un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

asus s5507

Pieton pe Pasajul Basarab

27 Jun 2011  ·

GÂNDURI  ·

10 comentarii

În imaginea de mai sus e un tăntălău care merge pe Pasajul Basarab, deşi acesta nu este prevăzut cu trotuar şi accesul pietonal este interzis. Lipseşte doar un şofer visător, care să dea peste el în timp ce admiră podul sau se concentrează pe schimbat benzile. Dar deh, dacă n-are chef omul să meargă pe trotuare şi să treacă şinele pe sub ele, prin stația de metrou, ce mai contează siguranţă proprie? Lasă că te feresc şoferii!

asus s5507

    10 comentarii

  1. risti ceva daca il iei pe capota?

      (Citează)

  2. De ce ai vrea sa iei alt om pe capota? Doar ca e prost?

      (Citează)

  3. atsa nu e nimic.
    nu stiu cum e cu biciclete, dar acum cateva zile mergeam pe pod si la un moment dat din fata, pe partea stanga a sensului meu de mers a venit un dobitoc in viteza, exact intr o curba. Evident ca nu l am vazut si m am super speriat. :)

      (Citează)

  4. tocmai ce ma intrebam daca pe mizeria aia de pasarela tehnica e vreun trotuar. bine ca am aflat raspunsul, ma gandeam ca poate macar ceva din proiectul asta a fost proiectat bine. se pare ca nu.
    felicitari edililor Bucurestiului, au finantat inca un monument de mare importanta, bun de pus langa Casa Popo(r)ului.
    pentru cei ce vor sari in sus sa imi explice cat de minunat este acest “pod” va sfatuiesc sa cautati pe gogu cum arata podurile in zonele urbane in alte parti. puteti incepe cu “calatrava + brige”.

      (Citează)

  5. Totusi, de ce nu are trotuar? Nu e un pod de autostrada undeva la 500 km distanta de cea mai apropiata localitate. E totusi, in Bucuresti. Toate podurile ar trebui sa aiba o zona pietonala…

      (Citează)

    • @Marius: pentru ca poti merge pe sub el acelasi traseu. Nu vad de ce ai vrea sa faci efort urcand si rampa de acces cu picioarele. Pe sub sine exista un pasaj din care ai acces si la metrou, iar restul traseului spre Regie si Militari e normal. Eu nu vad de ce te-ai urca pe pod, care e gandit ca o zona de viteza si fara semafoare.

      Cu bicicleta ai voie, doar ca trebuie sa fii atent.

        (Citează)

  6. @radu: avand in vedere cate “colturi de viol” sunt pe sub el, eu cred ca lumea ar prefera sa mearga pe deasupra. in plus, logica orasului contemporan prevede mai degraba locuri pt oameni in detrimentul masinilor si nu invers. mai exact, pietonii ar trebui sa aiba acces cam peste tot. ia poduri cam de peste tot pe unde te-ai plimbat (in oras, nu in afara lui) si enumera-mi te rog alea doar pentru masini.

      (Citează)

  7. @stefan: fii linistit, pe deasupra te violeaza masinile si de buttsecks tot nu scapi.

      (Citează)

  8. @radu: am urmarit santierul de la inceput si am fost si cand a fost terminat, nu as folosi cuvantul “frumos”, o sa devina in foarte scurt timp un spatiu pentru oamenii strazii, caini si altele, ca orice “spatiu de sub pod”. ai fost pe sub podul Grant de curand?

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus