►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
BMW M5 este maşina mea de vis. Lux, spaţiu, dotări, dar și performanţe de supercar. Generaţia nouă are 560 CP dintr-un motor de 4,4 litri, iar cuplul este şi el impresionant: 680 Nm, imens.
O galerie mare pe promotor.ro
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
27/08/2011 la 2:09 PM
Când apare reviewul tău?
nashu_mare(Citează)
27/08/2011 la 2:10 PM
Imediat dupa review-ul “cum sa faci 5 milioane de euro”
nwradu(Citează)
27/08/2011 la 2:31 PM
Mdea pacat ca noi nu avem drumuri
Si la cat costa masina ramane inca un vis :)
curs valutar(Citează)
28/08/2011 la 6:29 AM
cea mai tare masina :D
Yamasha(Citează)
28/08/2011 la 11:53 AM
a renuntat la motoru de 5 litri v10 aspirat in favoarea unui v8 twinturbo. sa-i pui turbo e un compromis care efectiv nu trebuia facut, doar ca sa intre in alte normel de poluare, taxe, blabla.
de-a lungul timpului masinile pursange au suferit si o sa sufere din ce in ce mai mult datorita schimbarilor “in bine”.
daca as avea bani, nu mi-as cumpara una, numai pentru a nu le valida ideea ca au facut o schimbare in bine.
mircea(Citează)
28/08/2011 la 11:49 PM
Adica are mai multi cai putere, cuplu mai mare, polueaza mai putin, dar nu trebuie facut compromisul?
nwradu(Citează)
28/08/2011 la 11:50 PM
Are turbo lag
nashu_mare(Citează)
28/08/2011 la 11:53 PM
Un compromis minor pentru cate aduce in plus.
nwradu(Citează)
28/08/2011 la 11:57 PM
De fapt, asta înseamnă o nelininiaritate foarte mare in răspunsul acceleraţiei. Imaginează-ti că ai avea un cuplu maxim între 1500 şi 5000 de ture! Apoi imaginează-ti turbo-lag-ul!
nashu_mare(Citează)
28/08/2011 la 11:58 PM
PS: chiar dacă generează un vârf mai mare.
nashu_mare(Citează)
29/08/2011 la 12:31 AM
Da, dar nu mai sunt motoare turbo ca la inceputuri, ci elimina acel lag. Cum spuneam, avantajele sunt mult mai multe si cred ca stiu mai bine cei de la BMW ce fac.
nwradu(Citează)
29/08/2011 la 12:54 PM
In Ro – ai beemveu = cocalar. :)))
Am avut vre-o cateva incidente in trafic, majoritatea cu soferi de bmw, regii soselelor,
cred ca cu un m5 ai fi imparat direct! faraon! :))))
Io unu as prefera M1 – mic, supernervos.
enzo(Citează)