►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Tricoul din stânga este de vânzare la Reserved, un magazin care îmi place foarte mult. În particular, acest tricou nu-mi place pentru că nu-i înţeleg logica. De ce aş vrea să umblu pe stradă cu sigla Pepsi-Cola mare pe pieptul meu? Sunt o reclamă ambulantă? Mă plăteşte Pepsi pentru asta? Care-i pasul următor, să port două pancarte pe care să fie scris ceva de genul “doar 8,9 lei kilogramul de pui la Mega Image”?
Nu înţeleg rostul. Diferă de momentele când porţi un tricou şi are sigla Puma sau Lacoste sau Tommy Hilfiger micuţă pe piept. Acolo te lauzi că-ţi permiţi un anume brand (şi, dacă e purtat de o femeie, e o justificare pentru a te holba la sâni, că de obicei acolo este plasat logo-ul – cine le-a inventat sigur a fost bărbat). Aici cu ce mă laud? Că beau Pepsi? Toată lumea bea. Că am dat 50 de lei pe un tricou pe care scrie Pepsi, deşi probabil că firma Pepsi împarte gratuit tricouri asemănătoare?
Din aceleaşi motive n-am găsit niciodată ceva care să-mi placă la Gap. Am văzut nişte tricouri simpatice sau hanorace cu glugă, dar pe toate scrie mare GAP. Aşa sunt toate modelele lor. Nu vreo formă anume, nu vreo textură, vreun model, vreun desen, ci doar scrie mare GAP pe piept. Scrisul e atât de mare încât trece din categoria “branding” în cea de “fă-ne reclama după ce ai dat 100 de lei pe el”. Nu mersi.
Cineva îmi spunea recent că ar prefera ca pungile de la supermarket să fie albe, fără sigla magazinului pe ele. Adică… le plăteşte, de ce-l forţează apoi să facă şi reclama la magazin în timp ce o cară pe stradă? Dacă vor să te plimbi toată ziua prin Bucureşti cu o pungă pe care scrie Cora sau Real, măcar să o ofere gratuit la casă.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
19/08/2011 la 11:50 AM
Dacă te duci la unele showroom-uri auto să cumperi o mașină îți dau suporți de numere personalizați cu numele dealer-ului/service-ului lor și telefon.
Unii merg și mai departe, te duci cu mașina la revizie, o lași o oră și în timpul ăsta pe lângă ulei îți schimbă și suporții. Să vezi ce fain este când te duci cu suporți nepersonalizați și te trezești acasă cu unii ștanțați în mod barbar și vopsiți cu aurolac auriu.
Programare Sociala(Citează)
19/08/2011 la 2:02 PM
Prima oara vad asa tricouri :) Imi amintesc ca in urma cu ceva ani, avusesera astia de la Pepsi o promotie in care cumparai nu-s’ ce sticla de Pepsi care avea lipita de ea un tricou alb, lalai pe care scria maaaare Pepsi :))) Era cool, l-am purtat prin casa vreo cativa ani buni :) dar sa gasesc in comert…sa platesc o suma mai mare decat 2 lei pe el, no way!!!
Flavia(Citează)
20/08/2011 la 11:50 AM
de ce porţi tricouri cu trupe rock? de ce conduci un ford? de ce faci poze cu un sony? de ce foloseşti wordpress?
astea nu sunt tot reclame?
zoso(Citează)
20/08/2011 la 12:20 PM
Ba da, dar e o reclama pe care o fac cu placere, ca a fost alegerea mea. Inclusiv cu sigla Reserved as merge, ca-mi place magazinul.
Daca as cumpara insa un Ford si ar veni cu ditamai reclama la… IBM, sa zicem, vopsita pe el, ar fi aiurea. Sau daca ar veni chiar Ford-ul cu ditamai textul Ford scris pe el, cum se face la masinile de drive-test, eventual si cu preturi si telefoane de contact. Exista o limita a fiecaruia referitor la cata reclama e dispus sa faca. A mea este la sigle gigantice puse pe tricouri care oricum costa mai mult decat fac.
nwradu(Citează)
20/08/2011 la 12:58 PM
la fel şi la pepsi. eu am tricouri cu cola. când pun pozele pe blog, dacă te uiti in exif, o să vezi că fac reclamă la nokia e6 sau la canon 60d.
zoso(Citează)