►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Îmi place atunci când angajaţii preiau o idee de branding şi o duc mai departe în interiorul firmei, ca glumă internă. Am mai văzut câteva de-a lungul timpului şi mi se pare că sunt semnele unui mediu de lucru vesel, în care încape şi nişte distracţie, nu doar stresul cotidian obişnuit.
Cei de la Vodafone şi-au făcut diverse stickere cu ocazia noului clip minune “Împreună suntem mai puternici” (33k views, doar 18 dislikes), în spiritul campaniei. Le vedeţi mai jos pe cele de care am putut face rost. Mi se pare că am văzut şi unul cu “pentru cei care merg la vendomat şi îi întreabă şi pe colegi dacă vor ceva”, sau ceva de genul acesta, care mi s-a părut cel mai reușit.
Cel cu “pentru cei care au curaj să vorbească primii” este pus în sala de sedințe deasupra unui scaun. Mă întreb dacă se așează cineva acolo.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
30/05/2012 la 1:54 PM
Vendomat? That sound so wrong!
Denisa(Citează)
30/05/2012 la 2:08 PM
Pai tu cum ii zici?
nwradu(Citează)
30/05/2012 la 2:10 PM
*sounds
Păi îi zic automatu’ cu mâncare, vending machine, mai bine îi dau un nume decât să-i zic vendomat. Sună foarte urât, asta e tot. :D
Denisa(Citează)
30/05/2012 la 2:29 PM
Asta mi se pare cea mai jenanta miscare, cand conducerea vine cu tertipuri d-astea, sanchi, suntem ca intr-o familie. Circula pe net acum cativa ani poze din sediul Google Zurich cu tobogane, biliard, baruri, hamace si toti baleau… eu prefer un cubical jegos 8 ore pe zi decat sa ma faca sclav in paradis ore suplimentare si weekenduri.
Flo(Citează)
30/05/2012 la 2:59 PM
Corporatiile mari nu te fac sclav decat daca vrei si tu si macar au un sistem pus la punct pentru plata orelor suplimentare. Sunt o gramada de firme la care trudesti ca un sclav si nu obtii nimic in plus. Dar in principiu poti avea ce-ti doresti, ca nu te tine nimeni cu forta.
nwradu(Citează)
30/05/2012 la 3:33 PM
@Andreiexe: o sa faci poc de la atata stres :P
M-am luptat si eu acum vreo luna cu meniurile vreo 5 minute pana am ajuns la un operator, dar acesta m-a ajutat rapid sa rezolv o problema, ba chiar m-a sunat dupa ce am restartat telefonul ca sa-i confirm ca e totul bine.
Acum doua saptamani meniul *222 a fost reorganizat, e mai simplu de utilizat. Inca nu l-am testat, dar am inteles ca poti ajunge mult mai usor la un operator daca asta vrei. Asa ca se lucreaza si la imbunatatirea serviciilor, chiar daca nu fix problema ta se rezolva de pe o zi pe alta.
https://www.vodafone.ro/despre-noi/centru-de-presa/vodafone/comunicate-presa-2012/de-acum-utilizatorii-vodafone-comunica-mai-simplu-si-mai-usor-cu-Serviciul-de-Relatii-cu-Clientii/index.htm
Referitor la iPad nu stiu ce sa-ti zic. Am vazut si eu problema cand am activat un Galaxy Tab. Am dat insa de un angajat foarte ok in Baneasa care s-a chinuit minute bune si mi-a rezolvat problema, iar atunci cred ca era prima tableta pe care o folosea. Da, mi-a activat cartela in tableta, apoi a bagat-o intr-un nokia vechi doar ca sa formeze niste coduri USSD, a bagat-o iar in tableta, iar in mobil… Depinde ce nimeresti, dar la unele faze te superi inutil, de exemplu ca platesti cand suni din alta retea la serviciul clienti.
nwradu(Citează)
30/05/2012 la 2:34 PM
Cand vad campaniile de genul asta incep sa ma enerv daca le citesc asa ca le ignor .
Ce ar fi sa faca o campanie cum au rezolvat ei diversele probleme pe care le au cu abonatii sau cu sistemul lor de relatii cu publicul prin care trebuie sa trec prin 1032302942034923094 de robotii si reclame infecte pana dau de un persoana .
Sau sa faca porcaria aia de site myvodafone care se blocheaza mai mereu mai ales cand imi incarc cartela pt ipad-ul lu tata si ma taxeaza de 2 ori sa zicem
Eu nu am abonament la ei dar i-am luat o cartela pt Ipad-ul tatalui meu si de aici problemele mele cu ei . M-am dus intai la un sediu in Afi ca vedeam un film , doar sa iau o cartele micro sim de acolo mi-au zis ca ei nu au asa ceva sa ma duc in plaza . Dupa film m-am dus in plaza acolo au vreo 3 magazine vodafone si cel care trebuie e pe la 1 , ma duc acolo nu era nimeni la coada dau sa vb cu cineva de la ghiseu ala enervat pe mine imi arata cu degetul sa ma duc sa iau un nr de ordine de la tonomatul din spatele meu , in magazin ne fiind NICI UN CLIENT si erau 3 ghisee din astea . Ma rog iau si i zic ce imi trebuie un microsim pt ipad 2 si credit pe el . Imi zice ca da micro simul si creditul separat cum ajung acasa sa intru la ei pe site ca sa activez oferta . Le-am zis nu puteti sa mi-o activati de aici au zis nu .
Ajung acasa bag sim-ul in ipad ma duc la pc sa activez creditul ca geniile de acolo mi-au dat codul pe o chitanta nu puteau sa mi-l puna pe cont ca ei nu pot de acolo mama masii . Intru pe site dau sa-mi fac cont la sfarsit trebuia sa introduc un cod de activare pe care mi-l trimiteau prin sms .
Ce PACAT ca Ipadul nu primeste sms ….
AM zis ca trimit pe mail gresit nu au trimis . Acum dai sa suni la relatii cu clienti pacat ca nu are nimeni vodafone , gasesc un nr de platesc in plus pt apel ca sunt din afara retelei . Vb cu o fata care imi zice ca trebuie sa primesc un sms cu codul sau prin mail . I zic ca nu am primit ceva de cateva ore sa ma transfere la internet . Ma transfera astept acolo tipul imi zice ca asa e sistemul lor nu permite sa activez contul de pe un ipad ca interfata lor zice sa introduc nr de pe cartela sim si la aia da sms . MI-l face el manual contul dau activez oferta timp de o luna .
Luna viitoare problema cu contul creat ma logam dar nu puteam sa vad nimica , nu puteam sa incarc , nu puteam sa vad cat mai am din oferta imi zicea acces restrictionat . Trebuia sa incarc iarasi contul ca na nu pot sa pun dinainte credit pt cartela ca la data respectiva sa-si ia el automat trebuia sa o activez manual in fiecare luna .
Dau iarasi telefon la relatii de pe alt nr nu vodafone se repedta pasii si timpul pierdut etc .
Am facut asta 2 luni la rand pana s-a rezolvat cat de cat .
Asa ca mai incet cu campanii dastea idioate ca sunt pline forumurile de plangeri despre ei . Ce ar fi daca chiar ar face o campania despre chestii pe care vor sa le schimbe gen Serviciul relatii cu clienti sa nu mai trebuiasca sa trec prin 102331931 roboti .
Andreiexe(Citează)
30/05/2012 la 8:16 PM
@Andreiexe data viitoare sa scrii mai relaxat…ca te-ai precipitat si nu inteleg mare lucru, esti suparat cu ceva sim de la ei dar nu inteleg exact ce ai patit.
Nu zic ca nu cred sau ca e o problema singulara, mai ales ca am avut diverse probleme cu diversi operatori de telefonie mobila dar ar fi mai ok sa prezinti problema intr-o insiruire logica.
alex(Citează)
30/05/2012 la 8:26 PM
@Andreiexe: le strici reclama baietilor astia…atatea secunde pierdute sa scrie articolul pentru un telefon cu reducere si apari tu sa strici tot. nu se face
lul(Citează)
31/05/2012 la 8:48 AM
glume aseptice de corporatie, bleah, cind de fapt sint prinsi in niste structuri anchilozate. 99% shanse ca si glumele astea au fost un “task” si nu au aparut spontan.
cit despre servicii sau deschiderea catre inovatii – tind asimptotic catre zero, daca intelegi gluma :D
fish(Citează)
01/06/2012 la 1:23 PM
@fish: din experienta proprie, e mai bine cu o gluma in plus decat fara. O mica distractie nu strica niciodata, task sau nu.
@lul: man, trebuie sa te decizi. Aud ca ba iau (luam) bani grei pentru campanii, ba ca doar “un telefon cu reducere”. Nu stiu ce sa mai cred :P
nwradu(Citează)