►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Hai să vedem ce cititori am: sunteți băsiști sau nu?
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
41 comentarii
17/07/2012 la 2:18 PM
Am pus NU, sper sa nu imi pui comentariile viitoare in spam :)
miluch(Citează)
17/07/2012 la 2:23 PM
NU si eu.
Mihai(Citează)
17/07/2012 la 2:24 PM
nu ma duc la vot.
add(Citează)
17/07/2012 la 2:45 PM
Contra demiterii
Catutzi(Citează)
17/07/2012 la 2:46 PM
Nu stiu nu sunt din Bucuresti.
Iulian(Citează)
17/07/2012 la 3:13 PM
nu sunt băsist, dar nici nu pot fi de acord cu modul mârşav în care marionetele de Ponta si Crin vor să îl demită şi să conducă ţara…deci nu, NU sunt de acord cu demiterea!
seba18(Citează)
17/07/2012 la 3:17 PM
interesantă alăturarea celor două întrebări cu răspunsuri diametral opuse:
1. sunteți băsiști….
2. ești de acord…
probabil asta e și cauza pentru scorurile atât de apropiate 49(NU)-43(DA)
Adrian(Citează)
17/07/2012 la 3:33 PM
Intrebarea e formulata ca pe buletinul de vot. E important sa citesti ce esti intrebat inainte de a vota, ca sa nu apara greseli.
Scorurile sunt apropiate pentru ca lumea e in general impartita in acest mod, nu exista o extrema, lucru dovedit si de sondajele mari de pe la TV.
nwradu(Citează)
17/07/2012 la 3:44 PM
Lasă-ne, lasă-neee. DA, Băse să plece!
Horatius(Citează)
17/07/2012 la 4:14 PM
Eu am ales ca nu voi vota ptr ca cel mai probabil nu voi fi acasa dar daca ar fi trebuit sa aleg, tot nu stiu ce as fi ales. Asta ptr ca pe de-o parte as spune Da, pentru ca de la bun inceput am fost contra Basescu (si PDL ului care au facut si ei ce face actuala putere acum, dar s-a uitat asta)dar pe de alta parte as spune Nu pentru ca nu imi place cum s-a actionat si pentru ca acest mod de a face politica (politicianism mai mult) este impamantenit la noi.
ioana(Citează)
17/07/2012 la 4:24 PM
am votat NU
Yamasha(Citează)
17/07/2012 la 6:12 PM
Acum ca un politician care a dezamagit crunt vreme de atatia ani, e in fata electoratului, ei bine, ce face electoratul? Il investete cu incredere si gireaza in acelasi timp toate nenorocirile din ultimii ani. Nu, nu ma intereseaza discutia legata de ceilalti. Nu ma intereseaza de ponta, crint, voiculescu. Intrebare e daca basescu merita sau nu sa ramana in functie.
Evident, am votat pentru demitere!
zetu(Citează)
17/07/2012 la 6:37 PM
@zetu: nu exista procedura de sustinere/investire cu incredere a presedintelui in Constitutie. Daca ar fi asa, presedintele ar trebui sa o ceara din cand in cand sau in anumite momente, cum o face Guvernul atunci cand isi asuma raspunderea pentru o lege in Parlament. Constitutia zice ca Presedintele este ales pe 5 ani, fara pauze de sustinere sau cu vreun avantaj daca este suspendat dar nu este demis.
Sustinerea la referendum este pentru cei care cer sa se voteze “DA” (sau pentru motivele invocate de ei). E vorba de o logica elementara aici. De aia, presedintele este suspendat in momentul referendumului. Sa declari ca la referendum trebuie sa vina cei care il sustin pe presedinte tine de retorica din piesele de teatru ale lui Caragiale.
nashu_mare(Citează)
17/07/2012 la 6:44 PM
@nashu, nu era mai simplu sa ne spui ca votezi nu?
zetu(Citează)
17/07/2012 la 6:46 PM
Nu.
nashu_mare(Citează)
17/07/2012 la 6:54 PM
pai bine-nteles ca nu trebuie sa vina cei care il sustin pe basescu la referendum. in fond, daca nu vin, ii fac o bucurie betivanului marinar. ca tot sunteti cu constitutia in gura intr-una, toata procedura de suspendare/demisie a fost constitutionala. pe de alta parte, basescu isi face campanie electorala acum pe baza unor principii total anti democratice (el face, el drege, EL EL EL).
in schimb, mi se pare total aberant ca exista posibilitatea ca basescu sa ramana in continuare in functie, desi majoritatea va decide altfel. asta este constitutional?
mircea(Citează)
17/07/2012 la 6:58 PM
Nu, nu e normal ca Basescu sa ramana presedinte atunci cand majoritatea romanilor zic ca nu. Sau macar daca majoritatea romanilor zice nu.
Daca majoritatea nu se exprima, nu este normal sa intrerupi mersul normal.
nashu_mare(Citează)
17/07/2012 la 7:00 PM
“nu” de sus e “nu, nu il mai vor”, nu “nu” de la referendum.
nashu_mare(Citează)
17/07/2012 la 7:04 PM
cum se exprima mai exact “majoritatea”? cine o reprezinta? de ce trebuie ca “majoritatea” sa fie un numar clar in cazul demiterii presedintelui, oricare ar fi el, dar in cazul alegerii, majoritatea sa fie definita de “cei care se prezinta la vot”. adica pentru demitere sunt obligatoriu 9 milioane (sau cat au cerut aia), iar pentru alegere pot veni doar 3 (trei) oameni (din care doi sa voteze X si unul Y).
motivatia celor de mai sus nu poate sa fie atat de puerila precum “demisia unui presedinte nu este un mers normal al lucrurilor, precum alegerile la termen”.
mircea(Citează)
17/07/2012 la 7:14 PM
@nashu, aceeasi logica n-ar trebui s-o aplicam si-atunci cand ne alegem presedintele? De ce pentru demitere folosim o metoda, dar pentru alegerea lui, alta?
zetu(Citează)
17/07/2012 la 10:02 PM
@zetu: e o discutie mai ampla pe acest subiect, cu pro si contra 50% din populatie la referendum, aici
https://www.nwradu.ro/2012/07/pro-contra-referendumului-mare/
nwradu(Citează)
17/07/2012 la 7:36 PM
@mircea: matematic
@zetu:
Dar se face. Uite ce zice Constitutia despre modul cum se alege presedintele:
ARTICOLUL 81
(1) Preşedintele României este ales prin vot universal, egal, direct, secret şi liber exprimat.
(2) Este declarat ales candidatul care a întrunit, în primul tur de scrutin, majoritatea de voturi ale alegătorilor înscrişi în listele electorale.
Numai daca nu se atinge acest scor, se trece intr-un punct special, in care se bat doar primii doi, numit “turul doi”, unde se suspenda conditia de mai sus:
(3) În cazul în care nici unul dintre candidaţi nu a întrunit această majoritate, se organizează al doilea tur de scrutin, între primii doi candidaţi stabiliţi în ordinea numărului de voturi obţinute în primul tur. Este declarat ales candidatul care a obţinut cel mai mare număr de voturi.
Referendumul nu poate avea turul doi.
nashu_mare(Citează)
17/07/2012 la 8:33 PM
Wow ce oameni… Să-l votezi pe Băsescu iar după două mandate și o altă suspendare e ca și cum te-ar fute țiganii în cur și tu tot te-ai plimba prin Rahova…
Flo(Citează)
17/07/2012 la 9:07 PM
populatia acestui blog este? ca sa stim daca e valid referendumul :)
Catutzi(Citează)
17/07/2012 la 9:43 PM
păi tocmai aia e, că noi l-am votat, bun sau prost, dar am fost noi, şi nu mi se pare normal să vină un Crin şi un Ponta şi să-l dea jos.
Adică, bat un cui în perete, nu-mi convine să vină vreun cretin şi să mi-l scoată.. e cuiul meu nu al lui…
alias(Citează)
17/07/2012 la 7:04 PM
Nu suntem basisti suntem realisti. Noi platim rate pt 4 pereti nu le-am primit gratis de la stat si incercam sa platim sin pensiile acestor pensionari care prin votul lor iresponsabil ne-a vandut viitorul pe 2 mici si o bere. Halal intelepciune batranesca………..
Sandica Bazarea(Citează)
17/07/2012 la 10:05 PM
Si daca ramane Basescu in continuare cu ce deranjeaza?!!.. Se pune USL-ul pe treaba si ne demonstreza ce bine e cu ei si se rezolva la alegeri.
victor0987(Citează)
17/07/2012 la 11:13 PM
@victor0987: alegerile prezidentiale sunt in 2014, noiembrie, iar pana atunci va fi un presedinte cu un guvern si parlament ostil lui.
nwradu(Citează)
18/07/2012 la 12:05 AM
am votat.
Noroc cu analiștii externi și presa internațională ce mi-au permis să am acces la vederea obiectivă a tot ceea ce s-a întâmplat la noi în țară.
E imposibil ca toți (media internațională) să fie plătiți de Băsescu & Co pentru a denigra tot în jur. Și să fie adevarată afirmația asta, Ponta & Antonescu s-au dovedit incapabili să explice într-un mod credibil și coerent acțiunile lor care ne-au adus aici.
Am ajuns ca pe vremea lui Ceașcă – acum cu conducerea asta USL + un interimar președinte – când noi ca țară știam mai bine decât toți ce să facem, când noi aveam cel mai bun [a se completa aici cu orice] . Mi se pare cu adevărat trist faptul că unii nu pot trece peste ura lor față de PDL și/sau Băsescu și li se pare absolut normal cum au procedat/procedează/vor proceda USLiștii până imediat după referendum. E exagerată poate comparația, dar și Hitler tot cu astfel de manevre a ajuns să facă ce știm…
Sper ca măcar procentul de prezență la urne să fie de peste 50%, ca măcar votul să fie legitim, în măsura în care societatea o dictează. Vedem apoi ce-i de făcut.
Ariel(Citează)
18/07/2012 la 11:01 AM
Nu, evident. Nu pot sa sustin USL-ul in nicio miscare, si nu o sa il sustin niciodata. Il prefer pe Basescu dictator, decat pt Antonescu presedinte. PNL-ul a facut o mare greseala ca s-a aliat cu PSD in USL, ei ar fi avut de castigat cel mai mult la parlamentare daca nu ar fi fost alianta asta.
Cip(Citează)
18/07/2012 la 1:50 PM
Cu un presedinte de onoare in persoana lui Ion Iliescu nu pot in niciun caz sa votez favorabil PSD-ului. Indiferent ce a facut Basescu, este un mic prichindel fata de ce au facut Iliescu si clica lui (care sunt in spate si trag sforile)
y430076(Citează)
19/07/2012 la 7:14 AM
DOAMNE, sunteti inconstienti?..cum votati cu PSD-istii cand stiti foarte bine ca au mai fost odata si NOI i-am dat jos, remember de ce? Sunt mai rai ca niciodata, si sper ca toti romanii care au un strop de minte sa mai astepte 2 ani , Base a facut greseli multe, corect dar nu PSD e solutia , voi merge si voi vota NU clar NU
cara(Citează)
22/07/2012 la 9:17 PM
CLAR NU! pentru demitere. uslistii astia nu stiu cum sa isi protejeze burtile, averile scaunele calde de sub cur… si pot face asta numai punand mana pe putere, atunci va fi un IURES TOTAL!
alexander(Citează)
22/07/2012 la 11:47 PM
http://mirceageoana.blogspot.ro/
C. Sorina(Citează)
23/07/2012 la 10:29 AM
NU.Bine ma.Amu nu-i vreme de vot.Amu-i de secerat si de luptat cu seseta .Sa va fie rusine gunoielor dar la toti.A fost bunicu.NUUUU
eu,mama,sora mea si tata.
udaradu(Citează)
24/07/2012 la 9:36 PM
da se pare ca retraiesc aceeasi drama cand un chior mai pacaleste odata oligofrenicii din tara asta DA e posibil sa se intoarca acest blestem inapoi pt ca acest popor isi merita conducatorii si pt ca au mult da mult cacat pe creier rumanii
eu(Citează)
25/07/2012 la 12:44 PM
NU SUNT DE ACORD
JOE(Citează)
25/07/2012 la 10:47 PM
Urmaream blogul in cauza doar pentru cate un tech-review ocazional dar acum o sa mi-l bag direct in blogroll si read-list. Ca la articolul(poll defapt) asta n-am mai ras demult citind comentarii :))
Romani, bloggeri, anonimi sau ce o-ti mai fi: da-ti clantele cu usturoi sa nu va puna necuratu sa iesiti duminica din casa, daca totusi iesiti nu va duceti la vot iar daca totusi va duceti la vot si votati pentru pastrarea acestui brav om in fruncea tarii intrucat sunteti mult mai putini faceti-i un bine(si singurul, daca va prezentati nu-i faceti sigur) si luati-l la voi acasa, cate o zi la fiecare.
p.s: asta e serioasa, nu fac misto: citisem undeva de o conspiratie ca in caz de pica Basescu, Ponta si cu Antonescu vor sa-l aduca in tara pe Gorbaciov si sa conduca tara impreuna cu el, E.T si Iliescu. OMG!
cartonic(Citează)
28/07/2012 la 9:05 AM
le muma-n cur de securisti si turnatori see you voiculescu in frunte care il mmanipuleaza pe prostu de ponta si pe tiganu de crin! stiati ca pe crin il cheama cacarau! si si-a schimbat numele in antonescu!
Rizeanu Dardu(Citează)
06/08/2012 la 1:14 PM
Nici eu nu am fost la vot. Ce ma deranjeaza este faptul ca noi, cei care am facut aceasta alegere, suntem automat considerati pro Basescu, desi nu este deloc asa! Cunosc multi oameni care desi nu au votat, nu sunt deloc multumiti de prestatia lui ca si presedinte, insa nici nu vor sa dea puterea USL-ului (sau sa-i lase s-o ia cu japca).
Sincer sa fiu in momentul de fata consider ca USL-istii nu au nimic in comun cu interesele romanilor, singurul lor scop fiind indepartarea lui Basescu in vederea obtinerii unui control total al institutiilor statului. De ce? Simplu: ca sa le fie lor bine, cum le-a mai fost.
Este Basescu mai bun? Basescu este rau, asta e clar, insa in mod cert este mai putin rau decat au demonstrat Ponta si Antonescu ca pot fi.
Deci neprezentarea la vot a multor romani ar trebui inteleasa ca si un mesaj pentru clasa politica actual. Si mesajul ar suna cam asa: “sunteti toti la fel, niste disperati pentru putere si imbogatire rapida si fara munca! Nu va pasa de loc de populatia acestei tari, motiv pentru care nu meritati increderea noastra exprimata prin vot”.
Nu asa se ia puterea intr-o tara! Daca si-ar fi respectat electoratul, USL-ul ar fi asigurat un mediu potrivit votarii, inlaturand orice posibilitate de frauda. Am vazut cu totii cate nereguli au avut loc la acest referendum, deci n-are rost sa mai dezbatem problema.
E clar ca USL-ul ne considera prea idioti ca sa putem alege singuri, astfel ca s-au gandit sa aleaga ei pentru noi. Altfel nu-mi explic de unde atata disperare de a strange voturi, daca erau convinsi ca asta vor romanii.
veve(Citează)
08/08/2012 la 3:01 PM
demis
Nichita Cosmin(Citează)