►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
În apropiere de Stăneşti, trenul cu focoase a încetinit deşi acest lucru nu era prevăzut. Întrebat de jandarmii ce păzeau focoasele, mecanicul trenului a declarat că are de rezolvat o problemă personală şi durează doar câteva minute. O maşină s-a apropiat de tren, mecanicul a coborât şi le-a dat câteva canistre de motorină. Audiat ulterior, s-a dovedit că mecanicul vânduse 70 de litri de motorină celor din maşină.
De unde credeţi că avea mecanicul motorină?
1. O cumpărase cu banii lui la Petrom-ul din Braşov şi o vindea în Giurgiu. Urma să declare la Fisc veniturile suplimentare.
2. Găsise petrol la el în curte, l-a rafinat cu mâna lui, acum îl vindea aşa cum alţii vând castraveţi în piaţă.
3. Era furată din rezervorul locomotivei.
Eu înclin, desigur, spre varianta 1, care pare cea mai logică. Jandarmii din tren au notat numărul maşinii şi aşa s-a descoperit toată manevra, dar cât tupeu a avut şi mecanicul să vândă motorină tocmai în faţa celor care însoţeau trenul pentru a preveni furturile? Sau e prostie?
Probabil că imaginaţia noastră nu este capabilă să conceapă toate modurile în care se fură în România. Din când în când mai apare câte un astfel de exemplu la ştiri şi atunci ne gândim “hah, ce manevră aveau şi ăştia!”.
De câte ori trecea acel tren pe acolo? Zilnic? 70 de litri de motorină furaţi zilnic.
Câte trenuri circulă în România zilnic, fiecare având la bord câte un astfel de mecanic? 100? 200? Dacă sunt 200 de trenuri şi 50% dintre mecanici mai “fac şi ei o pâine”, 200 trenuri x 50% mecanici x 70 litri x 5 lei = 35.000de lei furaţi zilnic de la CFR. Pe an 12.775.000 de lei furaţi.
Ştiţi câte trenuri circulă zilnic în România? Nu 200, ci 1559 (date din 2009). Câţi mecanici or fura?
via Realitatea.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
19/07/2011 la 9:56 AM
Acum depinde cate din trenurile alea merg pe motorina :P
Dar sa nu fim rai, si eu tot pe varianta 1 merg.
Florin(Citează)
19/07/2011 la 10:12 AM
Cam o treime, estimez eu, din trenurile alea “merge” pe motorina.
Motorina nu e prea greu de furat – se scoate alimentarea de la 1 – 2 cilindri de la motor si gata, poti sa ii pui cate sigilii vrei pe rezervoare si conducte ca tot o sa fure. La un drum mai lung scoti lejer cateva zeci de litri.
enzo(Citează)
19/07/2011 la 11:43 AM
Avem mult mai multa linie ne-electrificata decat electrificata. De ce crezi ca doar o treime? Restul merg pe carbuni?
nwradu(Citează)