►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
3 benzi pe sens, ieÈ™iri largi, nimic spectaculos… pentru vestici.
Sunt în vizită la fabrica Ford din Saarlouis, Germania, unde se face modelul Focus, așa că am parcurs pe autostradă cei 200 de kilometri dintre Frankfurt și aceasta frumoasă regiune. Contrar opiniei generale, autostrăzile nemţeşti nu sunt locuri magice ale vitezei nelimitate, ci întâlneşti şi ambuteiaje pe autostradă (cum am pățit și în Anglia, de fapt), cu toate cele 3 benzi ale ei, încât stai în trafic ca în centrul oraşului.
E suficient ca într-un singur punct să fie o gâtuire a traficului din cauza unor lucrări şi efectul se propagă în stil acordeon pe mulţi kilometri. Gândiți-vă acum ce diferență uriașă de volum de trafic rutier este între Germania, unde apar ambuteiaje pe autostradă, și România, unde pe Autostrada Soarelui în extrasezon circulă doar câteva mașini.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
10/05/2012 la 9:20 AM
minciuni! nu există aşa ceva! nu mai minţi poporul, nenorocitule, cu invenţii din astea! HUO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vali(Citează)
10/05/2012 la 10:11 AM
Am stat odata, intr-o duminica seara aproximativ 3 ore intr-un “stau”. Motivul – se pregateau pentru marcaje a doua zi si era o banda ingustata.
Farmecul e ca la noi se intampla ambuteiaje fara nici o lucrare. Asta este uimitor!
George(Citează)
10/05/2012 la 11:07 AM
Nu stiu cum sa zic dar chiar prefer sa avem ambuteiaje pe autostrada numai sa avem si noi autostrazi.
Referitor la A2, e destul de logic sa nu fie folosita o autostrada nu incepe din camp, niciodata nu am inteles de ce nu se incepe dintr-un punct spre celalalt sau dintre cele doua orase pe care le leaga si sa se intalneasca la mijloc. Ok, concesionari diferiti dar daca s-ar concesiona bucati mai mari nu 10km o firma, 20 alta inca 10 prima firma si nu iese o bucata compacta de drum.
alex(Citează)
13/05/2012 la 11:37 AM
@alex: nu se incepe de la ambele capete ca sa nu ai doua autostrazi care sa ajunga in camp, ci doar una :P In plus, daca apar probleme la constructie, precum terenuri cu regim special si se modifica traseul nu trebuie sa modifici si traseul autostrazii doi, ca sa se poate intalni in continuare la mijloc.
Nu zic, si eu sunt pro-autostrazi. Dar cat de mare este Germania fata de noi, de au ambuteiaje chiar si cu atatea autostrazi facute, in conditiile in care 30% din exportul lor se face cu avionul (am citit intr-o revista in avion) si o gramada cu trenul. Ford Saarlouis trimitea majoritatea exportului cu trenul.
nwradu(Citează)