►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Iată două tipuri de articole și emailuri pe care sper să nu le mai văd:
“Apple lucrează la iPhone 6/iPad 5”. Și la anul mai creÈ™teÈ›i cifra pentru o nouă serie de articole.
Desigur că lucrează la următoarea generație de dispozitive! Oare crede cineva că au plecat cu toții acasă și nu vor mai face un nou iPhone, închizând compania și ducându-se în Bora Bora să cheltuie profitul făcut până acum?
De fapt, cei care au o mică idee despre cicluri de producție și ce trebuie să faci ca să scoți anual un produs nou, cu toată cercetarea, testarea și aprobările din spate, știu că Apple lucrează deja și la iPhone 7 și 8 sau măcar are specificațiile acestora deja definite și știu deja ce vor pune pe ele hardware și software, chit că respectivele componente încă nu există fizic.
Culmea, majoritatea acestui gen de articole sunt despre Apple. Nimeni nu spune “Renault lucrează la următoarele maÈ™ini”, “Ubisoft lucrează la un nou joc” È™i tot aÈ™a. La Apple parcă este nevoie în mod constant de o reasigurare a publicului că firma nu se închide în plină glorie, ci continuă să producă.
Newsletter-urile de la diverse magazine online, anunțând că vor vinde SGS 4 și HTC One și noul iPhone și din astea.
No shit, veți vinde unul dintre cele mai dorite telefoane ale anului? Pfiu, chiar mă temeam că veți refuza să vindeți produsele de top și veți alege să scoateți la vânzare chestii inutile. Felicitări pentru că ați ocolit această problemă.
Din aceeaÈ™i categorie sunt È™i emailurile cu “noul SGS 4 va fi disponibil la noi la precomandă”. Precomanda ar trebui să fie ceva normal, nu o procedură cu care să te lauzi ca găina ieÈ™ită de pe cuibar. Precomanda îți spune cam ce cerere există È™i câte produse trebuie să aduci în primul transport, iar clienÈ›ilor le dă garanÈ›ia că vor avea gadget-ul din prima zi fără să stea atunci să alerge între magazine.
Eu vreau să văd o astfel de procedura ca fiind ceva uzual și folosit pentru orice gamă de produse, nu doar la noile iPhone/iPad și noul Samsung.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
6 comentarii
26/03/2013 la 11:34 AM
asta cu precomanda e o chestie tipica quickmobile, de aia m-am si dezabonat de la newsletter-ele lor.
Biniditat(Citează)
26/03/2013 la 11:57 AM
Eu nu am mers mai departe dar inteleg ca pentru “precomanda” la quick mobile trebuie sa marci si banul? Sau gresesc?
nashu_mare(Citează)
26/03/2013 la 1:59 PM
@nashu_mare: da, dai și banul. Și nici nu ai protecție de preț sau asigurarea că dacă în stoc ajunge mai scump, nu ți se mai cere diferența. Nici certitudinea că vei primi produsul, deși ai dat precomanda, că s-au întâmplat masiv din astea la lansarea iPhone 5.
Cât despre newsletter, aÈ™ vrea să nu-mi mai spună “È™i noi vom vinde X!” de parcă nu era la mintea cocoÈ™ului asta.
nwradu(Citează)
26/03/2013 la 12:03 PM
Ah, si pe partea cealalta, este vorba de un newsletter in care magazinele iti spun ce vand. Ce ai vrea sa scrie in ele?
nashu_mare(Citează)
26/03/2013 la 2:07 PM
https://www.nwradu.ro/2012/04/patru-functii-care-le-as-vrea-orice-magazin-online/
https://www.nwradu.ro/2011/09/de-ce-orice-magazin-online-trebuie-sa-aiba-wishlist-uri/
Sunt multe îmbunătățiri posibile, nu doar să trimiți emailuri că și tu vei vinde ceva.
nwradu(Citează)
02/04/2013 la 2:43 AM
Cei de la quickmobile sunt foarte neseriosi, am sunat la ei in legatura cu un telefon(iphone5,32GB) daca il au pe stoc la sediul lor din TM si cand am ajuns acolo, a 2-a zi, vanzatoarea mi-a spus ca nu a avut Iphone5 32GB pe stoc, m-au pus pe drum aiurea.
Cristi(Citează)