►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
eMAG a facut publice cifrele de vânzări prin afiliere de Black Friday.
Rețineti de mai sus proporția “vânzări de 54 milioane lei din care 11,5 milioane lei prin afiliere”, adică 21%.
Evomag, de la care am niște date cerute de mine imediat după Black Friday, stă astfel:
Nu încerc să fac o comparație între magazine, ci doar să arăt că vânzările prin afiliere reprezintă un procent important din cele totale. Bine, așa cum ziceam în postul meu despre afiliere de Black Friday, nu e vreo garanție că marfa nu s-ar fi vândut oricum și că a fost nevoie de afiliați pentru a genera acele 17-21% din vânzările totale.
Mai degrabă, din perspectiva magazinelor, m-aș întreba “de ce a fost nevoie ca 20% dintre cumpărători să ajungă la noi duși cu mâna de alt site? De ce n-au venit direct?”. Din perspectiva afiliatului sper însă ca magazinele să nu-și pună astfel de întrebări filosofice.
Sistemul de afiliere 2Parale are următoarele cifre pentru cele 200 de magazine pentru care oferă afiliere:
De unde rezultă că aproximativ 20% din totalul vânzărilor generate prin 2Parale a fost la Evomag.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
06/12/2012 la 7:08 PM
Tu pui o intrebare gresita, ““de ce a fost nevoie ca 20% dintre cumpărători să ajungă la noi duși cu mâna de alt site? De ce n-au venit direct?”. Nu asa se pune problema. Costul cu comisioanele afiliatilor trebuie pus in bugetul de reclame. Marfa nu se vinde fara reclama niciodata.
nashu_mare(Citează)
06/12/2012 la 8:10 PM
Eu nu inteleg la ce se refera aceasta afiliere. Stiu ca se luptau o groaza de site-uri sa aiba ID-ul in cookie-ul Emag. Ce relevanta are ca am dat click pe site-ul Stirilor Protv pe un link catre Emag cu o saptamana inainte de Black Friday, atata timp cat in dimineata de BF m-am dus direct pe emag.ro si am cumparat? Cred ca termenul de valabilitate al cookie-ul ar trebui sa fie mult mai scurt de 30 de zile (24-48 de ore) si procentul castigului sa fie mai mic pentru cumparaturi la asa de mare distanta temporala.
Dan(Citează)
06/12/2012 la 8:21 PM
Așa e sistemul făcut.
Ce pot sa-ti spun este ca am acces la noul Profitshare și acolo vad si perioada de decizie. 90% din vanzari se fac în primele 2 zile de la click. 80% dintre ele în ziua 0. Asa ca pentru mine n-ar fi o problemă.
nwradu(Citează)
07/12/2012 la 12:03 AM
@nwradu sunteti interesat de un principiu nou de afiliere cu hoteluri, restaurante, mobila, firme de taxi, supermarketuri? Daca da va rog dati un semn la adresa de mail. Multumesc
Alin Militaru(Citează)
07/12/2012 la 6:43 PM
“Din perspectiva afiliatului sper însă ca magazinele să nu-și pună astfel de întrebări filosofice.”
Si eu m-am gandit la chestia asta. Dar cred ca aceasta intrebare si-au pus-o de mult marile site-uri americane si totusi au continuat afilierea.
Afilierea se plateste din bugetul de reclame (dupa cum spunea cineva mai sus), iar banii vin la afiliat doar dupa ce ei au la randul lor banii in cont pentru produsul vandut(dupa cum stie toata lumea). Deci pentru ei este safe…
alex(Citează)
10/12/2012 la 5:02 PM
Mai avem pana sa ajungem la cifrele de afara
Oricum cifre mari pentru “vremurile” grele care cica exista dar deh romanu pana nu e fudul si nu se indatoreaza si mai mult ca sa aiba Iphone si Tableta si niste haine cool nu e prost destul …
Pentru Barbati(Citează)