►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Under Armour este o firmă de echipament sportiv ce vrea să concureze cu Nike, Adidas şi Puma. Eu am auzit despre ei doar de zilele trecute, într-un reportaj pe CNN, unde se zicea că au ceva în jur de un procent din piaţă, infim pe lângă giganţii pe care-i cunoaștem cu toții. Totuşi, nu ştiam că pe această piaţă încearcă să intre şi noi firme. Mie mi s-ar părea inutil, dar cei de la UA au planuri mari.
Under Armour a fost fondată de un tânăr american după ce acesta a observat că nu-i rămânea transpiraţia în hainele dintr-un anume material, în timp ce alte tricouri se făceau leoarcă. Prin forţe proprii a reuşit să scoată pe piaţă primele haine, ba chiar şi să găsească o echipă căreia să-i asigure echipamentul. Tipul ăsta, Kevin Plank, e ca un exemplu de succes şi ambiţie. Pe Wikipedia scrie că a trimis o mostră de echipament costumierilor de la filmul Any Given Sunday, iar după ce logo-ul său a fost văzut în film a cumpărat şi o reclamă într-o revistă de sport, care i-a adus vânzări de aproape un milion de dolari. Asta înseamnă să ai fler pentru afaceri.
Mai nou a inventat un tricou care preia prin ţesătura sa ritmul cardiac şi îl poate transmite mai departe prin bluetooth. Avantajul este că poţi şti, fără a utiliza vreun alt echipament, starea fizică a întregii tale echipe.
Link: underarmour.com
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
30/08/2011 la 11:21 AM
Firmele mari merg de multe ori din inertie, nu mai produc lucruri superperformante si e pacat. Iar daca produc au niste preturi de nu te poti apropia de ele.
Sunt multe firme axate pe performanta si mai putin pe productia de masa, banii sunt mai putini dar clientela mai selecta si oarecum stabila.
enzo(Citează)
30/08/2011 la 11:46 AM
Firma e destul de “veche”, o stiu de cel putin 3-4 ani, dar am remarcat-o prima oara dupa chilotii/maieurile cu protectie din bureti, pe care le folosesc majoritatea sportivilor acum.
Deja obiectul lor de activiutate e mult dezvoltat, de la adidasi, la sticle de energizant, si, cel putin pe baschet, sunt peste adidas si peste reebok
Geo(Citează)
30/08/2011 la 12:35 PM
De Under Armour stiu de cam 2 ani si ceva, de cand mai plasez comenzi la “baietii decurcareti” pentru produse de pe eastbay.com Am auzit la fel ca sunt foarte ok produsele lor dar nu m-am gasit pana acum in postura de a avea nevoie de ceva de la ei.
Mr. Cabo(Citează)
31/08/2011 la 10:12 AM
Sunt foarte implicati in fotbalul american.
Daniel(Citează)
02/09/2011 la 9:38 PM
@Geo-cum sa fie peste Adidas? Ei fac tot echipamentul pt NBA, mai putin ghetele, unde fiecare poarta ce vrea/de la firma care sponsorizeaza jucatorul. Tot fan gear-ul e tot Adidas.
Pe fotbal american sunt si pe baseball, desi NFL are echipament de la Reebok. Am vazut ca s-au bagat pe college football
Honda(Citează)
12/09/2011 la 5:49 PM
The Rock ce-o fi purtat in Fast Five? Cam de 4 ani stiu si eu de firma. Tot de pe eastbay. Balesc la un tricou d-ala mulat care sa-l bag pe sub un polar iarna pe munte … dar parca e prea scump nene.
Revo(Citează)
18/07/2012 la 12:08 PM
I've analyzed several sporting apparel names including Nike (NKE), Adidas (ADS), Under Armor (UA), Columbia Sportswear Company (COLM), and Crocs (CROX). The hottest name in the industry is Under Armor. Its' stock price rose over 3% yesterday. And the name attracts awe with investors for good reason. Since 2009 their stock has nearly tripled while stalwart Nike has had basically had no return.
The top line revenue growth at Under Armor has been astounding. Over the last 10 year period they have multiplied revenue by ten times the size of their revenue ten years ago. That is impressive by any measure. While growth multiples are sure to level off, it easy to see that Under Armor has built up momentum.
Last year Under Armor's revenue was only one tenth of Nike's. Nikes revenue was almost $21 billion while Under Armor's sales were $1.5 billion. And it was only half of Adidas' revenue of $3.1 billion in the prior year. Under Armor continues to gain market share that gap will probably narrow gap between sales at Adidas and Nike. Under Armor can grow by developing new products and markets or by capturing market share. Given the size of Nike, it will be very difficult for Nike to grow its revenue. In the time it took Under Armor to grow revenue by 10 times, Nike was able to double its revenue.
Garajul Ursului(Citează)
18/07/2012 la 12:08 PM
I've analyzed several sporting apparel names including Nike (NKE), Adidas (ADS), Under Armor (UA), Columbia Sportswear Company (COLM), and Crocs (CROX). The hottest name in the industry is Under Armor. Its' stock price rose over 3% yesterday. And the name attracts awe with investors for good reason. Since 2009 their stock has nearly tripled while stalwart Nike has had basically had no return.
The top line revenue growth at Under Armor has been astounding. Over the last 10 year period they have multiplied revenue by ten times the size of their revenue ten years ago. That is impressive by any measure. While growth multiples are sure to level off, it easy to see that Under Armor has built up momentum.
Last year Under Armor's revenue was only one tenth of Nike's. Nikes revenue was almost $21 billion while Under Armor's sales were $1.5 billion. And it was only half of Adidas' revenue of $3.1 billion in the prior year. Under Armor continues to gain market share that gap will probably narrow gap between sales at Adidas and Nike. Under Armor can grow by developing new products and markets or by capturing market share. Given the size of Nike, it will be very difficult for Nike to grow its revenue. In the time it took Under Armor to grow revenue by 10 times, Nike was able to double its revenue.
Garajul Ursului(Citează)