►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Aţi aflat probabil că Metrorex a rămas fără nişte bani bugetati iniţial pentru magistrala spre Drumul Taberei (iar de cea spre Pantelimon nu se știe nimic). Rămâne de văzut cât vor fi folosite maşinile uriaşe de săpat, dar instinctul îmi spune că Bucureştiul va rămâne cu nişte şantiere deschise şi abandonate.
N-ar fi prima oară. Pasajul suprateran de la intersecţia Văcăreşti cu Mihai Bravu este abandonat de prin noiembrie anul trecut. Lucrările au fost sistate atunci din cauză că venise vremea rea, dar în această primăvară n-au mai fost reluate din lipsă de fonduri.
Consecinţa? Jumătate de bulevard este blocat de un şantier abandonat, cu vreo 10 stâlpi de susţinere ai viitorului pasaj ridicaţi. Mii de maşini se înghesuie zilnic pe traseele temporare din jurul respectivelor săpături și prin gropile formate, trasee devenite permanente până la noi bugete.
Nu pot să înţeleg acest mod de a face lucrurile. Se încep cinci lucrări şi nu se termină niciuna, în loc să pornească doar două şi să le termine. Bani e clar că nu sunt pentru toate, dar chiar aşa puţină minte să fie? Vorba aia cu cine aleargă după două femei nu prinde nici una nu este suficient de cunoscută?
Haideți să facem o listă cu șantiere deschise și abandonate în București. Văcărești este unul dintre ele. Pe podul de la Romaero se mai lucrează ceva? Mai ziceți altele. Mai nou pe la Casa Presei a apărut un panou care spune că încep lucrările la un pasaj subteran care vine dinspre Kiselef spre Miorița și Aviatorilor. Mi-e teamă de el.
sursa: Hotnews
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
06/09/2012 la 10:50 AM
offtopic: cand tragi la sorti plantronics-ul ala?
acredus(Citează)
06/09/2012 la 11:54 PM
@acredus: l-am tras, a castigat Mariod.
@ipo: da, si eu tot pe ala il astept. De la Eroilor la Victoriei in cateva minute… vis.
@marius.rv: era o poza de-a mea pe tema articolului, facuta acum vreo doua luni. E “imagine de arhiva”, nu situatia reala.
nwradu(Citează)
06/09/2012 la 11:03 AM
Adaug bulevardul Uranus, la Hala Matache a inceput sa creasca iarba. Stai sa inceapa Oprescu lucrarile la autostrada suspendata de un miliard jumate de europterix. Ala o sa dureze mai mult decat marele zid chinezesc. Si o sa aiba aceeasi functiune: monument istoric.
ipo(Citează)
06/09/2012 la 11:04 AM
Pasajul de la Doamna Ghica – Pantelimon e in conservare de vreo 5 ani, cred.
Pe de alta parte, Oprescu’ tau acum nu a comentat nimic cu privire la taierea investitiilor, de parca nu in orasul administrat de el se blocheaza zone intregi si se amana inaugurari de cai de acces. Dimpotriva, lui i s-a parut ca e momentul sa il sustina pe Ponta zicand ca e normal ca aceste investitii sa treaca in administrarea Primariei, Primarie care in nici un caz nu are bani pentru asa ceva. (In particular, si eu cred ca metroul ar trebui sa tina de Primarie, insa acum, ca primar, nu este momentul sa ceri asa ceva, nu dupa ce a fost demarata o investitie. )
nashu_mare(Citează)
06/09/2012 la 11:26 AM
Mai este o pasarela ce v-a lega Doamana Ghica de Piata Delfinului, trecand peste calea ferata ce ajunge la Gara de Est. Asta ar prelua mult din traficul de la bariera Baicului si de pe Fundeni. Ultima data cand am trecut pe acolo am vazut un terasament ce acopera o vale, rampa de coborare catre Piata Delfinulu. Lucrarile au fost demarate pentru ca dupa ce au facut 50% din proiect au abandonat santierul iar unele elemente sensibile (armaturi) riscau sa se degradeze dincolo de limita de siguranta. Lucrarile au fost atribuite unei firma germane(nu i-am retinut numele) care bine inteles subcontracteaza unor SRL-uri din romania. Mai stie cineva cand d-na Merkel il urechea pe Boc sa plateasca la timp firmele germane?
Valentin G(Citează)
06/09/2012 la 12:21 PM
Apropo, daca au inceput lucrarile la metrou, nu ar trebui ca freza din poza sa fie “la sapat” in pamant ?
marius.rv(Citează)
06/09/2012 la 4:58 PM
@marius.rv
Am vazut ieri la televizor ca mai au de sapat un nivel inainte sa ajunga la adancimea de introducere a TBM-urilor.
nashu_mare(Citează)