►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Cui se adresaza opţiunea? În primul rând celor care se decid pe ultima sută de metri să meargă la film. Eşti în oraş, scoţi telefonul, afli că Batman începe în 20 de minute, rezervi şi plăteşti biletele direct din smartphone. Cum deja le ai plătite, mergi direct la sala respectivă şi nu trebuie nici măcar să mai ajungi cu minim 30 de minute înainte de începerea filmului, ca să nu pierzi rezervarea. Iar cum cei de la Grand Digiplex au case speciale doar pentru popcorn şi suc, nici măcar nu mai stai la coadă pentru ele împreună cu cei ce cumpără şi bilete.
Cinemagia spune că această opţiune va fi funcţională din toate aplicaţiile lor mobile (Android, iOS, Symbian, în curând şi Windows Phone) şi de pe site-ul de mobil m.cinemagia.ro. Eu aşa am încercat-o pentru screenshot-urile de mai jos. E simplu:
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
13/07/2012 la 12:15 PM
Merge si Constanta.
Edward Johnny(Citează)
13/07/2012 la 12:15 PM
Merge si Constanta.
Edward Johnny(Citează)
13/07/2012 la 12:15 PM
Merge si Constanta.
Edward Johnny(Citează)
13/07/2012 la 3:39 PM
Probabil este o aplicație cumpărată și modificată pt. românia.
Altfel nu-mi explic prețurile în €.
Alexandru Savu(Citează)
13/07/2012 la 4:05 PM
Preturi in euro ca Vodafone lucreaza cu euro si taxeaza pe euro. Adica in functie de cursul euro. Si vodafone nu vrea ca al sau comision sa scada cumva. Il vrea fix x euro.
Si filmele sint cumparate de cinematograf tot in euro, asa ca o justificare exista.
jules(Citează)
13/07/2012 la 5:23 PM
Mi-a soptit o pasarica de la cinemagia ca jules are dreptate.
nashu_mare(Citează)
13/07/2012 la 5:33 PM
Din pacate, tot inexplicabila ramane treaba. Da, lucreaza in euro… asa si? Care firma nu lucreaza pe undeva cu euro in intreg lantul ei de productie?
Daca vrei sa incurajezi marele public sa accepte plata prin factura telefonica, trebuie sa vezi aceleasi preturi si in realitate si in telefon. Nu prin convertire in euro, nu prin “asa e sistemul”, ci fix cat scrie acolo. Daca o shaorma e 11 lei, vreau sa vad 11 lei pe factura.
nwradu(Citează)
13/07/2012 la 5:34 PM
Și cu toate astea, dacă era o soluție făcută in-house nu era greu să zică prețul aprox în ron.
Asta așa ca o părere de usability .
Alexandru Savu(Citează)