►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
Lumea protestează în fiecare seară pentru motive care de care mai diferite, precum taxa auto, pensii, legea 4, anticipate şi celelalte, în timp ce chestii mai importante trec pe sub radarul opiniei publice.
De exemplu datorii de 1 miliard de euro ale CFR către bugetul de stat vor fi anulate de către Guvern printr-o ordonanţă de urgenţă. Datoriile vor fi transformate în acţiuni care vor reveni Ministerului Transporturilor, adică nici o mare scofală. Se şterg cu buretele datoriile şi ca să fie ok se trec fictiv nişte bani dintr-un buzunar în altul, chipurile ca justificare.
În concluzie e ok. E ok să furi, e ok să conduci prost o companie, e ok să mergi ani în şir în pierdere, fără să modernizezi nimic şi fără să oferi nimic celor ce folosesc CFR-ul. Când ajungi la sapă de lemn şi eşti afundat în datorii, statul pur şi simplu consideră că nu le mai ai. Statul a pierdut miliarde cu operarea defectuoasă a sistemului şi acum pierde miliarde printr-o simplă semnătură pe hârtie, una care “spală” CFR-ul. Ce datorii? CFR-ul nu are nici o datorie! O să ne zicem în curând că funcţionează chiar bine, profitabil.
Se poate să-mi anuleze şi mie datoriile din impozite şi orice altceva? Dacă fac la fel şi nu plătesc ani în şir datoriile, până la urma mi le anulează?
via Mediafax.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
9 comentarii
17/01/2012 la 9:26 AM
Si daca nu-i ierta crezi ca plateau? Asta e mai mult la misto, oricum nu recuperau nicidata banii aia. Ar fi trebuit de mult desfiintat 90% din CFR si lasate doar 5-6 linii profitabile dar cred ca se opune @nashu_mare
Bogdan(Citează)
17/01/2012 la 9:41 AM
Nu. O sa-ti zica in schimb sa “bend over” si vor incerca sa te taxeze de doua ori. Si daca nu platesti si a doua oara aceleasi impozite iti ingheata conturile… Suna cunoscut? :)
Matilda(Citează)
17/01/2012 la 10:07 AM
o mare parte din datorii reprezentau contributia la sanatate si pensii
dan(Citează)
17/01/2012 la 10:16 AM
Pai ar fi mutat acei bani dintr-un buzunar in altul, fiind o firma la care patron e statul. Asa, s-a facut un aport de capital. Alternativa ar fi fost sa il inchida. Pe mine, personal, m-ar fi durut in fund dar, ca tara, am fi fost lameri fara cai ferate.
nashu_mare(Citează)
18/01/2012 la 10:09 AM
@nashu: trebuiau pastrate cateva linii profitabile si repornit de acolo si construit incetisor o retea viabila. Degeaba ai cai ferate daca circula 3 insi in vagon si restul sunt in microbuze.
nwradu(Citează)
17/01/2012 la 10:25 AM
Mai bine lamer cu 1 miliard in buzunar decat sarac si fudul. Si nu stiu cui ii pasa daca exista cale ferata intre Sibiu si Piatra Neamt.
Bogdan(Citează)
17/01/2012 la 2:19 PM
Hai sa ne imaginam cum ar fi aratat soselele patriei si asa aglomerate daca n-ar fi existat CFR-ul.
Eu tot ce sper este ca au facut miscarea asta ca sa fie mai atractiva compania pentru privatizare.
ipo(Citează)
17/01/2012 la 11:57 PM
prin mișcarea asta Guvernul are “tăria” de a confirma ceea ce știam toți dew multă vreme: banii aceia pe minus, oricum nu o să-i mai vadă compania, si nici statul. Am folosit ghilimele pentru că sigur au fost alte cauze la mijloc.
Fiecare din cei ce au avut ocazia au băgat mâna în traistă (parcă tipul cu țepele cele mai tari e in US bine mersi) …
Ariel(Citează)
18/01/2012 la 10:16 AM
Ti-as da definitia ironiei dar nu merge azi wikipedia…
nashu_mare(Citează)