►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Citeam amuzat povestea unui american care a invitat sute de oameni la o petrecere, prin Facebook, 120 i-au confirmat tot pe Facebook, aşa că omul a închiriat o sală, catering şi tot. La ora petrecerii doar vreo 5 oameni s-au prezentat…
Motivul este, încă o dată, că un click pe Facebook nu doare şi nu cere bani. Când nu ai o relaţie directă cu cealaltă persoană, să-l priveşti în ochi, îţi este mult mai uşor să zici orice pe net şi să dai click oriunde. Este un alt exemplu, pe lângă cele cu daţi un click ca să hrăniţi un copil sau salvaţi delfinii.
Americanul a rămas cu o pagubă de 1900 de dolari. Asta e…
Tot în comentarii, cineva prezintă un caz şi mai amuzant. Era timpul pentru o întâlnire de 5 ani de la sfârşitul liceului (ştiu, cine face întâlnire la 5 ani?), iar situaţia s-a repetat. Un fost elev a făcut un grup pe Facebook, a adăugat sute dintre foştii absolvenţi, toţi s-au arătat interesaţi de o reuniune, a fost închiriată o sală, iar în ziua respectivă au venit 5 invitaţi. A rămas nebăut punciul…
Astfel de evenimente din viaţa reală devin tot mai rare. Lumea se uită pe Facebook unde lucrează ceilalţi, ce fac, ce copii au, cum mai arăta acum, unde şi-au petrecut concediul, ce părere au despre Obama sau respectiv Oprescu, ce maşina mai au şi de unde au cumpărat haine.
De ce să-i mai vezi la o reuniune, în afara cazului în care speri ca după nişte ani să ai noroc cu colega aia marfă care ţi-a scăpat pe vremea liceului? Despre 95% dintre oameni nu îţi trebuie mai multe informaţii decât ceea ce găseşti deja pe Facebook. Şi uite aşa ne mai îndepărtăm un pic unul de celălalt, deși nu este aparentă distanța…
via Reddit.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
2 comentarii
24/04/2012 la 11:59 PM
Fără intenția de a supăra pe nimeni mă întreb cât de idiot trebuie să fie unul încât să organizeze o petrcere în functie de participanții la evenimentul creat pe Facebook?!? Facebook nu e mIRC sa întrii pe un canal doar pentru a-ți da întâlnire cu alte persoane…
Cum ai spus și tu, având în Facebook pe tavă totul despre toți participanții, cred că dispare interesul creat de curiozitatea ce se naște în fața necunoscutului. Dar na, revenind la “problemă”, cred ca deja e vorba de mentalitate; dacă nu vrei ceva, nu te înscrie. Iar dacă vrei o reuniune, nu o convoca pe Facebook!
Cristian L.S.(Citează)
25/04/2012 la 8:21 AM
PAna la urma nici o metoda de a invita pe cineva nu este mult mai buna. La telefon poti sa spui ca vii, la o invitatie scrisa la fel, nici una nu te forteaza cu adevarat sa te si duci. E drept ca invitatiile pe hartie sau personalizate (email, telefon) par mai verosimile, dar na…
nwradu(Citează)