un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

O fi greu să te uiți în stânga și în dreapta?

11 Sep 2012  ·

GÂNDURI  ·

8 comentarii

Mult prea des aud la ştiri că a dat trenul este o maşină şi au murit X oameni. Cea mai recentă a fost sâmbătă, cu 5 oameni morţi lângă Sf Gheorghe, loviţi de tren la o trecere de cale ferată.

Cât de greu este să treci calea ferată? Majoritatea trecerilor la nivel sunt oricum atât de proaste încât dacă nu mergi foarte încet îţi distrugi maşina în gropile de acolo, aşa că dacă tot încetineşti de ce nu te uiţi stânga dreapta ca să vezi dacă nu vine un tren de 300 de tone cu viteză spre tine?

Pur şi simplu nu pot să înţeleg bazat pe ce ai presupune că nu vine trenul atunci când treci tu şi deci nu e nevoie să te asiguri.

Aparent însă, e destul de greu să te asiguri. Aşa că mă întreb altceva: cât o costa să se pună bariere automate la fiecare trecere de cale ferată din România?

asus s5507

    8 comentarii

  1. Adica cat costa sa ii salvam pe aia ce nu merita salvati? Ce ar putea sa dea inapoi societatii un individ care nu are nici macar instinctul de conservare? De ce trebuie ajutat sa traiasca?

      (Citează)

  2. Nu e neaparat greu, se numeste neatentie, una dintre bolile omenirii :-).

      (Citează)

  3. Dom’le, vezi ca nu toate trecerile la nivel fara bariere au vizibilitatea necesara. Si aici zic eu ca e grija CFR.

    Bariere la orice trecere sunt totusi un vis frumos si, din pacate, atat vor ramane. Nu sunt fezabile d.p.d.v. economic sub nici o forma. Ca, asa cum stie toata lumea (sper), trebuie si intretinute, nu numai instalate si puse in functiune.

      (Citează)

  4. de asta nici nu ar trebui sa existe si sa se faca pasaje sub- sau supra-terane. cu sau fara bariere, tot vor mai fi neatenti care vor face prima pagina a ziarelor pentru ultima oara.

      (Citează)

  5. cfr desfiinteaza linii ca nu renteaza si tu vrei sa le bage treceri la nivel cu bariere.

    La nemti spre exemplu se desfiinteaza trecerile la nivel cu bariere, se fac pasaje in loc. Nici o cale ferata noua (lol) nu mai are treceri cu bariera la ei.

      (Citează)

  6. @scipio Dragule, in lumea ta, ceea ce spu tu acolo pare ok. IN lumea reala de cele mai multe ori cel care provoaca accidentul scapa nevatamat. Ca idee.

    In rest, daca trecerea e in cimp nu prea ai scuza ca nu ai vazut trenul. Dar sint situatii dubioase.
    Din experienta iti spun ca zilnic trec peste calea ferata. De doua ori minim. Si nu pot sa vad niciodata daca vine sau nu trenul. Pentru ca sint boscheti, pentru ca linia e in curba. Dar de asta e bariera acolo.
    Sint locuri foarte urite. Intr-un sat din Iasi trenul apare de dupa un deal din scurt. Si e zona de viteza acolo. Si alte situatii de genul asta.
    Si pe de alta parte, soferul roman vede ca e nasoala trecerea peste sine si o lasa la relanti. Ceea ce e gresit. Prefer sa omor masina si sa trec cit mai repede si sa am rezerva de putere decit sa risc sa-mi moara motorul pe calea ferata. Ma asigur si trec cu vit 1 usor dar pregatit sa o calc la podea si sa stiu ca ies repede.
    Dar la 80 de ani nu prea ai ce sa mai ceri de la tractorist.

      (Citează)

  7. Mai era undeva prin vaslui o situatie tampita unde treceai linia de cale ferata de 2 ori la nici 50 de m. Acum au rezolvat-o.

      (Citează)

  8. Guys nu vreti sa fiti intr-un tren care loveste o masina. Mai ales daca e si de la privat care e mic… Regio Trans din cate stiu au cazuri la 2 luni.
    Acum un an jumate de la Iasi spre Botosani mi s-a intamplat.
    Martorii cica “li s-a oprti motorul, si nu se misca nici unul din masina cu toate ca au avut mai multe secunde la dispozitie”
    P.S. Erau cu ia-ma nene.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus