►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Nu venitul Groupon este interesant dintr-un articol de pe TechCrunch (1,6 miliarde dolari în 2011), ci venitul pe care l-au avut înainte de a da magazinelor partea ce li se cuvine acestora, adică 4 miliarde de dolari. Groupon a generat diverselor cafenele, saloane, magazine şi alte mici companii pe care le vinde prin site-urile sale vânzări de 4 miliarde de dolari!
În cuvintele celor de la TechCrunch, “Gross billings is a good measure of the Groupon economy in that it is the dollar amount Groupon is bringing in total to local commerce.”
Au dreptate. Poate că aceste este meritul principal al Groupon, că încurajează şi aduce clienţi celor cu afaceri mici. Sunt zeci de saloane de înfrumuseţare de care lumea a auzit doar după ce au apărut în oferte pe Groupon. Sunt restaurante al căror nume l-am învăţat doar pentru că au avut multiple oferte pe Groupon şi alte site-uri asemănătoare. Am şi fost la câteva, am scris despre asta, au auzit şi mai mulţi despre ele; la unele nu mă voi întoarce pentru încă o masă, dar câteva au intrat în lista mea de “ok”.
Dincolo de ocazionalele scandaluri cu “Groupon mi-a distrus afacerea” (că acesta), adevărul este că Groupon face mai multe pentru tot felul de mici business-uri decât o face orice agregator de restaurante, baruri, servicii, pagini aurii sau ce vreţi voi. E drept ca o face pe bani buni, dar o face.
Mi se pare de lăudat faptul că, deşi motivaţia lor este banul, măcar modelul de afaceri pe care îl au duce şi la creşterea altora.
via TechCrunch via zerostiri.ro
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
10/02/2012 la 12:37 PM
si asta cum de ti-a scapat:
The daily deal company, however, lost $350 million, most of that attributable to its very aggressive international expansion (7,000 out of its 10,000 employees are overseas).
deci situatia nu e cum ai prezentat-o:
“Groupon fails to turn profit as revenue grows”
http://news.cnet.com/8301-1023_3-57373466-93/groupon-fails-to-turn-q4-profit-though-revenue-soars/
ferike(Citează)
10/02/2012 la 1:06 PM
La ce te referi? N-am spus nimic despre profit sau pierdere, mi se pare normal ca o companie in continua expansiune sa fie in pierdere, desi pe net la noi gasesti o gramada de articole de forma “haha sunt pe pierdere!”
Eu am zis doar ca ajuta micile afaceri intr-un mod mai bun decat o fac statul, blogul, word of mouth si multe altele.
nwradu(Citează)
31/07/2013 la 12:11 PM
That is very interesting, You are an overly professional blogger.
I have joined your feed and look forward to seeking more
of your great post. Additionally, I’ve shared your web site in my social networks
rochii de mireasa(Citează)