►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am găsit zilele trecute o ofertă interesantă pe Groupon Travel È™i intenÈ›ionam să o cumpăr. Pachetele turistice sunt pe bani mulÈ›i, aÈ™a că vorbim de o sumă măriÈ™oară pe care doream să le-o plătesc. Dar nu…
Așa cum e tradiția la vouchere, oferta urma să expire în vreo 2 zile și trebuia să mă grăbesc cu achiziția ei. În descrierea ei eram însă rugat să verific disponibilitatea pachetului turistic înainte de achiziție, contactându-i pentru asta pe cei de la Groupon. Așa că le-am trimis un email într-o dimineață întrebându-i care este orarul de zbor.
Până după-amiaza nu am primit decât răspunsul automat cu numărul de ticket alocat, așa că am mai trimis un email rugându-i să răspundă rapid pentru că expiră voucherul. Am primit răspunsul a doua zi, dar nu era un răspuns, ci îmi cereau să le mai transmit eu câteva date suplimentare. Le-am transmis, apoi nici un răspuns restul zilei, după care am trimis un alt email solicitând un răspuns rapid.
Ca un rezumat, deci, până aici:
ÃŽn caz că vă întrebaÈ›i, emailurile mele au fost politicoase, “businessey”, de genul “Va rog, din nou, sa-mi raspundeti privind disponibilitatea rezervarii”, “As aprecia un raspuns rapid la solicitarea mea. Dupa cum stiti, chiar sistemul de business practicat de dumneavoastra face ca ofertele sa expire rapid si in lipsa clarificarilor solicitate nu voi putea profita de ea.”
Neprimind răspuns la timp, am găsit un voucher asemănător pe Zumzi, așa că banii au ajuns la ei, nu la Groupon. Și mai amuzant este că Groupon mi-a cerut, după câteva zile, să le evaluez suportul oferit la ticket-ul respectiv. N-am mai răspuns nici eu.
Mulți încă nu s-au prins că în vânzări contează foarte mult felul în care vinzi, nu doar prețul cerut.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
16/01/2013 la 5:17 PM
Ba raspunde-le si da-le calificative minime.
jules(Citează)
16/01/2013 la 6:04 PM
e misto porto … have fun!
dragos(Citează)
16/01/2013 la 7:48 PM
Porto? How much? Include si avion? Si eu vreau sa ajung in Portugalia in vara/toamna asta
Andrei(Citează)
16/01/2013 la 9:37 PM
Teapa, ce nu te-ai prins ca nu erau dispusi sa vanda oferta la pret mic. Nu prea e rentabil sa vinzi prea mult si cu putin.
Natalex(Citează)
16/01/2013 la 9:52 PM
Sa te plangi de groupon ca sun niste bisnitari e ca si cum te-ai plange ca Daniela Crudu e inculta …
Revo(Citează)
17/01/2013 la 1:21 AM
Felicitari ca ai ales cu cap! Putine sunt locurile in care clientul e tratat cu respect iar existenta celir care ne trateaza rsu tot noua trebuie sa ne-o reprosam pt ca noi le permitem sa traiasca in piata cumparand de la ei
g.cojocaru(Citează)
21/01/2013 la 7:01 PM
eu nu am incredere in reducerile oferite pe pachetele turistice. te poti trezi cu diverse, intarzieri, amanari la avion si nimeni nu stie nimic, o alta cazare decat cea specifica acolo. deci pass….
denisa1999(Citează)
22/01/2013 la 5:56 PM
Bună Radu! Ne cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate, însă apreciem feedback-ul tău pe orice cale, care ne ajută pentru a ne îmbunătăți procesele. Primul e-mail de la tine a venit pe 06.01.2013 și al doilea, pe 07.01.2013. Din păcate, prima zi lucrătoare pentru Groupon Travel a fost 08.01.2013, când am cerut mai multe detalii pentru a verifica disponibilitatea în perioada menționată de tine, pentru că prețurile Blue Air variază.
În limita timpului disponibil, adică pe 10.01.2013, ai primit o asigurare telefonică privind faptul că, în cazul solicitărilor către agenție, chiar dacă oferta expiră pe site, se mai poate achiziționa pachetul în funcție de disponibilitate. Pe 10 ianuarie s-a trimis oferta detaliată, dar din cauza unui eveniment în acea perioadă, tarifele sunt mai ridicate, ceea ce conducea la achitarea unui supliment pentru a cincea noapte de cazare. Ne pare rău că nu ai putut beneficia de oferta dorită, însă îți stăm la dispoziție de fiecare dată pentru nelămuriri sau informații referitoare la orice ofertă Groupon. O seară frumoasă în continuare!
Groupon România(Citează)