►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am fost acum ceva vreme într-un club/bar sponsorizat de o marcă de vodcă. Aceeaşi vodcă am primit-o îndoită zdravăn cu apă atunci când am comandat un pahar.
Spun că barul era sponsorizat de respectivul brand pentru că barmanii aveau tricouri cu logo-ul respectivei mărci de vodcă, era singura din meniu şi erau diverse firme luminoase destul de mari prin club făcând reclamă la acel brand.
Spun că am primit-o îndoită pentru că îi lipsea tăria specifică unei băuturi de 40 de grade. Nu o simţeam în gât şi nici în stomac, ci părea că beau ceva comparativ cu Martini-ul la tărie sau cu vinul. Sau cu apa.
Aşa că am stat acolo, cu paharul de apă în mână, şi m-am întrebat de ce ai îndoi tocmai băutura sponsorului localului? Adică vodca respectivă sponsorizează totul pentru că eu, un posibil client, să beau produsul lor şi să-mi şi sară în ochi ce-am băut, să reţin numele şi data viitoare să comand sau să cumpăr tot acelaşi brand, pentru că m-a agăţat de client. Şi tocmai pe acesta îl diluează cu apă, lăsându-mi o impresie proastă despre respectiva vodcă?
Aş fi înţeles dacă diluau tequila sau Martini sau orice altceva, dar tocmai pe a sponsorului? Oamenii respectivului brand n-ar fi trebuit să supravegheze periodic servirea tocmai pentru evitarea unei astfel de situaţii sau prin cluburi nu se poartă soluţia “clientului misterios”?
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
20/02/2012 la 2:16 PM
La fel am simtit cu vodka Absolut in Iasi la clubul Viper prin octombrie 2011. Parca era un vin prost.
cristip(Citează)
20/02/2012 la 2:40 PM
Eu nu stiu de ce ai indoi orice bautura cu apa. Sa fim seriosi, oamenii isi vor da seama si vor tine minte unde primesti bautura indoita cu apa
Sabotor(Citează)
20/02/2012 la 2:48 PM
alternativa 1:
poate sponsorul a venit cu ideea ce se practică prin afară: eu dau bautura la preț promo (gen achiziție la 50% din valoarea de pe piață la distribuitor en-gros) iar clubul se obligă să cumpere x volum și să vândă la un preț X.
Clubul bate palma însă ca să bage mai mulți bani în buzunar, ofticat fiind că cineva și-a permis lui să-i spună cu ce preț să dea la retail îndoaie cu apă…
alternativa 2:
barmanii și-au făcut de cap și trebuia acoperită un anumit volum lipsă
Ariel(Citează)
20/02/2012 la 6:35 PM
@Ariel: mai mult ca sigur asa a facut, dar cum poti vinde volumul promis daca tu dai jumatate vodca si jumatate apa? Decat daca furi cealalta jumatate.
nwradu(Citează)
20/02/2012 la 8:23 PM
@nwradu: lol! Barul ar vinde dublu (adica ar avea incasari duble), dar ar plati furnizorii la jumate.
Altfel, nu ai zis daca si iaurtul era indoit.
nashu_mare(Citează)