►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Mă uit că atunci când este vorba despre social media, străinii au învățat mai repede lecția decât noi. Sau, mai bine zis, s-au prins mai repede de posibilitatea de a atrage publicul pe un canal interactiv și de a monitoriza discuțiile.
Twitter este locul perfect pentru știri rapide și discuții între oameni necunoscuț. De exemplu pe CNN la majoritatea editorialelor autorul este prezentat în două cuvinte despre ce face și i se spune id-ul de Twitter. Este ca o carte de vizită.
Mai jos este un screenshot din emisiunea lui Piers Morgan de pe CNN, acum câteva luni înainte de alegerile americane. Donald Trump, mare proprietar de terenuri, clădiri și companii, era prezentat simplu prin nume și id-ul de Twitter @RealDonaldTrump. Sigur, nu cred că-i cineva care nu-l cunoaște sau care trebuia să afle vreo descriere de genul “CEO, Trump Investments”, dar faptul că insistă pe identitatea sa online trebuie remarcată.
Apoi, dacă urmăriți seriale trase de la americani, sigur ați văzut că pentru câteva secunde se indică un #hashtag. Ei vor ca lumea să discute online despre serial, vor să adune comunitatea pe un canal pe care să-l și monitorizeze astfel. La noi de ce nu? De ce televiziunile, văzând discuțiile online din timpul emisiunilor Vocea României, X-Factor sau Masterchef, nu vor să profite de acest lucru, mai ales că-i gratuit pentru ei?
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
30/12/2012 la 2:13 PM
Acelasi lucru l-am observat si eu in emisiunile radio/TV de afara: toti artistii invitati isi spun conturile de Twitter, nici macar unul nu am auzit vreodata sa-si promoveze pagina de Facebook (cum fac artistii de la noi).
Pyuric(Citează)
30/12/2012 la 2:48 PM
da tu vezi că id-ul de din poză este @RealDonalTrump, fără un d ?
logical(Citează)
30/12/2012 la 4:35 PM
e simplu, ei vor trafic pe siteurile lor. in mod special protv. protv care prin stirile lor au ajuns sa decupeze poze pentru a te determina sa dai click pe linkul lor sa vezi poza completa.
Mihai(Citează)
30/12/2012 la 4:55 PM
E relativ simplu: Twitterul, ca număr de utilizatori în România, nu justifică prezenţa. E un public prea mic. E drept, ar putea să-l crească ei, dar care ar fi rata de fidelizare, de întoarcere a utilizatorilor, în condiţiile în care ne e lene să condensăm mesajele şi nu avem nici poze cu piţi la discreţie?
Alex Mihăileanu(Citează)
31/12/2012 la 12:32 AM
Twiter e conceput pentru a fi folosit preponderent de pe smartphone. Cati dintre aia care se uita la “Dansez direct pentru tine” au asa ceva? Doi? Trei? Cati dintre ei au un abonament de date? Unul?
Ciprian(Citează)
31/12/2012 la 2:10 AM
@Ciprian: Ce, mă?
nashu_mare(Citează)
31/12/2012 la 9:47 PM
Ciprian, this is 2013. Poate acum ceva ani eram putini cu smartphone si date mobile, iar smartphone insemna Symbian S60 sau stramosul Windows Phone – Win Mobile parca… Acum e plina tara de iPhone-uri. :)
roxana(Citează)