►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
V-am zis că-mi place mult mai mult campania Pepsi, personalizată pe specificul ţării noastre, decât cea Coca-Cola? Au făcut 125 de ani, dar nu mă impresionează istoria lor dacă îmi arată dansuri americane, muscle car-uri şi alte simboluri ale SUA. Cea Pepsi, din vremurile când te ascultă cuplajul, sau, ca aici, din vremurile când ieşirile se încheiau cu un sărut pe o bancă în Cişmigiu, chiar îmi aduc aminte de ceva concret.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
16/08/2011 la 2:12 PM
Ce frumos, nu am mai fost prin Cismigiu de mult! Intr-adevar, campania lor a fost grozava. Sunt fan pe pagina de Facebook, Pepsi Romania si am urmarit-o acolo. Au avut o aplicatie retro foarte misto iar posturile au fost foarte funny. Overall…super Pepsi :)
Flavia(Citează)
17/08/2011 la 7:30 AM
Tin eu bine minte sau CocaCola a aparut la noi de abia in anii ’90 ? Atunci mi se pare normal ca Pepsi sa aiba priza cu aceasta campanie retro, oricum gustul bauturii de acum 35 ani nu mai este deloc acelasi cu cel de acum. Poate ca era rar atunci, poate ca era singurul ? Evident Cico nu se pune la socoteala…
miluch(Citează)
17/08/2011 la 10:10 AM
Sunt fan Pepsi din acelasi motiv, ii simt mai aproape de tara noastra.
Totusi din punct de vedere gust, nu mai este acelasi si imi place mai mult Coca-Cola.
Cat despre campanie, mi-a placut foarte mult, insa nu a prins asa cum mi-ar fi placut sa o faca. Poate pentru ca a fost lansata in acelasi timp cu “125 de ani Coca-Cola”, campanie foarte agresiva si o multime de premii (plus acele sticle vechi de colectie).
Vali(Citează)
17/08/2011 la 12:10 PM
Eu gasesc ca din contra, campania Pepsi a anulat efectul campaniei coca cola. Pepsi au fost mult mai agresivi, online si offline. Concurentii s-au ales si cu ceva articole negative de la un blog apartinand trustului Adevarul, daca imi amintesc bine. Anyway…campania Pepsi a fost una care a pus accest pe latura emotionala a clientului final. Iar daca e sa te iei dupa pagina lor de Facebook..a prin a naibii de bine :)
Flavia(Citează)