►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
—————PRIMUL EMAIL—————
Buna!
MarketOnline.ro a RESPINS un comision de 62.89 RON in campania MarketOnline.
Istorie:
——
anulata / Razgandire client
—————AL DOILEA EMAIL—————
Buna ziua,
Comisionul 218054 a fost anulat in data de 19.09.2011 deoarece comanda a fost dublata.
Clientul a comandat produsul de la MarketOnline prin telefon. Ulterior, acesta a plasat si o comanda pe site. Astfel au fost inregistrate 2 comenzi pe acelasi nume si pe acelasi produs. Comanda (cu nr 2 ) plasata pe site a fost anulata, intrucat cea dinainte (prin telefon) fusese data in lucru deja.
Sistemul nostru a vazut acest lucru si a anulat si comisionul dvs.
La verificarea comisioanelor anulate am sesizat ca acest cllient a venit de fapt de pe blogul nwradu.ro, de aceea am aprobat comisionul generat.
Multumim pentru intelegere.
— Numai Bine, 2Parale
—————AL TREILEA EMAIL—————
Buna!
MarketOnline.ro a APROBAT un comision de 62.89 RON in campania MarketOnline.
Istorie:
——
Comanda finalizata
Bun așa! MarketOnline mereu au fost seriosi atunci cand e vorba de comisioane, inclusiv trimițându-mi, din propria lor inițiativă, explicații pentru cele anulate, deși eu acceptam vestea chiar și fără o justificare. Acum am avut doar o dovadă în plus a seriozității.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
07/10/2011 la 10:50 PM
Primul meu comision la ei de 96 RON a fost anulat pe motiv ca s-a razgandit clientul! Ce client ar face comanda de 4700 RON ca apoi sa se razgandeasca?
Asta nu inspira deloc incredere din partea MarketOnline!
Joe(Citează)
08/10/2011 la 12:40 AM
Ah, pot fi multe motive. A fost data la misto comanda, nu aveau produsul in stoc si i s-a zis clientului ca vine in 2 saptamani etc.
Eu stiu cate comenzi am dat eu, uneori silit de faptul ca doar la comanda efectiva ti se comunica timpul de livrare pentru ceva ce nu este in stoc, si am anulat apoi cand venea prea tarziu sau sosea dupa weekend sau alta combinatie.
nwradu(Citează)
08/10/2011 la 11:02 AM
“A fost data la misto comanda” sau a fost pus la misto produsul pe site. Magazinele online, inclusiv emag [cc Radu Apostolescu] au obiceiul prost sa puna la oferta un produs pe super pret, doar ca sa iti spuna dupa ca nu mai e pe stoc si sa iti dea de ales altceva, mai prost, mai scump etc. Ca agentii imobiliari.
Exemplu: netbook cu Atom dual core de 10″ la 1100 lei pe emag. Fac comanda, ma suna sa imi spuna ca nu il mai au pe stoc [desi pe site aparea pe stoc la furnizor] si sa imi ofere ceva cu Atom 450 la 1400 lei. Comanda anulata? Fuck yeah!
ipo(Citează)
08/10/2011 la 11:39 AM
Mie de cate ori mi s-a zis ca nu e in stoc (sau mai rau, ca nu se stie daca si cand vine) nu mi-au recomandat altceva. Poate m-au intrebat daca sunt interesat de o alternativa, am zis nu, s-a terminat. Cred ca majoritatea fac asa, astfel incat metoda bait-and-switch sa nu fie prea eficienta.
nwradu(Citează)