►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Iată o veste care mă umple de bucurie, având în vedere că prin acest blog s-a înscris la concurs echipa Fillr: ploieștenii au câștigat marele premiu al concursului Nokia QT Developers, în valoare de 10.000 de euro (plus cei 1.000 de euro luați deja din aprilie, din prima fază). Pe lângă premiu obțin și o recunoaștere importantă și un bonus de popularitate pentru jocul făcut de ei, care poate fi downloadat din Ovi Store pe telefoane Nokia.
Anunțul de pe site-ul Nokia este următorul:
În urma demersurilor suplimentare de evaluare a voturilor valide din cadrul concursului Qt developers, caștigătorii concursului sunt echipa Fillr.
Am pus și eu câteva întrebări și am fost asigurat că s-au analizat și re-analizat voturile și log-urile și tot ce este nevoie înainte de a declara câștigătorii.
Felicitări băieți și fată!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
47 comentarii
06/07/2011 la 3:53 PM
manevre, manevre, nu mai avea rost votarea finala
Rosioara Stefan(Citează)
06/07/2011 la 4:47 PM
smecherii tipic sudiste. Cinstit nu puteau castiga niciodata. Aplicatia e zero.
neutru(Citează)
06/07/2011 la 5:40 PM
noi cei care am votat parca trebuia sa castigam si noi un telefon? cine e fericitul?
cartus(Citează)
06/07/2011 la 5:48 PM
@cartus: cred ca intai s-au concentrat pe analiza voturilor si apoi fac si tragerea aceea de sorti, dupa ce filtreaza lista valida.
nwradu(Citează)
06/07/2011 la 5:58 PM
O veste buna, felicitari Nokia pentru dreptatea facuta.
Haotik(Citează)
06/07/2011 la 8:10 PM
Cred ca initial s-au axat pe stergerea voturilor celor de pe locul I, insa nu a fost posibil. Nu-i stres, s-a gasit o alta modalitate de a face fillr sa castige, nu? Trebuiau sa iasa ei. Asa era intelegerea. Si o intelegere trebuie respectata.
Succes in continuare.
Unu Altu(Citează)
06/07/2011 la 8:57 PM
Buna ziua stimate domn,
sunt prima data pe blogul dvs. si am vazut ca ati fost in echipa organizatoare a concursului.
Ati putea sa ma lamuriti si pe mine, cun un dezvoltator, George Calugar, cistigator al celui mai mare numar de voturi, poate fi descalificat pentru ceva ce nu a facut ?
Dvs. stiti cum s-a facut diferenta la voturi si cit am muncit sa imi conving cunoscutii, care nu sunt putini sa ii voteze aplicatia ?
ati vazut dvs, cum s-au verificat emailurile?
S-a cautat pe net peste tot sa se poate vedea ce au postat finalistii si daca este sau nu conform regulamentului ?
Sincer, nu ma asteptam sa fie descalificat un programator pasionat de QT, pentru ceea ce nu a facut !
Nici nu este de mirare ca NOkia nu se simte prea bine comparativ cu celelalte firme concurente.
In fine, succese la celelalte concursuri ;).
Dan MAȘCA(Citează)
06/07/2011 la 9:51 PM
Felicitari Fillr! Ma bucur enorm ca ati castigat voi.
Altcineva(Citează)
07/07/2011 la 12:42 AM
Cand m-am uitat pe site castigator era Night Stand Music Alarm. Ce s-a intamplat?!?!?!? De ce s-a mai votat …
Nu conteaza deloc votul oamenilor? De ce s-a mai organizat si s-a mai votat???? E nedrept ceea ce s-a intamplat …
Trebuie aratate dovezile lumii, sa se vada adevarul. Jos palaria – daca au fost voturi false si au fost depistate si apoi anulate. Eu mi-am dat numarul de telefon, numele si adresa de email, de ce le-am dat?? ca sa nu conteze???
Faptul ca Nokia nu vine cu detalii despre voturi e o bataie de joc, cum s-a facut validarea??? A ajuns locul 3 pe locul 1????
Site-ul pe care s-a desfasurat concursul nu ofera nici o informatie, e o bataie de joc.
Pentru mine NOKIA = 0
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
07/07/2011 la 12:47 AM
@Haotik: ca sa poti afirma ca “s-a facut dreptate” trebuie sa ai dovezi. Ai participat cumva la procesul de validare al voturilor?
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
07/07/2011 la 2:18 AM
@Dumbrava Razvan Aurel Glumesti, nu, cu ‘procesul de validare al voturilor’. Acesta nu a existat, sau daca a existat, a existat doar pentru ceilalti concurenti, nu si fillr. Intreaba-te si tu, de ce de voturile cumparate din india, bangladesh, etc nu spune nimeni nimic? De intirzierea la anuntarea votului? De faptul ca validarea voturilor s-a facut doar pt Night Stand Music Alarm, nu si pentru Fillr? De faptul ca ei s-au folosit de brandul nokia sa-si faca reclama si se pare ca nu a deranjat pe nimeni? De faptul ca intreaga lor campanie s-a bazat pe minciuna,defaimare, aruncare cu noroi (inclusiv nespecificarea faptului ca Nokia da telefoanele respective), si ca in ziua aceea de ‘intarziere’ au incercat sa stearga dovezile respective?
Dar ce se mai poate spune? Mult succes in continuare, si rusine Nokia.
http://www.kodokmarton.eu/blog/54-local/114-de-ce-nu-au-fost-descalificati-fillr-punkduck
Unu Altu(Citează)
07/07/2011 la 11:09 AM
@Razvan: pe de o parte ii spui lui Haotik ca trebuie sa aiba dovezi, pe de alta parte acuzi chiar tu manevre fara vreo astfel de dovada. Fix acelasi lucru.
Eu incerc permanent sa-mi mentin credibilitatea in fata cititorilor si atunci nu-mi pot permite sa acuz de manevre pe unii sau pe altii sau sa afirm, din contra, ca asa e bine, fara niste dovezi concrete. Ati putea la fel sa faceti si voi. N-am comentat nici cand Night Stand a crescut cu vreo 400 de voturi intr-o zi, nici acum cand analiza a spus altceva. Fara dovezi, ar fi inutil. Practic acum apare fiecare si acuza cealalta tabara de manevre, in functie de preferintele fiecaruia.
Nokia? Ii cunosc, cat de cat, pe oamenii care se ocupa de campanie. Ce interes crezi ca au sa faca manevre? N-au suficient de munca? Ei si-au atins target-ul, au niste aplicatii in plus, s-a creat buzz cu QT-ul, s-au remarcat niste romani, de ce crezi ca le-ar pasa asa de mult cui dau premiul respectiv? Crezi ca-si risca postul si imaginea firmei pentru 1000 de euro? Ma indoiesc, au lucruri mai bune de facut.
Culmea este ca n-avem informatii concludente despre ce se intampla. In astfel de conditii, nu pricep de ce unora vi se pare logic sa acceptati ca sigur s-au facut manevre in favoarea Fillr in loc sa acceptati ca poate doar s-a procedat corect si s-a facut o analiza pe voturi. In lipsa informatiilor, balanta tinde sa incline in favoarea Fillr, care au in avantajul lor locul 1 la faza initiala si o popularitate mai mare pe Ovi Store.
nwradu(Citează)
07/07/2011 la 12:08 PM
@nwradu: te rog din tot sufletul sa recitesti atent tot ce am scris. Se pare ca in cazul meu mi-ai citit doar numele
Pentru tine faptul ca validarea voturilor nu a fost transparenta si ca unii oameni sunt curiosi sa vada ce s-a intamplat inseamana ‘a acuza’?
I-am criticat/acuzat pe cei de la Fillr? Nu.
L-am acuzat pe Haotik de ceva? Nu.
Bravo Fillr ca au reusit sa creeze o aplicatie de calitate! Sa aiba success si sa aiba realizari si mai mari! Toata stima si respectul, dar nu despre asta e vorba! ci e vorba despre cum s-a schimbat situatia de la o zi la alta. Haotik pe blogul lui acuza – in timpul desfasurarii concursului – altii de “crescut” ca eroii din basme pe cai ilegale si instiga lumea sa-si faca singura dreptate. Cu ce drept acuza el si cu ce drept ii poate eticheta pe altii ca ar face ilegalitati???
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
07/07/2011 la 2:03 PM
Imi pare rau, dar am o gramada de cunoscuti – colegi de serviciu si prieteni, care au votat Fillr si nu au primit mesaj pentru confirmarea votului! Si atunci, de ce spuneti ca este nedrept?!!! Noi votam, pentru ca fata din echipa este din oras cu noi, iar voturile, parca mergeau spre celalalt concurent!
Si noi am fost nemultumiti si, daca va castiga Fillr, intr-adevar este corect!
Felicitari tuturor concurentilor, dar, in special, echipei cu care noi am votat!
Stefan Loredana(Citează)
07/07/2011 la 2:36 PM
@Stefan Loredana:
Imi pare rau, dar am o gramada de cunoscuti – colegi de serviciu si prieteni, care au votat Night Stand Music Alarm si nu au primit mesaj pentru confirmarea votului! Si atunci, de ce spuneti ca este nedrept?!!! Noi votam, pentru ca baiatul din echipa este din oras cu noi, iar voturile, parca mergeau spre celalalt concurent!
Si noi am fost nemultumiti si, daca va castiga Night Stand Music Alarm, intr-adevar este corect!
Felicitari tuturor concurentilor, dar, in special, echipei cu care noi am votat!
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
07/07/2011 la 3:18 PM
Mai lipsea sa pui acolo langa credibilitate si impartialitatea si chiar pufneam in ras :)
Unu Altu(Citează)
07/07/2011 la 3:38 PM
@Unu: impartial nu sunt, ca prin mine s-au inscris si i-am sustinut la voturi. Dar nu m-am apucat sa zic ca asta e dreptatea si ceilati au trisat, ci doar am relatat finalizarea concursului. Si inainte de finalizarea voturilor raspunsul meu a fost “asta e” cand am fost intrebat ce parerea am ca Night Stand a revenit in cursa surprinzator de iute.
nwradu(Citează)
07/07/2011 la 4:18 PM
“Am pus și eu câteva întrebări și am fost asigurat că s-au analizat și re-analizat voturile și log-urile și tot ce este nevoie înainte de a declara câștigătorii.”
Oricum ma uit pare doar ca voturile NSMA au fost analizate si reanalizate, puricate in cel mai mic detaliu.
“Culmea este ca n-avem informatii concludente despre ce se intampla. In astfel de conditii, nu pricep de ce unora vi se pare logic sa acceptati ca sigur s-au facut manevre in favoarea Fillr in loc sa acceptati ca poate doar s-a procedat corect si s-a facut o analiza pe voturi. In lipsa informatiilor, balanta tinde sa incline in favoarea Fillr, care au in avantajul lor locul 1 la faza initiala si o popularitate mai mare pe Ovi Store.”
Hai no, chiar nu aveti? Uite aici niste informatii:
http://www.kodokmarton.eu/blog/54-local/114-de-ce-nu-au-fost-descalificati-fillr-punkduck
Informatii sunt risipite peste tot in ‘blogosfera’ si in ‘online’. Intr-adevar, nu in ‘blogosfera’ PH … Mai urmareste twitter, urmareste facebook, urmareste raspunsurile in 2 peri de la Nokia ..
Intrebarea e, tu vrei sa le vezi? Vrei sa scrii ceva credibil cititorilor tai?
Sincer, pare ca nu vrei sa le vezi. Am mai postat odata acest link, ai sarit peste el. Vei sari si acum? Mai sunt si altele, si stai linistit, cine vrea sa vada, vede.
Unu Altu(Citează)
07/07/2011 la 4:23 PM
Miorița 2.0, the symbian port.
nea_caisa(Citează)
07/07/2011 la 4:33 PM
Uite alte linkuri, se pare ca editul postului nu prea merge …
http://seldar.lejer.ro/2011/07/06/din-ciclul-se-intampla-in-romania-nokia-ro-urmeaza-la-a-se-face-singura-de-ras/
http://henrich.ro/2011/07/ne-asteptam-la-demisii-si-concedieri-la-nokia-romania.html
Unu Altu(Citează)
07/07/2011 la 5:44 PM
Mersi de linkuri, sunt sigur ca N bloggeri stiu exact ce s-a intamplat de fapt. AH STAI, DE FAPT NU AU NICI EI VREO INFORMATIE CONCLUDENTA.
Imi tot dai link la kodokmarton. Super, uite si aici un raspuns la fel de bun si punctual:
http://3ditorial.eu/2011/07/07/raspuns-la-de-ce-nu-au-fost-descalificati-fillr-si-punkduck/
Pare verosimil, nu? Ne-am intors de unde au plecat. Eu raman cu increderea mea in echipa Nokia, despre care pana acum nu a zis NIMENI de ce ar fi vrut sa avantajeze pe unii sau pe altii. Toti au prezentat “marsavia” in scenariul lor, dar nimeni n-a zis si motivul pentru care s-ar fi facut.
nwradu(Citează)
07/07/2011 la 5:57 PM
@nwradu: daca intre linkul de la kodokmarton si cel de la 3ditorial tu nu vezi nici o diferenta, discutia nu isi are rostul, fiindca e clar ca nu VREI sa vezi diferenta. Acum poate unii se intreaba de ce. Sincer si eu, dar nu merita sa ne batem capul.
M-am sictirit de toata atitudinea ipocrita de aparare a celor de la Fillr, in timp ce toti propovaduiti dreptatea si corectitudinea, dar refuzati categoric sa faceti o comparatie simpla si elementara. Din fericire multi o fac, si rezultatele se vor vedea.
Oricum, pana la urma adevarul va iesi la iveala.
Unu Altu(Citează)
07/07/2011 la 6:38 PM
Da, nu merita sa ne batem capul cu chestiile la care nu ai raspuns atunci cand sustii o idee. Ca sa o sustii, trebuie insa sa ai raspuns la toate intrebarile. Pana nu ai, nu acuzi. Ca la politie.
Comparatie simpla si elementara CU CE? Fa-o! Construieste un caz! Raspunde la toate intrebarile posibile! Demonstreaza! E insa mult mai simplu sa zici “a fost manevra”, dar cand trebuie sa intri in niste detalii sau te incui la anumite elemente care nu se potrivesc cu teoria ta, o dai (nu tu neaparat, dar toti care sustin una sau alta – de ambele parti chiar) in “nu merita sa ne batem capul” si “rezultatele se vor vedea”.
E ok daca nu vrei sa faci anchete, dar atunci macar nu emiti teorii pe care sa le dai drept 100% adevarate. Desigur, faci niste buzz, convingi pe 1-2, dar pe termen lung e mai intelept sa taci si sa zici ca n-ai informatii suficiente pentru a comenta. Castigi pe alta parte.
Rezultatele se vor vedea – aveam impresia ca la Fillr se vad deja pe la numarul de downloaduri, popularitate, expunere in media etc.
Singura parere care ma intereseaza acum este a lui George Calugaru. L-am cunoscut la maraton, parea un om normal. In locul lui eu nu i-as lasa pe altii sa tot spuna vorbe grele despre unii sau altii, chiar daca o fac pentru a-i lua apararea. I-as opri si as astepta alte explicatii, are banuiesc si calea de acces deschisa spre Nokia si organizatori.
PS: amuzant rau articolul ala de pe henrich.ro. Demisii si concedieri la Nokia Romania! Parerea lui Elop! Ma mir ca nu e si Basescu bagat.
nwradu(Citează)
07/07/2011 la 6:54 PM
@nwradu: tot n-ai inteles! nu despre “Rezultatele se vor vedea – aveam impresia ca la Fillr se vad deja pe la numarul de downloaduri, popularitate, expunere in media etc.” asta e vorba! Tu tot cu asta o ti. Nu numarul de downloads a contat in acest concurs.
Nu contesta nimeni calitatea aplicatiei lor si faptul ca a fost super downloadata! Bravo lor, toata stima si respectul! Contestam modul in care s-a facut schimbarea castigatorului, si stabilirea noului castigator. Explicatiile date nu sunt suficiente – toti concurentii au folosit se pare aceleasi arme mai mult sau mai putin fair.
Uni au fost sanctionati in sus, alti in jos.
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
07/07/2011 la 7:09 PM
Sunt sigur ca vei afla si parerea lui George Calugaru. Insa daca iti va placea sau nu, asta deja e o chestiune pe urmeaza sa o aflam.
Sa nu uitam totusi ca primii care au acuzat (primii e mai degraba intreaga competitie) au fost Fillr care dupa o stagnare de durata au demarat ca o masina sport, in timp ce se adunau voturile din india, bangladesh, etc, pe cind atit NSMA si Punk Duck au avut o crestere liniara, fara nici o stagnare. Si in tot acest timp cei de la Fillr urlau din toti plamanii ca toata lumea fura, in timp ce in background discutau de stickuri care schimba adrese, etc.
Insa unele din informatii nu pot si nu vreau sa le fac publice, fiindca le vor face publice cei care trebuie sa le faca, la momentul oportun, si de ce nu, fiindca e mai bine ca ele sa fie surpriza.
Astea fiind spuse, urmaresc cu interes rezultatul final, fiindca e absurd sa ramana in acest stadiu. Oricum surprize vor fi inca, garantat.
Unu Altu(Citează)
07/07/2011 la 8:10 PM
Salut Radu,
Oamenii au dreptul la opiniile proprii, iar unii vorbesc in cunostinta de cauza. Eu nu pot controla ceea ce se discuta pe Bloguri.
Legat de concurs, exista o singura echipa care nu a respectat regulamentul. Aceasta echipa nu este fillr, punkduck sau NSMA.
Daca asculti cele zise de alti, si cantaresti tot ce a curs pana acuma pe bloguri, cred ca o sa intelegi si tu.
O zi buna, si ne vedem la RockBlogMeeting (asta daca apari)
CMGeorge(Citează)
07/07/2011 la 9:45 PM
Pareri, acuzatii, presupuneri.
Haideti sa discutam fapte.
In primul rand – despre sistemul de votare. Prost conceput, si mai prost dezvoltat. Parea munca dintr-o noapte de betie a unui programator incepator. Si totusi – asta a fost, asta l-am folosit, asta a plasat NSMA in topul voturilor.
Dupa ce perioada de votare se incheie – nu-i asa – hai sa numaram voturile valide.
Domnilor – validitatea votului dat online se decide instant, in momentul votarii. Fara tevatura care a urmat aici. Daca votul meu a fost invalid, de ce nu m-a atentionat sistemul de votare legat de chestiunea asta, in momentul in care-am votat? Votul meu s-a contorizat, a contribuit la plasarea NSMA in pozitie de lider de clasament – si pe urma aflam ca “trebuie sa validam voturile”.
Serios? Parca vad niste indivizi care parcurg lista de voturi si aleg : “asta trece, asta nu”. Ah, da – inca ceva : indivizii poarta tricouri cu “suporter Fillr” :)
In al doilea rand – sar unii si altii si comenteaza ca “aplicatia aia era de rahat”, “aplicatia cealalta era beton”. Nu asta a contat, in sistemul acesta de votare. A contat cine aduna mai multe voturi. Creatorul aplicatiei NSMA a avut mai multi prieteni? Foarte bine – a adunat mai multe voturi. Care n-au mai contat pe urma. Vorba aia – “nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile”. Nu-i asa?
In al treilea rand – daca se dorea ca sistemul de votare sa oglindeasca in primul rand calitatea aplicatiei votate – de ce n-au votat doar posesorii de Nokia, direct din Ovi store? Fara prieteni, fara cunostinte, etc – strict referindu-se a calitatea aplicatiei? Nu sariti acum ca “Fillr e beton, NSMA sucks”. Pareri poate sa aiba oricine. In alta ordine de idei – ma indoiesc ca putem spune despre o aplicatie finalista ca e proasta. Ar fi reclama negativa pentru Nokia, nu?
In al patrulea rand – cei care au “validat voturile” au facut Nokia de rusine (mai rau de cat era deja). Au dat dovada de acel gen de comportament de care ne scarbim zi de zi – vazandu-l la cei din Parlament.
Si… in ultimul rand – de ce nu se reia votarea? Asa – ca la carte – cu sistem real-time de validare a voturilor, si de ce nu – chiar cu afisarea datelor celor care voteaza. Clar, limpede, curat. Iar daca la incheierea perioadei de votare, Fillr va fi in top (oficial – in vazul tuturor) – atunci imi scot palaria in fata lor.
Lucian Urcan(Citează)
08/07/2011 la 9:49 AM
@Lucian: pai sa-mi spui cand discutam faptele, ca n-am vazut de la tine decat intrebari retorice si afirmatii gratuite precum “cei care au validat voturile au facut Nokia de rusine” si “conteaza cine numara voturile”.
Hai sa-ti raspund eu la cateva intrebari. Fara legatura neaparat cu acest caz, ca nu cunosc mai multe decat altii, dar niste raspunsuri generale si logice pentru problemele tale.
“Daca votul meu a fost invalid, de ce nu m-a atentionat sistemul de votare legat de chestiunea asta, in momentul in care-am votat?”
Pentru ca votul tau a fost valid! Ai votat pe bune, de asta nu te-a anuntat nimic!
Nu exista sisteme care pe loc sa decida daca un vot e bun sau nu. Analiza se face mereu dupa, ca la orice concurs la care se incheie perioada de inscrieri, apoi urmeaza una de validare a inscrisilor/castigatorilor/etc si apoi se anunta rezultatul. Poate s-au folosit adrese fictive de email, precum cele de pe mailinator. Nu poti programa sistemul sa le recunoasca automat, trebuie sa pui un om care sa le ia la puricat pe rand. Poate s-a votat din Antartica… iarasi trebuie verificat manual. Acestea sunt probleme stiute in orice situatie de votare si nici unul nu este 100% sigur. S-au tot discutat aceste lucruri pe net cu multe alte ocazii, dar aici ma asteptam ca niste oameni mai apropiati de domeniul programarii sa-si dea seama ce se poate intampla si de ce e nevoie de verificari si validari ulterioare.
“Creatorul aplicatiei NSMA a avut mai multi prieteni? Foarte bine – a adunat mai multe voturi. Care n-au mai contat pe urma”
De unde stii? Ai fost langa oamenii care au verificat voturile? Stii cate s-au anulat de la fiecare si cum? Ce analiza s-a facut? Ai zis ca discutam fapte… ai ceva concret?
“In al doilea rand – sar unii si altii si comenteaza ca “aplicatia aia era de rahat”, “aplicatia cealalta era beton”. Nu asta a contat, in sistemul acesta de votare. A contat cine aduna mai multe voturi.”
Din nou, ai vazut pe undeva scris ca decizia de numire a castigatorilor s-a bazat pe astfel de criterii subiective? Nu a intervenit niciodata in discutie daca o aplicatie este de rahat sau nu. Ca discuta lumea si astfel isi motiveaza cuvintele… treaba lor, dar tu parca vorbeai de Nokia si validare voturi, nu de comentariile altora.
Singura greseala Nokia pe care o vad eu este ca au facut sistemul prin votare. Trebuia sa aleaga ei castigatorul si gata. Cand e miza pe bani e greu sa poti face un sistem de votare infailibil si chiar daca il faci si elimini apoi fraudele si invalidezi voturile gresite tot vor fi nenumarate voci care vor acuza manevre, ca asa e societatea formata. Eu in locul lor asa as fi facut. Dau 10.000 de euro premiu? Pai ii dau cum vreau eu, pe criterii alese de mine si gata.
nwradu(Citează)
08/07/2011 la 11:01 AM
Concluzie:
1) sistemul de votare a fost perfect, sistem de validare a fost si mai perfect, felicitari!
2) concursurile nu sunt bune de nimic, daca nu castiga cel care TREBUIE
3) mai bine nu se facea Fillr trebuia sa castige
O zi buna!
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
08/07/2011 la 11:38 AM
Tota lumea da apa la moara, hai sa nu mai uzam tastele degeaba.
@nwradu Ai vrut optinie, ai primit.
CMGeorge(Citează)
08/07/2011 la 4:59 PM
Bă glumă glumă dar se pare că totuși a auzit și Elop de chestia asta http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
nea_caisa(Citează)
02/08/2011 la 11:11 PM
Felicitari, prin urmatoarea informatie tocmai ai cstigat un mar:
“Am pus și eu câteva întrebări și am fost asigurat că s-au analizat și re-analizat voturile și log-urile și tot ce este nevoie înainte de a declara câștigătorii.”
Impartialitatea ta tocmai a demonstrat faptul ca, fie nu exista, fie ai fost minti in fata, si ai fost naiv.
Sa nu uitam toate replicile tale ca si commenturi de aici, iar cand ti s-a indeplinit doleanta, te-ai facut ca ploua.
ROMANISME (cu influente SUDISTE)
Cum e butonul tau de submit? “Am ZIS!”
CMGeorge(Citează)
03/08/2011 la 7:48 AM
Unde vezi lipsa de impartialitate si exact ce doleanta mi s-a indeplinit?
nwradu(Citează)
03/08/2011 la 11:06 AM
@nwradu lucrezi la Casa Poporului?
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
03/08/2011 la 11:11 AM
@nwradu Vreau si eu: “Am pus și eu câteva întrebări și am fost asigurat că s-au analizat și re-analizat voturile și log-urile și tot ce este nevoie înainte de a declara câștigătorii.”
Vreau sa pun cateva intrebari si sa fiu asigurat ca s-au analizat si s-au re-analizat voturile si logurile si tot ceea ce a fost nevoie inainte de a declara castigatorii.
Se poate? “Am zis!”
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
03/08/2011 la 11:26 AM
Chief, fa-te inteles in romana. Eu stiu ce-am zis, nu trebuie sa-mi citezi. Zi ce nu intelegi tu din respectiva fraza si ce vrei sa se intampla.
nwradu(Citează)
03/08/2011 la 11:29 AM
@nwradu “Vreau sa pun cateva intrebari si sa fiu asigurat ca s-au analizat si s-au re-analizat voturile si logurile si tot ceea ce a fost nevoie inainte de a declara castigatorii.Se poate? “Am zis!””
“Am zis!” Din nou.
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
03/08/2011 la 11:30 AM
Si cine te opreste?
nwradu(Citează)
03/08/2011 la 11:37 AM
@nwradu Unde sa le pun? Cine imi va raspunde? Imi va raspunde cineva?
Ar trebui facute publice logurile si voturile invalidate, sa vada toata lumea. Si asa nu vor mai fi necesare intrebarile.
De ce sa fi numai tu linistit ca totul s-a petrecut OK? Poate vreau si eu sa dorm linistit la noapte.
Merci boss! “Am zis!”
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
03/08/2011 la 11:39 AM
Ai facut parte dintre cei 5 bloggeri sau din juriu sau dintre participanti, in oricare dintre echipe?
nwradu(Citează)
03/08/2011 la 11:41 AM
@nwradu Nu. Sunt doar un simplu om care a pus un vot.
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
03/08/2011 la 11:48 AM
Daca faceai parte din categoriile enumerate, ai fi avut contacte la Nokia. Nu ai, asa ca te bazezi pe ce afla cei care le au. In mod similar, nici eu nu pot sa-l intreb ceva pe Basescu, “ca sa dorm linistit la noapte”, ci ma informez din ce intreaba jurnalistii la conferinta de presa. Daca ii cred sau nu, e alta discutie…
Sunt sigur ca cei implicati direct in cursa pentru marele premiu au intrebat pe toate partile si au facut tot ce se putea pentru a afla cat mai multe detalii, interesul lor fiind maxim. Daca pe ei i-au multumit raspunsurile primite, ar trebui sa fie ok si pentru tine. Daca nu i-au multumit raspunsurile primite, atunci sunt mici sanse ca cei ce le tin partea sa aiba alta parere.
In ceea ce ma priveste, eu n-am cerut nici logurile nici voturile sau altceva. I-am rugat doar, avand in vedere miza mare si faptu ca EU am vazut multe alte concursuri mult mai mici generand scandaluri uriase, sa se asigure ca vor avea dovezi si loguri si tot ce este nevoie in cazul in care cineva va acuza manevre. Cineva mereu acuza manevre, in afara cazului in care toti ar fi numiti castigatori.
N-am vazut loguri, n-am vazut dovezile, nici nu vreau sa le vad din doua motive:
1. Am incredere in organizatori ca au procedat corect. Motivele le-am mai enumerat.
2. Sa le ceara si sa le analizeze cei direct implicati in etapa finala.
nwradu(Citează)
03/08/2011 la 11:50 AM
@nwradu Ai fost mintit. Rezultatul final a fost data fara a fi luate in calcul numaratul voturilor si/sau verificarea logurilor. Asta e ce vroiam sa zic. Mei exact rezultatu final nu a fost declarat nici pe baza voturilor, nici pe baza logurilor.
Rezultatul a fost STRICT politic.
CMGeorge(Citează)
03/08/2011 la 12:03 PM
“2. Sa le ceara si sa le analizeze cei direct implicati in etapa finala.”
Nu ii intereseaza pe cei de la “nokia”, si motivul este simplu: Nu vor sa isi recunoasca greseala, si eventual incompetenta in luarea unor decizii.
CMGeorge(Citează)
03/08/2011 la 2:19 PM
@nwradu
“Sunt sigur ca cei implicati direct in cursa pentru marele premiu au intrebat pe toate partile si au facut tot ce se putea pentru a afla cat mai multe detalii, interesul lor fiind maxim. Daca pe ei i-au multumit raspunsurile primite, ar trebui sa fie ok si pentru tine. Daca nu i-au multumit raspunsurile primite, atunci sunt mici sanse ca cei ce le tin partea sa aiba alta parere.”
Nu e ok si pentru mine, fiindca nu a aparut nici un comunicat oficial cu ADEVARATUL motiv al schmibarii castigatorului. Prin ADEVARATUL motiv inteleg – numarul de voturi invalidate pentru fiecare echipa si motivul: un document oficial cu statistica voturilor si cu voturile anulate. Acestea ar trebui sa fie facute publice. Interesul meu este maxim.
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)
03/08/2011 la 3:52 PM
@Razvan: Din cate am inteles, n-a fost vorba de voturi invalidate, ci de alte probleme legate de regulamentul competitiei.
Poti gasi o parere contra aici
http://www.kodokmarton.eu/blog/54-local/114-de-ce-nu-au-fost-descalificati-fillr-punkduck
si una pro aici, ca sa-ti faci o idee despre ce se zice.
http://3ditorial.eu/2011/07/07/raspuns-la-de-ce-nu-au-fost-descalificati-fillr-si-punkduck/
Eu n-am cerut alte detalii, dupa cum spuneam, am incredere ca organizatorii au procedat corect. Asa e cu increderea, o acorzi cuiva sau nu, in mod subiectiv.
Remarca si faptul ca daca nu te conving acele explicatii, atunci vei insista in continuare ca exista un motiv si mai ADEVARAT in spate si vei vrea sa-l cunosti pe acela. Probabil ca nu exista, dar vei ramane convins ca este o manevra. Retine si ca nu incearca nimeni sa te convinga de contrariu, ca nu e scopul cuiva asta. Poti sa ceri chiar tu lamuriri, sunt sigur ca exista destule contacte Nokia Romania pe net si vezi ce obtii, dar nu uita sa bagi si un “am zis” mereu la final, ca sa pari serios si logic.
@CMGeorge: Politic in ce sens? Care au fost interesele ascunse pe care le banuiesti/acuzi?
nwradu(Citează)
04/08/2011 la 2:23 AM
@nwradu: ok, sa zicem ca e asa cum spui, dar “studiile” – alti bloggeri – arata ca aproximativ toti au folosit aceleasi arme considerate “ilegale” de regulament. De ce nu au fost descalificati prompt? Au asteptat sa apara “paratorii”, “turnatorii” post-concurs?
Repet, nu am zis niciodata ca e o manevra – BRAVO FILLR pentru aplicatie!!! – vreau doar lumina – si un raspuns oficial dupa toate aceste discutii. Organizatorii concursului ar face bine sa stie ca sunt multi ca mine nedumeriti de cele intamplate. Nu acuzam, vrem doar transparenta!
Dumbrava Razvan Aurel(Citează)