►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Nu zic că absolut orice business, mai ales restaurant, are nevoie de un PR bun, dar măcar o minimă consecvenţă în comunicare şi în informaţiile pe care le pui la dispoziţia clienţilor este necesară.
O ardeam prin Centrul Vechi la Belmondo, unde e pizza bună, şi mă uitam la pub-ul de lângă ei, Mike’s Pub. Sunt puţine restaurante americane la noi, aşa că unul bun în plus nu strică niciodată. Hai să căutăm informaţii despre Mike’s Pub.
Pe Twitter contul @MikesPubCovaci are un singur tweet în care anunţa deschiderea. E din 6 aprilie.
Site-ul trecut în contul de twitter este mikes-pub.ro (căutam meniul şi preţurile). Care nu merge.
Adresa corectă este mikespub.ro, fără cratimă. După 10 secunde se încarcă şi site-ul şi nu pot da click pe nimic. Verific pe toate trei browserele şi la fel. E ca şi cum ar fi o fotografie şi atât, nu un site real.
Dau un “view source” şi se dovedeşte că este chiar o imagine şi atât.
Culmea este că acum câteva zile functiona, că până la urmă am ajuns la un meniu PDF în care s-a dovedit că preţurile sunt ca la Hard Rock Cafe, aşa că am mers iarăşi la Levantin şi gata. Păcat de localul bine decorat, dar eu nu merg unde nu mi se oferă un minim de informații despre ceea ce au în meniu.
PS: culmea este că alte site-uri vorbesc în termeni elogioși despre Mike’s Pub, citând dintr-un comunicat oficial despre investiția mare de acolo. Cât costă un local gigantic în Centrul Istoric? Sute de mii de euro? Nu se mai găseau 1000 de euro și pentru un site și probabil alți 1000 de euro pe luna pentru o prezență activă pe FB și Twitter? În Centrul Istoric e legea junglei, ca local mănânci sau ești mâncat pentru ca sunt sute de locuri unde pot merge clienții.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
03/08/2012 la 9:33 AM
Chiria mare in Centrul Vechi, mai ceva ca pe Dorobanti. Legat de site-uri, un blog pe wordpress daca faceau si erau mai castigati!
Sorin Rusi(Citează)
03/08/2012 la 1:37 PM
1000 de ieuro pe luna pt prezenta pe facebook si twitter ? I want this job :))
Nu crezi ca exagerezi putin cu preturile astea ? :))
jules(Citează)
03/08/2012 la 8:27 PM
@jules: nu te gandi la salariul unui copywriter sau cum se cheama. Gandeste-te la cat costa sa-ti faca cineva o strategie de comunicare pe FB in fiecare luna. Apoi o agentie care face treaba asta are regie, angajati, profit etc. N-o fi 1000 de euro, dar oricum pentru un restaurant este un cost neglijabil, banii aia se pot face de la o singura masa intr-o singura seara.
nwradu(Citează)
03/08/2012 la 11:38 PM
altii n-au smarfoane sa caute informatii pe net inainte sa mearga sa bage o bere. Au bere? Ok, let-s go. apoi, costurile nu sunt neglijabile, dimpotriva. Sunt costuri.
Some(Citează)
05/08/2012 la 12:12 AM
1000 euro la o masa intr-o seara ? In pub ?
Duke(Citează)
07/08/2012 la 6:22 AM
E frumos la mike`s sunt preturi acceptabile, nu diferite de celelalte locatii ale centrului vechi si in plus e un barman foarte pregatit care face o admosfera incendiara(la propriu)
andreea(Citează)
08/10/2012 la 8:49 AM
Sa stii ca ai dreptate…pustiul din bar este chiar telentat, felicitarile mele pentru un ‘Long Island’ de nota 10
Liviu(Citează)