ca voi ati fi in stare ca, daca ati luat un pc de la Ultra-Pro Stirbei Voda si acum in acelasi loc este un restaurant, sa va duceti pe capul restaurantului sa va ofere garantie.
nashu_mare(Citează)
31/03/2013 la 6:09 PM
Daca inteleg eu bine situatia (sunteti destul de confuzi in explicatii in articol), atunci tu nu mai ai nici un drept legal de garantie. Firma de la care ai cumparat nu mai exista si aia era singura obligata legal sa-ti faca garantia. De acum te bazezi numai pe buna vointa a importatorului, care nu are absolut nici o obligatie legala de a rezolva garantia, cu atat mai putin in 15 zile. Asa ca stai cuminte, vorbeste frumos cu ei, asteapta sa-ti rezolve problema, si lasa amenintarile cu OPC si ANPC ca nu au absolut nimic ce sa le faca. Pana la urma nici noul importator nici noul proprietar nu au vreo vina pentru situatie.
Pana la urma nu e un capat de tara sa sai 2-3 luni cu o sursa noname, si sa stii pe viitor ca firmele astea de apartament daca au produse ieftine e pentru ca nivelul serviciilor e jos si al riscurilor ridicat.
gigi popa(Citează)
31/03/2013 la 7:49 PM
@gigi popa: Sirtec au unele surse mult mai bune decat Corsair, asa ca afirmatiile tale sunt deplasate rau de tot.
andrei(Citează)
31/03/2013 la 9:49 PM
@andrei si ce naiba are legatura faptul ca sirtec face surse mai bune ca corsair cu ce am zis eu?
E deplasat sa zic ca e mai sigur sa iei un produs de la emag.ro decat de la mediadot.ro, chiar daca mediadot.ro vinde cu 10% mai ieftin? tu sigur ai citit ce am scris eu?
gigi popa(Citează)
01/04/2013 la 11:27 AM
pana la urma te gandesti daca merita in functie de produs, pretul platit pe serviciile aferente si norocul personal! :)De exemplu cand iti iei un produs de folosinta indelungata ar trebui sa te uiti la o firma serioasa iar garantia sa fie aplicabila oricarui service autorizat. Din cauza asta de obicei ma uit si la serviciile de dupa achizitionare chiar daca pretul e un pic mai mult insa linistea ta merita din plin la surprize de gen.
Zicea cineva mai sus ca omu’ ar fi ajuns mai bine daca si-o repara singur si evita bataia de cap. De ce?! de ce sa faci asta cand ne dorim sa ajungem la nivel european ? ar fi fost o romaneasca obisnuita. Da , a disparut distribuitorul dar importatorul , mai ales daca e unic autorizat pe RO isi asuma niste pierderi pe partea asta de garantii, macar transportul, iar daca atitudinea initiala e ca ” il plimb pana se plictiseste” dupa zeci de clienti care vor veni cu produsele inapoi va adopta alta atitudine, va regandi business-ul de voie de nevoie. Asa, daca din o suta doar unul va insista sta linistit, stie ca merge treaba :)
AdrianX(Citează)
01/04/2013 la 11:40 AM
@AdrianX ce relatie comerciala ai avut tu (generic spus) cu importatorul ca sa poti sa te duci ca “cetatean european” la el la usa?
Hai sa luam partea cealalta, poate e mai simplu de inteles: sa zicem ca importatorul ii da garantie 1 an distribuitorului (si aia in anumite conditii). Distribuitorul se gandeste sa faca produsul mai atractiv si ofera 5 ani garantie pe barba lui. La 4 ani de la achizitie, distribuitorul da faliment (poate si pentru ca oferea o garantie mare de la el). Ce faci in cazul ala, dai importatorul in judecata? Pe baza a ce?
Ca sa nu mai vorbim ca e foarte posibil ca importatoul sa nu aiba o usa pentru clienti particulari, el specializandu-se exclusiv pe B2B, caz in care ANPC-ul nu are vreo putere asupra lui.
Solutia este cea spusa de gigi popa mai sus: il iei cu frumosul, nu cu amenintari sau tupeu. E foarte posibil sa obtii astfel reparatia gratis. Ar fi o complicatie pentru importator sa ti-o si factureze.
nashu_mare(Citează)
01/04/2013 la 1:39 PM
Apeleaza direct la Corsair RMA, te rezolva ei:
http://www.corsair.com/support/technicalsupport/default.aspx
Razvan(Citează)
01/04/2013 la 2:56 PM
@nashu_mare – e mare puterea internetului si multi pot fi loviti de ea sa stii :) lasand la o parte campaniile facebook pe care le crede orice pitzi de mall cu ” da un click si un copil din africa va primi un leu”, firmelor serioase le e cam frica de publicitatea negativa. nu celor cu soriciul gros de la noi ci producatorului.
1. Sa luam cazul de mai sus: iti pica ceva care are garantie la producator “pe viata” , nu la gigica srl care maine nu mai e. Importaturul e unic pe romania si e altul decat cel initial care i-a vandut distribuitorului produsul de a ajuns la tine. Legal nu ai nici un drept in RO asa ca te duci cu vorba buna bineinteles, dupa cum ar trebui sa se desfasoare totul ca nici omu ala nu merita sa i se umfle glanda din cauza unui taran care nu are cei 7 ani de acasa. Ii explici cu duhul blandetii ca ai un produs defect si intrucat ai garantia la el de la producator ai nevoie sa te indrume catre un service autorizat sa se ocupe de situatie, reparatie sau daca e cazul inlocuire ( toti ne-am dori ca dupa doi ani de folosire sa ni se inlocuiasca produsul dar reveniti-va cu doua palme si cobararea de pe norisor, e f bun si unul reparat decat nimic) Daca te indruma catre service si ajungi la un rezultat multumitor e bine daca nu mai poti sa apelezi cu un mail la producator pe zona de relatii cu publicul care se gaseste pe orice site de obicei. Cu suficiente detalii si explicarea faptului ca ai incercat totul local o sa ai o surpriza placuta daca nu o sa te caute chiar cei din RO sa te intrebe de situatie si sa caute o rezolvare. Cei din afara sunt mult mai axati pe nevoile clientului si pastrarea unei pareri bune dupa tranzactie decat patronii de taraba de la noi.
Asta vroiam sa zic dar a trebuit sa detaliez acum
Cazul 2:
ai luat ceva cu garantie obisnuita, sa zicem 2 ani si gigica srl iti mai da el din pix pe hartie inca 2 ani iar daca il cauti dupa 3 ani si nu-l mai gasesti ti-ai cam meritat-o mi se pare mie.
in ultimul timp am avut doar o problema, un card de 32GB care s-a defectat la o luna dupa achizitie, luat de la Emag cu vinerea neagra. Am mers la service, l-am lasat, am fost uimit de unii care vociferau deja la predarea in service ( “e inadmisibil….etc” in conditiile in care fetele alea trebuie sa reziste 8 ore acolo cu un zambet pe fata, sunt niste eroine nu gluma) dupa 2 zile am primit sms sa ma prezint la service si am primit unul nou. Totul foarte simplu si fara dureri de cap, aici e diferenta intre unii si altii :)
Ar mai fi o situatie interesanta dar s-a intamplat in State acum 1-2 ani cand un producator de accesorii xbox si PS care avea niste controllere destul de scumpe si interesante a avut o problema cu un client. Asta a reclamat o reparatie pe garantie si a avut un schimb de mailuri cu un angajat care s-a comportat ca astia de pe la noi fara nici un pic de chef sa-l ajute. Omu a publicat discutia pe net ( facebuc / twit / forumuri ) si intr-o zi situati a explodat asa de tare incat firma a fost boicotata si a dat faliment. Repet, o zi! Tocmai din cauza asta atitudinea trebuie regandita, de ambele parti bineinteles.
AdrianX(Citează)
01/04/2013 la 3:20 PM
“ai luat ceva cu garantie obisnuita, sa zicem 2 ani si gigica srl iti mai da el din pix pe hartie inca 2 ani iar daca il cauti dupa 3 ani si nu-l mai gasesti ti-ai cam meritat-o mi se pare mie”
Asta nu ține. Dacă iei ceva cu 5 ani garanție? Cum e cazul sursei de aici. Memoriile Kingston au garanție pe viață. De fapt e vorba doar de viața firmei care face vânzarea finală?
nwradu(Citează)
01/04/2013 la 3:23 PM
Din punct de vedere legal, orice contract se incheie in momentul falimentului uneia dintre parti. Producatorul nu este parte la contract si te poate ajuta doar din proprie initiativa (spre exemplu, din considerente de imagine), nu fortat de vreo lege.
nashu_mare(Citează)
01/04/2013 la 3:23 PM
*orice contract inceteaza
nashu_mare(Citează)
01/04/2013 la 3:45 PM
si atunci ? mergi pe pret mic la noroc sau pe un pret mai mare la o firma serioasa ? raspunsul la intrebarea asta trebuie sa il gaseasca fiecare pana la urma.
AdrianX(Citează)
01/04/2013 la 4:16 PM
Nu, eu prefer sa cumpar produse bune (nu high-end) de la firme mici. O sursa cu ceva nume de la mediadot e perfecta. De altfel, de la mediadot mi-am cumparat toate componentele si pc-urile asamblate din ultimii 5 ani. Ce-i drept, in afara de carcase, nu am luat vreo chinezarie de la ei. Din astea, daca pica vreuna dupa 4 ani, nu plang.
nashu_mare(Citează)
01/04/2013 la 4:39 PM
asa. in teorie, daca mediadot nu mai exista si cei care i-au cumparat nu au luat si garantiie clientilor (si n-aveau motiv sa o faca), sanatate.
asta e riscul pe care ti-l asumi cand cumperi un produs de la un vanzator mai mic sau mai mare.
add(Citează)
01/04/2013 la 6:56 PM
@Add: da, când i-am dat sfatul uitasem că Mediadot și-a schimbat proprietarul și că este doar un brand.
Totuși, cred că se poate lua treaba pe calea inversă. Scris la Corsair, ca să recomande ei cu cine din România au acum contracte de distribuție, contracte care sigur includ și obligativitatea unor garanții emise a priori lor. Apoi mers la cei care au preluat aceste garanții, dat sursa, reamintit de legi. Sau RMA pe banii proprii la Corsair.
nwradu(Citează)
02/04/2013 la 10:25 AM
O sa dau mail la Corsair si o sa vad ce fac mai departe in functie de ce-mi raspund. Oricum, cum ziceam, nu e graba.
mihai(Citează)
18/04/2013 la 2:25 PM
Am fost sunat azi dimineata de un tip de la ITDirect care mi-a zis ca li s-a dat unda verde sa mi se inlocuiasca sursa, drept urmare sunt proaspatul posesor al unei surse Corsair TX650 v2 (care desi model mai vechiut este tot Seasonic inside, ca si cea care a facut poc). S-au miscat rapid, a durat numai 3 saptamani, nu cateva luni cum mi se spusese initial. Am ramas placut impresionat.
mihai(Citează)
11/10/2013 la 9:32 PM
Salutare, sunt tentat sa cumpar un pc nou de la mediadot deoarece au preturi foarte mici, aceeasi configurație la emag costa cu aproximativ 400 ron mai mult. Sunt magazine cu preturi similare mediadot dar sa fie si de incredere? Pcgarage are preturi ok dar sunt si seriosi?
radu(Citează)