►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Facebook insistă că Like-urile, fanii unui brand sau produs, sunt tot ceea ce contează acum. Înţeleg de ce bat monedă pe asta: altceva nu au, deoarece, din câte aud, reclamele pe Facebook nu au rezultatul scontat.
Facebook nu poate da companiilor decât numărul mare de utilizatori, nu şi banii acestora. Lumea intră pe Facebook ca să interacţioneze cu prietenii, să se uite la fotografii din albumul de la mare al gagicilor şi poate ca să mai afle câte o noutate, dar nu ca să cumpere ceva. “Buy-mode-ul” nu poate fi indus aşa rapid.
Bun, şi atunci dacă bat atâta monedă pe cât de importanţi sunt fanii, de ce este aşa simplu să-i câştigi? Primesc uneori invitaţii să dau Like la o pagină sau alta. Bănuiesc că sute de alţi oameni primesc aceeaşi invitaţie în acelaşi timp şi mai mult ca sigur o mare parte dau Like.
Totul pare aleator, ilogic. Facebook vorbeşte despre cum trebuie să ai o pagină bine meşteşugită şi o campanie de comunicare bine pusă la punct pentru a-ţi câştiga fanii. Pare că trebuie să depui efort serios, să muncești mult pentru ca cineva să-ți dea like, ca atunci când cânți cat de bine poți și poate-poate la final se întoarce unul din membrii juriului Vocea României. Apăsarea pe buton se câștigă!
În schimb, majoritatea like-urilor se dau fără prea mult analiză, impulsiv, de multe ori fără să te uiţi foarte bine în ce te bagi.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
1 comentariu
22/10/2012 la 5:17 PM
Recent Cosmote a avut un concurs bazat pe like-uri. Inutil sa iti spun cum unii aveau 8000 de like-uri intr-o saptamana, cum nici Smiley nu cred ca aduna. Manarie pe fata, nu s-au sinchisit sa verifice nimic, contestatii puteai sa faci doar timp de 12 ore de la afisarea rezultatului, pe care l-au afisat timid intr-un colt al aplicatiei concursului, in speranta ca nimeni nu o sa il vada(nu pe pereta cum era normal).
Daca cautai pagina primilor 3 din top, gaseai ca sunt “concurenti” de meserie cu mii de like-uri la activ la fiecare concurs la care au participat(si cu acuzatii de rigoare care nu au putut fi demontate pana acum).
Totul pentru 20000 de like-uri noi ale paginii Cosmote.
Trist, dar adevarat!
cartus(Citează)