►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
eMAG a mai apărut în pauzele publicitare la televizor acum vreun an cu un clip despre istoria comerţului online. Acum cred că va ataca piaţa cu o reclamă normală la propriul magazin, judecând după faptul că noul clip postat pe canalul lor YouTube are fix 30 de secunde.
Reclama este bună, dar parcă aş fi preferat câteva zecimi de secundă în plus pauză între diversele voci, ca să mi se întipărească mai bine în minte ce aud.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
03/09/2012 la 5:59 PM
Si poate ar fi trebuit sa bata toaca mai tare pe plata cash. Multi dintre cei care inca se mai uita zilnic la tv sunt oameni avand varsta de +40 de ani, deci oamenii care au o oarecare reticienta fata de internet, comenzi online si plata cu cardul
Makavelis(Citează)
03/09/2012 la 6:10 PM
De mult n-am mai vazut o reclama atat de slaba :)) Imi aduce aminte de asta: http://www.youtube.com/watch?v=utA4yh9VixA
Esti fan internet? Al lumii virtuale? :))
Puteau sa-si ia o agentie :)
hoinaru(Citează)
03/09/2012 la 7:56 PM
Acum 5 minute a fost pe ProTV. Si eu am spus ca e slabuta…dar poate nu suntem in target :)
Claudiu(Citează)
03/09/2012 la 11:15 PM
Clar nu suntem in target. Au iesit pe tv sa atraga clienti noi si nu sa-i fidelizeze pe cei actuali. Au mers pe varianta simpla si sigura, cred ca spotul o sa dea randament, dar nu cred ca este un spot care sa reflecte talia eMag.ro
Dragos Bunea(Citează)
04/09/2012 la 10:10 AM
Pai nu cred ca suntem in target. Nu e reclama cum fac Flanco sau Altex, care deja fac reclame la anumite produse punctuale, ca sa vii sa le cumperi pe acelea. eMAG momentan are o reclama de tipul “hei, uite cate tipuri de produse gasesti online, da-i o sansa”.
@hoinaru: Agentie: WOPA
Regie: Hypno
nwradu(Citează)
04/09/2012 la 10:07 AM
mie imi place sloganul si cam atat :)
elena(Citează)
08/09/2012 la 8:56 PM
NEGATIV
ryka(Citează)
09/09/2012 la 7:58 PM
Reclama asta e proasta doar pentru cei care nu o inteleg! Mie mi se pare foarte bine facuta. Profesionist-capitalist. Jos palaria! Este exact genul de reclama asa cum ar trebui sa fie. Iar fata aia mica ma omoara see you zambetul ei. As cumpara orice de la ea, chiar si cacao see you funda rosie. Reclama nu te toaca la cap sa cumperi ceva neaparat, see you cardul neaparat, sau see you credit neaparat, sau see you stelutze la final neaparat. Reclama asta e ca o vitrina decenta, plina de optiuni si produse, din care poti alege ceea ce ti se potriveste. Aerul sud-african se simte in reclama asta ca o briza oceanica placuta.
P.S. Mai tineti minte reclamele alea oribile la altex, see you zgomotul ala oribil de final (bing-bing-bing) ca la anunturile de sosire a trenurilor in gara? Aia e o reclama proasta, chiar FOARTE proasta!
Ipse Lute(Citează)