un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Ce ziceți de noile Logan și Sandero?

1 Oct 2012  ·

AUTO, TEHNOLOGIE  ·

23 comentarii

Probabil că aţi văzut deja noile Dacii Logan şi Sandero şi Sandero Stepway, că sunt o ştire mare. Dar le-aţi zis şi altora părerea voastră despre ele?

Mie cel mai mult îmi place Stepway, care aşa un pic mai înăltuţ, mai “solid” decât Sandero normal mi se pare o maşină mai frumoasă. Știu că în principal diferă doar aspectul, dar tare mi-ar plăcea ca Dacia să-i pună nişte suspensii mai solide şi o gardă la sol şi mai înaltă, ca să obţină o maşină adecvată drumurilor “româneşti”.

Logan-ul nou arată excelent. Mi se pare că aduce un pic cu Chevrolet Cruze, un alt model care-mi place foarte mult. Are partea frontală mai impozantă prin acea grilă dreptunghiulară, cu farurile un pic retrase, iar linia aripilor este mai bine definită. Spatele se potriveşte cu restul maşinii.


Interiorul pare la fel la toate modelele. Dacia a vorbit de asistentă la parcare, sistem multimedia cu touchscreen în bord şi tempomat. Văd butoane pe volan, iar din păcate ferestrele sunt acționate tot de butoane de pe consola centrală. Vor putea fi comandate la finalul anului.

Discuţie în comentarii: părerea voastră despre noile generaţii Logan şi Sandero!

asus s5507

    23 comentarii

  1. Imi place Sandero.

      (Citează)

  2. Imi place Sandero.

      (Citează)

  3. Imi place Sandero.

      (Citează)

  4. Imi place ca inginerii/designerii de la Dacia continua sa foloseasca acest trademark al daciei logan cu butoanele de la geamuri pe consola centrala. Bravo baieti, tineti-o tot asa!

    In timp ce dokker/lodgy nu “sufera” de aceasta problema.

      (Citează)

  5. Noul Logan chiar arata mai bine. Din fata. Dar daca te uiti din lateral, ai impresia ca e fix modelul vechi. Nici spatele nu difera cine stie ce… De vreme ce scot un model la x ani, cred ca ar fi fost dragut daca isi asumau un mic risc si-l modificau putin mai mult.

    Iar Stepway-ul… clar nu ma pricep, dar la prima vedere e identic cu Stepway-ul Simonei. Iar ea il are de vreo 2 ani.

      (Citează)

  6. Conducand atat timp Megane-ul cu pachet “drumuri grele”, tind sa te contrazic. Suspensia excesiv de moale si inalta este contraindicata drumurilor romanesti. Rareori dai de un drum atat de distrus incat sa fie utila. In schimb, manevrabilitatea pe drumurile nationale este profund afectata: de fiecare data cand franezi sau schimbi directia, din cauza suspensiei, masina tinde sa isi pastreze mult mai mult timp traiectoria. O porcarie de marketing targetata pe romanii fatalisti!

      (Citează)

    • @nashu: trebuie sa citesti un pic mai atent :P Am zis “suspensii mai solide”, nu “mai moi” si nici “drumuri grele”. Ma refeream strict la rezistenta si calitatea materialelor din care sunt construite, ca sa nu troncane si sa nu fie nevoie sa le inlocuiesti dupa ce iei inevitabilele gropi si canale romanesti.

      Altfel, din partea mea, sa fie o suspensie cat mai “rigida”.

        (Citează)

  7. De acord cu Nashu. Suspensia drumuri grele era de actualitate in anii 90 sau inceputul acestui mileniu. In prezent, mai mult incurca decat ajuta. Situatia drumurilor noastre s-a imbunatatit considerabil in ultimii 10 ani.
    Revenind la subiect, noul design exterior mi se pare reusit. Sunt curios insa cat de bine se va sta in Sandero/Logan. Se pare ca au schimbat scaunele fata si, probabil, si bancheta.

      (Citează)

  8. Stepway-ul arata de departe cel mai bine, de altfel si Stepway-ul actual imi place destul de mult. Fata e clar o imbunatatire, arata chiar foarte bine, ce nu imi place e ca mi se pare identica la Sandero si Logan, defapt probabil chiar este aceeasi. Oricum un mare pas inainte, unul mare inapoi pentru Romania daca muta productia in Maroc.

      (Citează)

  9. Fiat Panda tot pe consola centrala…

      (Citează)

  10. Ai zis “garda la sol mai inalta” => pachet drumuri grele.

      (Citează)

  11. Din pacate Renault nu doreste marirea capacitatii fabricii din Pitesti, si cum Dacia e un succes, sunt fortati sa o fabrice si in alta parte pentru a face fata la comenzi.
    La o prima vedere ai putea sa acuzi Renault de rea-vointa, insa cand mai putin de 10% din productia actuala a uzinei Pitesti merge pe piata interna din RO, ar trebui sa multumim Renault ca inca mentin productia aici.

      (Citează)

  12. Apropo, am impresia ca si Fiat 500 tot pe consola centrala are butoanele pentru geamuri. Si Golf 2 (’90) tot acolo le avea :D
    Ia un link sa vezi cum cica sta treaba si cu Marocul.

      (Citează)

  13. Din cate stiu, se produce deja in Maroc, ca si in India, Iran, etc (eu stiam ca si in Turcia, la Bursa, dar wikipedia nu mentioneaza asta http://en.wikipedia.org/wiki/Dacia_Logan poate e vb de Logan 2)

    Mi se pare ca arata bine sau mai bine. MI se pare ca si fundul e modificat bine, cel putin din lateral asa pare, nu mai e asa inalt.

      (Citează)

  14. 1. claxonul inca e pe maneta ca la 1310?
    2. multimedia touch = nice touch
    3. exteriorul conteaza mai putin, ma bucur ca au lucrat un pic la interior
    4. butoanele pe consola nu sunt “marca dacia”, is luate de le symbol.
    5. arata bine – nici sandero ala vechi nu e urat.

      (Citează)

  15. Am vazut la mai multe masini geamurile pe consola centrala.

    In schimb mi se pare foarte ciudat acest logo nou de la Dacia.
    Intotdeauna l-am asociat cu un deschizator de capace de bere. :))

      (Citează)

  16. Logan: fata – superb! , spate – decent
    Sandero : fata/spate – decent
    Interior ambele: ok (cam banal, dar interfata aia multimedia le mai “scoate”)

      (Citează)

  17. sandero e cel mai reusit model de la dacia.
    logan arata super din fata, in rest… mediocru.

      (Citează)

  18. Nu pot spune decat jos palaria, deci practic sunt mai mult decat impresionat de munca depusa de cei de la logan, iti e si drag sa vezi ca sunt si alte marti ce atrag atentie decat cele ce sunt cunoscute peste hotare, precum Audi si Bmw.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus