►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Autovehiculul condus de Şerban Huidu a intrat pe contrasens în zona Timișul de Sus din jud Braşov (unde sunt curbele în zig-zag), depăşind neregulamentar conform ştirii de pe Realitatea, şi a lovit un Logan. Doi pasageri din Logan au murit, alţi 4 oameni sunt în spital.
Acum rămâne de văzut cum funcţionează justiţia în cazul vedetelor.
Update: imagini de pe Realitatea TV. Loganul ala e praf, Mercedesul, un ML diesel, nu mai are are bot.
Cam așa arată porțiunea de drum de la Timișul de Sus, pentru cei nefamiliarizați cu zona de după Predeal. Curbe strânse, prăpastie, sute de accidente anual.
Alt update: ca să fie clar, un “accident” se cheamă astfel tocmai pentru că nu presupune intenţie. Îmi pare rău de Huidu aşa cum îmi pare rău de orice om care trece prin aşa ceva şi cum îmi pare rău şi de victime. Nu-i doresc nimănui asta, ba chiar cei care comentează la modul “mai bine dădea peste X” sau “mai bine era Z la volan” au o doagă lipsă, nici în glumă nu trebuie zis aşa ceva.
Dar cât priveşte tabloidizarea ştirilor, persoanele publice sunt urmărite non-stop, şi la bine şi la rău, de paparazzi şi de ştiri. Nu doar când mănâncă şi când petrec, ci şi când se întâlnesc cu amantele, când fac accidente sau când mor. Aceasta este lumea în care trăim. Şi de obicei legile se schimbă şi se iau măsuri pentru prevenirea altor tragedii tocmai când o păţesc diverse vedete sau personalităţi, pentru că buzz-ul creat atrage atenţia asupra unor probleme mari.
Pe de altă parte însă: mesaje de încurajare pentru Huidu? I-au plăcut mereu maşinile rapide (vedeţi ce-a avut înainte), în 2007 a lovit o ambulanţă, în 2009 a avut permisul suspendat pentru depăşire ilegală fix în acelaşi loc de la Timișul de Sus ca acum, iar astăzi viteza excesivă l-a făcut să omoare doi oameni. Avea copiii şi nevasta în maşină şi tot nu conducea preventiv. Dacă era vreun şmecher de bani gata la volan, acum ar fi vuit ştirile şi twitter-ul de “criminalule!” şi despre cum în ţara asta mori cu zile şi nimeni nu ia măsuri. La Huidu e cu “săracul”, “bietul”, “e urmărit de blesteme”, “mesaje de încurajare pe Facebook”.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
24 comentarii
16/10/2011 la 1:24 PM
Ucidere din culpa it is. La pușcărie. Un 6-7 ani merge?
MaTr3o(Citează)
16/10/2011 la 1:27 PM
Nevasta lui Paunescu parca scapase cu suspendare la o sentinta de 3 ani.
nwradu(Citează)
16/10/2011 la 1:26 PM
Stirea o sa fie numarul 1. maxim 3-4 zile si se va da “cu suspendare” la proces, asta pe scurt.
Vom trai si vom vedea :(
miluch(Citează)
16/10/2011 la 1:30 PM
Cu sau fara suspendare… oamenii aia nu mai sunt! voi vorbiti de pedepse… putea sa fie prevenit (mai mult sau mai putin) daca el era reexaminat pentru permisul de conducere.
Mihai Voiculescu(Citează)
16/10/2011 la 2:37 PM
Am mai updatat articolul cu cateva comentarii.
nwradu(Citează)
16/10/2011 la 3:26 PM
Accidentul presupune lipsa intentiei si existenta hazardului.
Cat despre cei care doresc ani grei de puscarie: fie nu au permis, fie nu au condus suficent incat sa realizeze exact ce inseamna un accident. Daca ajungi sa zici “mie nu mi s-a intamplat niciodata sa fiu in situatia de a [insereaza situatie periculoasa] in trafic”, inseamna ca nu ai condus suficent sau nu realizezi exact ce se intampla in jurul tau atunci cand esti la volan.
nashu_mare(Citează)
16/10/2011 la 4:39 PM
Video-ul nu are nici o relevanta pentru accidentul respectiv. Acesta a avut accidentul pe portiunea de drum drept, care urmeaza trecerii pe sub calea ferata de la intrarea in Timisul de Sus. Video-ul se opreste inainte de intrarea in localitate.
Radu Balan(Citează)
16/10/2011 la 5:10 PM
nasule, ce treaba are “mi s-a intamplat” cu “mi-am facut-o cu mana mea”?
esti, din ce mi-am dat seama pe-aici, inginer, radu la fel, eu, in viitorul apropiat (sper) la fel. situatia e simplu de analizat: unul care probabil a considerat ca s-a nascut cu 1 testicul mai mult decat restul pulimii care statea pe banda lor s-a gandit el sa depaseasca in curba, pe linie continua, conditii de vizibilitate redusa si vreme complet nefavorabila. a accidentat mortal 2 oameni, schilodind grav cel putin inca unul, complet nevinovati.
morla ta se aplica alora din logan: lor li s-a intmplat si nu au mai avut ce face. lu huidu nu i s-a intamplat, el a CAUZAT. daca statea linistit pe banda lui, cu taote drumurile proaste din tara si cu toata vremea nefavorabila, nu se intampla nimic. asa ca vorbesti aiurea, huidu nu s-a gasit saracu nevinovat intr-un accident, el l-a cauzat din cauza prostiei de care a dat de nenumarate ori dovada.
PUSCARIE si lui si altor idioti de teapa lui care au impresia ca daca ai masina puternica, faptul ca esti in stare sa ai picioru greu pe acceleratie de face sofer de mare valoare si perspectiva.
imi doresc sincer ca in locul alora 3, sa se fi aflat hudiu si cei 2 copii ai lui. dar din pacate universu nu lucreaza asa.
mircea(Citează)
16/10/2011 la 5:29 PM
@mircea: la modul general, sunt de acord cu tine.
Pacat de ultimul paragraf. Meltean scrie pe tine.
Gheorghita Teodoru(Citează)
16/10/2011 la 5:37 PM
@mircea, atat timp cat nu ai fost de fata, nu ai vazut inregistrare, nu stii exact cum a fost, nu poti da asa un verdict.
In continuare, sustin ce am zis, nimanui nu ii cresc 3 oua cand se suie la volanul unui automobil, indiferent de modul in care sofeaza, instinctul de autoconservare primeaza. Doar in camion, sentimentul este altul. ML-ul, in afara de faptul ca are pretul unui camion, nu este un camion.
nashu_mare(Citează)
16/10/2011 la 6:22 PM
mi-am exprimat o parere vizavi de cele intamplate, asa cum au fost ele prezentate in comunicate sau la televizor.
principial vorbind, indiferent ce s-a intamplat, in momentu in care o faci cu mana ta nu se mai spune ca ti s-a intamplat. deci lui huidu nu i s-a intamplat, avand in vedere ca toata lumea e de acord: a depasit pe interzis. sau vrei sa spui ca s-a intamplat sa depaseasca pe interzis?
@ gheorghita: prieteno, nu-s meltean, dar a ma justifica in fata ta mi-ar provoca un intens sentinent de greata la adresa propriei mele persoane. nu traiesti/traim intr-o lume ideala si tre sa fii de-a dreptul IDIOT sa intorci si celalalt obraz.
avand in vedere ce s-a intamplat, intr-o lume care ar functiona dupa niste reguli de bun simt general, in momentu asta, huidu si familia lui ar fi morti. el e responsabil pentru faptele lui si pentur vietile din masina pe care o conduce. de ce sa moara altii pentru prostiile unui cretin din trafic?
sunt adeptul ochi pentru ochi si dinte pentru dinte. esti prost? MORI, dar nu mai lua si pe altii asupra carora nu ai nicio responsabilitate cu tine. asupra celor din masina lui avea responsabilitati, asupra celor din logan, NU.
ASA CA BINE PA!
mircea(Citează)
16/10/2011 la 7:01 PM
@mircea: ma refeream la moartea pe care o doresti copiilor lui Huidu. Pe considerentul asta, valorezi mai putin decat un scuipat.
Gheorghita Teodoru(Citează)
16/10/2011 la 7:43 PM
mda… huidu o sa scape bineinteles de mititica… pacat ca nu e in state.. acolo il salta de mult politia si statea la mititica pana cand se chemau avocatii et al… romania ce sa-i faci
laur(Citează)
16/10/2011 la 8:01 PM
@ gheorghita: pe fata ta, un scuipat valoreaza cat premiul cel mare la vrei sa fii milionar.
te-am pupat (inainte sa fii scuipata)
mircea(Citează)
16/10/2011 la 9:07 PM
alo, se poate discuta si fara cuvinte grele. E o discutie, fiecare are argumentele lui. Daca am fi toti de acord cu orice n-am mai dialoga nicaieri.
nwradu(Citează)
16/10/2011 la 10:40 PM
da, corect. eu nu m-am pisat pe parerea nimanui. asta simt cand vad marlani manifestandu-se la volan sau pe bloguri, etc.
abia astept sa ma uit la badea diseara. nu-l urmaresc, dar banuiesc ca o sa am o satisfactie sadica in a-l asculta asta seara :))
mircea(Citează)
17/10/2011 la 12:19 AM
Faptul ca noi nu avem drumuri pe care sa ajungem din punctul A in punctul B intr-un timp decent nu il vede nimeni? Si cand ma refer la timp decent, ma refer la o medie orara de macar 90km.
Sincer cand ai de condus 500km nu iti prea mai vine sa respecti fiecare limita de viteza(in localitati sau in afara lor) fiecare dunga continua(care de prea multe ori sunt trasate aiurea).
Intradevar fiecare trebuie sa plateasca, cand te sui la volan iti asumi un accident, ca de aia se cheama asa.
alex(Citează)
17/10/2011 la 9:25 AM
Alex, sunt destul de satul cu asta ca nu avem drumuri si e greu de mers dintr-o parte in alta (n-am nimic cu tine, dar o aud zilnic si ieri au zis-o la toate emisiunile). E adevarat, nu avem drumuri bune, e greu de ajuns dintr-o parte in alta.
Dar asta nu inseamna ca trebuie sa mergi ca nebunul pe astea pe care le ai. Te adaptezi la ce ai. Sunt proaste, inguste, cu gropi? Mergi SI MAI INCET. Stiu ca pare crunt sa mergi mai incet decat deja o facem, dar decat sa omori pe unii, prefer sa merg mai incet. Asta la modul general.
In particular, drumul la Timisul de Sus este excelent, lat, semnalizat, exista inclusiv panouri cu “condu incet, sunt zeci de accidente aici”. Chiar nu te poti plange de drum acolo, este facut cat de bine s-a putut prin acea zona a Vaii Prahovei.
Eu nu sunt de acord cu inchisoare grea pentru astfel de accidente. Cum am mai zis, se cheama accident dintr-un motiv. Normal ar fi sa ai un dosar penal, sa nu mai conduci niciodata si sa platesti 30 de ani de acum incolo multi bani familiei respective. Da-le cate 1000 de euro pe luna, prin sentinta. Du-te la munca si trage tare tot restul vietii ca sa ai de unde sa dai banii astia. Sa stai in inchisoare chiar nu ajuta pe nimeni.
nwradu(Citează)
17/10/2011 la 11:24 AM
@nwradu: te-ai gandit bine ? In esenta, tu pledezi pentru ideea ca banii sunt o solutie pentru uciderea din culpa.
Conform definitiei tale, accident inseamna lipsa de premeditare. Nu este suficient, pentru ca trebuie considerata si culpa, respectiv modul in care te-ai conformat la niste reguli (pe care stii ca daca le incalci, consecintele pot fi crancene).
Statul la inchisoare ajuta societatea – e un semnal suficient de puternic ca banii nu te ajuta.
Probabil ca nu e relevant pentru discutia de fata, dar in SUA un vehicul are statut similar cu cel de arma mortala (ceea ce conduce la severitate crescuta a sentintelor in cazuri de accidente).
Gheorghita Teodoru(Citează)
17/10/2011 la 4:06 PM
Sunt sofer si nu pot spune ca nu m-am intalnit cu situatii periculoase in trafic, ba chiar am avut si un accident urat, m-am rostogolit cu un Logan 1.5 DCI), la peste 120 km/h, pentru ca am derapat pe mazga, intr-o curba usoara, insa din fericire eram doar eu in masina si purtam centura. Totusi, nashu_mare, Huidu a gresit grav, iar in urma accidentului au murit 3 persoane nevinovate. Eu nu as vrea sa fiu vreodata pus in postura lui Huidu, dar nici in postura de a fi accidentat nevinovat, de unul care face depasiri pe linie continua sau conduce cu viteza foarte mare.
Asa cum oricarui sofer i se cere sa conduca preventiv, iar in caz de greseala plateste, asa sa fie pedepsit si Huidu, chiar daca e persoana publica si are multi ‘fani’ care il sustin…
Sakin(Citează)
17/10/2011 la 4:50 PM
Eu zic in primul rand ca statul in primul rand nu semnalizeaza bine linia continua. Nu am fost pe DN1 prea des(cred ca o singura data)si nu ma pronunt, dar pe E85 drum pe care merg foarte des si care e bun spre foarte bun, la calitatea asfaltului stiu cel putin doua zone unde se poate depasi cu vizibilitate maxima dar au linie continua, precum stiu si o bucata de vreo 30km linie intrerupta, drum drept drept dar care nu iti permite sa depasesti ca e pe dealuri si nu vezi daca vine ceva din fata peste damb.
Nu stiu ce a zis la televizor ca nu am urmarit prea mult, dar trebuie sa se realizeze ca multe accidente sunt produse si din cauza drumului foarte proasta. Intrat pe contrasens cand se ferea o groapa, franari bruste din cauza santurilor din mijlocul drumurilor. Gandeste ca oriunde ai conduce intr-o tara civilizata, cu un numar mic de accidente grija ta principala ca sofer este sa conduci, la noi se mai adauga si feritul gropilor, iluminare proasta in interiorul localitatilor, alti tampiti pe sosele(a se vedea carutele nesemnalizate care sunt in toata tara), extrem de multe curbe inutile(la noi soseaua nu e cat se poate de dreapta ci urmeaza traseul ulitei folosite si de Decebal acum aproape 2000 de ani).
alex(Citează)
19/10/2011 la 3:38 PM
Ce imi plac astia de la iRealitatea. Au oprit fimarea exact cand se apropiau de zona unde a avut loc accidentul, adica cand disparea serpentinele si prapastiile. Are dreptate @raduibalan, putin mai incolo a avut loc accidentul, dupa prima zona mai dreapta cu drtept de depasire. Locatia exacta este aceasta: http://g.co/maps/p9ya2
Mi se pare ciudata ca, cu totul ca ar fi fost loc de a trage pe dreapta, mai ales daca, dupa spusele iRealitatii TV, era limita de 30km/h (lucru ce nu imi amintesc sa fie acolo). Inca un lucru spus de iRealitatea (si preluat si de @nwradu) ca i-a fost luat carnetul FIX in acelasi loc. Draga iRealitatea, FIX = exact = un spatiu rastrans bine definit, nu peste 1 km de la acea zona.
Draga @nwradu, sper ca nu crezi tot timpul povestile iRealitatii TeVe.
CMGeorge(Citează)
19/10/2011 la 4:20 PM
Clipul din acest post e filmat de mine, atat am filmat. Ulterior am vazut ca era in dreptul pensiunii Gil treaba, aproape unde am fost noi la maratonul Nokia.
nwradu(Citează)
19/10/2011 la 4:38 PM
@nwradu Ups, a fost acum cateva zile un clip pe realitatea, si credeam ca acela e.
Pai, da, e naspa zona aia ca e prima linie drapta si toata lumea vrea sa recupereze serpentinele. :)
CMGeorge(Citează)